Розвиток критичного мислення при вивченні теми: Ексудативно-катаральний діатез

Про матеріал
Вивчення теми "Ексудативно-катаральний діатез" на уроках з основ здоров'я та безпеки дитини надає чудову можливість для розвитку не тільки знань про здоров'я, але й важливих м'яких навичок: критичного мислення, комунікативних навичок, навичок групової взаємодії, креативності у здобувачів освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення при вивченні теми: Ексудативно-катаральний діатез. Вивчення теми "Ексудативно-катаральний діатез" на уроках з основ здоров'я та безпеки дитини надає чудову можливість для розвитку не тільки знань про здоров'я, але й важливих м'яких навичок: критичного мислення, комунікативних навичок, навичок групової взаємодії, креативності у здобувачів освіти.

Номер слайду 2

Як я інтегрую розвиток цих навичок у процес навчання1. Критичне мислення: Аналіз інформації: Заохочую здобувачів освіти аналізувати інформацію про причини, симптоми та профілактику діатезу з різних джерел (підручники, інтернет-ресурси, бесіди з лікарями). Виявлення причинно-наслідкових зв'язків: Допомогаю здобувачам освіти зрозуміти, як різні фактори (харчування, генетика, екологія) можуть впливати на розвиток діатезу. Оцінка достовірності інформації: Стараюсь навчити критично оцінювати інформацію з різних джерел, відрізняти факти від думок, розпізнавати неправдиву інформацію. Прийняття рішень: Обговорюю з здобувачами освіти різні ситуації, пов'язані з діатезом, і пропоную їм знаходити оптимальні рішення.

Номер слайду 3

2. Комунікативні навички: Групові дискусії: Організовую дискусії про причини, симптоми та профілактику діатезу, де здобувачі освіти зможуть висловлювати свої думки, слухати інших і аргументувати свою позицію. Рольові ігри: Пропоную здобувачам освіти розіграти ситуації, пов'язані з діатезом (наприклад, візит до лікаря, розмова з батьками про дієту). Презентації: Надаю здобувачам освіти можливість презентувати свої дослідження або проекти на тему діатезу.

Номер слайду 4

3. Креативність. Створення інформаційних матеріалів: Пропоную здобувачам освіти створити плакати, буклети, комікси або відеоролики про діатез для інформування одногрупників та батьків. Розробка ігор: Здобувачі освіти можуть створювати ігри, які допоможуть їм краще запам'ятати інформацію про діатез.

Номер слайду 5

4. Співпраця. Групові проекти: Організовую групові проекти, де здобувачі освіти зможуть спільно досліджувати тему діатезу, розробляти рекомендації щодо профілактики та догляду за хворими. Взаємонавчання: Здобувачі освіти можуть навчати один одного, обмінюватись знаннями та досвідом.

Номер слайду 6

5. Емпатія. Обговорення: Обговорюю з здобувачами освіти, як відчуває себе дитина з діатезом, як можна їй допомогти, як важливо бути толерантним до людей з різними захворюваннями. Творчі завдання: Пропоную здобувачам освіти написати есе або намалювати малюнок, який відображає емоції дитини з діатезом.

Номер слайду 7

Приклади завдань: Проблемне питання: "Чому у деяких дітей є діатез, а у інших немає?"Рольова гра: "Здобувач освіти грає роль лікаря, який консультує "пацієнта" з діатезом."Творче завдання: "Створити комікс про те, як правильно доглядати за шкірою при діатезі."Дослідницький проект: "Вивчити вплив різних продуктів харчування на прояви діатезу."

Номер слайду 8

Використання таких інноваційних підходів допоможе здобувачам освіти не тільки здобути знання про діатез, але й розвинути важливе критичне мислення та м'які навички. 

pptx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
14 березня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку