Розвиток навичок володіння іспанською мовою на уроках у 5 класі

Про матеріал
Практична мета навчання іспанської мови на початку середньої школі полягає в тому, щоб закласти основи володіння другою іноземною мовою у школярів.Як приклад, було розроблено декілька вправ для закріплення різних навичок та вмінь.
Перегляд файлу

Вдосконалення навичок володіння іспанською мовою на уроках у 5 класі

                              

     Навчання іспанської мови, як другої іноземної, в середній  школі починається з пʼятого класу. Практична мета навчання другої  іноземної мови на початку середньої  школі полягає в тому, щоб закласти основи володіння другою іноземною мовою у  школярів, тобто сформувати початки фонетичних, граматичних та орфографічних навичок та вмінь аудіювання, говоріння, читання та письма згідно програмних вимог.

   Учні легко запамʼятовують як окремі іншомовні слова, так і словосполучення, фрази, пісні, мовні кліше, що з ефективністю характеризуються як імітативні здібності дітей. Це передбачає широке використання різноманітних форм роботи, цікавих ігор, пісень, рисівок, віршів. Враховуючи загально педагогічну специфіку навчального процесу після початкової школі, слід робити основний акцент на мимовільному запамʼятовуванні навчального матеріалу.

    Як приклад, було розроблено декілька вправ для закріплення різних  навичок та вмінь: читання, мовлення з теми «Кольори»:

  1.     Прочитати та розмалювати потрібне:

a. Un gorro pequeño verde.                   

I:\117.PNG

b. Un vestido grande morado y blanco.

I:\118.PNG

 

c. Unas botas grandes marrones.

I:\120.PNG

d. Unos leotardos rosas pequeños.

 

I:\119.PNG

e. Una falda grande amarilla y negra.

I:\121.PNG

 

f. Un pantalón azul pequeño y un pantalón

I:\122.PNG

  1.     Прочитати та вставити потрібні слова за підказками:

¡Hola! Me llamo Ana.  Mi nombre       Картинки по запросу рисунок девочки фото

se escribe: A-ene-a. Tengo diez años. Mi mamá se llama Laura, mi papá

 se llama Angel. Soy baja. Tengo el pelo______________, los ojos

___________. Yo llevo el vestido____________ y la corona _______.

3)Розмалювати та підписати малюнок:

                           

- Un cuerpo en forma de pera.     - Dos alas grandes.    - Un pico largo.

- Muchos brazos y piernas.          - Dos alas pequeñas.

4) Заповнити таблицю потрібним кольором та фруктом або овочем:

Judías  cerezas  pera   melocotón   pimiento  naranja   limón   ciruela zanahorias   uvas    lechuga    fresas

 

 

Colores

Frutas

Verduras

Verde

 

 

 

Rojo

 

 

 

Naranja

 

 

 

Amarillo

 

 

 

Morado

 

 

 

 

5) Творче завдання на кольори та вміння малювати:

¡Hola! Soy _____________

 

a. Mi boca es de color ............................................

b. Mis orejas son de color .......................................

c. Mi pelo es de color .............................................

d. Mi nariz es de color ............................................

e. Mis ojos están pintados de color..........................