Розважально-пізнавальна гра--подорож «мандрівка з кішкою Муркою». Ми маленькі діти на землі великій

Про матеріал

Мета: розширити уявлення дітей про святкування днів народження в інших країнах світу, розвивати пізнавальні інтереси учнів, виховувати повагу до однолітків і батьків.

Перегляд файлу

Розважально-пізнавальна гра--подорож

«мандрівка з кішкою Муркою»

                                    Ми маленькі діти на землі великій

 

Мета:  розширити уявлення дітей про святкування днів народження в інших країнах світу, розвивати пізнавальні інтереси учнів, виховувати повагу до однолітків і батьків.

            Обладнання: комп’ютер, музичний центр, різнокольорові кульки, стілець,

                                     паперові квіти, 2 мішки з одягом.

 

Хід гри.

Музична вставка.   Трек 1

Слайд 1 – Заставка вітальна листівка «Добрий день»

Учитель:          На Землі є особливе свято, на нього чекають усi — i дорослi i дiти. Тому, що саме в цей день ми стаємо на рік дорослішими, нам дарують подарунки, і цілий день ми світимося від щастя, як палаюча в небі зірка.

                           Як ви думаєте, діти, що це за свято?

                    (Це свято — День народження.)

           Ми зібралися з вами, щоб відсвяткувати незвичайне свято –день народження нашої родини, бо кожен з вас святкує свій день народження в різні пори року, в різні дати і зібратися разом, щоб відсвяткувати ці події дуже важко. Ось ми з батьками і вирішили, що  сьогодні ми всі разом відсвяткуємо Дні народження, які відбулися в минулому році – коли всім вам виповнилося – 7 років.

Слайд 2 – «Подорож»

Учитель:           Щоб розпочати наш захід давайте сильно заплющимо очі і коли я дорахую до 5 розпочнеться наша гра-подорож…

                                        Музична вставка. Трек 2

(діти відкривають очі , на сцені з’являється Кішка Мурка з чарівною книгою)

Слайд 3 – Кішка

Мурка:       Добрий день!. Щось я погано почула, може ви сьогодні не снідали? Снідали? Тоді давайте вітатися ще раз. Доброго дня!

                                               (всі відповідають).

                         Молодці! Давайте ми з вами познайомимося. Ось , наприклад,

                      Мурка-мудра! А ви…

(підходить до деяких дітей, батьків, учителя…)

      Ой, так і цілого тижня не вистачить, щоб з вами всіма привітатися. Давайте вітатися по-казковому з допомогою чарівної кульки. Коли я підкину кульку в гору, всі присутні дуже голосно скажуть свої імена, так ми і познайомимося. Раз, два, три … кричи…

Слайд 4 – Кульки летять

(підкидує кульку)

Мурка:              Молодці! Ось ми з вами і познайомилися. А чи всі ви хочете

                        потрапити з допомогою моєї чарівної книжки в дивовижну

                        країну, де ми з вами дізнаємося багато

                        цікавого про святкування цього свята в різних країнах світу і

                        весело проведемо свій час?

(Так)

            Щоб відкрилася моя чарівна книга,  повторюйте за мною слова:

Ені, бені, макарені, фіглі, міглі, ой-ля-ля, квіні, піні, чебуречні

Ось потрібні всі слова

Слайд 5 – Відкривається книга

Мурка:       Ось і перша сторінка. Дивіться – Віка і Денис на перерві обговорюють домашнє завдання по Я у світі…

Слайд 6

Денис: У класі перерва. За партою Гаранжа і Грєхова. Гаранжа збирає речі в портфель.

Грєхова: Ти куди це зібрався?

Гаранжа: Я з Я у світі піду! Нема що там робить. Нутром чую, мене запитають, а я нічогісінько не знаю. Народи світу…. Дружба народів… а я не читав і читати не хочу, а ще якісь завдання, вправи, не хочу собі всіляким забивати голову.

Грєхова: Та облиш! Питають тих, у кого на лобі написано «Я не вивчив!».

 Гаранжа: От бачиш! (стукає себе по лобі) Хіба нема?

Грєхова: Треба зробити так, ніби ти готовий! Аутотренінг!

 Гаранжа: Що?

 Грєхова: Аутотренінг! Самонавіювання! Повторюй за мною: у мене до уроку все готово!

 Гаранжа: У мене до уроку все готово.

 Грєхова: Я виконав домашнє завдання!

 Гаранжа: Я виконав домашнє завдання… Невже?

Грєхова: А ти як думав? Повторюй: усі три завдання і п'ять вправ!

 Гаранжа: Усі три завдання і п'ять вправ!

 Денис так захопився аутотренінгом, що аж задрімав….

І тут йому наснилося що він потрапив у незвичайну подорож, а в яку ви згодом побачите….

Слайд 8 – зупинка Голандія…

Мурка:            Ми потрапили з вами в квіткову країну Голландію. В цій країні є дуже дивовижна звичка – прикрашати стілець іменинника різнокольоровими кульками, квітами і кульками. І перше наше завдання «Прикрась стілець».

Учитель:        Кожен з присутніх отримає предмет, яким від повинен прикрасити стілець, і коли залунає музика, всі по-черзі повинні будуть прикрашати його.

Гра «Прикрась стілець».

Музична вставка. Трек 4

Мурка:              Ой, як гарно вийшло. (сідає на стілець) Мені аж самій захотілося відсвяткувати свій день народження.

Учитель:          А тим часом Денису наснилася вже зовсім інша історія і країна.

Слайд 9 – Африка

Мурка:                 Наступна зупинка – загадкова Африка.  В північній Африці День народження святкують лише двічі за все життя. Перший раз під час народження, а другий у 52 роки.  В племені галла день народження святкують лише раз у 8 років, а в племені кукуйю – один раз в 13 років. Але всі мешканці Африки під час святкування виконують ритуальні танці.

Учитель:            А наші учні знають один з таких таночків. Мурка, хочеш

                         його подивитися.

Мурка:                З задоволенням…

Музична вставка. Трек 6

Африканський танок

Мурка:                Ви просто справжні африканці. Мандруємо далі?...

Музична вставка. Трек 7

Слайд 10 – Японія

Мурка:                 Ми потрапили з вами в дивовижку країну Японію, а дивовижна вона тим, що тут взагалі не святкують днів народження, хоча живуть і працюють в ній дуже розумні люди. Ось і пропонують вони нам цікаву вікторину для батьків

Музична вставка. Трек 8

Слайд 11 – Канада

Мурка:       На іменинника в День народження чекає справжня засада, щоб намастити йому кінчик носа маслом – щоб всі невдачі і неприємності не приклеювалися до іменинника.

Учитель:     Тоді, Мурочко, давай і ми пограємо в засаду, хто в грі буде неуважний, тому і будемо мастити ніс маслом.

Мурка:         Точно, будемо грати в гру «Танці-хованці», правила гри дуже прості всі танцюють як я, а як тільки я піднесу руку ось так (прикладує до лоба, нібито когось шукає), ви повинні швиденько присісти, хто не сів – ніс намазаний…

Музична вставка. Трек 9

Гра «Танці-хованці»

Учитель:       Ну, що, Мурко, мандруємо далі…

Музична вставка. Трек 10

Слайд 12 – Куба

Мурка:            На Кубі під час святкування дня народження існує традиція – цілий день співати вітальні пісні.

Музична вставка. Трек 11

(діти співають 1 куплет)

Гра «Цікава пісня»

Мурка:              Ні, не так, це зовсім не цікаво, ось зараз ми заспіваємо по іншому, по тваринному. Ця половинка залу буде співати, як кішечки виспівуючи пісню словом «Няу», а ця половина словом «Мур». Спробуємо ?

 Музична вставка. Трек 11

Мурка:     Ну, просто, клас! Вам сподобалось? (Так)

Музична вставка. Трек 12

Слайд 13 – Гвіана

Мурка:     Ми зупинилися в екзотичній країні Гвіані, де існує традиція – іменинник повинен мати дуже незвичайний вигляд. Тож спробуємо і ми виконати цю традицію.  Для цього запрошуємо двох батьків (маму і тата) і  двох дітей (хлопчика і дівчинку). (Учитель обирає)

                         Отримайте  мішки, в яких знаходяться різні речі. В ці речі діти повинні, поки лунає музика, одягнути батьків.

              Гра «Цікавий мішок»

Музична вставка. Трек 13

(діти одягають батьків)

Мурка:      Ура! Тепер і у нас є гвіанські іменинники… В подорож…

Музична вставка. Трек 14

Слайд 14 – Бразилія

Мурка:           Сама несщасна частина тіла у бразильських іменинників — мочка вуха. Скількі років прожив іменинник на світі  — стільки разів йому і відтянуть багатостраждальну частину тіла.

    Але при цьому найголовнішім атрибутом веселого  настрою в країні карнавалів – є танці.

Мурка:          І зараз ми розпочинаємо танцювальний карнавал.

     Для цього ми запрошуємо гвіанських іменинників. А тепер вони  оберуть собі партнерів, тато обирає дівчинку, а мама – хлопчика.

                          На паркет запрошується пара номер один  - справжній чоловік

                          ______________ і його партнерка чарівна _____________.

Танок 1. Трек 15

                               А зараз на паркет ми запрошуємо мужнього

чоловіка___________ і    його неперевершену     _________.

Трек 2. Трек 16

Мурка:          Привітаємо гучними оплесками наших неперевершених танцюристів.

Музична вставка. Трек 17

Слайд 15 – Великобританія

Мурка:             В величній країні Великобританії, в день народження

                           імениннику пророкують долю на наступний рік.

                              Ну, що погадаємо?

Гра «Жартівливе гадання»

( шапку кладуть жартівливі побажання, діти навмання їх витягають і зачитують)

Музична вставка. Трек 18

Музична вставка. Трек 19

Слайд 16 – Україна

Мурка:             Ось и і опинилися знову на Батьківщині. А чи знаєте ви, що в  далекі часи в нашій країні існувала традиція  виводити іменинника на межу і легенько лупцювати його ріменцем, стільки разів, скільки йому виповнювалося років, щоб не забував рідної землі.

Учитель:                   А зараз обовязковим атрибутом на святкуванні дня народження є іменинний торт. А чи хочете ви його спекти ?

Слайд 17 – Торт

Мурка:                 Тоді, до кого я підійду в танці і подам руку, встає і танцює зі мною, в свою чергу він подає руку іншому і так зробимо великий ланцюжок. Поїхали…

       Музична вставка. Трек 20

Гра «Торт»

(танцюючий ланцюжок скручується в торт)

Мурка:                 Ну, як Олено Михайлівно, красивий торт у нас вийшов.

Учитель:              Так.

Мурка:                 А смачненький, солоденький..

Учитель:                Так.

Мурка:                   Тоді всі шматочки швиденько біжать на свої рядочки…

                               (діти сідають на свої місця).

Мурка:                    Але, що за день народження без подарунків. Тримайте

                                маленькі подаруночки на память.

Музична вставка. Трек 21

(дарує календарики)

Мурка:                    Ось і підішов час нам прощатися. Але мені іще ніхто не заспівав вітальної пісні…

Учитель:                 Діти, давайте заспіваємо

Слайд 18 – Вітаємо

Музична вставка. Трек 22

Пісня «День народження»


 


 

Слова Т. Графчиковой, музыка Е. Лучникова


 

1. В день, когда счастливые улыбки

Льются из лучистых глаз,

Снова в поздравительных открытках

Кто-то вспоминает нас.

 

И когда подарков с нетерпеньем

Ждем, дыханье затая,

В этот светлый праздник день рожденья

Буду всех счастливей я.

        Припев:

        День рожденья, день рожденья,

        Снова в сказку ты поверь.

        Он для взрослых на мгновенье

        Открывает в детство дверь.

 

        День рожденья, день рожденья,

        Так хочу услышать я

        Слов чудесных поздравленье,

        С днем рождения тебя!

 

2. В день, когда приятные сюрпризы

Всюду окружают нас,

Даже все проказы и капризы

Нам прощают в этот раз.

В этот день готовят угощенья

И гостей желанных ждут,

Ах, как жаль, что праздник день рожденья

Наступает раз в году.

 

        Припев.

 

Музична вставка. Трек 23 фанфари + трек 24

являється справжній великий торт, діти зустрічають його оплесками)

Учитель:                      Діти, дивіться, який подарунок вам зробили ваші батьки.

                                   Справжнісенький глобус. Бо ми сьогодні з вами не тільки святкували спільний день народження, а й мандрували країнами світу і дізналися багато цікавого.

                                    Вам сподобалася подорож з кішкою Муркою?

                                    Ми запросимо її наступного року, щоб дізнатися ще багато цікавого зі святкування днів народження в інших країнах світу?

Мурка:          Підійшло до кінця ваше свято,

                      Вам бажаю я друзі удачі.

                      Щоб із іграми, жартом і сміхом

                      Вам у дружбі і злагоді жити.

                      Ну, а зараз настав час прощання

                      До нових зустрічей, до свіданья. (кішка іде, маше дітям рукою)

Продовжується трек 24

Учитель:                 Любі діти, батьки запрошують вас до сусіднього класу

                      скоштувати смачного іменинного тортика.

 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку