Розвивальне заняття у групі продовженного дня 1 клас

Про матеріал
Розвивальне заняття у групі продовженного дня 1 клас Мета: розвивати пам'ять, довільну увагу, просторову уяву, логіку, слухове сприйняття, дрібну моторику рук, зв’язне мовлення. Прищеплювати любов до природи. Сприяти виникненню піднесеного емоційного стану. Виховувати доброзичливі стосунки. Закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів Закріплювати навички читання слів із вивченими буквами.
Перегляд файлу

Розвивальне заняття для учнів 1класу у групі продовженого дня

Мета: розвивати пам'ять, довільну увагу, просторову уяву, логіку, слухове сприйняття, дрібну моторику рук, зв’язне мовлення. Прищеплювати любов до природи. Сприяти виникненню піднесеного емоційного стану. Виховувати доброзичливі стосунки. Закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів Закріплювати навички читання слів із вивченими буквами.

Обладнання: індивідуальні картки, картки із задачами-загадками,малюнки.

Хід заняття

Організація групи

Доброго  дня, любі діти! Я прошу вас хвилинку постояти.  Поверніться, будь-ласка, один до одного, покладіть долоні своєму товаришу. Ви відчуваєте тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває Вас, так як і багатство Ваших душ може зігріти ближнього.

- Сонце встало із-за гаю

 Промінцями росу сушить.

Я здоров’я вам бажаю

І добра у ваші душі.

Основна частина.

-Перед тим, як розпочати, відгадайте, будь ласка, загадку:

Крутиться,вертиться

Берега держиться.(Річка)

-Річка просить у вас допомоги. Ось послухайте.

  •                   Ой, мене рятуйте, діти!

Витягайте з мене сміття,

Що кидають у мене всюди.

І не дають мені життя.

Помирати рибка стала,

Так забруднена вода,

Вже купатись перестала

В каламуті дітвора.

Задихаюсь від бензину,

Масла, бруду, хоч умри,

Як почнуть свої машини

Мити в річці шофери.

Я прошу вас, діти любі!

Порятуйте ви мене!

Проявіть знання, кмітливість,

Розум, вміння і добро

Оголошення теми

- Отже, діти, щоб річку врятувати і повернути мешканців, сьогодні :

Ми будемо міркувати,читати,

А також рахувати,

Розв’язувати задачі,

Свій розум розвивати.

1.Виконавши завдання, ми витягнемо із річки частину пляшки і врятуємо рибку.

Робота із сигнальними картками. Вправа «Так чи ні!»

  • Якщо вислів буде правдивим ви піднімаєте зелену картку «Так», а якщо хибним – то червону «Ні».

Сигнальні картки "Так чи Ні" . | Ілюстрації. Дидактичні матеріалиСигнальні картки "Так чи Ні" . | Ілюстрації. Дидактичні матеріали