Розважальна програма «Новорічний настрій» Вікова категорія : учні 7-9 класів. Святково прикрашений клас. Під музичний супровід «Merry Christmas” до дітей виходить вчитель: Добрий день, дорогі мої діти! 2020 рік для вас є особливим, це ваш останній шкільний рік. За вікном зима- час самих коротких днів і довгих ночей, час казкових бажань, запаху хвої та мандаринового смаку. Напередодні Нового року, я хочу подарувати вам святковий «Новорічний настрій». Сьогодні на вас чекають конкурси, ігри, дискотека та приємні сюрпризи. Давайте з вами зараз вирушимо в заочну подорож по країнам світу і побачимо, які там новорічні традицій, переходимо за посиланням; https://www.youtube.com/watch?v=gX7xy3RoPxM. Як же під Новий рік не згадати головногот героя -Діда Мороза? Зараз я пропоную вам конкурс « Телеграма Діду Морозу» ( мета розвивати творче мислення, увагу, використати набуті знання з української мови, а саме пригадати прикметники, замість телеграми можна написати листа Діду Морозу за готовими шаблонами з інтернету)
Розважальна програма «Новорічний настрій»
Вікова категорія : учні 7-9 класів.
Святково прикрашений клас.
Під музичний супровід «Merry Christmas” до дітей виходить вчитель:
Добрий день, дорогі мої діти! 2020 рік для вас є особливим, це ваш останній шкільний рік.
За вікном зима- час самих коротких днів і довгих ночей, час казкових бажань, запаху хвої та мандаринового смаку.
Напередодні Нового року, я хочу подарувати вам святковий «Новорічний настрій». Сьогодні на вас чекають конкурси, ігри, дискотека та приємні сюрпризи.
Давайте з вами зараз вирушимо в заочну подорож по країнам світу і побачимо, які там новорічні традицій, переходимо за посиланням; https://www.youtube.com/watch?v=gX7xy3RoPxM.
Як же під Новий рік не згадати головногот героя -Діда Мороза?
Зараз я пропоную вам конкурс « Телеграма Діду Морозу»
( мета розвивати творче мислення, увагу, використати набуті знання з української мови, а саме пригадати прикметники, замість телеграми можна написати листа Діду Морозу за готовими шаблонами з інтернету)
умови такі: на готовому шаблоні в текст, замість крапок вписати прикметники, )
Під музичний супровід учні виконують завдання (1-2 хв.), потім, якщо клас невеликий, то можна зачитати телеграми в голос.
Переходимо до наступного конкурсу
( ділимо учнів на 2 команди- хлопці та дівчата).
Вправа виховує почуття колективізму, здорової конкуренції.
Для хлопців –« Снігурка моєї мрії», для дівчат- « Дід Мороз моєї мрії»
Умови : на ватманах створити колаж Снігурочки та Діда Мороза із заготовлених вирізок із журналів.
Під музичний супровід учні виконують завдання (2-7 хв.),
Можна презентувати свої роботи.
Переходимо до святкової вікторини
Я зачитую вам питання, відповідаєте тільки після піднятої руки, за правильну відповідь учасник отримує зірку( вирізану за шаблоном із фоамірану)
1.Дерево, яке народилося в лісі і служило притулком для сірого зайчика(ялинка)
2.Карнавальне обличчя.(маска)
3.Життєва пора Снігуроньки( зима)
4.Опорна четвертинка новорічного столу(ніжка)
5. Сезонна скульптура, виготовлена із природного матеріалу( Сніговик)
6.Результат святкового запалу( Феєрверк)
7.Старовинний танець біля ялинки( Хоровод)
Підбиваємо підсумки вікторини.
Ви, напевно, засиділись, тому запрошую вас на новорічний хоровод до ялинки. (Танці 10 хвилин)
Наступний конкурс має назву «Подарунковий конвеєр»
Якщо клас невеликий, то приймають уасть всі учні.
Матеріали та обладнання: пакувальний папір,стрічка, декор, картонні коробки, ножиці, скотч,
Перемагає той, хто напакує найбільше подарунків за відведений час.
Учні завдання виконують під музичний супровід.
Після закінчення учні презентують свою роботу, так розвивається самокритичність та самооцінка.
Можна ще провести з учнями конкурс « Нісенітниця» на одних,раніше заготовлених, аркушах написати питання та інших-орієнтовані відповіді. По черзі витягувати по одному із аркушів з кожного мішечка. Виходить дуже весело і цікаво, коли учень зачитує питання і відповідь до нього
Орієнтовні питання:
-ви спокійно спите?
-ви слухаєте чужі розмови?
-ви поширюєте плітки про свої х друзів?
-ви вважаєте себе кращим у класі?
-ви радієте за успіхи однокласників? та ін.
Орієнтовні відповіді:
-це моє улюблене заняття
- тільки коли нікого немає поруч
-у літні спекотні ночі
-по іншому і бути не може
-це моя давня мрія та ін.
Під час дискотеки можна провести конкурс « Причеп»
На раніше заготовлених аркушах написати частини тіла, які мають доторкатися учасники під час танцю.( наприклад: кінчики пальців, лікті, стопа, сідниці, плече, та ін.)
Після свята можна роздати учням солодощі або інші подарунки.
Приємних вам розваг!