Розвага Спортивна розвага на тему: Мандрівка ляльки ЛОЛ в країну «Кіндер-бол»

Про матеріал
Спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку. Мета: забезпечити активну рухову діяльність усіх дітей, створити піднесений емоційний настрій під час фізкультурної розваги. Під час проведення розваги діти будуть працювати в командах,отримають цікаві знання про різномаїття фізичних і спортивних вправ, пов’язаних з використанням м’ячів;
Перегляд файлу

 

 

 

Тема: Мандрівка ляльки ЛОЛ в країну «Кіндер-бол»

Мета: забезпечити  активну рухову діяльність  усіх дітей, створити піднесений емоційний настрій під час фізкультурної розваги.  

Завдання:

  •              розширювати уявлення  дітей  про різномаїття фізичних і спортивних вправ, пов’язаних з використанням  м’ячів;
  •              сприяти   зміцненню здоров’я , розвитку фізичної, соціально- моральної, інтелектуально-пізнавальної, емоційно-ціннісної сфер дитячої  особистості;

продовжувати формувати  навички  метання: маленьких  м’ячів у  горизонтальну ціль правою рукою від плеча; про кочування  м’ячів  між предметами;

  •              розвивати фізичні якості: швидкість, гнучкість, витривалість та координацію рухів;
  •              стимулювати бажання  працювати в «командах», отримуючи задоволення від сумісної діяльності з однолітками;
  •              розвивати вміння орієнтуватися в просторі;
  •              виховувати витримку, відповідальність, дружелюбність, приязне ставлення одне до одного, надавати можливість самостверджуватись.

 

Обладнання:макет «Збільшувача», кольоровий парашут, лялька Л.О.Л, іграшковий будинок ляльки,посилка,різнокольорові м’ячі двох кольорів, малі м’ячі на кожну дитину,  2 обручі, довжиною 3м, м’які  модулі(6шт.),2 великих м’яча, малі тенісні м’ячі на кожну дитину, 2 візочки.

 

Перебіг розваги

Діти заходять до зали, використовуючи схеми-привітання. Вітаються з ведучим вихователем за допомогою означених схем (картинки схеми розміщені на дверях спортивної зали, вони  позначають імітаційні рухи-привітання: плеснути по долоні, обійнятися, затанцювати).

Ведуча.

Добрий день, малята!

Дуже рада вас вітати.

Всі бадьорі та здорові?

Всі займатися готові?

Ведуча звертає увагу на посилку  з відділення  «Нової пошти», яка стоїть посеред спортивної зали.

Ведуча. Як вигадаєте, що це?  Так, це посилка від «Нової пошти». Як ви здогадались?А що в ній може бути? Як ви гадаєте?                                          (Ведуча виконує оберти посилкою, діти озвучують свої припущення).  Ну що, відкриваємо? (Ведуча дістає з посилки  кульку-будинок  ляльки Л.О.Л.)

  •    Що це таке?  А як її відкрити? (Діти відкривають пакунок і дістають ляльку).

Голос за  кадром.  Добрий день малята, я лялька Л.О.Л. Подорожую по всьому світу, та в кожні країні знаходжу своїх друзів. Завітала сьогодні і до вас. Я дуже полюбляю спорт. В моїй ляльковій кульці – будиночку багато спортивних речей,  з якими можна грати. Обирайте їх швидше.

 Діти дістають речі ляльки: міні-м’ячик,міні-гантелі.

2

Ведуча:У  тебе дуже багато спортивних іграшок. Але вони такі маленькі,як і ти.      Як же нам з ними грати? Що робити? Хто нам допоможе?

Ведуча. Я згадала, є такі маленькі чоловічки фіксики, які живуть в різних механізмах, саме у них може бути «Збільшувач».  Давайте попросимо їх нам допомогти. Я відкрию вам таємницю фіксиків можна визвати за допомогою чарівної пісні-помагатора. Спробуємо?

Діти виконують під музику певні рухи, відповідно до тексту.

Фіксики забігають та виконують рухи разом з дітьми.

Фіксики. Ми чули про вашу проблему. Раді вам допомогти. Ось вам «Збільшувач». (Фіксики заносять до спортивної зали велику кульку у вигляді Кіндер-сюрпризу, яка  накрита «спортивним парашутом»).

Але щоб він запрацював, потрібно назвати різні види спорту або спортивне обладнання.

Ведуча. Отже,малята, швидше беремо наш парашут, ідемо по колу та по черзі називаємо різні види спорту або спортивне обладнання та запускаємо спортивний парашут. Діти піднімають руки догори разом з парашутом, одночасно роблячи вдих,опускають їх вниз, роблячи видих ( 3 рази).

Звучить чарівна музика, із «Збільшувача» виходить справжня дівчинка Л.О.Л.

Лялька  Л.О.Л. Нарешті, я така як ви, і ми можемо грати разом. Допоможіть мені відшукати країну моєї мрії - країну  «Кіндер-бол». Потрапити до неї можуть лише справжні спортсмени. Готові?  (Лялька пропонує дітям обрати   різнокольорові м’ячики).

М’ячики собі  ви обирайте,

Вправи  з ними починайте.

Діти виконують флеш – моб із м’ячиками (комплекс загально розвивальних вправ)

1. "М’яч угору, м’яч униз"

В.п. - о.с., руки зі м’ячем внизу, ноги разом.

     1 - 3–руки з м’ячем підіймаємо вгору, відставляємо ногу ліву (праву) назад;

     4 –в.п (4-5 р., середній темп)

2. "М’ячик другу покажи "

В.п. - ноги на ширині плечей, руки із м’ячем виставлені вперед.

1 - 3–поворот вліво (вправо);

 2- 4 –в.п (4-5 р., середній темп).

3. "Малюки граються з м’ячиком розважаються"

В.п. – сидячи на коліна,м’яч у руках опущені.

1-4 перекат руками м’яча в ліву потім в праву сторони

(6 р., повільний темп).

4. «Гойдалки гойдаються , м’ячики забавляються»

В.п. –лежачи на животі, руки з м’ячем за головою

1 - 3–потягування тіла, руки вперед;

2 - 4 –повернутися у в.п. - видих (4-5р., середній темп).

5. "М’ячик пустунець, веселий стрибунець"

В.п.-о.с. руки з м’ячем перед грудьми.

Стрибки навколо себе, руки перед грудьми,спочатку вліво, потів вправо.

(4-5 р., швидкий темп).

 

 

 

3

Ведуча. Мене дуже зацікавила назва країни «Кіндер-бол»,  яку ти нас запрошуєш відшукати. Малята, як вигадаєте,що вона позначає? Де вона знаходиться?

Лялька  Л.О.Л.

«Кіндер» -  в перекладі  з іноземної мови –  позначає дитина. «Бол» - позначає м’яч. Гра з м’ячем  зародилася в Англії та розповсюдилась по різних країнах. В сучасному світі багато ігор,пов’язаних з м’ячем футбол, волейбол, баскетбол. А в  які ігри ви граєте з м’ячем?

 Відшукати країну «Кіндер-бол»  ми спробуємо на сьогоднішній зустрічі. Запрошую малят  за кольором позначки на руці в команди стати

 та різнокольорові м’ячики  в кошик поскладати.

             Проводиться гра - руханка  «Різнокольорові  м’ячі»

Хід: Гравці стоять в колоні один за одним. По залу розсипані м’ячі двох кольорів і стоять кошики для обох команд. За сигналом одна команда збирає м’ячі одного кольору, друга інші і складають їх  до свого кошика. Перемагає команда яка перша зібрала усі м’ячики свого кольору.

Ведуча. Після відпочинку – розумова хвилинка (ведуча загадує дітям загадку).

Він лежати зовсім не хоче.

Якщо кинути, він підскочить.

Ледве вдариш, відразу на вскач,

Ну, звичайно – це … (м’яч)

Лялька Л.О.Л. дістає із «Збільшувача» маленький м’ячик.

Ведуча. Лялька Л.О.Л. дуже полюбляє ігри з м’ячиком і запрошує вас   прийняти участь в бол-геймі та виявити, хто із малят  спритніший: дівчатка чи хлопчики?

Проводиться гра«Веселий м’яч в візочку» 

Хід: Гравці стоять в колоні один за одним, тримаючи візок з м’ячем у руках. За сигналом перший гравець, оббігає кеглю з візочком та повертається до команди  і передає візок наступному гравцю. Перемагає команда, в якої всі діти першими завершили оббігати кеглі.

Ведуча:  Дуже весело виграли, м’ячі  у візочку катали. Але  м’ячі бувають не лише для гри. Ось послухайте вірш Василя Шаруйко «Дивовижний м’яч»

Дідусь Матвій малій Марині

Купив м’яча у магазині.

Той м’яч, великий та рябий

Таким не грають футболісти,

Дивись, Марино, не розбий_

В обід той м’яч ми будемо їсти!

Ведуча:як ви гадаєте, що це за м’яч ?(кавун)

Ляльці Л.О.Л. дуже сподобався наш  бол-гейм, який дав змогу виявити вашу спритність, а ще вона хоче дізнатись, як влучно ви вмієте  цілитись та закидати м’ячики в обруч. Пропоную вам об’єднатись у дві команди за  емблемами м’ячиків  (у одних дітей емблема м’яча-кавуна, у інших -  емблема дитячого м’яча).

 «Влуч в ціль»

Хід: Гравці стоять в колоні один за одним, тримаючи м’яч у руці. За сигналом, перший гравець, метає м’яча до обруча. Після кидка стає в кінець колони.

 

4

 

Продовжує наступний. Перемагає команда, гравці якої закинули більше м’ячів до обруча.

Лялька Л.О.Л. дістає із «Збільшувача» тенісний м’ячик.

Лялька Л.О.Л. Малята! А для чого цей м’ячик? Правильно, це м’ячик для гри в теніс. Спробуємо з ним пограти.

Ведуча. Лялько Л.О.Л., ми ще не вміємо грати в теніс, але на заняттях з фізкультури ми з ним подружились, він допомагає нам у грі «Дуйчики» .

Лялька Л.О.Л. Як цікаво! А  як неї грати?

Ведуча. Зараз ми тебе навчимо. Перед кожною командою доріжка із скакалок. Потрібно стати навпочіпки, покласти м’ячик додолу. За сигналом подути на м’ячик, таким чином, прокотити його по доріжці.

Проводиться гра «Дуйчики».

Хід:Гравці стоять в колоні один за одним. Перед командами лежать на підлозі 2 скакалки, на відстані 30см(доріжка). Гравець тримає тенісний м’ячик. Потрібно стати навпочіпки, покласти м’ячик додолу. За сигналом дути на м’ячик, тим самим, прокотити його по доріжці.

Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.

Лялька Л.О.Л. З малими м’ячами ви впоралися, а в мене ще є великі.   Вони не звичайні, це фітбол м’ячі. Пропоную з ними теж пограти в мою улюблену гру «Веселі стрибунці». Під веселу музику всі ви розважаєтесь на фітболах по залу пересуваєтесь. А як музика звучати перестане, треба зупинитись та за м’ячем сховатись. 1,2, 3 гру розпочали. (Проводиться рухлива гра «Веселі стрибунці»     ( 3-4 рази)

Ведуча. Добре позмагались, гарно пограли, сили і здоров’я  набрались. Нам в цьому допомогла наша гостя.

Лялька  Л.О.Л. Я дуже рада,що сьогодні познайомилась з такими спортивними малятами. Ви схожі на мене і любите спорт. Як вигадаєте, яка геометрична фігура схожа на м’яч? (коло)  Давайте його зробимо. (діти беруться за руки , стають у коло). Яке чудове коло в нас вийшло. Воно схоже на мою рідну домівку, яка знаходиться в країні «Кіндер-бол».

Ведуча. Лялько Л.О.Л.,а ми ж так і не дізналися, де вона знаходиться.

Лялька  Л.О.Л.А ви не здогадалися? Оберніться навколо, погляньте на себе на своїх друзів. Яку  назву має  на  англійській мові м’яч? Тож здогадалися? Так, країна «Кіндер - бол» - це наш спортивний зал, а ви – його мешканці.

1 дитина. «Кіндер-бол»- це дитячий  стадіон.

2 дитина. Кожен день по-розпорядку тут  ми робимо зарядку.

3 дитина. Із м’ячами вправно граєм.

4 дитина. Цю країну любим дуже і щоденно з нею дружимо.

Лялька ЛОЛ. Яка я задоволена, що з вами сьогодні грала. А  на згадку про нашу зустріч запрошую всіх присутніх  у фотозону,  зробити селфі. (Діти фотографуються)

А наостанок, зроблю Вам сюрприз - welcome до мого Паті-бару. Пригощайтесь вітамінними соками,які подарують  вам  гарний настрій і незабутні враження.

Діти підходять до імітаційної барної стойки, де пригощаються фреш - соками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку