Вдосконалення навичок володіння іспанською мовою на уроках у 5 класі
Навчання іспанської мови, як другої іноземної, в середній школі починається з пʼятого класу. Практична мета навчання другої іноземної мови на початку середньої школі полягає в тому, щоб закласти основи володіння другою іноземною мовою у школярів, тобто сформувати початки фонетичних, граматичних та орфографічних навичок та вмінь аудіювання, говоріння, читання та письма згідно програмних вимог.
Учні легко запамʼятовують як окремі іншомовні слова, так і словосполучення, фрази, пісні, мовні кліше, що з ефективністю характеризуються як імітативні здібності дітей. Це передбачає широке використання різноманітних форм роботи, цікавих ігор, пісень, рисівок, віршів. Враховуючи загально педагогічну специфіку навчального процесу після початкової школі, слід робити основний акцент на мимовільному запамʼятовуванні навчального матеріалу.
Як приклад, було розроблено декілька вправ для закріплення різних навичок та вмінь: читання, мовлення з теми «Кольори»:
a. Un gorro pequeño verde.
b. Un vestido grande morado y blanco.
c. Unas botas grandes marrones.
d. Unos leotardos rosas pequeños.
e. Una falda grande amarilla y negra.
f. Un pantalón azul pequeño y un pantalón
¡Hola! Me llamo Ana. Mi nombre
se escribe: A-ene-a. Tengo diez años. Mi mamá se llama Laura, mi papá
se llama Angel. Soy baja. Tengo el pelo______________, los ojos
___________. Yo llevo el vestido____________ y la corona _______.
3)Розмалювати та підписати малюнок:
- Un cuerpo en forma de pera. - Dos alas grandes. - Un pico largo.
- Muchos brazos y piernas. - Dos alas pequeñas.
4) Заповнити таблицю потрібним кольором та фруктом або овочем:
Judías cerezas pera melocotón pimiento naranja limón ciruela zanahorias uvas lechuga fresas
Colores |
Frutas |
Verduras |
Verde
|
|
|
Rojo
|
|
|
Naranja
|
|
|
Amarillo
|
|
|
Morado
|
|
|
5) Творче завдання на кольори та вміння малювати:
¡Hola! Soy _____________
a. Mi boca es de color ............................................
b. Mis orejas son de color .......................................
c. Mi pelo es de color .............................................
d. Mi nariz es de color ............................................
e. Mis ojos están pintados de color..........................