Рухливі ігри для дітей

Про матеріал
1) Цікава швидка гра з автомобілями й гонками. • Діти сідають у коло на підлозі. Вибирають одного гравця, який починає гру. • Початковий гравець вимовляє слово «Віраж» сусіду праворуч або ліворуч. • Той у свою чергу вимовляє слово «Віраж» своєму сусіду праворуч або ліворуч. Крім того, гравець може негайно видати звук, з яким гальмує машина. У цьому випадку черга повертається до попереднього учасника. • Гра просувається вперед і назад, доки черга не дійде до всіх учасників.
Перегляд файлу

Веселі  рухливі ігри для дітей

 

  1. Віраж

    Цікава швидка гра з автомобілями й гонками.

 

  • Діти сідають у коло на підлозі. Вибирають одного гравця, який починає гру.
  • Початковий гравець вимовляє слово «Віраж» сусіду праворуч або ліворуч.
  • Той у свою чергу вимовляє слово «Віраж» своєму сусіду праворуч або ліворуч. Крім того, гравець може негайно видати звук, з яким гальмує машина. У цьому випадку черга повертається до попереднього учасника.
  • Гра просувається вперед і назад, доки черга не дійде до всіх учасників.
  • Правило гри передбачає, що всі звуки учасники видають зі щільно зімкнутими губами. У разі, якщо гравець розімкнув губи й показав зуби, він виходить із гри.

 

  1. Легко, легше не буває

    У цій легкій грі треба лише плескати в долоні!

 

  • Перед тим як розпочати цю гру, приберіть усі перешкоди з підлоги в кімнаті.
  • Одна дитина призначається «слухачем» і виходить на середину кімнати із зав'язаними очима.
  • Інший гравець називається «рахівником» і сидить з ручкою й аркушем паперу.
  • Ще один учасник проходить у будь-яку частину кімнати і плескає в долоні.
  • «Слухач» слухає хлопки та вказує напрямок, звідки вони донеслись.
  • Якщо «слухач» вказує неправильний напрямок, «рахівник» ставить на аркуші паперу знак «Х» навпроти його імені. Якщо «слухач» указує потрібний напрямок, «рахівник» на аркуші паперу ставить «галочку» навпроти його імені.
  • Гравець, який плескає, має десять спроб і виконує хлопки в долоні в різних частинах кімнати. Потім гра стає складнішою.
  • Тепер «слухач» намагається визначити напрямок оплесків не тільки із зав'язаними очима, а й закривши рукою одне вухо.
  • Кожний учасник повинен побувати в ролі «слухача», «рахівника» й того, хто плескає.
  1. Кольорова кімната

 

Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.

  • Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
  • Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
  • Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного кольору. Він стає ведучим у наступному турі.

 

  1. Полювання на скарби

    Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!

 

  • Одна дитина ховає скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не повинен бути занадто великим, щоб його пошуки потребували певних зусиль.
  • Учасник, який ховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
  • Решта гравців вирушають на пошуки кладу з допомогою карти. Щоби було ще веселіше, нехай карта буде в учасника, який заховав скарб, і той, хто захоче звіритися з картою, повинен буде для цього повернутись до початку маршруту.
  • Учасник, який знайде скарб швидше за всіх, ховає його в наступному раунді.
  1. Знайди кісточку

    Для цієї гри дітям знадобиться іграшкова собача кістка.

 

  • Учасник, який починає гру, сідає на стілець із зав'язаними очима.
  • Усі інші гравці сідають у ряд позаду нього.
  • Одного гравця вибирають ведучим. Він каже: «Собачка, собачка, де твоя кісточка?».
  • При цьому один з учасників виходить з ряду, бере кісточку у гравця із зав'язаними очима й ховає її в будь-якому місці кімнати.
  • Учасник із зав'язаними очима знімає пов'язку й шукає кісточку.
  • Якщо дитина не може знайти кістку, вона намагається вгадати гравця, який взяв її. Якщо учасник угадав того, хто взяв у нього кістку, то вони міняються місцями: той, хто сховав кістку, сідає на стілець із зав'язаними очима, а його опонент переходить у ряд до інших учасників.
  • Якщо учасник не вгадав, хто взяв у нього кістку, він виходить із гри, а інші продовжують без нього.

 

docx
Додав(-ла)
Марчук Василь
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку