ІІ СЕМЕСТР
Письмо
|
||||
|
|
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення. Спорт |
|
|
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
|
|
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
|
|
Закріплення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Звірі |
|
|
|
|
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|
|
|
|
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
|
|
Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення. Птахи |
|
|
|
|
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
|
|
|
|
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Напис. великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списув. друк. речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
|
|
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списув. друк. речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
|
|
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|
|
|
|
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
|
|
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
|
|
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
|
|
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Пори року |
|
|
|
|
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
|
|
|
|
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення |
|
|
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
|
|
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
|
|
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
|
|
|
|
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Явища природи |
|
|
|
|
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
|
|
Написання слів з буквосполученням дж. |
|
|
|
|
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|
|
|
|
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|
|
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
|
|
Повторення вивченого у букварний період |
|
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
||||
|
|
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
|
|
|
|
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Професії |
|
|
|
|
Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень |
|
|
|
|
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень |
|
|
|
|
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
|
|
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
|
|
|
|
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
|
|
|
|
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок |
|
|
|
|
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Транспорт |
|
|
|
|
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. |
|
|
|
|
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удоскон. і списування тексту |
|
|
|
|
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
|
|
|
|
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
|
|
|
|
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
|
|
|
|
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
|
|
|
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Рослини |
|
|
|
|
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
|
|
|
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
|
|
|
|
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами |
|
|
|
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
|
|
|
|
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
|
|
|
|
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Ввічливі слова |
|
|
|
|
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
|
|
|
|
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
|
|
|
|
Читання й записування речень зі знаком оклику |
|
|
|
|
Складання і записування розповіді з поданих речень |
|
|
|
|
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
|
|
|
|
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|