розвага з дітьми старшого дошкільного віку "День святого Валентина"

Про матеріал

розважальро-пізнавальна розвага для дітей старшого дошкільного віку ознайомить вихованців з традицією святкування Дня святого валентина

Перегляд файлу

Чтець1:

Так ніхто не кохав.

Через тисячі літ  лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

 

 

Чтець 2:

В’яне серце моє од щасливих очей,

що горять в тумані наді мною…

Розливається кров і по жилах тече,

ніби пахне вона лободою…

 

 

 Чтець 3:

Гей, ви, зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..

Де ви бачили більше кохання?..

Я для неї зірву Оріон золотий,

я — поет робітничої рані…

 

 

Чтець 4:

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розважальна програма до Дня святого Валентина

 Звучить тиха романтична мелодія під яку четці читають вірші про кохання:

Ведуча :  Добрий вечір, дорослі і малята! Ви, мабуть, здогадалися, що сьогодні наш вечір ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.

А чи знаєте ви, що це за день такий? (припущення дітей)

Ведуча : Я пропоную вам познайомитися з історією виникнення цього свята, увага всім на екран. (відеоролик на мультимедійній дошці)

Ведуча : Традиція святкування Дня Закоханих прийшла в нашу країну не так давно, але майже одразу прижилась і здобула належне місце серед улюблених свят. Валентинів день святкують усі – і дорослі  і діти, з родиною, з друзями та колегами. У нас це свято проводиться вперше. Тож аплодуємо учасникам нашої розважальної програми. Під звуки фанфар дівчата роблять реверанс, хлопчики вклоняються  

Ведуча:  Ролі справедливих арбітрів будуть виконувати мами й тата:

Прошу під аплодисменти батьків встати і вклонитися.

       Ведуча:  Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні нам належить пройти через ряд випробувань, які покажуть, що в нашому садочку виховуються справжні леді та джентльмени.

Ведуча: Діти, тож як ми вже зрозуміли День Валентина, це свято закоханих, а як ви думаєте, що таке кохання?

(відповіді дітей)

Давайте подивимось відео, як на це запитання відповіли дітки різних міст України.

Відео «Що таке кохання»

Вудуча. Пропонуємо вашій  увазі жарт-інсценівку «А ми в одне дівча закохані»

 

Ведуча: Є чимало казкових зіркових пар, тож наступне задання

                                     «Упізнай пару»

 

Ведуча: А тепер пропонуємо нагодувати казкових героїв смачним спагеті.

                                        Конкурс « Нагодуй спагеті»

Ведуча: Як ви вважаєте, що основне у стосунках між людьми? Пропонується допомога дорослих

Ведуча підсумовує відповіді: взаємоповага, доброзичливість та порозуміння. Завжди приємно спілкуватися з людино, яка тобі посміхається і добре до тебе ставиться.

Ведуча: Пропоную дізнатися, чи можуть наші вихованці похвалитись вмінням говорити приємні слова, тобто робити компліменти один одному.

 Конкурс «Комплімент» 

Ведуча: Ах, скільки тільки-но компліментів прозвучало! Та які приємні.

Ведуча: Але, ви знаєте, буває так, що одні і ті самі слова іноді висловлюють та передають зовсім різні почуття…Це залежить від інтонації голосу та виразу обличчя. Ось наприклад: як можна зрозуміти фразу «Ооооо, та він справжній красень…» якщо я скажу ось так…. (захоплено), або ось так.. (зневажливо)?

Ведуча: І тому наступний наш номер акторської майстерності. Дівчата виконають пісню-жарт «Як же схожа я на матінку свою»

       Ведуча: Під таку веселу музику нам всім захотілось танцювати, тому пропоную всім трішки розважитись і помандрувати уявною прогулянкою кіньми

  • Ми з вами будемо їхати по асфальтованій дорозі ось так….(по черзі клацаємо пальцями рук),
  • а по піску так…(тремо долоню об долоню),
  • потрапимо під дощ…..(плескаємо руками по колінах),
  • вскочимо у ямку колесом…робимо рухи обома руками, неначе потрапляємо у яму. При цьому вигукуємо «Уууух»),
  • проїдемо повз «Макдональдс»…(піднімаємо праву руку і вигукуємо «Вільна каса!»), 
  • ще ми будемо повертати вліво…(складаємо долоні «човником» і повертаємо наліво)
  •  і вправо… …(складаємо долоні «човником» і повертаємо направо). 
  • А перехожі вітатимуть нас вигуками «Бажаєм щастя».

 

Ведуча: Ну то що, поїхали..(ведуча проговорює текст, вставляючи вищезазначені команди).

 

Ведуча: Наша прогулянка  закінчилась

        Ведуча: Знаєте, спілкуватись з розумним, освіченим та начитаним хлопцем набагато приємніше та цікавіше, ніж з тим, хто жодної книжки у житті не прочитав. Можливо ви здивуєтеся, але це правило стосується і дівчат також. Ну от уявіть, що ви зустрілися з подругою, а у неї тільки і розмов про косметику, глянцеві журнали, естрадних зірок та кому вона лайкнула у фейсбуці. З глузду можна з’їхати! Так ще і розумному слова ніде вставити.  Але наші конкурсанти не відносяться до такої категорії співрозмовників. З ними можна змістовно поспілкуватись.

Зараз ми це перевіримо. Оголошується гра  «Інтелектуал».

На мультимедійній дошці будуть завдання, хто підняв руку  - відповідає…

                         «Інтелектуальний поєдинок»

                      (Завдання на мультимедійні дошці)

Ведуча: Як важко даються інтелектуальні поєдинки , давайте відпочинемо, і пограємо в гру «Подаруй серце». Передавати потрібно швидко, тій людині, яка першою прийшла вам на думку. Перехоплювати серце не можна, ми не в «собачку» граємо і не в «жабку». Розпочинаємо. 

                 Гра «Подаруй серце»

 Віддай серце своєму найкращому другу

Віддай  найчарівнішій дівчині

Віддай класному хлопцеві

Віддай дівчині з екстравагантною зачіскою

Віддай своїй подружці

Віддай найвеселішому хлопцеві

Віддай найскромнішій дівчині

Віддай найкращому танцюристу

Віддай найвірнішому другу

Віддай найвірнішій подрузі

Віддай найввічливішому хлопцеві

Віддай найвеселішій дівчині

Віддай хлопцеві з екстравагантною зачіскою

Віддай найкращій співачці

Віддай найстильнішому хлопцеві

Віддай найкращій танцівниці

Віддай найрозумнішому хлопцеві

Віддай класній дівчині

 Віддай найчарівнішому ведучому

  Ведуча 1: Дякую за гру, ми переходимо до наступного завдання, яка має назву «Кавалер».

Пари стають на стартову лінію. На фініші розміщується стільці за кількістю пар. На них знаходяться: намисто, капелюх, і квітка. За сигналом хлопчики біжать до стільчиків, беруть намисто, повертаються до дівчат,одягають, біжать за капелюхом, а потім квіткою, і дають її ставши на коліно. Перемагає пара яка швидше виконає завдання.

 

Ведуча:  ми з вами зіграємо ще в одну гру.

 І для цього нам потрібно вивчити такі слова:

 

В святого Валентина дванадцять янголят,

Вони літали, стріли пускали,

Серця єднали увесь день.

(повторюють декілька разів, доки не вивчать)

 (В ході гри при першому повторі, в такт, плескаємо правою рукою по лівому плечу. Під час другого повтору плескаємо правою рукою по лівому плечу, а лівою – по правому. Далі під час наступних повторів, по черзі, додаємо тупіт правою ногою, тупіт лівою ногою. Вкінці з усіма попередніми рухами хитаємо головою зі сторони в сторону).

Ведуча: На День святого Валентина усі ми мріємо отримати подарунки.

А хто ж відмовиться від солодощів? Представляємо музичний номер  «Цукерочки»

Ведуча: Доки ми маленькі, то можемо лише отримувати солодощі у подарунок від дорослих, але і дорослим приємно отримувати подарунки від своїх найулюбленіших донечок і синочків, особливо коли цей подарунок зроблений старанними маленькими рученятами.

Із запропонованих матеріалів діти виготовлять Валентинку, і подарують найріднішим (муз. супровід)

 

Ведуча: Ну от і закінчилась наша розважальна програма

Ведуча: Але свято ще не закінчилось і ми запрошуємо всіх на дискотеку.

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку