« В гості до Сніговика»
Розвага для дітей молодшого дошкільного віку
Вихователь Якимчук О. В.
Мета: викликати у дітей позитивні емоції та радісній настрій, спонукати дітей до входження в ігрову ситуацію, мотивувати до спільного здійснення благородних вчинків. Продовжувати вчити дітей передавати в рухах характер музики, розвивати в дітей уяву, мислення, пам ять, дрібну моторику рук. Розвивати інтерес до творчості, конструктивної діяльності. Закріплювати вміння узгоджувати свої дії з діями однолітків. Виховувати доброзичливість, бажання прийти на допомогу.
Матеріали та обладнання: Іграшка Сніговик, хатинка, паперові стаканчики, кульки для сухого басейну, білі пінопластові кульки, дитячі лопатки для снігу, скотч, 2 корзини для сніжок, біла тканина, кубики, білі паперові серветки, дидактична гра «Склади сніговика», портрет сніговика.
Хід розваги:
Вих.- Малята, сідайте гарненько і послухайте казочку.
У білому-білому будиночку жив Сніговик. Зима засипала все навкруги снігом. А взимку у Сніговика День народження. І вирішив він відсвяткувати день народження. Хотів він запросити до себе друзів : спочатку ведмедика , та не зміг… Як ви думаєте, чому? А потім вирішив запросити зайчика, але той пострибав далеко в ліс. Зажурився Сніговичок, засумував….
Вих.-Малята, а чи змогли б ми якось його розвеселити? (Відповіді дітей) . Вихователь дає можливість дітям висловити свої думки і спонукає їх відправитись до Сніговика, щоб влаштувати йому свято.
Вих.-А на чому ж ми поїдемо? ( Приходимо до висновку, що потрібно їхати на санчатах.)
Вих.-Отож. Сідайте в санчата зручненько. Дорога у нас далека, будемо робити зупинки, щоб перепочити в дорозі. (Діти сідають на килимку по периметру, імітуючи катання на санчатах.)
Гра «Наші дітки в санки сіли»( під музичний супровід).
Вих.-Ось ми і приїхали, тут живе Сніговичок. Діти, але ж як ми привітаємо Сніговика, ми ж зовсім забули про подарунок? Я вам відкрию секрет, Сніговичок дуже мріяв, щоб йому на День народження подарували різнокольорові вогники. Давайте ми з вами повісимо біля його будиночка ці вогники. Але, для того щоб вогники засвітились, кульки потрібно вішати в певному порядку.
(Вихователь ділить дітей на команди та демонструє зразки , на яких зображена послідовність кріплення кульок. Діти вішають на натягнутий скотч кольорові кульки від сухого басейну, чергуючи їх за кольрами .)
Вих.-Які ми молодці! Тепер ми маємо подарунок для Сніговичка. Але чомусь він не виходить із хатинки?! Він , мабуть , довго сумував і міцно заснув. Давайте його розбудимо.(Діти беруть кубики в руки.)
Сніговичок виходить до діток, вони вітають його з Днем народження.
-Дякую вам за подарунок, я так довго мріяв про вогники! Тепер у мене дуже гарно! Дякую, що до мене завітали ! Давайте будемо веселитись! Малята, а ви сніжки вмієте ліпити?
Вих.-Так, сніжки ліпити ви вмієте. А зібрати сніжки зможете? Але збирати треба не руками, а лопатами. Спробуєте?
Гра « Зберемо сніжки»
Діти беруть лопати для снігу і під музичний супровід збирають в корзини сніжки, розсипані на килимку.
-Малята, ви такі вправні, швидко сніжки зібрали, молодці!
А в піжмурки ви любите гратись? Давайте, я буду жмурити, а ви -ховатись.
Діти накриваються білою тканиною- «сніжною ковдрою». Сніговик ходить, шукає:
-По сніжку іду, блукаю, Діток я малих шукаю.
О, яка сніжна гора!
Тут сховалась дітвора?
Сніговик обходить дітей, діти гавкають.
-Чую гавкіт я собак,
Діток не знайду ніяк.
Сніговик далі йде шукати, а діти переходять в інше місце, накриваються.
-Далі йду сніжком. Блукаю, Діток я малих шукаю.
Бачу, снігу тут гора, А може це дітвора?
Сніговик підходить до дітей, вони кукурікають.
-Ні, тут півники співають, Діток тут моїх не має.
Сніговик далі йде шукати, а діти знову переходять в інше місце.
- По сніжку іду, блукаю, Діток я малих шукаю.
О, яка сніжна гора!
Тут сховалась дітвора? Діти нявкають.
-А, тут нявкають коти,
Як тих діточок знайти?.
Діти знову змінюють місце схованки.
-Далі по сніжку іду,
Зараз діток я знайду! (швидко піднімає «сніжну ковдру» )
-Ура ! Знайшов своїх малят, І дівчаток, і хлоп ят!
-Ой, малята, я так втомився вас шукати. Мені так жарко стало, зараз я розтану!
Вихователь пропонує подути на Сніговика, але це йому не допомагає.
Вихователь: Малята, Сніговику допоможе сніжне морозиво, воно дуже холодне.
Давайте пригостимо Сніговика морозивом.
Діти виготовляють із паперових стаканчиків та пінопластових кульок морозиво і пригощають Сніговика. Завдання: донести морозиво до Сніговика, щоб не кулька не впала на землю.
Вихователь: Малята, нам час повертатись додому, а щоб Сніговичок не сумував ми виготовимо для нього друзів.
Сніговик дякує малятам і дарує на згадку про себе свій портрет. Діти прощаються , сідають в уявні санчата і повертаються додому.
Вих.-Діти, сподобалась вам наша подорож. А давайте вирішимо, де розмістити портрет, який нам подарував, на згадку про себе, Сніговик ?
( Діти вирішують поставлене перед ними завдання. Вихователь прикріплює портрет до стіни , звертаючи увагу на те, що у художника не вистачило фарби. Пропонує дітям виготовити паперові сніжки і прикріпити їх на портрет Сніговика.)