Розвага на тему: «Рятувальники»

Про матеріал
знайомити дітей з основними правилами поведінки в екстремаль- них умовах, вміння надавати допомогу тим, хто її потребує. Зміц- нювати на основі гри стійкі дитячі інтереси, формувати позитивні відносини в колективі, взаємодопомогу, рівноправність. Розвива- ти увагу, спритність. Виховувати почуття співчуття до тих людей, тварин, які потребують допомоги.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвага

на тему:

«Рятувальники»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Старша «Б» група

 вихователь

 Попеляенець О.В.

Мета: знайомити дітей з основними правилами поведінки в екстремаль-

 них умовах, вміння надавати допомогу тим, хто її потребує. Зміц-

 нювати на основі гри стійкі дитячі інтереси, формувати позитивні

 відносини в колективі, взаємодопомогу, рівноправність. Розвива-

 ти увагу, спритність. Виховувати почуття співчуття до тих людей,

 тварин, які потребують допомоги.

Інвентар: лави, дуги, обручі, мішечки з піском, кошики, іграшки, стріч-

 ки, атрибути до гри «Дюймовочка і метелик», лопати.

Хід розваги

Ведуча:  На майданчик наш прибули

 Рятувальники малі.

 Щоб у всіх і завжди було

 Все в порядку й гаразді.

 

 Показать вони нам хочуть,

 Які добрії діла

 Людям всім робити треба,

 Щоб скрізь злагода була.

                             Пісня «Рятувальники»

 1. Ми веселі і завзяті,

     Рятувальники малі,

                    У ділах завжди ми вправні,

                    До роботи ми швидкі.

 Приспів:

 Прокидаємось ми рано,

 Дружно робим вільні вправи,

 Раз нагнулись, повернулись

 І угору потягнулись.

 

                2. Якщо лихо вас спіткало,

                    І на серці сумно стало,

 Ми на поміч враз прийдем,

 Всіх розважим, розведем.

1-а дитина:  Щоб нам сонце посміхалось,

 І вода в струмку була прудка,

 Шанувать, любить природу треба,

 Бо вона у нас одна.

2-а дитина:    Від пожежі захистить майно, дерева,

                         Від потопу врятувать звірят,

 Із завалів вивільнить людину,-

 Рятувальник може все здолать.

3-а дитина:  І надати першу допомогу 

 Може наша вправна медсестра,

 І потішити добрим, ніжним словом

 Потерпілих зможе дітвора.

Ведуча: Та перш як будемо випробовувати себе у силі, спритності, відва-

 зі нам потрібно зробити розминку.

 (Діти шикуються у дві колони).

 Тож дівчатка і хлоп’ята,

 Ви колонки підрівняйте,

 І розминку-веселинку починайте.

1. Почергове піднімання рук вгору.      В.П. – О.С.

2. Зведення рук перед грудьми.     В.П. – ноги на ширині плечей,

 руки в сторони.

3. Зведення рук вгорі та внизу з одночасним згинанням ніг у колі-

 нах.     В.П. – те саме.

4. Повороти тулуба вправо та вліво.     В.П. – ноги на ширині плечей,

 руки на поясі.

5. Перенесення ваги тіла на праву та ліву ногу.     В.П. – ноги широ-

                                        ко, руки на поясі.

6. Присідання.     В.П. – О.С., руки на поясі.

7. Стрибки.          В.П. – О.С.

8. Вправа на регуляцію дихання.

Ведуча:  Ось розминці вже кінець,

 Хто старався – молодець!

 Та перш як будемо змагатись,

 Нам потрібно привітатись.

 Наш девіз: не бояться труднощів малята

 І вміють вправно їх долати.

Ведуча: Сьогодні будуть змагатись дві команди рятувальників:

 Команда «Дужих».

 Команда «Спритних».

 Команда «Дужих» - наліво.

 Команда «Спритних» - направо.

1-й капітан: Не боїмось ми ані жари, ні стужі,

 І тому завжди ми – «Дужі».

2-й капітан:   Долаєм труднощі ми враз,

 Тому і кличуть «Спритні» нас.

Ведуча: На нашому святі сьогодні присутні судді, які будуть уважно

 стежити за вашими діями і оцінювати їх. А тепер вони ознайом-

 лять вас з правилами, яких ви повинні дотримуватись.

  1. Бути завжди чесними.

 2. Бути старанними під час виконання завдань.

 3. Не зазнаватись в разі перемоги.

 4. Не сумувати в разі поразки.

 5. Дотримуватись зазначених правил.

Ведуча:  А тепер почнемо змагання.

 Найскладніші всі завдання.

 Дві команди дуже гожі

 Нам покажуть, хто що може.

А тепер прошу капітанів вивести свої команди на лінію старту.

 (Дзвонить телефон).

Ведуча:  Горе трапилось з лісовими звірятами. Зібралось стільки води,

 що звірята не можуть потрапити на лісову галявину.

   1-е завдання. Перенести звірят на лісову галявину на носилках.

 (Дзвонить телефон).

Дитина:  Занедужав струмок невеличкий,

 Обмілів, не дібратись до річки.

 Ми повинні зібрати лопати

 І струмочок іти рятувати.

 Ми повинні трудитись охоче,

 Нехай нам він сміється, дзюркоче.

   2-е завдання. Зібрати сміття зі струмка, відвезти сміття на смітник.  

 (Використовуються пакети з-під соку, йогурту).

Ведуча:  Молодці, малята, тепер нам струмок буде весело дзюрчати. А

 ми з вами пограємо у гру «Веселка» і подивимось, яка команда

 швидше засвітить веселку.

Хмаринка:  Сію, сію дощик я

                      На луги і на поля,

                      Сію дощик на врожай,

 Щоб веселим був наш край.

 (Діти-краплинки гуляють навколо струмка).

Сонечко:  А тепер я сонечко,

 Після дощику я сяю,

 Всіх малят розвеселяю.

 Ось краплиночки злетілись

 І до сонця посміхнулись,

 До озерця полетіли

 І веселку засвітили.

Ведуча:  Ось і розвеселили ми струмочок. А тепер послухаємо вірш

                  «Як ми природу захищали»

Бродить у ліску коза

І дерева обгриза,

Та ще й мекає: «Смачна».

Я кричу: «Малята,

Провчимо рогату!

Захистимо рідний ліс

Від таких шкідливих кіз».

Щоб прогнати ту козу,

Почали ламать лозу.

Ми природу захищали

Так, що аж гілки тріщали!

Та чомусь наш дід Панас

Лаяв не козу, а нас.

Ведуча:  Діти, як ви думаєте, правильно вчинили малята, проганяючи    

 козу? А чому дід лаяв малят?

 (Дзвонить телефон).

Дитина:  Розгулявся буревій

 По густій діброві,

 Гілки з дерева зломив

 На квітки чудові.

 І пробратися до сонця

 Проліски не можуть.

 Хто ж їм допоможе?

Ведуча:  Я думаю, ми повинні допомогти проліскам і розчистити лісову

 галявину. Та дорога завалена деревами, тому нам потрібно про-

 повзти до галявини.

   4-е завдання. Проповзти між щаблями лави, відкласти гілку з галявини

 і повернутись назад.

 (Дзвонить телефон).

Ведуча:  На Дюймовочку впало каміння з гори. Вона під завалами. Та

 дорога у гори небезпечна. Треба пройти вузькою стежкою, від-

 кинути каміння і передати його наступній дитині.

   5-е завдання. «Порятуй Дюймовочку».

Дюймовочка:  Дякую вам, малята.

1-а дитина:  Ти, Дюймовочко, маленька,

 І красива, і гарненька.

 Щиро ми тебе вітаєм,

 І з тобою в гру пограєм.

2-а дитина:  Жабко, жабко, де ти є?

 Чути кумкання твоє.

 Годі, жабко, дармувати,

 Час із нами в гру пограти.

 (Гра «Дюймовочка і метелики»).

Дюймовочка:  Ой, метелики, вставайте,

                           Гру-забаву починайте,

                           Будем весело стрибати,

                           Радо сонце зустрічати.

(Діти рухаються навколо квіточок, що лежать на землі, на руці у 

 них метелик).

Жаба:  На болоті я сиджу,                                                                                                                 Своє царство стережу,

 Хто посмів потурбувати,

 Тут співати й танцювати?

     (Жаба ловить метелика чи Дюймовочку).

Діти:  Жабко, жабко, постривай,

           Метелика не чіпай.

Жабка:  Ква, ква, ква, я відпускаю.

                Гру спочатку починаю.

Ведуча:  Залишайся, Дюймовочко, у нас на святі і послухай, які пригоди

 можуть трапитись, і як треба в таких випадках чинити.

 НЕБЕЗПЕЧНА ГРА

       Хлопці грають у футбол,

 Хтось забив красивий гол.

 Полетів м’яч на дорогу,

 Йде машина із-за рогу.

 Та гравець її не бачить.

 М’яч підстрибує і скаче,

 І під колесо летить.

 Хлопчик за м’ячем біжить.

 Зупиніть мерщій дитину,

 До нещастя крок єдиний.

 Це повинен знати кожний:

 Гратись у м’яча не можна -

 Там, де вулиця й машина,

 Небезпечно для людини.

                 В. Паронова

         ПТАШЕНЯ

 З пташеням маленьким трапилась біда,

 Як піднявся вітер, випало з гнізда.

            З кошиком Андрійко по щавель ішов,

 Пташеня маленьке у гнізді знайшов.

 У Андрійка очі блиснули від сліз,

 Взяв його тихенько, до гнізда поліз.

 Пташеня зраділо, кінчилась біда,

 Із руки стрибнуло до свого гнізда.

               (Д. Мегелик)

(Дзвонить телефон).

Дитина:  У лісі густому, де сосни й ялини,

 Там люди горіть вогонь залишили.

 Сумують дерева, звірята й птахи,

 Щоб тільки не трапилось в лісі біди!

 Щоб було у лісі спокійно всім жити,

 Нам вогнище треба мерщій загасити.

   6-е завдання. «Погасити вогонь».  Діти кидають мішечки з піском в

 обруч, який лежить на підлозі.

Ведуча:  Молодці, діти, тепер я думаю, що птахи і звірі не будуть суму-

 вати.

(Дзвонить телефон).

Дитина:  Під час землетрусу повалився дім.

 Іграшки і люди залишились в нім.

 Із завалів треба їх порятувати,

 І допомогу першу негайно надати.

Ведуча:  Діти, ми повинні піднятись по драбині, порятувати спочатку

 людей, а потім іграшки і речі. Людей відправити до лікарні, а

 іграшки і речі у безпечне місце.

   7-е завдання. «Порятуй людей із завалів».

Ведуча:  Ось і закінчується наше свято. Тепер настав час надати слово

 нашому журі. Журі визначає переможців, нагороджує учасників.

 Пісня «Щоб веселими нам бути»

 1. Щоб веселими нам бути,

     Щоб робити все на «5»,

     Треба з спортом нам дружити,

     Своє тіло гартувать.

 Я із спортом подружився,

 Буду бігать і стрибать,

 Щоб було здорове тіло,

 Стану його гартувать.

 

 

                              Приспів:

 Раз присіли, на два встали,

 Пострибали, як зайці,

 Ще й навколо пострибали.

 Ось які ми молодці.

Ведуча:  Ось і закінчилось наше свято. Вам, малята, бажаю завжди бути

 такими веселими, дужими, спритними, відважними у житті,

 якими ви були сьогодні. Завжди при потребі надавайте допомогу

 і бережливо ставтеся до всього що нас оточує.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку