Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Паперова мозаїка «Лисиця»
Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;
розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;
корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;
виховувати повагу до однолітків та вчителя.
Обладнання: картки, клей, гіперпосилання на канал Youtube.
№ з/п |
Зміст |
|
|
|||||||||
І |
Організація класу |
Вірш |
Ось дзвінок нам дав сигнал – Працювати час настав. Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.
|
|||||||||
ІІ |
Мотивація навчальної діяльності |
Повідомлення. 1.Читання учнями “ланцюжком».
2. Гра «Куб» (постав питання до тексту) Хто? Які? Що? Як? Навіщо? Скільки? |
Лисиці – мають трикутні морди, гострі вуха й пухнасті хвости. Розумні,легко пристосовуються,живуть скрізь,крім Антарктиди. Лисиці спілкуються за допомогою гавкоту та виску – так вони передають різні почуття та наміри:страх,погрозу,
попередження,грайливість. Щоб зігрітися лисиця накриває своє тіло
довгим пухнастим хвостом. Ці тварини чудово плавають. Руда лисиця застосовує свої слух та нюх, щоб
визначити,де перебуває здобич. До справжніх лисиць належать – руда лисиця,корсак,песець. |
|||||||||
ІІІ |
Повідомлення теми і мети уроку |
Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.
|
Виготовимо картину з паперової мозаїки «Лисиця», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук . |
|||||||||
ІV |
Виконання завдань уроку: |
|
|
|||||||||
1 |
- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил |
Читання правил учнями |
Картка ПРАВИЛА ГРИ
|
|||||||||
2 |
-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2. Гра з пальчиками з мовним супроводом 3.Наочна діяльність. Гра з папером |
1.Самомасаж (погладжування, розминання) 2.Гра «ЗАЄЦЬ» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями
3. Паперова мозаїка»: А); Б)самостійне виконання учнями |
1.- Погладжування, розминання
2. Лисичка-сестричка лісом ходила, Хвостиком водила. Лисички збирала, пісеньку співала. – Тра-ля, ля-ля, ля-ля – Ось така я краля!
3. |
|||||||||
|
Фізкультхвилинка (час за потреби)
Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби) |
Дитяча руханка - Фізкультхвилинка «Лисичка та Журавель»Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей |
||||||||||
3 |
-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук 3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку |
1.Самомасаж з шестигранним олівцем
2.Гра «Пальчики вітаються»
3.Гра«Кулак – долоня – ребро». |
1.Розкачування олівця по внутрішній та зовнішій поверхні кисті рук.
2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.
3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).
|
|||||||||
V |
Рефлексія |
-Що робили на уроці? -Чи сподобалося? -Чого навчився (-лася)? -Що було зробити важко? -Над чим ще треба попрацювати? |
Самооцінювання (Додатки)
|
Самооцінювання (V) |
||
Було легко |
Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги |
Було важко |
|
|
|
Додатки
Лисиці – мають трикутні морди, гострі вуха й пухнасті хвости. Розумні,легко пристосовуються,живуть скрізь,крім Антарктиди. Лисиці спілкуються за допомогою гавкоту та виску – так вони передають різні почуття та наміри:страх,погрозу,
попередження,грайливість. Щоб зігрітися лисиця накриває своє тіло
довгим пухнастим хвостом. Ці тварини чудово плавають. Руда лисиця застосовує свої слух та нюх, щоб
визначити,де перебуває здобич. До справжніх лисиць належать – руда лисиця,корсак,песець.
|
Д/З
Графічний диктант