Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Танграм «Білочка»
Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;
розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;
корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;
виховувати повагу до однолітків та вчителя.
Обладнання: картки, танграм, предметні малюнки, тест, гіперпосилання на канал Youtube.
№ з/п |
Зміст |
|
|
|||||||||
І |
Організація класу |
Вірш |
Ось дзвінок нам дав сигнал – Працювати час настав. Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.
|
|||||||||
ІІ |
Мотивація навчальної діяльності |
Цікаві факти. 1.Робота в парах. 2.Тест.
|
1. 2.ТЕСТ 1.До якого ряду належать білки? А) гризунів;
Б) голкошкірих;
2. Білки: А) хижі; Б) травоїдні; В) всеїдні.
3.Як ще називають білку? А) веселик; Б) вивірка; В) колючка.
|
|||||||||
ІІІ |
Повідомлення теми і мети уроку |
Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.
|
Викладемо основі контурне зображення «Білочка», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук . |
|||||||||
ІV |
Виконання завдань уроку: |
|
|
|||||||||
1 |
- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил |
Читання правил учнями |
Картка ПРАВИЛА ГРИ
|
|||||||||
2 |
-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2. Гра з пальчиками з мовним супроводом 3.Наочна діяльність. Гра з папером |
1.Самомасаж (погладжування, розминання) 2.Гра «БІЛОЧКА» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями
3. Танграм «Білочка»
4. Мозаїка «Білочка»: Фантазуємо (самостійне виконання учнями) |
1.- Погладжування, розминання
2.Мама – білочка руденька Донечку пита маленьку:
3.
4. Самостійно |
|||||||||
|
Фізкультхвилинка (час за потреби)
Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби) |
фізкультхвилинка "Білочки"
Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей
|
БІЛОЧКИ Раз, два! Пострибали! Три,чотири! Назад стали. Лапки вліво, лапки вправо, Лапки вгору підняли. Всі тихесенько присіли, Потім знову підвелись. І кружились, веселились, Усміхнулись, Й за науку знов взялись.
|
|||||||||
3 |
-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики: 1.Самомасаж 2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук 3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку |
1.Самомасаж з кукурудзою та квасолею
2.Гра «Пальчики вітаються»
3.Гра«Кулак – долоня – ребро». |
1.Занурювання та переминання насіння руками.
2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.
3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки). Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).
|
|||||||||
V |
Рефлексія |
-Що робили на уроці? -Чи сподобалося? -Чого навчився (-лася)? -Що було зробити важко? -Над чим ще треба попрацювати? |
Самооцінювання (Додатки)
|
Додатки
Самооцінювання (V) |
||
Було легко |
Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги |
Було важко |
|
|
|
ТЕСТ 1.До якого ряду належать білки? А) гризунів;
Б) голкошкірих;
2. Білки: А) хижі; Б) травоїдні; В) всеїдні.
3.Як ще називають білку? А) веселик; Б) вивірка; В) колючка.
|
ТЕСТ 1.До якого ряду належать білки? А) гризунів;
Б) голкошкірих;
2. Білки: А) хижі; Б) травоїдні; В) всеїдні.
3.Як ще називають білку? А) веселик; Б) вивірка; В) колючка.
|