розважальро-пізнавальна розвага для дітей старшого дошкільного віку ознайомить вихованців з традицією святкування Дня святого валентина
Чтець1:
Так ніхто не кохав.
Через тисячі літ лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..
Чтець 2:
В’яне серце моє од щасливих очей,
що горять в тумані наді мною…
Розливається кров і по жилах тече,
ніби пахне вона лободою…
Чтець 3:
Гей, ви, зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..
Де ви бачили більше кохання?..
Я для неї зірву Оріон золотий,
я — поет робітничої рані…
Чтець 4:
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..
розважальна програма до Дня святого Валентина
Звучить тиха романтична мелодія під яку четці читають вірші про кохання:
Ведуча : Добрий вечір, дорослі і малята! Ви, мабуть, здогадалися, що сьогодні наш вечір ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.
А чи знаєте ви, що це за день такий? (припущення дітей)
Ведуча : Я пропоную вам познайомитися з історією виникнення цього свята, увага всім на екран. (відеоролик на мультимедійній дошці)
Ведуча : Традиція святкування Дня Закоханих прийшла в нашу країну не так давно, але майже одразу прижилась і здобула належне місце серед улюблених свят. Валентинів день святкують усі – і дорослі і діти, з родиною, з друзями та колегами. У нас це свято проводиться вперше. Тож аплодуємо учасникам нашої розважальної програми. Під звуки фанфар дівчата роблять реверанс, хлопчики вклоняються
Ведуча: Ролі справедливих арбітрів будуть виконувати мами й тата:
Прошу під аплодисменти батьків встати і вклонитися.
Ведуча: Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні нам належить пройти через ряд випробувань, які покажуть, що в нашому садочку виховуються справжні леді та джентльмени.
Ведуча: Діти, тож як ми вже зрозуміли День Валентина, це свято закоханих, а як ви думаєте, що таке кохання?
(відповіді дітей)
Давайте подивимось відео, як на це запитання відповіли дітки різних міст України.
Відео «Що таке кохання»
Вудуча. Пропонуємо вашій увазі жарт-інсценівку «А ми в одне дівча закохані»
Ведуча: Є чимало казкових зіркових пар, тож наступне задання
«Упізнай пару»
Ведуча: А тепер пропонуємо нагодувати казкових героїв смачним спагеті.
Конкурс « Нагодуй спагеті»
Ведуча: Як ви вважаєте, що основне у стосунках між людьми? Пропонується допомога дорослих
Ведуча підсумовує відповіді: взаємоповага, доброзичливість та порозуміння. Завжди приємно спілкуватися з людино, яка тобі посміхається і добре до тебе ставиться.
Ведуча: Пропоную дізнатися, чи можуть наші вихованці похвалитись вмінням говорити приємні слова, тобто робити компліменти один одному.
Конкурс «Комплімент»
Ведуча: Ах, скільки тільки-но компліментів прозвучало! Та які приємні.
Ведуча: Але, ви знаєте, буває так, що одні і ті самі слова іноді висловлюють та передають зовсім різні почуття…Це залежить від інтонації голосу та виразу обличчя. Ось наприклад: як можна зрозуміти фразу «Ооооо, та він справжній красень…» якщо я скажу ось так…. (захоплено), або ось так.. (зневажливо)?
Ведуча: І тому наступний наш номер акторської майстерності. Дівчата виконають пісню-жарт «Як же схожа я на матінку свою»
Ведуча: Під таку веселу музику нам всім захотілось танцювати, тому пропоную всім трішки розважитись і помандрувати уявною прогулянкою кіньми
Ведуча: Ну то що, поїхали..(ведуча проговорює текст, вставляючи вищезазначені команди).
Ведуча: Наша прогулянка закінчилась
Ведуча: Знаєте, спілкуватись з розумним, освіченим та начитаним хлопцем набагато приємніше та цікавіше, ніж з тим, хто жодної книжки у житті не прочитав. Можливо ви здивуєтеся, але це правило стосується і дівчат також. Ну от уявіть, що ви зустрілися з подругою, а у неї тільки і розмов про косметику, глянцеві журнали, естрадних зірок та кому вона лайкнула у фейсбуці. З глузду можна з’їхати! Так ще і розумному слова ніде вставити. Але наші конкурсанти не відносяться до такої категорії співрозмовників. З ними можна змістовно поспілкуватись.
Зараз ми це перевіримо. Оголошується гра «Інтелектуал».
На мультимедійній дошці будуть завдання, хто підняв руку - відповідає…
«Інтелектуальний поєдинок»
(Завдання на мультимедійні дошці)
Ведуча: Як важко даються інтелектуальні поєдинки , давайте відпочинемо, і пограємо в гру «Подаруй серце». Передавати потрібно швидко, тій людині, яка першою прийшла вам на думку. Перехоплювати серце не можна, ми не в «собачку» граємо і не в «жабку». Розпочинаємо.
Гра «Подаруй серце»
Віддай серце своєму найкращому другу
Віддай найчарівнішій дівчині
Віддай класному хлопцеві
Віддай дівчині з екстравагантною зачіскою
Віддай своїй подружці
Віддай найвеселішому хлопцеві
Віддай найскромнішій дівчині
Віддай найкращому танцюристу
Віддай найвірнішому другу
Віддай найвірнішій подрузі
Віддай найввічливішому хлопцеві
Віддай найвеселішій дівчині
Віддай хлопцеві з екстравагантною зачіскою
Віддай найкращій співачці
Віддай найстильнішому хлопцеві
Віддай найкращій танцівниці
Віддай найрозумнішому хлопцеві
Віддай класній дівчині
Віддай найчарівнішому ведучому
Ведуча 1: Дякую за гру, ми переходимо до наступного завдання, яка має назву «Кавалер».
Пари стають на стартову лінію. На фініші розміщується стільці за кількістю пар. На них знаходяться: намисто, капелюх, і квітка. За сигналом хлопчики біжать до стільчиків, беруть намисто, повертаються до дівчат,одягають, біжать за капелюхом, а потім квіткою, і дають її ставши на коліно. Перемагає пара яка швидше виконає завдання.
Ведуча: ми з вами зіграємо ще в одну гру.
І для цього нам потрібно вивчити такі слова:
В святого Валентина дванадцять янголят,
Вони літали, стріли пускали,
Серця єднали увесь день.
(повторюють декілька разів, доки не вивчать)
(В ході гри при першому повторі, в такт, плескаємо правою рукою по лівому плечу. Під час другого повтору плескаємо правою рукою по лівому плечу, а лівою – по правому. Далі під час наступних повторів, по черзі, додаємо тупіт правою ногою, тупіт лівою ногою. Вкінці з усіма попередніми рухами хитаємо головою зі сторони в сторону).
Ведуча: На День святого Валентина усі ми мріємо отримати подарунки.
А хто ж відмовиться від солодощів? Представляємо музичний номер «Цукерочки»
Ведуча: Доки ми маленькі, то можемо лише отримувати солодощі у подарунок від дорослих, але і дорослим приємно отримувати подарунки від своїх найулюбленіших донечок і синочків, особливо коли цей подарунок зроблений старанними маленькими рученятами.
Із запропонованих матеріалів діти виготовлять Валентинку, і подарують найріднішим (муз. супровід)
Ведуча: Ну от і закінчилась наша розважальна програма
Ведуча: Але свято ще не закінчилось і ми запрошуємо всіх на дискотеку.