КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ "Подорож до крамниці"

Про матеріал
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Перегляд файлу

Мета: ознайомити дітей з овочевою крамницею, дати поняття, що крамниці можуть бути різними: іграшковими, продуктовими, меблевими, овочевими; ознайомити з правилами поведінки у крамниці; закріпити вміння класифікувати овочі та фрукти; дати знання про те, що в крамниці працює продавець; увести в словник слова: покупець, товар,  кошик, купувати, крамниця, продавець; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати організованість, уважність.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 Діти стають в коло біля вихователя. Психогімнастика.

 Під ялинкою чується плач. Вихователь звертає увагу дітей на зайченятко яке плаче.

  • Що з тобою трапилося?
  • Ой лишенько, в мене сьогодні день народження, до мене в гості прийдуть друзі, а мені не має їх чим пригостити бо мої запаси за зиму скінчилися.
  • Не сумуй зайчику, ми тобі допоможемо. Частування для твоїх друзів можна купити у крамниці.

Бесіда про крамниці. Вихователь виставляє на дошці різні

ілюстрації крамниць (іграшкова, меблева, продуктова, овочева). Діти разом з вихователем з’ясовують, що продають в цих крамницях.

  • Як ви гадаєте, що люблять їсти зайці (діти перераховують)?

Тож до якої крамниці ми з вами відправимося?

         Діти, сьогодні на нас чекає цікава подорож. Але спочатку згадаймо правила поведінки у громадських місцях.

Діти разом із вихователем з’ясовують правила поведінки: слід ходити, стояти, розмовляти спокійно, не перебивати інших, використовувати чарівні слова: «Будь ласка», «Вибачте», «Спасибі».

         Тож вирушимо до крамниці.

Фізкультхвилинка «Ми по вулиці йдемо»

 Прихід до крамниці, яка об лаштована в груповій кімнаті.

         Яка крамниця? (Велика або мала.)

           Що в ній продають? (Овочі та фрукти.)

        Хто знаходиться за прилавком? (Продавець.) (виконує роль помічник вихователя)

          Хто купує товар? (Покупець.)

          Усе що продається в крамниці називається «товар».

Вихователь звертає увагу дітей і зайчика на вітрину, разом із ними розглядає її, запитує, як називаються виставлені на вітрині овочі та фрукти.

У крамниці всі вітаються з продавцем, знайомляться з ним. Вихователь розповідає звідки привозять овочі та фрукти, хто їх вирощував, де їх зберігають, на чому зважують. Вихователь купує великого кошика з овочами та фруктами, а дітям пропонується поспостерігати за роботою продавця, за його розмовою з покупцем, звертає увагу на вияв взаємної ввічливості.)

  • Зайчику ось подивись скільки частування для твоїх гостей ми купили.
  • Дуже вам дякую за допомогу, але мені потрібно накрити

стіл і розкласти на тарілки овочі та фрукти, а я їх не розрізняю.

  • Не хвилюйся, діти тобі допоможуть.

Дидактична гра «Овочі та фрукти»

Мета: закріпити знання дітей про назву товару та його призначення; удосконалювати уміння класифікувати овочі та фрукти.

Матеріал: іграшкове обладнання, виготовлене з різноманітного матеріалу, муляжі овочів та фруктів.

Хід гри: дітям пропонується розкласти овочі і фрукти з великого кошика на дві таці.

Зайчик дякує малятам за допомогу і пригощає їх яблуками. Діти прощаються із зайчиком.

            Кого ми сьогодні зустріли? 

            В якій крамниці ми сьогодні були?

  • Чи зробили ми сьогодні добрі справу?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернігівський дошкільний навчальний заклад

№ 42 «Русалонька» Чернігівської міської ради

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ

 У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

Картинки по запросу КОШИК З ОВОЧАМИ

                                                            Підготувала

                                                            Вихователь-методист: Найдьон Н. В.

 

 

 

 

doc
Додано
29 жовтня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку