Розважально-конкурсну програму «Міс Весна» було проведено для учнів 5-9 класів. Мета: формувати пізнавальні, особистісні, соціальні компетентності учнів, сприяти розвитку у учнів творчих та інтелектуальних здібностей, формувати естетичну культуру, виховувати почуття толерантності, колективізму, повагу до жінки.
8 БЕРЕЗНЯ – МІЖНАРОДНИЙ ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
Назва: розважально-конкурсна програма «Міс Весна».
Вікова категорія: для учнів 5-9 класів.
Мета заходу: формувати пізнавальні, особистісні, соціальні компетентності учнів, сприяти розвитку у учнів творчих та інтелектуальних здібностей, формувати естетичну культуру, виховувати почуття толерантності, колективізму, повагу до жінки.
Оформлення: надувні кульки, квіти з паперу, тематичні малюнки.
Музичне оформлення: П.Зібров «Женщина любимая», Л.Агутін «Ода Женщинам», Н.Май «Весна», пісні про весну, фанфари.
Обладнання:ноутбук.
1-й ведучий Добрий день, дорогі друзі!
2-й ведучий. Добрий день, шановні вчителі!
1-й ведучий Прислухайтесь, як дзюрчать швидкі, прозорі струмочки.
2-й ведучий. Ви відчуваєте? Життя починається з початку, з приходом весни.
1-й ведучий. Березень - перший місяць весни - це весна світла. Це не тільки відблиск крижинок і приліт перших птахів.
2-й ведучий. Березень - це початок тепла, краси, кохання.
1-й ведучий. І тому не випадково перше свято весни - День жінок. Все найпрекрасніше, що є в світі, пов’язано з вами, любі.
2-й ведучий. Дорогі дівчата, жінки! Ви поєднали в собі все: і теплоту душі, і ніжність, і гармонію витонченості, жіночності.
П.Зибров «Женщина любимая»
1-й ведучий. Коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі, в селі і в місті відзначається велике свято – Міднародний день – 8 березня. Ось і сьогодні ми зібралися на свято – свято весни, свято кохання. Ми вітаємо наших мам, бабусь, сестер. Всіх хто живе поруч з нами і далеко від нас. Посивілих жінок і молодих дівчат. Низький уклін вам, дорогі жінки.
1-й ведучий. А пам’ятаєте легенду? Створив Бог чоловіка. Звичайно, йому було дуже нудно одному , і тоді Господь вирішив створити і жінку. Проблема була в тому, що весь людський матеріал пішов на чоловіка.
2-й ведучий. Тоді Бог взяв кілька яскравих променів сонця, всі чарівні фарби зір, задумливий смуток місяця, красу лебедя, грайливість кошенят, граційність газелі, ласкаве тепло хутра, притягуючу силу магніту. Змішав все разом, а потім додав туди: холодне мерехтіння зірок, впертість віслюка, в’їдливість мухи, зажерливість акули, ревнивість тигриці, сміливість пантери, кровожерливість п’явки, отруйність змії, дурман опіуму, безпощадність стихії.
1-й ведучий. Все це змішав, оформив фігуру і вдихнув у неї життя. Як наслідок вийшла жінка. Цю жінку Бог передав чоловікові і промовив: “Бери її такою і не намагайся переробити, блаженствуй з нею все життя і терпи муки від неї до самої смерті”.
Жінка – це вічний біль і вічна втіха. Вона може перетворити життя на рай і на пекло.
Л.Агутин «Ода Женщинам»
1-й ведучий.
Любі жіночки й дівчата,
Ми вітаєм Вас зі святом,
І в дарунок зичим Долю,
Вічних істин Божу Волю:
2-й ведучий.
Щоб була, як та веселка,
Гріла ніжно ваше серце -
В день похмурий чи негожий,
Сонцем лагідним в морози,
1-й ведучий.
Росяним була світанком,
Весняним квітчастим ранком,
Вітром тихим полудневим,
Щедрим колосом серпневим,
2-й ведучий.
Цвіту подихом духмяним,
Солов’їними піснями,
Чистим ніжним поцілунком,
Довгожданним подарунком,
1-й ведучий.
Колисковою дитинства,
Щастям світлим материнським,
Щирістю у кожнім слові
Серця сповного любові!
2-й ведучий. Недарма, мабуть, святкуємо ми жіночий день саме навесні. Весна... Лагідна, загадкова, тендітна. Ми так чекаємо її завжди, але приходить вона раптово, бурхливо, змінюючи все навкруги, пробуджуючи природу і наші почуття.
Н.Май «Весна»
Усмішка П. Глазового “Як Кузьму провчила жінка його мила”
Повернувсь Кузьма з роботи, освіжився в ванні,
Одягнув нову піжаму та й ліг на дивані.
Лежить собі, проглядає журнали й газети.
А дружина варить, смажить, готує котлети.
Пообідав Кузьма смачно, запалив "Казбека".
— Ну чого ти, — пита жінку, — така недалека?
Тільки в тебе і балачки про борщі й олію,
І ні слова про театри, про драматургію.
А є жінки! Збоку глянеш — ходить, як Аїда.
Драматургів усіх знає аж до Евріпіда.
Так і сипле: Тіто Гобі, Карузо, Фелліні,
Есамбаєв, Магомаєв, Кобзон, Паганіні…
А ти яка? Ти ж не тямиш в цьому ні бельмеса.
Ти ж не можеш відрізнити Брамса від Бернеса.
Давно тебе не бачив я в хорошому платті.
Тиняєшся у тапочках, в дешевім халаті.
Ти забула, що є в світі жіночі принади —
Перманенти, манікюри, духи та помади.
Я хотів би бути мужем культурної дами,
А ти чавиш помідори, бряжчиш друшляками,
Що побачиш — вишні, сливи, — пхаєш у консерви…
Я не можу, розумієш? Здають уже нерви.
Через добу повернувся наш Кузьма додому.
Зустрічає його жінка в платті голубому.
Очі чорним підведені, на губах помада.
Закрутило Кузьмі в носі від духів "Еллада".
Плаття модне, вузесеньке, облягає форми,
Ще й коліна не прикриті — такі тепер норми!
Посадила Кузьму в крісло, сіла проти нього.
Як французька кінозірка, виставила ноги.
У Кузьми від здивування потилиця змокла.
А дружина запитує: — Ти читав Софокла?
Тобі, може, до вподоби п'єси Евріпіда? —
Сопе Кузьма: — Відчепися! Подавай обідать.
Нащо мені Евріпіди? Нащо їхні п'єси?
— А ти ж казав, що у мене дрібні інтереси,
Що немає шику-блиску, манери негарні.
Я сьогодні простирчала півдня в перукарні.
Перукар просив, між іншим, щоб прийшла я знову.
Запевняв, що я похожа на Любов Орлову.
Не було у мене часу возиться з обідом,
Так я тобі й замінила обід Евріпідом.
1-й ведучий.
О жінко! Загадка одвічна,
Водночас сильна і тендітна.
Тобі присвячували вірші
І почуття свої найкращі.
2-й ведучий.
Ти – берегиня свого роду,
За тебе йшли в вогонь і в воду,
Стрілялись на дуелі мужньо,
До тебе прихиляються, коли сутужно.
1-й ведучий. Зі святом, рідні, кохані, шановні, прекрасні. Нехай весна живе у вашому серці. Щодня, за будь-якої погоди та при будь-якому настрої. А настрій нехай вам забезпечують ті, хто поряд, хто любить вас і кого любите ви. Хай множиться щастям ваше життя, кохайте і будьте коханими! Здоров’я вам, родинного затишку, добробуту, гарного настрою на довгі літа!
Конкурсна програма
Ведуча. Ну а зараз настав час перевірити ваші здібності, дівчатка! Запрошуємо наших учасниць!
А слідкувати за результатами конкурсів буде наше почесне журі у складі: директора школи _________________________
завуча _________________________
вчителя початкових класів ________________________
Привітаємо їх бурхливими оплесками!
Фанфари
Але спочатку за допомогою жеребкування ми визначимо, під якими номерами виступатимуть дівчата.
1 конкурс – «Презентація»
Дівчата у довільній формі (віршованій, прозовій) розповідають про себе.
2 конкурс – «Декламація вірша»
Дівчата декламують вірш про весну.
3 конкурс – «Юний дизайнер»
Дівчата отримують кольоровий папір, ножиці, клей та створюють модель вечірнього вбрання.
Час – 1 хв
(журі підраховує бали)
Привітання хлопчиків. Вірші
4 конкурс – «Візажист»
Для участі у конкурсі необхідні дівчата-моделі. Учасниці за допомогою тіней, губної помади та олівця роблять моделям макіяж.
Час – 2 хв
5 конкурс – «Слабка ланка»
Учасницям по черзі задаються питання. За кожну правильну відповідь вони отримують 1 бал.
1. Які продукти необхідні для приготування салату „олів’є”.
2. Як називається вулиця та номер будинку нашої школи?
3. Яка ягода найкрупніша? (кавун)
4. Імператриця, яка купалась в молоці? (Клеопатра)
5. В кімнаті 4 кутки. В кожному кутку сидить по коту. А перед кожним котом ще по 3 кота. Скільки котів у кімнаті? (4)
6. В горбі верблюда зберігаються запаси:
- води;
- жиру;
- пального.
7. Як називається пасмо волосся на голові у козака? (оселедець)
8. Це правда, що на зиму пінгвіни відлітають на північ? (ні)
9. Яка тварина ніколи не спить? (дельфін)
10. Що можна побачити лише з заплющеними очима? (сон)
11. Що легше: кілограм вати або кілограм заліза? (Однаково.)
12. Ростуть дві берези. На кожній березі по чотири шишки. Скільки всього шишок? (На березі шишки не ростуть.)
13. Одне яйце вариться 4 хвилини, скільки хвилин треба варити 6 яєць? (4 хвилини.)
14. Назвіть ім'я першої жінки у світі, що освоїла літальний апарат? (Баба Яга.)
15. Що можна приготувати, але не можна з'їсти? (Уроки.)
16. Скільки місяців у році мають 28 днів? (Усі місяці.)
17. Скільки років продовжувалась Столітня війна? (100)
18. У який посуд не можна налити води? (У наповнений)
19. Який птах має сорок букв «а» ? (Сорока)
20. Скільки яєць можна з`їсти натщесерце? (Одне)
6 конкурс – «Склади меню»
Ведуча називає кожній учасниці одну з лiтер абетки. Учасницям пропонується скласти меню, в яком назви усiх страв розпочинаються виключно з цiєї лiтери.
Час – 2 хв
Літери: Б; К; М; О; Т; Р; С; Д; П; Г.
(журі підраховує бали)
Привітання хлопчиків. Запрошення на танок
7 конкурс – «Господарочка»
Дівчатам видають голку; котушку ниток, великий ґудзик та клаптик тканини. За командою ведучої дiвчата розпочинають роботу: пришивають ґудзик до тканини.
Оцінюються швидкість та охайність.
Час – 1 хв
Ведуча: Наша програма продовжується. У наступному конкурсі ви матимете змогу проявити свої артистичні дані.
8 конкурс – «Театр мініатюри»
Дівчата отримують папірці, на яких зазначені дитячі віршики:
1. Наша Таня гірко плаче:
Упустила в річку м’ячик!
Годі, Танечко, не плач,
Не потоне в річці м’яч!
2. Впав ведмедик на підлогу.
Відірвали йому ногу…
Всеодно він самий кращий,
Не віддам його нізащо!
3. Кульбабу запитує майже щодня,
У лузі малесеньке кульбабення,
Ти бабцю-кульбабцю ростеш тут сама,
А діда-кульдіда у тебе нема?
4. Вова грався на травичці
наступив на хвостик киці,
Киця плаче: "няв-няв-няв!
Вова хвостика помняв!"
5. На столі чотири книжки,
Груш чотири на траві,
У стола – чотири ніжки,
І чотири ніжки в кішки,
І у песика, і в мишки,
А у мене – тільки дві.
6. Мавпа з мапою у лапах у людей питає:
Як до Африки доїхать? На якім трамваї?
Може краще на байдарці? Або дельтаплані?
Повезу я рідній мамці карасів в сметані.
7. Пригощає кицю кіт:
-Пообідаємо ласо!
Щоб скоріш скінчить обід,-
Ти їж борщик,а я м`ясо!
8. У слона болить нога.
Слон сьогодні шкутильга:
Гостював комар у нього,
Наступив йому на ногу.
9. Засмутилось кошеня:
треба в школу йти щодня.
І прикинулося вмить,
що у нього хвіст болить.
Довго думав баранець,
і промовив як мудрець :
-Тут причина не проста-
треба різати хвоста!
Кошеня кричить: -Ніколи!
Краще я піду до школи...
10. Запитала татуся
Донька-щебетуха:
-Чи слон хоботом скубе
Слоненя за вуха?
-А навіщо це слону?
Так робить не гарно.
-Жаль: такі великі вуха
Пропадають марно.
Ваше завдання – прочитати вірші з різними інтонаціями:
1) як трирічна дитина
2) як людина, яку намагається вжалити бджола
3) як дівчинка, що заграє до хлопчика
4) як солдат
5) як людина-веселун
6) як беззубий дідок
7) як вчитель, що диктує речення
8) як людина, що захворіла
9) як дитина, що нашкодила
10) стоячи на одній нозі.
9 конкурс – «Показ мод»
Ведуча:
Алло! Привіт.
Послухай, Катре,
Бери скоріш найкраще плаття.
Перебери увесь комод.
Влаштуєм справжній показ мод.
(Чути стукіт у двері.)
Ведуча:
А ось і гості!
Зустрічаєм.
І дефіле розпочинаєм.
Учасниці конкурсу під музику дефілюють.
(журі підраховує бали)
Ведуча. А зараз слово надається високоповажному журі!
/Слово журі/
/Нагорода переможців./
Ведуча. Ну що ж, давайте ще раз привітаємо наших дівчат.
Я хочу побажати всім вам любові. У ній сила людини. Пам’ятайте, життя прекрасне, бо воно саме по собі вже є дивом. І прийміть ці слова як побажання у цей чудовий день.
Якби не жінка... чи були б у світі
чудовий вечір, ніжність та любов?
Для кого б несли Ви букети квітів?...
в чиї б слова вслухались знов і знов!?...
Якби не жінка не було б поетів...
Ніколи не заплакав би малюк...
Життя завмерло б на усій планеті..
ні зустрічей тобі, а ні розлук...
Якби не жінка...УКЛОНІМОСЬ ЖІНЦІ
СВЯТА ВОНА У СВІТЛИХ ПОЧУТТЯХ!
І ХАЙ ІЗ НЕЮ ПОВНИТЬСЯ ПО ВІНЦЯ
ДОБРОМ, ЛЮБОВ'Ю, РОЗУМОМ ЖИТТЯ!