Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Танграм «Білочка»

Про матеріал
Вчити дітей з ООП уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів; розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами; корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання; виховувати повагу до однолітків та вчителя.
Перегляд файлу

Тема. Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук. Танграм «Білочка»

Мета. Вчити уважно слухати і розуміти зміст сказаного, концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, запам’ятовувати певні позиції рук і послідовність виконання рухів;

розвивати уміння наслідувати вчителя, пам’ять, уяву і фантазію,силу, рухливість і гнучкість пальців і кисті рук, уміння контролювати за виконуваними рухами;

корегувати мовленнєву активність, певні позиції рук, алгоритм виконання;

виховувати повагу до однолітків та вчителя.

Обладнання: картки, танграм, предметні малюнки, тест,  гіперпосилання на канал Youtube.

 

№ з/п

             Зміст

 

 

І

Організація класу

Вірш

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

 

ІІ

Мотивація навчальної діяльності

Цікаві факти.

1.Робота в парах.

2.Тест.

 

 

1. Клітинки рахували і писали, цікавинки про білочку читали - увагу, пам"ять  та інтелект розвивалиКлітинки рахували і писали, цікавинки про білочку читали - увагу, пам"ять  та інтелект розвивали

2.ТЕСТ

1.До якого ряду належать білки?

А) гризунів;

Б) голкошкірих;
В) зайцеподібних.

 

2. Білки:

А) хижі;

Б) травоїдні;

В) всеїдні.

 

3.Як ще називають білку?

А) веселик;

Б) вивірка;

В) колючка.

 

 

ІІІ

Повідомлення теми і мети уроку

Розвиток дрібної моторики. Самомасаж рук.

 

Викладемо основі контурне зображення «Білочка», а значить вдосконалюватимемо дрібну моторику; навчимося деяких прийомів самомасажу пальців і кисті рук .

ІV

Виконання завдань уроку:

 

 

1

- При проведенні ігор необхідно дотримуватися наступних правил
 

Читання правил учнями

Картка ПРАВИЛА ГРИ

      

2

-Традиційні вправи з розвитку дрібної моторики:

1.Самомасаж

2. Гра з пальчиками з мовним супроводом

3.Наочна діяльність. Гра з папером

1.Самомасаж (погладжування, розминання)

2.Гра  «БІЛОЧКА» Пальчики в кулачок. Виставити догори вказівний із середнім. Рухати цими пальцями

 

 

 

3. Танграм «Білочка»

 

 

 

 

 

4. Мозаїка «Білочка»:

Фантазуємо (самостійне виконання учнями)

1.- Погладжування, розминання

 

2.Мама – білочка руденька

Донечку пита маленьку:

  • Посуд ти сама помила?
  • Ні, я песика просила.
  • Ну, а песик як зумів?
  • Язичком його помив.

 

    3. Игра - головоломка для детей «Танграм» - Головоломки, антистрессы в  интернет-магазине Toys

 

4. Самостійно

 

Фізкультхвилинка (час за потреби)

 

 

Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби)

фізкультхвилинка "Білочки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Користуючись картками учень сам вибирає необхідні вправи для очей 

 

 

БІЛОЧКИ 

Раз, два! Пострибали!

Три,чотири! Назад стали.

Лапки вліво, лапки вправо,

Лапки вгору підняли.

Всі тихесенько присіли,

Потім знову підвелись.

І кружились, веселились,

Усміхнулись,

Й за науку знов взялись.

Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (один или несколько человек и текст «гимнастика для очей вправа 1 Oчi рухаються влi̇во вправо»)Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (1 человек и текст)Возможно, это изображение в мультипликационном стиле (2 человека и текст) 

 

3

-Нетрадиційні вправи з розвитку дрібної моторики:

1.Самомасаж

2.Вправа, що розвиває координацію рухів пальців рук

3.Вправа, що розвиває взаємодію між півкулями мозку

1.Самомасаж з кукурудзою та квасолею

 

2.Гра «Пальчики вітаються»

 

3.Гра«Кулак – долоня – ребро».

1.Занурювання та переминання насіння руками.

 

 

2.Подушечками пальців правої і лівої руки натискаємо почергово.

 

 

3. Правою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

Лівою рукою «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

Двома руками «кулак-долоня-ребро» (промовляючи потім мовчки).

 

V

Рефлексія

-Що робили на уроці?

-Чи сподобалося?

-Чого навчився (-лася)?

-Що було зробити важко?

-Над чим ще треба попрацювати?

Самооцінювання (Додатки)

Самооцінювання (V)

 

Було легко

Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги

 

Було важко

 

 

 

 

 

 

Додатки

Игра - головоломка для детей «Танграм» - Головоломки, антистрессы в  интернет-магазине Toys    

 Набор Алмазной Вышивки (мозаики) "Белочка" — в Категории "Алмазная Мозаика"  на Bigl.ua (1102323135)

 

Самооцінювання (V)

 

Було легко

Я старався (-лася), але потребував(-ла) допомоги

 

Було важко

 

 

 

 

 

Клітинки рахували і писали, цікавинки про білочку читали - увагу, пам"ять  та інтелект розвивали

 

Клітинки рахували і писали, цікавинки про білочку читали - увагу, пам"ять  та інтелект розвивали

 

ТЕСТ

1.До якого ряду належать білки?

А) гризунів;

Б) голкошкірих;
В) зайцеподібних.

 

2. Білки:

А) хижі;

Б) травоїдні;

В) всеїдні.

 

3.Як ще називають білку?

А) веселик;

Б) вивірка;

В) колючка.

 

ТЕСТ

1.До якого ряду належать білки?

А) гризунів;

Б) голкошкірих;
В) зайцеподібних.

 

2. Білки:

А) хижі;

Б) травоїдні;

В) всеїдні.

 

3.Як ще називають білку?

А) веселик;

Б) вивірка;

В) колючка.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку