Урок.Так як навчальна програма побудована за модульною системою,то ми розпочинаємо з модуля "легка атлетика".

Про матеріал
Основною формою навчання і виховання у школі є урок. Мої уроки спрямованні на визнання індивідуальності учня, співпрацю, що відповідає вимогам особистісно-орієнтовного підходу, створення "ситуацій успіху„. Для реалізації цих принципів запроваджуються різні форми та методи організації учнів на уроці. Враховую на заняттях і характер відносин вчитель –учень, які сприяли б ефективності співпраці. Активно впроваджую в навчальний процес ефективні методи підвищення емоційності, включаю ігрові та змагальні елементи. Поступове ускладнення завдань, викликає у учнів бажання долати труднощі, мотивує на досягнення успіхів у складних завданнях. Застосовую колове тренування,рухливі ігри,роботу в групах,парах,міжпредметні зв*язки, метод аутогенного тренування, використовую підхід від простого до складного,тощо. Зміст уроків збагачую за допомогою різноманітних інноваційних методів і прийомів (використання нетрадиційного обладнання, проведення інтегрованих уроків). Відомо, що жодна з природничих наук не має такого широкого спектру впливу на людину, як фізичне виховання, що спроможне водночас формувати не тільки біологічну структуру особи, а і її психологічну і моральну цінність. Вплив фізичної культури на формування особистості багатогранний і багатофункціональний. Думається, що настав час усвідомлення такого поняття, як фізична культура особистості і розробки технологій реального втілення її в життя. Саме справжня краса тіла, фізична досконалість, фізичне і психічне здоров’я мають стати метою і мотивацією до активних занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

                                                            План-конспект уроку № 1

з легкої атлетики

для учнів 5-х класів

Дата проведення:

Мета уроку: зміцнення здоров’я, розвиток рухових здібностей, вдосконалення техніки  виконання легкоатлетичних вправ, виховання морально-вольових якостей, вміння працювати в колективі.

Завдання уроку: Навчити основам техніки старту та стартового розбігу в  бігу на 30 м,продовжувати вчити елементам техніки виконання л/а вправ.

Тип уроку: навчальний 

Метод проведення: індивідуальний, груповий, поточний, фронтальний

 Місце проведення: спортивний майданчик   

 Час проведення: 45 хв.

 

Інтенсивність фізичного навантаження

ударів за 1 хвилину

ударів за 15 секунд

у спокої

60  -  80

15 -  20

легке фізичне навантаження

до 140

до 35

середнє фізичне навантаження

141-160

35  - 40

значне фізичне навантаження

більше 160

більше 40

максимальний пульс: 220 

50  -  52

Хід уроку

Зміст   уроку

            Дозування

Організаційно – методичні вказівки

ОМГ

ПМГ

СМГ

I. Підготовча  частина:

20 хв.

 

Повідомлення завдань уроку .Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності (БЖ) учнів  на уроці фізичної культури

5 хв.

 

 

 

Організаційні вправи, повідомлення

« Руховий режим учня»

Вимірювання пульсу за 15 сек.(більше20)

 

2 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття учнів;

Правила техніки безпеки (ТБ)  на уроках легкої атлетики

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

Стройові вправи

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Чіткість та правильність виконання

 Різновиди ходьби:

на носках,п*ятках,зовнішня (внутрішня) сторона ступні,з високим підніманням стегна.

 30 с

30 с

30 с

Звернути увагу на поставу під час виконання вправ

 Рівномірний біг

1 хв.

1хв.

30 с

Стежити за диханням, роботою рук. СМГ  виконує біг чергуючи з ходьбою

Відновлювальні вправи:ходьба руки догори-вдих,нахил вперед,руки донизу-видих

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Відновлення  дихання

ЗРВ в русі

 

 

 

 

 В. п. - руки на пояс

1-8-нахили голови вперед, назад, праворуч,ліворуч,дугою від правого до лівого плеча,підборіддям дістаємо почергово правого,лівого плеча

1 р

1 р

1 р

Стежимо за поставою

1,3-піднімання плечей догори;

2,4—опускаємо донизу

6 р

6 р

6 р

Стежимо за поставою

В.п.-руки в «замок» до грудей

1,3- відводимо руки вперед;

2,4- в.п.

 

6 р

6 р

4 р

Стежимо за поставою

В. п.- руки в «замок» до грудей

1-відводимо руки праворуч;

2,4-в.п.

3-ліворуч

6 р

6 р

4 р

Прямі руки

В. п. – руки в «замок» до грудей

 1,3 -  відведення прямих рук догори-назад;  2,4 – в.п.

6 р

 

6 р

 

4 р

 

Звернути увагу на прогинання тулуба назад

В. п-руки в сторони

1-4 –кругові оберти руками вперед;

5-8- назад

4 р

4 р

4 р

Амплітуда рухів

В. п. –права рука догори

1,2- відводимо руки назад;

3,4- міняємо положення рук

4 р.

 

4 р.

 

4 р.

 

Амплітуда рухів

В. п.- руки до плечей

1,3-піднімаємо лікті догори;

2,4- донизу

4р.

4 р.

4 р.

 

Тулуб тримаємо прямо

В. п.- руки до плечей

Поперемінно піднімаємо лікті догори

 

 

4 р

 

 

4 р

 

 

Тулуб тримаємо прямо

В. п.- руки на пояс

Стрибки на двох з просуванням вперед

10м

10м

_

Стежити за роботою ступні та положенням тулуба

В. п. – руки на пояс,стрибки поперемінно з ноги на ногу.

10м.

10м

_

 

 

 

 

 

 

Спеціальні бігові вправи:

3 хв.

3 хв.

2 хв.

 

Біг з високим підніманням стегна

2х10м

2х10м

10м

Техніка виконання

Біг з закиданням гомілки назад

2х10м

2х10м

10м

Техніка виконання

Біг стрибками

2х10м

2х10м

10м

Техніка виконання

Біг з прискоренням

10м

2х10м

10м

Техніка виконання

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

більше 35

II. Основна частина:

21хв.

 

Рухлива гра: «Виклик номерів» - старти з різних в.п.

 

4х30м

 

 

4х20м

 

2х10м

 

 

Дотримуватись правил гри

СМГ після гри  виконує дихальні вправи

 

Біг 30 м:  старт та стартовий розбіг

 

4х10м

 

4х10м

 

____

П.Т.Б

Стежити за технікою виконання;

СМГ виконує дихальні вправи

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

 

 

більше 40

Стрибки в довжину з місця поштовхом двох ніг

6р.

4р.

-----

П.Т.Б.

Звернути увагу на техніку виконання: СМГ виконує дихальні вправи

III. Заключна частина:

4 хв.

 

  • Вправи на вiдновлення

2 хв.

Темп повільний

  • Вимiрювання пульсу 15 сек.

 

Більше 25

  • Шикування, пiдведення пiдсумкiв уроку

1 хв.

Відзначити успіхи дітей

  • Повiдомлення ДЗ:     

30сек.

Комплекс  ранкової гігієнічної гімнастики 

 

 

                                                        План-конспект уроку № 2

з легкої атлетики

для учнів 5-х класів

Дата проведення:

Мета уроку: формування ціннісного ставлення до власного здоров*я,та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей(вмінь,підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.

Завдання уроку:

  1. Навчити основам техніки старту та стартового розбігу в  бігу на 30 м,продовжувати вчити елементам техніки виконання л/а вправ. закріпити отримані навички й уміння з техніки виконання л/а вправ
  2. Сприяти зміцненню здоров*я засобами ігрової та змагальної діяльності
  3. Ознайомити з методикою і правилами самостійних занять фізичною культурою.,дотримання правил безпеки та гігієни під час занять,оцінення навичок згідно вимог,вдосконалюватись з бігу та «човникового» бігу

Тип уроку: навчальний 

Метод проведення: індивідуальний, груповий, поточний, фронтальний,метод змагання

  Місце проведення: спортивний майданчик, волейбольний майданчик. 

  Інвентар :  волейбольні м*ячі.

  Час проведення: 45 хв.

 

Хід уроку

Зміст   уроку

            Дозування

Організаційно – методичні вказівки

ОМГ

ПМГ

СМГ

I. Підготовча  частина:

15хв.

 

   Організаційні вправи:шикування,  повідомлення завдань уроку, правил техніки безпеки (ТБ)  на уроках легкої атлетики, повідомлення  «Фізичний розвиток та фізична підготовка»,

вимірювання пульсу за 15сек..

 

2 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття учнів, чіткість виконання вправ.

 Різновиди ходьби: на носках,п*ятках,зовнішня,внутрішня сторона ступні,з високим підніманням стегна.

 15м

15м

15м

Звернути увагу на поставу під час виконання вправ

Рівномірний біг

1 хв.

1хв.

30 с

Стежити за диханням, роботою рук,постановкою ступні. СМГ  виконує біг з чергуванням ходьбою

 Відновлювальні вправи:ходьба руки догори-вдих,нахил вперед,руки донизу-видих

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Відновлення  дихання

Перешикування з колони по 1 в колону по 4-дробленням

ЗРВ на місці

1 хв.

1 хв.

1 хв.

 

 В. п. - основна стійка, руки на пояс, вправи головою:нахили вперед, назад, ліворуч, праворуч,підборіддям дістаємо праве (ліве) плече, напівколом до правого(лівого) плеча.

3 р

3 р

3 р

Стежимо за положенням тулуба

В. п. - основна стійка:

1,3-піднімання плечей догори;

2,4—опускаємо донизу

 

 

3 р

3 р

3 р

Стежимо за амплітудою рухів

В. п.-руки в «замок» до грудей

1,3- відводимо руки вперед;

2,4- в.п.

 

6 р

6 р

4 р

Тулуб в вертикальному положені

В. п.- ноги нарізно, права рука догори

1-2- два відведення прямих рук назад

3-4- зміна положення рук

6 р

6 р

4 р

Стежимо за роботою рук

В. п.- руки в «замок» до грудей

1-відводимо руки праворуч;

2,4-в.п.

3-ліворуч

4 р

4 р

4 р

Стежимо за амплітудою рухів

В. п. - ноги нарізно, руки до плечей.

1-4-кругові оберти руками вперед (назад)

3 р

 

3 р

 

3 р

 

Стежимо за амплітудою рухів

В. п.- ноги нарізно, руки в замок за голову:

1-2- повороти тулуба ліворуч

3-4- праворуч

4р

4 р

4 р

Стежимо за амплітудою рухів

В. п.- ноги нарізно, руки на пояс:

1 – 2- нахилу тулуба праворуч

3 - 4-  ліворуч

 

 

 

4 р

 

 

4 р

 

 

Стежимо за амплітудою рухів

В. п.- широка стійка ноги нарізно

1-2- нахилу тулуба вперед руки вперед  

3-4- теж вниз

4 р

4 р

3 р

Під час нахилу вперед руками торкатися майданчика, ноги в колінах не згинати

В. п. - ноги нарізно, руки на пояс:

1-  нахил тулуба до лівої  ноги

2 -  нахил тулуба уперед,руками діставати майданчик

3 -  нахил тулуба до правої ноги

4 – в.п.

4 р.

4 р.

3 р.

Під час нахилу вперед руками торкатися майданчика, ноги в колінах не згинати

В. п.- випад лівою ногою вперед

1-8- пружинячі рухи ногами

1-8- те ж зі зміною положення ніг

2 р

2 р

1 р

Тулуб тримати в вертикальному положені

В. п.- випад праворуч, рук вперед в замок долонями назовні

1,3 – переносимо вагу тіла на ліву ногу

2,4 – в.п.

8 р

8 р

4 р

Тулуб тримати в вертикальному положені

В. п.- о.с., руки на пояс:

1- 4 – сртибки на двох з просуванням вперед

5 - 8 – назад

9 – 12 – праворуч навколо себе

13 – 16 – ліворуч навколо себе

 

2 р

2 р

 

1 р

 

Стежити за чітким виконанням вправи

Відновлювальні вправи

6 р

 

 

6 р

 

 

 

Спеціальні вправи:

 

 

 

 

біг з високим підніманням стегна

2х15м

2х15м

10м

Стежити за технікою виконання

біг з закиданням гомілки назад

2х15м

2х15м

10м

Стежити за технікою виконання

біг стрибками

2х15м

2х15м

10м

Стежити за технікою виконання

біг з прискоренням

2х15м

2х15м

10м

Стежити за технікою виконання

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

    

більше 35

II. Основна частина:

25 хв.

 

 Біг 30 м:  старт, стартовий розбіг,біг по дистанції,фінішування.

Повторний біг

3х30м

 

4х10м

 

3х30м

 

4х10м

 

 

---

Б.Ж. , техніка виконання

СМГ після гри  виконує дихальні вправи

Рухлива гра «Виклик номерів»

5хв

5хв

---

Б.Ж., дотримуватись правил гри

 

СМГ виконує дихальні вправи

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

 

 

Більше 40

Стрибки в довжину з місця:

 

Стрибкова естафета: «Хто далі»

по 6 спроб

5р.

по 6 спроб

5р.

.

__

Б.Ж,звернути увагу на техніку виконання,на відштовхування та приземлення.

СМГ виконує дихальні вправи

 «Малюкбол»

5 хв.

5 хв.

3 хв.

Правила ТБ під час гри

СМГ виконує дихальні вправи

III. Заключна частина:

5 хв.

 

  • Відновлювальні вправи
  • Гра «Клас»

2 хв.

Виконувати вправи, коли вчитель промовляє слово «клас»

  • Вимiрювання пульсу 15 сек.

 

Більше 25

  • Пiдведення пiдсумкiв уроку

1 хв.

З.в. на самопочуття учнів,відзначити роботу учнів на уроці

  • Повiдомлення ДЗ:     

1 хв.

Виконувати спеціальні бігові вправи

  •  

 

 

 

                                                        План-конспект уроку № 3

з легкої атлетики

для учнів 5-х класів

Дата проведення:

Мета уроку: поліпшення загальної та спеціальної фізичної підготовки,виховувати правильне розуміння здорового способу життя та важливість фізичних вправ в розвитку дитини, сприяти розвитку рухових якостей, вдосконалення техніки виконання л/а вправ, виховувати морально- вольові і психологічні якості учнів,

Завдання уроку: продовжувати вчити елементам техніки виконання л/а вправ, закріпити отримані навички й уміння з техніки виконання л/а вправ.

Тип уроку: навчальний 

Метод проведення: індивідуальний, груповий, поточний, фронтальний

Місце проведення: спортивний майданчик    

Час проведення: 45 хв.

Обладнання i інвентар: секундомір, малі м’ ячі, горизонтальна ціль,волейбольні м’ячі,кубіки.

Хід уроку

Зміст   уроку

            Дозування

Організаційно – методичні вказівки

ОМГ

ПМГ

СМГ

I. Підготовча  частина:

15 хв.

 

 

  Організаційні вправи:шикування,  повідомлення завдань уроку, правил техніки безпеки (ТБ)  на уроках легкої атлетики, повідомлення «Здоровий спосіб життя»

вимірювання пульсу за 15сек.,

 

 

                 2хв.

 

 

              

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття учнів, чіткість виконання вправ.

Різновиди ходьби: на носках,п*ятках,зовнішня,внутрішня сторона ступні,з високим підніманням стегна.

 

по 15м

 Звернути увагу на поставу під час виконання вправ

ЗРВ в русі:

1. 1,3- поворот головою праворуч

    2,4 – ліворуч

2. 1,3 – нахил головою вперед

    2,4 – назад

3. в.п.  – руки до плечей

    1,3 – руки догори

    2,4 – в.п.

4. в.п.- руки до плечей

    1,3 – руки в сторони

    2,4 – в. п.

5. в.п. – руки до плечей

    1,3 – піднімання ліктів догори

    2,4 – донизу

6. в.п. – руки до плечей, поперемінно           піднімати лікті догори

7. – в.п. - о.с.

    1-8 – кругові оберти плечима,вперед (назад)

8. 1,3 – нахил тулуба до ноги,що попереду

    2,4 – в.п.

9. -  ходьба випадами

10 – стрибки на правій(лівій), на двох, поперемінно з правої на ліву з просуванням вперед.

 

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

 

4р.

 

 

20р.

 

 

 

4р.

 

по 10м

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

 

4р.

 

 

20р.

 

 

3р.

 

4р.

6р.

 

по 10м

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

 

4р.

 

 

20р.

 

 

3р.

 

---

---

 

 

---

 

Стежити за поставоо

 

Стежити за поставою,та амплітудою рухів головою

Випрямляти руки

 

 

 

 

Звернути увагу на амплітуду рухів руками

 

Звернути увагу на амплітуду рухів руками

Звернути увагу на амплітуду рухів руками

 

Не згинати ноги в колінах

Тулуб тримати вертикально

 

Звернути увагу на висоту вистрибування

Спеціальні бігові вправи:

 

 

 

 

біг з високим підніманням стегна

15м

15м

10м

З.в. на піднімання стегна,та положення тулуба

біг з закиданням гомілки назад

15м

15м

10м

З.в. на частоту виконання

 біг стрибками

15м

15м

10м

З.в. на довжину кроку

біг з прискоренням

15м

15м

10м

З.в. на техніку виконання бігу

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

Більше 35

II. Основна частина:

    26 хв.

 

 «Човниковий» біг 4×9 м

4 р

____

 

Звертати увагу на техніку виконання

СМГ виконує дихальні вправи

Повторний біг:

біг 60 м:  старт та стартовий розбіг

 

3х30м

3х30м

2х20

____

Б.Ж;

З.в на техніку виконання;

СМГ виконує дихальні вправи

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

 

 

більше 40

Спеціальні вправи для метань

2 хв.

2 хв.

1 хв.

Безпека життєдіяльності;

З.в. на техніку виконання;

Метання м яча в горизонтальну ціль

6спроб

6спроб

6спроб

Безпека життєдіяльності;

З.в. на техніку виконання;

 

«Малюкбол»

5 хв.

5 хв.

3 хв.

Правила безпеки під час гри

 

III. Заключна частина:

4 хв.

 

  • Рухлива гра «Світлофор»

1,5 хв.

 

  • Вимiрювання пульсу 15 сек.

 

Більше 25

  • Шикування, пiдведення пiдсумкiв уроку

1 хв.

З.в. на самопочуття учнів, відзначити роботу на уроці учнями

  • Повiдомлення ДЗ:     

30сек.

Виконувати спеціальні вправи для метань

 

                                                       

                                                         План-конспект уроку № 4

з легкої атлетики

для учнів 5-х класів

Дата проведення:

 Мета уроку: Сприяти отриманню основ знань про фізичну культуру, поліпшення загальної та спеціальної фізичної підготовки,виховувати правильне розуміння здорового способу життя та важливість фізичних вправ для розвитку дитини, виховання моральних, вольових здібностей.

Завдання уроку: закріпити отримані навички й уміння з техніки виконання л/а вправ, сприяти розвитку рухових якостей

Бесіда: Історія розвитку легкої атлетики

Тип уроку: навчальний 

Метод проведення: індивідуальний, груповий, поточний, фронтальний

Місце проведення: спортивний майданчик    

Час проведення: 45 хв.

Обладнання i інвентар: секундомір, бігова доріжка, малі м’ ячі, вертикальна та горизонтальна ціль, волейбольні м’ячі

Хід уроку

Зміст   уроку

            Дозування

Організаційно – методичні вказівки

ОМГ

ПМГ

СМГ

I. Підготовча  частина:

18 хв.

 

Організаційні вправи:шикування,  повідомлення завдань уроку, правил техніки безпеки (ТБ)  на уроках легкої атлетики

Вимірювання пульсу за 15сек.,

 

1,5 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття учнів, чіткість виконання вправ.

 

Бесіда: Історія розвитку легкої атлетики

 

  1. хв.

 

Різновиди ходьби,бігу

 1хв.

1хв

30 с

 

Ходьба в повільному темпі,перешиковування в 4 колони

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Відновлення  дихання

ЗРВ на місці

 

 

 

 

В. п. - руки на пояс
Нахили голови вперед, назад, ліворуч, праворуч,колові оберти.

6 р

6 р

4 р

Тулуб тримати вертикально
 

Комплекс вправ: «Поклоніння сонцю»

1 – о.с., руки зігнуті біля грудей,долоні з*єднані пальцями догори

2 – прогнутись,руки догори, долонями вперед

3 – нахил вперед,руками торкнутися майданчик

4 – широкий випад на ліву,руки в упорі

5 – упор лежачи

6 – зігнути руки і дістати майданчик коліньми, грудьми, лобом

7 – випрямити руки, упор лежачи на стегнах, прогнутись

8 – упор лежачи зігнувшись

9 – випад правою, руки в упорі

10 – прогнутись, руки догори

11 – упор присівши

11 – упор в нахилі зігнувшись

12 – руки догори, прогнутись

13 – руки біля грудей, зігнуті в ліктях,долоні разом,догори

14 – о.с руки донизу.

2 р.

2 р.

1 р.

З.в на дихання,та амплітуду рухів. 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

Максимально прогнутись

 

 

Не відривати п*ятки

Руки прямі

 

Не згинати ноги в колінах

 

Звернути увагу на поставу

1,2,3,4 - о.с. ,руки на пояс,стрибки поперемінно ноги вперед, назад

6 р

6 р

--

Звернути увагу на вистрибування

Спеціальні бігові вправи:

 

 

 

 

біг з високим підніманням стегна

15м

15м

10м

Техніка виконання

біг з закиданням гомілки назад

15м

15м

10м

Техніка виконання

 біг стрибками

15м

15м

10м

Техніка виконання

біг з прискоренням

15м

15м

10м

Техніка виконання

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

більше 35

II. Основна частина:

24 хв.

 

 «Човниковий» біг 4×9 м

____

 

Звернути увагу на техніку виконання

СМГ виконує дихальні вправи

Старти з різних в.п.

Біг 60 м:  старт, стартовий розбіг,

 фінішування

5х10м.

2р.

 

5х10

2х10

____

Б.Ж

Техніка виконання;

СМГ виконує дихальні вправи

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Більше 40

Спеціальнів прави для метань

2 хв.

2 хв.

1 хв.

Б.Ж.

Техніка виконання;

Метання м яча в горизонтальну та вертикальну ціль

8 хв.

8 хв.

6 хв.

_____

Б.Ж.

Техніка виконання; СМГ після вправи виконує дихальні вправи

«Малюкбол» двома м*ячами

5 хв.

5 хв.

3 хв.

Правила ТБ

СМГ виконує дихальні вправи

III. Заключна частина:

3 хв.

 

  • Відновлювальні вправи

     1хв 30сек

Темп повільний

  • Вимiрювання пульсу 15 сек.

 

Більше 25

  • Шикування, пiдведення пiдсумкiв уроку

                 30 сек

Провести оцінення вмінь на уроці

  • Повiдомлення ДЗ:     

30 сек

Комплекс ЗРВ у русі

 

 

                                                       План-конспект уроку № 5

з легкої атлетики

для учнів 5-х класів

Дата проведення:

Мета уроку: формування ціннісного ставлення до власного здоров*я,та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей(вмінь),зміцнення здоров’я.

Завдання уроку: вдосконалення техніки виконання л/а вправ , розвиток фізичних якостей рухливими іграми

Тип уроку: навчальний 

Метод проведення: індивідуальний, груповий, поточний, фронтальний

 Місце проведення: спортивний майданчик    

Час проведення: 45 хв.

Обладнання i інвентар: секундомір, бігова доріжка, малі та волейбольні м’ ячі.

Хід уроку

Зміст   уроку

            Дозування

Організаційно – методичні вказівки

ОМГ

ПМГ

СМГ

I. Підготовча  частина:

15 хв.

 

Організаційні вправи:шикування, перешиковування, повідомлення завдань уроку, правил техніки безпеки (ТБ)  на уроках легкої атлетики, повідомлення «Виникнення фізичних вправ»

Вимірювання пульсу за 15сек.

 

 

2 хв.

Перевірити самопочуття;

спортивна форма; зовнішній вигляд;

Різновиди ходьби,бігу

 15м.

15м

15м

 

Рівномірний біг

1 хв.

1хв.

30 с

Слiдкувати за диханням, темп повiльний, СМГ  виконує біг з чергуванням ходьбою

Повільна ходьба

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Відновлення  дихання

Перешиковування із колони по 1 в колону по 4

30сек

30сек.

30сек.

 

ЗРВ на місці (див. 2 урок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спеціальні бігові вправи:

 

 

 

 

біг з високим підніманням стегна

20м

20м

10м

Техніка виконання

біг з закиданням гомілки назад

20м

20м

10м

Техніка виконання

 біг стрибками

20м

20м

10м

Техніка виконання

II. Основна частина:

25 хв.

 

Рухлива гра «Чарівник»

4 р

4 р

Б.Ж., правила гри; СМГ виконує дихальні вправи

Спеціальні вправи для метань

2 хв.

2 хв.

1 хв.

Б.Ж.;

Техніка виконання;

 Метання малого м’яча на дальність  з місця

11 хв.

11 хв.

3 хв.

_____

Б.Ж;

Техніка виконання; 

СМГ виконує імітацію

Рівномірний біг

(без урахування часу)

1000м

 

800

600

Б.Ж.

Техніка виконання; СМГ виконує біг чергуючи з ходьбою

Вимiрювання пульсу за 15 сек.

 

 

 

Більше 40

Навчальна гра футбол(хл.), «малюкбол» (дів.)

5 хв.

5 хв.

3 хв.

ТБ під час занять футболом, «малюкболом»

СМГ виконує дихальні вправи

III. Заключна частина:

5хв.

 

  • Вправи на вiдновлення

2 хв.

 

  • Вимiрювання пульсу 15 сек.

 

Більше 25

  • Шикування, пiдведення пiдсумкiв уроку

1 хв.

Перевірка самопочуття,провести оцінювання

  • Повiдомлення ДЗ:     

1 хв.

Комплекс вправ для формування постави

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку