Розвиток мовлення. Взуття

Про матеріал
матеріал містить конспект заняття з розвитку мовлення для дітей дошкільного віку з порушеннями сдлухової функції
Перегляд файлу

Розвиток мовлення

Заняття 5

Тема: «Взуття»

Мета: - активізувати в мовленні дітей слова з тем «Взуття» і «Одяг» (плаття, спідниця, штани, светр, чоботи, кросівки, туфлі, капці, босоніжки); учити класифікувати предмети за групами «Одяг» і «Взуття»;

- розвивати мовне дихання;

- розвивати увагу, пам’ять, мислення;

- коректувати вимову;

- виховувати акуратність, працелюбність, бажання допомагати іншим.

Обладнання: предметні картинки із серій «Одяг», «Взуття»; лялька, таблички.

Хід заняття

- Діти, сьогодні до нас з вами завітала в гості лялька Люба. (Педагог демонструє ляльку, взуту в один черевичок). Давайте привітаємося з нею.

- Люба прийшла до нас тому, що їй потрібна допомога. У неї є одна біда – вона все губить. Діти, подивіться, будь ласка, уважно на нашу гостю. Чого в неї зараз не вистачає? (У ляльки немає одного черевичка). Черевичок загубився! Його треба шукати, бо Любі дуже незручно стояти в одному черевичку. Діти, давайте уважно розглянемо Любин черевичок, щоб знайти йому пару.

Педагог знімає з ляльки черевичок і демонструє його дітям. Показ супроводжується запитаннями:

- Якого він розміру? Якого кольору?

- Тепер ми знаємо, який черевичок потрібно шукати. Я запрошую вас до Любиної кімнати.

Дидактична гра «Подивися навкруги й черевичок знайди».

Педагог підводить дітей до стола, на якому стоїть іграшкове ліжко з постіллю, стіл, стілець, шафа. Під ліжком лежить картинка із зображенням кросівок, на стільці – картинка із зображенням босоніжок, на столі – картинка із зображенням капців, під столом – картинка із зображенням чобіт, біля шафи – картинка із зображенням туфель. Педагог пропонує дітям по черзі діставати картинки і давати відповіді на запитання:

- Що у Люби під ліжком? Що на стільці? Що на столі? Що під столом? Що біля шафи?

- А що у Люби під подушкою? (Діти дістають черевичок).

Дидактична гра «Кожній речі своє місце».

Педагог розкладає на столі впереміж предметні картинки із зображенням одягу і взуття. Ставить для одягу шафу, а для взуття – поличку. Пропонує дітям по черзі підходити до стола, брати по одній картинці, називати зображений на ній предмет і класти картинку відповідно біля шафи або біля полички.

- Молодці, діти! Ви допомогли Любі покласти одяг і взуття на свої місця.

Підсумок заняття.

- Діти, хто до нас сьогодні приходив на заняття?

- Які назви взуття ви знаєте?


docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку