Розвиток фізичних здібностей в естафетах

Про матеріал

Тема уроку: Розвиток фізичних здібностей в естафетах.

Тип уроку: ігровий.

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.

Завдання уроку:

1. Розвивати навички спритності, швидкості, сили, витривалості, гнучкості та вмінню орієнтуватися в просторі за допомогою естафет.

2. Сприяти патріотичному вихованню кожного школяра; пробуджувати національну свідомість, загартовувати школярів фізично і морально.

3. Виховувати в учнів ціннісне ставлення до систематичних занять фізичною культурою.

4. Формувати в учнів критичне та творче мислення, вміння ефективно спілкуватися та співпрацювати, рефлексувати).

Перегляд файлу

План – конспект уроку з фізичної культури 3 клас

Тема уроку: Розвиток фізичних здібностей в естафетах. 

Тип уроку: ігровий.

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.

Завдання уроку:

  1. Розвивати навички спритності, швидкості, сили, витривалості, гнучкості та вмінню орієнтуватися в просторі за допомогою естафет.
  2. Сприяти патріотичному вихованню кожного школяра; пробуджувати національну свідомість, загартовувати школярів фізично і морально.
  3. Виховувати в учнів ціннісне ставлення до систематичних занять фізичною культурою.
  4. Формувати в учнів критичне та творче мислення, вміння ефективно спілкуватися та співпрацювати, рефлексувати).

Методи навчання: Ігровий метод, робота в групі, метод вправи, метод змагань.

Інвентар та обладнання: свисток, резинові м’ячі, скакалки, фішки, дидактичні картки, гімнастичні лавки, мати, обручі, надувні кульки.

Місце проведення: спортивний зал.

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

  1. Підготовча частина 8 хв

 

1.

Організований вхід до спортивної зали.

30с

В колоні по одному

2.

Шикування, привітання

30с

В одну шеренгу, перевірити готовність класу до роботи. Нагадати про дотримання правил техніки безпеки.

3.

Повідомлення завдань уроку.

Вчитель: «Діти! Сьогодні на уроці ви будете виконувати різні види вправ і завдань.

Працювати ви будете як одна команда».

Вчитель:

«Головне - здоровим бути -

Це потрібно всім збагнути!

Тому це запам’ятай –

Про своє здоров’я дбай»

 

1 хв.

Націлити учнів на основні завдання уроку. Мотивація.

 

4.

Вимірювання ЧСС за 10 секунд.

Візуальний контроль учнів.

 

 

30с

Перевірити готовність класу до роботи.

Вимоги щодо медико –  педагогічного контролю. Норма – без видимих зовнішніх фізіологічних ознак, відхилень.

5.

Ходьба в обхід залу:

  • Стройовим кроком;
  • На носках, руки на пояс;
  • На п’ятах, руки за голову.

1 хв.

Дистанція два кроки, стежити за правильною поставою, положенням рук, спини, ніг, голови. В колоні по одному.

6.

Біг :

  • Приставним правим боком;
  • Приставним лівим боком;
  • Звичайним бігом.

1 хв.

Дистанція два кроки, в колоні по одному.

7.

Ходьба з одночасним виконанням дихальних вправ.

 

Вдих – руки через сторони угору, видих – руки через сторони униз.

Темп повільний.

8.

Комплекс вправ на місці (ЗРВ) № 1

1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо.  

6 хв.

4 – 6 разів

 

Темп повільний.

2. В. п – те ж саме. 1-2-3-4 кругові оберти головою вліво, 1-2-3-4 – вправо.

4 – 6 разів

Темп повільний.

3. В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад.

 

4 – 6 разів

Спина пряма, велике коло виконувати.

4. В. п – стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі, права внизу. 1-2 відведення рук назад, 3-4 зі зміною положення рук.

 

 

4 – 6 разів

Руки прямі.

5. В. п – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми. 1-2 відведення зігнутих рук назад, 3-4 відведення прямих рук з поворотом тулуба вліво, 5-6 назад, 7-8 – вправо.

 

4 – 6 разів

Руки не опускать.

 

6. В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед. 1-8 - кругові оберти тулубом вліво- вправо (млинок).

 

4 – 6 разів

Спина пряма, руки прямі.

7. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво, 5-6-7-8 – вправо.

 

4 – 6 разів

Спина пряма.

8. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 – нахил до лівої ноги, 2 – до землі, 3 – до правої, 4 – в. п.

 

4 – 6 разів

Ноги в колінному суглобі не згинати.

9. В. п – стійка ноги разом, руки на поясі. 1 – випад вперед правою ногою, 2 – в. п., 3 – лівою ногою, 4 – в. п.

 

4 – 6 разів

 

Спина пряма.

10. В. п – основна стійка. 1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил, 4– в. п.

 

4 – 6 разів

Темп повільний.

11. В. п – стійка ноги нарізно, права позаду, руки в сторони, 1 - мах лівою вперед - вгору, 2 - в.п.

 

4 – 6 разів

Спина пряма, темп повільний.

12. В. п – основна стійка. 1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п.

 

4 – 6 разів

Стрибати на носках.

 

 

13. Вправи на поновлення дихання

 

 

30 с

 

8.

Вимірювання ЧСС за 10 секунд.

Візуальний контроль учнів.

 

30 с

120-140 уд/хв

 

  1. Основна частина 20 хв.

 

9.

 

Перешикування у шеренгу по два.

 

 

Діти готуються для проведення естафет, переходять до центру спортивного залу, стають в дві колони.

 

10.

1. Естафета «Стрибки через скакалку»

4 хв.

Перший учень за командою вчителя, виконує стрибки через скакалку і стрибаючи проходить до фішки, біля фішки бере скакалку в руки і бігом повертається до своєї команди та передає скакалку наступному учаснику. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (спритність)

11

2. Естафета «Біг з м’ячами в рука»

4 хв.

Перший учень тримає в руках два резинових м’ячі, за сигналом вчителя біжить до фішки оббігає фішку і біжить до своєї команди передає м’ячі наступному учню. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (швидкість)

 

12.

3. Естафета «Підтягування на лавці»

4 хв.

Перший учасник за сигналом вчителя, біжить до лавки, лягає на живіт і руками підтягується на лавці, встає оббігає фішку і бігом повертається до своєї команди та передає естафету наступному учню. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності.  (сила)

 

13

4. Естафета «Гусениця з м’ячом»

4 хв.

Перший учень за сигналом вчителя, біжить до лавки сідає на неї ноги зігнуті в колінах, м’яч кладе собі на ноги і просувається по лавці, до кінця лавки, встає оббігає фішку і бігом повертається до своєї команди та передає наступному учневі м’яч.  Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (витривалість)

14.

5. Естафета «Перекати на маті з м’ячом в руках»

4 хв.

Перший учень за сигналом вчителя, біжить до мата лягає на нього і витягує руки з м’ячем за голову і перекочується по мату, встає оббігає фішку та бігом повертається до своєї команди передає м’яч наступному. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (спритність)

15.

6. Естафета «Перенесення м’яча за допомогою ніг»

4 хв.

Вчитель вибирає собі по два помічника з кожної команди. Перший учень за сигналом вчителя, біжить з м’ячем в руках до мата передає м’яч дівчині та лягає на мат, дівчина кладе м’яч між стопами, учень переносить м’яч за голову і передав наступній дівчині, після цього встає бере м’яч та біжить до своєї команди і передає естафету. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (гнучкість)

16.

7. Естафета «Штовхання надувної кульки»

4 хв.

Перший учасник тримає в руках надувну кульку, за сигналом вчителя штовхає її однією рукою перед собою і проходить до фішки, біля фішки бере кульку двома руками та біжить до своєї команди, передає надувну кульку наступному. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (швидкість)

17.

8. Естафета « Швидкий обруч»

4 хв.

Перший учень тримає в руках обруч, за сигналом вчителя, учень котить обруч до фішки, біля фішки бере обруч в руки та бігом повертається до своєї команди, передає обруч наступному учню. Перемагає та команда, яка перша виконає завдання і капітан команди підніме руки вгору. Після закінчення естафети діти повинні вияснити яку фізичну здібність вони використали в цій естафеті і прикріпити надувну кульку з назвою фізичної здібності на дошку.  (швидкість, спритність)

  1. Заключна частина 2 хв.

 

18.

Шикування.

Вправи на відновлення дихання.

Підведення підсумків уроку.

Організований перехід до класу.

 

Оцінювання.

 

 

docx
Додано
11 січня 2021
Переглядів
853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку