Розвязування прикладів і задач. Ділення трицифрових чисел на одноцифрове.

Про матеріал

навчати учнів застосовувати алгоритм ділення трицифрових чисел на одноцифрове число способом випробовування під час розв'язування прикладів і задач; закріплювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати вміння думати, спостерігати, класифікувати, узагальнювати; виховувати інтерес до математики.

Перегляд файлу

Тема:Розвязування прикладів і задач.  Ділення трицифрових чисел на одноцифрове.

Мета: навчати учнів застосовувати алгоритм ділення трицифрових чисел на одноцифрове число способом випробовування під час розв’язування прикладів і задач; закріплювати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати вміння думати, спостерігати, класифікувати, узагальнювати; виховувати інтерес до математики.

Очікувані результати: коментує свої дії під час виконання обчислень;

володіє обчислювальними навичками позатабличного множення і ділення

Обладнання: картки, наочність.

                                           Хід уроку

I.Організаційний момент

 Ось дзвінок сигнал нам дав.

 Працювати час настав.

 Тож і ми часу не гаймо,

 Урок скоріше починаймо!

 

II. Актуалізація опорних знань 

1. Перевірка домашнього завдання

Завдання 1024

1) Скільки днів у 10 тижнях? (7 • 10 = 70 дн.)

2) Скільки годин становить  1 доби? (24 : 4 = 6 год)

                                                 4

3) Скільки хвилин становить  1 години? (60 : 6 = 10 хв)

                                                   6

Завдання 1025

— Скільки троянд залишилося в саду? (80 – 80 : 4 = 60 тр.)

2. Гра-змагання між рядами

1-й ряд                         2-й ряд                                

340 + 360                     760 – 720                          

710 + 290                     990 – 900                          

320 + 80                       200 – 70                            

60 + 840                       800 – 90                            

III. Повідомлення теми і мети уроку

 – Як видумаєте, який буде наш урок математики? ( цікавий, веселий, чудний, дивний…)

— Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати ділення трицифрових чисел на двоцифрове число.

IV. Корекція і закріплення знань

1. Коментоване розв’язування прикладів (с. 155, завдання 1026)

— Випишіть чотири вирази із часткою 6.

72 : 12 = 6                  90 : 15 = 6                  84 : 14 = 6                    78 : 13 = 6

2. Знаходження часток способом випробовування (с. 155, завдання 1027)

3. Розв’язування нерівності (с. 155, завдання 1028)

4. Колективна робота над задачею (с. 155, завдання 1029)

— Що означає число 25? (Продуктивність праці стригаля ножицями.)

— Що означає число 150? (Продуктивність праці стригаля електричною машинкою.)

— Що потрібно дізнатися в задачі? (У скільки разів підвищується продуктивність праці стригаля, коли він працює електричною машинкою?)

— Ми можемо відразу відповісти на це питання? (Так)

— Як дізнатися, у скільки одне число більше за інше? (Потрібно більше число поділити на менше число.)

5. Самостійна робота над задачею (с. 155, завдання 1030)

Розв’язання

1) 4 • 13 = 52 (м) — пішло на 13 халатів;

2) 76 – 52 = 24 (м) — пішло на сукні;

3) 24 : 3 = 8 (суконь)

Відповідь: 8 суконь пошили.

Фізкультхвилинка

Сильний вітер до землі 

гне дерева молоді, (присідають)

А вони ростуть, міцніють (піднімаються)

Вгору тягнуться, радіють. (встають навшпиньки, руки тягнуть вгору)

6. Усне виконання завдання (с. 155, завдання 1031)

7. К олективне виконання завдань (с. 156)

Завдання 1032

8. Офтальмологічна пауза

V. Підсумок уроку

– Що корисне для себе ви взяли з уроку (в колективі повинні бути спільні захоплення, підтримка, взаємодопомога, щирість;  треба бути доброзичливим, відкритим, винахідливим і тоді життя буде цікавішим)

– Що саме сподобалося на уроці?

– Який настрій був у вас на уроці?

– Чи справдилися ваші очікування?

VІ. Домашнє завдання      

С. 156, завдання 1034; 1035.

 

docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку