Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами.

Про матеріал
Конспект уроку з розвязування задач і вправ на всі дії з дробами. Урок узагальнення та систематизаціі знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 лютого. Класна робота

Номер слайду 2

1) 240:8·3=90 (км.) – проїхав автомобіль за першу годину;2) 90 - 225=8955 - 225=8735 (км.) – проїхав автомобіль за другу годину;3) 90 + 8735=17735 (км.) – проїхав автомобіль за першу та другу годину разом;4) 240 - 17735=23955 - 17735=6225 (км.) – проїхав автомобіль за третю годину. 

Номер слайду 3

Математичний ланцюжок. Запоріжжя-Жмеринка-Канів-Ірпінь-Нікополь-Ланівці-…

Номер слайду 4

Тема: Розв’язування задач і вправ на всі дії з дробами.+

Номер слайду 5

На кінець уроку ми повинні пригадати:всі основні поняття з теми: «Звичайні дроби».правила порівняння дробів з однаковими знаменниками.правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. правила переведення мішаного числа у у дріб, та дробу у мішане число. правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.

Номер слайду 6

«Людина подібна до дробу: у знаменнику – те, що вона про себе думає, у чисельнику те, ким вона є насправді. Чим більший знаменник, тим менший дріб». Лев Миколайович Толстой

Номер слайду 7

Українська народна математична казка «КОЛОБОК»

Номер слайду 8

Біля лісу у хатиніДід і баба проживали. От якось одної днини. Смачненького забажали. Баба тісто замісила. Та медком підсолодила. Колобок спекла духмяний. Круглобокий та рум'яний. Стало дідові цікаво:"Скільки меду ти поклала?" Баба каже "Не бурчи,Сядь до столу й полічи.“Маса вся – аж 300 грам, 𝟑𝟐𝟎 меду там”.- Бабо, та ти що жартуєш?- Як полічиш, той скуштуєш! 

Номер слайду 9

Колобок був ще гарячий,Та така вже в нього вдача –З підвіконня він зваливсяІ стежкою покотився. Раптом зайчик скік та скок:– Ти куди це, Колобок?– На прогулянку біжу.– Довга стежка ця, скажу. Та не просто, а в задачі. Розв’яжи, ти ж не ледачий!60 метрів ти пробіг (хоч немає в тебе ніг) – 𝟐𝟏𝟓 це від шляху, що до лісу йде від хати. То якої довжини. Шлях до лісу – сам скажи!Скажеш – далі йди гуляй,Ні – то з'їм тебе і край! 

Номер слайду 10

Колобок знов покотився. Біля лісу зупинився. Бачить – білка, що надбає –У коморі те складає. Треба 800 горіхів(взимку з'їсти, не для втіхи). Білка їх вже 200 має.І у Колобка питає.– Колобок, веселий друже! Ти у дробах кажуть дужий. Знати точно я бажаю: Яку частину горіхів тих, що треба, маю? Підкажи! Точну відповідь скажи!

Номер слайду 11

Ось вже в лісі Колобок. Кущик, деревце, пеньок. Зеленіє скрізь трава. А в дуплі сидить Сова.– Стій кругленький, не котись,3 завдання ось, дивись!Ти їх швидко розв’яжи!А тоді собі біжи.

Номер слайду 12

Порівняйте дроби: 912 і 1312; 76 і 1; 20 25 і 1; 8 8 і 1. 3. Перетворіть мішане число у дріб:11 4; 3  27; 10 315.  2. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:  227; 6611; 25 20. 

Номер слайду 13

Покотився КолобокІз долини на горбок. Раптом – бачить йде Лисиця. Вовка-братика сестриця. Облизнулася: Юначе! Ти куди так швидко скачеш?В торбі в мене є задача. Не розв’яжеш – то заплачеш!

Номер слайду 14

Як розрізати головку сиру на 8 рівних частин, виконавши лише три розрізи?

Номер слайду 15

2частини48частинrrrr

Номер слайду 16

– Діти! Ви так гарно постарались,Що й Лисиця здивувалась. Відпустила Колобка! Вам подяка ось яка!дякую

Номер слайду 17

Домашнє завдання: Скласти власний режим дня, застосовуючи дроби.

Номер слайду 18

Скласти сенкан:1. Іменник, займенник (тема).2. Два прикметники (яке воно?)3. Три дієслова (що воно робить?)4. Фраза – висновок з чотирьох слів.5. Іменник – синонім до теми, або ж слово асоціація до теми.

Номер слайду 19

Вода. Криштальна, свіжа. Дзюрчить, струмує, переливається. Вона вічно тече, як. Життя.

Номер слайду 20

«Людина подібна до дробу: у знаменнику – те, що вона про себе думає, у чисельнику те, ким вона є насправді. Чим більший знаменник, тим менший дріб». Лев Миколайович Толстой

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
6523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку