Розвивальне заняття 1 клас ГПД

Про матеріал
Тема:Розвивальне заняття в групі продовженого для 1 класу. Мета: викликати інтерес до навчання, сприяти виникненню піднесеного емоційного стану. Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, увагу просторову уяву, логіку, дрібну моторику рук. Виховувати доброзичливі, дружні стосунки. Обладнання: Мультимедійна дошка, прищіпки, пазли , лего.
Перегляд файлу

Тема:Розвивальне заняття в групі продовженого для 1 класу.

Мета: викликати інтерес до навчання, сприяти виникненню піднесеного емоційного стану. Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, увагу просторову уяву, логіку, дрібну моторику рук. Виховувати доброзичливі, дружні стосунки.

Обладнання: Мультимедійна дошка, прищіпки, пазли , лего.

                                           

 

                                                  Хід заняття

I.Організаційний момент

Діти, з яким настроєм ви прийшли на заняття? Покажіть посмішкою

Пропоную привітатись і познайомити гостей з нашим1 класом

В кінці нашого заняття ми перевіримо, чи не змінився ваш настрій.

II.Повідомлення теми

На занятті ми повторимо вивчений матеріал з ЯДС, навчання грамоти,

математики.

ІІІ. Розвивальні ігри.

1.Гра « Куди підемо, що знайдемо?»

Дiтu, cьогодні ми будемо шукати... (грушу)

підемо куди? у сад

знайдемо що? грушу

росте де? на дереві

2 Гра «Де росте» ( використовуємо м*яч)

(Кидаю м*яч і називаю рослину, учні відповідають де вона росте)

Яблуня, слива, вишня.

Ялина, сосна, смерека.

Жито, пшениця, овес.

Картопля, помідори, цибуля.

3 Гра «Бував чи ні»

Відгадайте загадку. Невидимка ходить в гаї всі дерева роздягає.

- Яка пора року?

- Які ociннi місяці ви  знаєте?

- Листя опадає з дерев. (буває)

- Розпускаються листя на деревах. (не буває)

- Прокинувся ведмідь( не буває)

- Ідуть холодні дощі (Буває)

-  На клумбах красуються ромашки.( не буває)

- Пригріває тепле сонце( не буває)

- Настають холода(буває)

Навчання грамоти.

4. Гра Луна".

Діти, я називаю імена дітей, а ви називаєте лиши наголошений склад:

Дaшa, Роман, Марина, Богдан, Денис, Андрій.

 5. Гра « Перекличкa

 - Чиє ім'я починається з певної букви ви піднімаєтесь.

А, М, Д, С, Я

-         Прізвище О, П, Б, С, К. C

6. Гра. Знайди пару.

На дошці записані великі і малі літери. Знайти і з'вдиати пари

A Т В О П Р У

а т в о п р у

 7. Загадка.

Biдгадайте загадку  і подумайте яка буква пропущена. ( З)

_айчик _иму _имував-

білу шубу не _німав

А _робилося тепленько-

_няв її й надів сіреньку. ( _айчик)

8. Гра « Додай літеру»

Додати попереду, всередині, наприкінцi одну літеру до написаного слова, щоб утворилося нове.

Мак – с мак

Рак – грак

Їжа – їжак

Кіт – кріт

Лід – слід

IV.Фізкультхвилинка

Математика

10. «Будь уважним»

(Діти слухають натуральний ряд чисел і запам*ятовують та називають  пропущене)

11. « Слухай сигнал»

( Діти слухають і обчислюють вираз та показують на віялі результат)

1+4=5        6-2=4

3+3=6         8-5=3

5+4=9         4-3=1

 12. Гра «Відгадай число»  Яке число я задумала?

Задумане число, яке

- на 2 більше ніж 6 (8)

- до 7 додати 2 (9)

- від 6 відняти 1 (5)

- до 5 додати 3 (8)

- від 4 відняти 1 (3)

- до 3 додати 4 (7)

- від 10відняти 4 (6)

(Підсумок : отже, звертаємо більше увагу на розв*язування виразів)

 13. Самостійна робота

Записати склад числа     9,   8,   7

 Письмо великої букви П, складу Па, слова Павлик.

V. Підведення підсумків.

Діти, ви були молодці! Гарно працювати, були активними, впевненими в собі. Отже, якщо у вас був хороший настрій підніміть, будь ласка, зелену цеглинку. Якщо хтось із вас був засмучений, то підніміть червону цеглинку.

 

 

docx
Додано
11 березня
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку