1) 240:8·3=90 (км.) – проїхав автомобіль за першу годину;2) 90 - 225=8955 - 225=8735 (км.) – проїхав автомобіль за другу годину;3) 90 + 8735=17735 (км.) – проїхав автомобіль за першу та другу годину разом;4) 240 - 17735=23955 - 17735=6225 (км.) – проїхав автомобіль за третю годину.
Тема: Розв’язування задач і вправ на всі дії з дробами.+
Номер слайду 5
На кінець уроку ми повинні пригадати:всі основні поняття з теми: «Звичайні дроби».правила порівняння дробів з однаковими знаменниками.правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. правила переведення мішаного числа у у дріб, та дробу у мішане число. правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Номер слайду 6
«Людина подібна до дробу: у знаменнику – те, що вона про себе думає, у чисельнику те, ким вона є насправді. Чим більший знаменник, тим менший дріб». Лев Миколайович Толстой
Номер слайду 7
Українська народна математична казка «КОЛОБОК»
Номер слайду 8
Біля лісу у хатиніДід і баба проживали. От якось одної днини. Смачненького забажали. Баба тісто замісила. Та медком підсолодила. Колобок спекла духмяний. Круглобокий та рум'яний. Стало дідові цікаво:"Скільки меду ти поклала?" Баба каже "Не бурчи,Сядь до столу й полічи.“Маса вся – аж 300 грам, 𝟑𝟐𝟎 меду там”.- Бабо, та ти що жартуєш?- Як полічиш, той скуштуєш!
Номер слайду 9
Колобок був ще гарячий,Та така вже в нього вдача –З підвіконня він зваливсяІ стежкою покотився. Раптом зайчик скік та скок:– Ти куди це, Колобок?– На прогулянку біжу.– Довга стежка ця, скажу. Та не просто, а в задачі. Розв’яжи, ти ж не ледачий!60 метрів ти пробіг (хоч немає в тебе ніг) – 𝟐𝟏𝟓 це від шляху, що до лісу йде від хати. То якої довжини. Шлях до лісу – сам скажи!Скажеш – далі йди гуляй,Ні – то з'їм тебе і край!
Номер слайду 10
Колобок знов покотився. Біля лісу зупинився. Бачить – білка, що надбає –У коморі те складає. Треба 800 горіхів(взимку з'їсти, не для втіхи). Білка їх вже 200 має.І у Колобка питає.– Колобок, веселий друже! Ти у дробах кажуть дужий. Знати точно я бажаю: Яку частину горіхів тих, що треба, маю? Підкажи! Точну відповідь скажи!
Номер слайду 11
Ось вже в лісі Колобок. Кущик, деревце, пеньок. Зеленіє скрізь трава. А в дуплі сидить Сова.– Стій кругленький, не котись,3 завдання ось, дивись!Ти їх швидко розв’яжи!А тоді собі біжи.
Номер слайду 12
Порівняйте дроби: 912 і 1312; 76 і 1; 20 25 і 1; 8 8 і 1. 3. Перетворіть мішане число у дріб:11 4; 3 27; 10 315. 2. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: 227; 6611; 25 20.
Номер слайду 13
Покотився КолобокІз долини на горбок. Раптом – бачить йде Лисиця. Вовка-братика сестриця. Облизнулася: Юначе! Ти куди так швидко скачеш?В торбі в мене є задача. Не розв’яжеш – то заплачеш!
Номер слайду 14
Як розрізати головку сиру на 8 рівних частин, виконавши лише три розрізи?
Номер слайду 15
2частини48частинrrrr
Номер слайду 16
– Діти! Ви так гарно постарались,Що й Лисиця здивувалась. Відпустила Колобка! Вам подяка ось яка!дякую
Номер слайду 17
Домашнє завдання: Скласти власний режим дня, застосовуючи дроби.
Номер слайду 18
Скласти сенкан:1. Іменник, займенник (тема).2. Два прикметники (яке воно?)3. Три дієслова (що воно робить?)4. Фраза – висновок з чотирьох слів.5. Іменник – синонім до теми, або ж слово асоціація до теми.
Номер слайду 19
Вода. Криштальна, свіжа. Дзюрчить, струмує, переливається. Вона вічно тече, як. Життя.
Номер слайду 20
«Людина подібна до дробу: у знаменнику – те, що вона про себе думає, у чисельнику те, ким вона є насправді. Чим більший знаменник, тим менший дріб». Лев Миколайович Толстой