Міністерство освіти і науки, молоді та спорту. Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. Курсова робота на тему: «Розвиток лексичної компетенції учнів старших класів на уроках іноземної мови»Виконала: Шелеснак Н. А. Німецька мова (І категорія) Керівники: Методист ЗІППОБуксар І. О. Доцент ЗІППОБаяновська М. Р. Ужгород2013 р.
Розділ ІІ. Лексична навичка – психофі-зіологічна основа лексичної компетенціїПсихофізіологічною основою лексичної компетенції є лексична навичка, під якою ми розуміємо "факт призвичаєності до певної дії, яка завдяки цьому виконується автома-тизовано, без істотної участі свідомості в її регулюванні".
Типи вправ у навчанні лексики. Критерії вживання лексики{D27102 A9-8310-4765-A935-A1911 B00 CA55}Критерії вживання лексики1. Сполучуваність (сполучуваність ло з іншими ло у фразах)2. Семантична цілісність ( ло, які виражають найважли- віші поняття)3. Стилістична необмеженість (при відборі словника-мінімума перевага надається нейтральному лексичному матеріалу)
Розділ ІІІ. Розробка окремого розділу теми «Професії у повсякденному житті людини»{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}DRUHKLDABIOLOGEIOWQHAUSMANNGOPIHDKHSEFGHUREHOLJBCSAJCGPOLIZISTINLÄJULHZKOLTTETRAAJAIFEÜHSTUDENTDERTGHFQLEHRERINUFRISEURAEFRDVERKÄUFERJOAKRANKENSCHWESTERUWHAPOTHEKERINNOLPFinden Sie die Berufe und Tätigkeiten : Es gibt zwölf Wörter. Вправа допомагає: