Розвиток мовлення. Одяг

Про матеріал
матеріал містить конспект заняття з розвитку мовлення для дітей дошкліьного віку з порушеннями слухової функції
Перегляд файлу

Розвиток мовленння

Заняття 4

Тема: Одяг. 

Лялька хоче погуляти – будемо її вдягати.

Мета: - ввести в словник й активізувати в мовленні дітей слова з теми «Одяг»: (плаття, спідниця, штани, светр, майка, трусики, футболка, куртка, шарф, рукавиці, шапка), ознайомити дітей з поняттям одяг, ввести в активний словник узагальнююче слово одяг;

- розвивати увагу, пам’ять, мислення;

- коректувати вимову;

- виховувати колективізм, інтерес до спільної ігрової діяльності.

Обладнання: лялька, предметні картинки із серії «Одяг», таблички .

Хід заняття

- Діти, ми з нашою лялькою Катрусею прийшли до магазину. Що вона там побачила?  Педагог демонструє предметні картинки із серії «Одяг» ( плаття, спідницю, штани, светр). Усно-дактильне прочитування слів.

- Діти, як можна одним словом назвати плаття, спідницю, светр, штани, шкарпетки? (Одяг).

Діти, скажіть, будь ласка, Катрусі, у якому магазині вона побувала? Як називається магазин, у якому продається одяг? (Магазин одягу).

- Який ще одяг може продаватися в такому магазині? Вихователь демонструє предметні картинки із серії «Одяг», діти називають зображені на них предмети, усно-дактильне прочитування слів.

- Катрусе, ти запам’ятала, як називається одяг? Зараз ми це перевіримо!

Дидактична гра «Виправ помилку».

Педагог пропонує дітям по черзі називати різні предмети одягу, зображені на картинках. Лялька Катруся має знайти потрібний малюнок і показати його дітям. Після вибору, здійсненого лялькою, Педагог демонструє картинку і звертається до малюків із запитанням: «Діти, це спідниця?». Якщо вибір здійснено правильно, Педагог стимулює дітей до відповіді. Якщо лялька помилилася, діти виправляють її.

- Катрусе, скажи, будь ласка, що з одягу тобі сподобалося найбільше. (Плаття).

Педагог демонструє малюнок із зображенням плаття.

- Діти, подивіться на це плаття. Як видумаєте, чому воно сподобалося Катрусі найбільше?

- Воно справді дуже красиве. Якого воно кольору? (Плаття червоне). Хто носить плаття? (Плаття носять дівчатка). А що носять хлопчики? (Відповіді дітей). Педагог демонструє на комусь із хлопчиків, одягнену сорочку.

- Наша Катруся сама одягатися не вміє, тому нам треба їй допомогти. Тоді Катруся з нами разом зможе піти на прогулянку.

Дидактична гра «У що вдягнемо ляльку?».

- Спочатку треба подивитися, яка погода надворі? Тепло чи холодно? Тепер виберемо необхідний для ляльки одяг.

Педагог розкладає перед дітьми різноманітний ляльковий одяг і пропонує визначити, у що варто одягти ляльку. Діти вибирають потрібний одяг.

Педагог пропонує дітям розкласти речі в тій послідовності, в якій вони будуть її одягати: «Що одягнемо ляльці спочатку? Що потім?...».

Дидактична гра «Одягнемо ляльку на прогулянку».

Діти по черзі підходять до стола, беруть один з предметів одягу, називають його й несуть вихователю. Кожна дитина самостійно або з допомогою вихователя одягає на ляльку ту річ, яку принесла.

Підсумок заняття.

- Пригадайте, у якому магазині була лялька Катруся?

- У що ми вдягли на прогулянку нашу Катрусю?

У роздягальні, збираючи дітей на прогулянку, педагогу варто стимулювати малюків уголос називати ті речі, які вони одягають.


 

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку