Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Паперова мозаїка "Лисиця"

Про матеріал
Вчити дітей з ООП уважно слухати і розуміти зміст сказаного, інтонаційно правильно читати, складати питання до тексту, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів; розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами; корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання; виховувати повагу до однолітків та вчителя.
Перегляд файлу

Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Паперова мозаїка «Лисиця»

Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;

розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;

корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;

виховувати повагу до однолітків та вчителя.

Обладнання: картки,  клей, гіперпосилання на канал Youtube.

 

№ з/п

             Зміст

 

 

І

Організація класу

Вірш

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

 

ІІ

Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення.

1.Читання учнями “ланцюжком».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Гра «Куб» (постав питання до тексту)

Хто?

Які?

Що?

Як?

Навіщо?

Скільки?

Розповідь про лисицю - Dovidka.biz.ua

                        

 

    Лисиці – мають трикутні морди, гострі   

   вуха й пухнасті хвости. Розумні,легко  

   пристосовуються,живуть скрізь,крім

   Антарктиди. Лисиці спілкуються за

   допомогою гавкоту та виску – так вони

   передають різні почуття та

   наміри:страх,погрозу,

   попередження,грайливість.
 

   Щоб зігрітися лисиця накриває своє тіло

   довгим пухнастим хвостом.
 

   Ці тварини чудово плавають. Руда лисиця

   застосовує свої слух та нюх, щоб

   визначити,де перебуває здобич.
 

   До справжніх лисиць належать – руда

   лисиця,корсак,песець.

ІІІ

Повідомлення теми і мети уроку

Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.

 

Виготовимо картину з паперової мозаїки «Лисиця», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук .

ІV

Виконання завдань уроку:

 

 

1

- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил
 

Читання правил учнями

Картка ПРАВИЛА ГРИ

      

2

-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики:

1.Самомасаж

2. Гра з пальчиками з мовним супроводом

3.Наочна діяльність. Гра з папером

1.Самомасаж (погладжування, розминання)

2.Гра  «ЗАЄЦЬ» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями

 

3. Паперова мозаїка»:

А);

Б)самостійне виконання учнями

1.- Погладжування, розминання

 

 

2. Лисичка-сестричка лісом ходила,

Хвостиком водила.

Лисички збирала,

пісеньку співала.

– Тра-ля, ля-ля, ля-ля –

Ось така я краля!

 

 

3.  Розповідь про лисицю - Dovidka.biz.ua

 

Фізкультхвилинка (час за потреби)

 

 

Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби)

Дитяча руханка - Фізкультхвилинка «Лисичка та Журавель»

Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (один или несколько человек и текст «гимнастика для очей вправа 1 Oчi рухаються влi̇во вправо»)Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (1 человек и текст)Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (2 человека и текст)Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей 

https://www.youtube.com/watch?v=euAkun7yxcg

3

-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики:

1.Самомасаж

2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук

3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку

1.Самомасаж з шестигранним олівцем

 

2.Гра «Пальчики вітаються»

 

3.Гра«Кулак – долоня – ребро».

1.Розкачування олівця по внутрішній та зовнішій поверхні кисті рук.

 

 

2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.

 

3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

 

V

Рефлексія

-Що робили на уроці?

-Чи сподобалося?

-Чого навчився (-лася)?

-Що було зробити важко?

-Над чим ще треба попрацювати?

Самооцінювання (Додатки)

Самооцінювання (V)

 

Було легко

Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги

 

Було важко

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання (V)

 

Було легко

Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги

 

Було важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь про лисицю - Dovidka.biz.uaДодатки

 

 

 

 

 

 

    Лисиці – мають трикутні морди, гострі   

   вуха й пухнасті хвости. Розумні,легко  

   пристосовуються,живуть скрізь,крім

   Антарктиди. Лисиці спілкуються за

   допомогою гавкоту та виску – так вони

   передають різні почуття та

   наміри:страх,погрозу,

   попередження,грайливість.
 

   Щоб зігрітися лисиця накриває своє тіло

   довгим пухнастим хвостом.
 

   Ці тварини чудово плавають. Руда лисиця

   застосовує свої слух та нюх, щоб

   визначити,де перебуває здобич.
 

   До справжніх лисиць належать – руда

   лисиця,корсак,песець.

 

 

Д/З

Графічний диктант

Графический диктант по клеточкам для дошкольников: лучшие онлайн-варианты

 

 

Лисиця – як виглядає, де живе, що їсть, відео, фото

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку