РУХЛИВІ ІГРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ НАРОДНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ,ЯК ДУХОВНИЙ КЕРМАНИЧ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.

Про матеріал
Презентація наукової роботи, проведеної для МАН , яка заключається в проведенні досліджень щодо вподобань видів рухливих ігор дітей з особливими освітніми потребами на уроках фізичної культури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РУХЛИВІ ІГРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ НАРОДНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ,ЯК ДУХОВНИЙ КЕРМАНИЧ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Роботу виконав: Сурай Богдан Володимировичучень 10 класу Прилуцькоїзагальноосвітньої школиІ-ІІІ ступенів № 10 Прилуцької міської ради Чернігівської областіНаукові керівники: Шевченко Галина Анатоліївна, вчитель фізичної культури,Сохань Олександр Іванович, вчитель початкових класів. Прилуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Прилуцької міської ради Чернігівської області

Номер слайду 2

Науковий апарат. Актуальність вибраної теми: полягає у вирішенні протиріччя, в якому з одного боку виступає необхідність розвитку рухової моторики дітей з особливими потребами, а з іншого недостатньою кількістю розвиваючих методик,які б працювали у цьому напрямку.

Номер слайду 3

Об’єкт завдання–діти з особливими освітніми потребами Предмет завдання -рухливі ігри з елементами народної хореографії. Гіпотеза: довести що рухливі ігри з елементами народних танців підвищують інтерес у дітей до уроків фізичної культури,музичного мистецтва ,охорони здоров’я «Я і світ». Мета науково-дослідної роботи:вивчити особливості інтересу до рухливих ігор дітей з особливими потребами з різними діагнозами хвороб.

Номер слайду 4

Завдання науково- дослідницької роботи: відвідати чернігівський навчально-реабілітаційний центр №2, провести з елементами народної хореографії серед дітей початкової та середньої ланки; відвідати реабілітаційний центр в м. Прилуки, провести рухливі ігри та дослідити їх вплив на дітей з різними діагнозами та фізичними і розумовими вадами, провести ряд ігор в інклюзивному класі,зробити опитування у учнів школи з індивідуальними потребами,які навчаються в школі № 10;провести опитування та дослідити вподобання дітей що до різновидів рухливих ігор (ігри змагального характеру з правилами та ігри побутові та обрядові,командні та індивідуальні).

Номер слайду 5

Процентне відношення вподобань ігор дітей відповідно до вікової категорії Оглянувши графіки ми можемо зробити висновок, що в учнів чернігівського центру молодшої та середньої ланки більша різниця вподобань між командними та сюжетними іграми, тоді як в прилуцькому реабілітаційному центрі різниця у графіках має менші коливання. І навпаки учні старших класів м. Чернігова не віддають перевагу жодному виду ігор, а прилуцькі вихованці центру реабілітації більшу кількість голосів віддали за командні ігри.

Номер слайду 6

Процентне відношення вподобань ігор дітей відповідно до діагнозів хвороб. На цьому графіку ми також бачимо велика перевага сюжетним іграм надається дітьми з діагнозами захворюваннями центральної нервової системи та психічними розладами. Часто ці захворювання супроводжує гарне розвинуте образне мислення ,а ігри з сюжетом часто дають змогу розкритися дітям,показати свій потенціал,в той час,коли змагальні ігри такої можливості не мають. Найменший відсоток належить дітям з захворюваннями внутрішніх органів(серце,легені,нирки)

Номер слайду 7

Графік ЧСС дітей під час рухливих ігор. Графік моніторингу дітей дає чітку картину того,що найбільші зміни у роботі серцево - судинної системи відбуваються у дітей старшої вікової категорії. Це зумовлене інтенсивним ростом організму в цілому та його органів. Найменша різниця між показниками ЧСС дітей спостерігається у дітей молодшого шкільного віку, і це може бути зумовлене не високою руховою активністю дітей під час

Номер слайду 8

Опитування учнів з особливими освітніми потребами(Гірич Богдан 6 клас)(Ленець Каріна 7 клас)У Гірича Богдана діагноз ЗПР, а фізично він розвинений добре,то найбільший відсоток належить командним іграм,де він має змогу відчувати себе частиною команди,розуміючи,що може принести користь команді. Найменший відсоток належить сюжетним іграм,через розсіяну увагу та швидку втомлюваність учня. І навпаки графік Ленець Каріни дає нам змогу побачити,що набільше їй подобаються малорухомі ігри( у учениці захворювання опорно-рухового апарату),далі йдуть сюжетні ігри ,через гарно розвинуту пам'ять, і знову ж таки в зв’язку з хворобою у учениці не має змоги брати участь у естафетних командних іграх.

Номер слайду 9

Висновок Виявлено,що діти старшої та молодшої вікової групи проявляють меншу активність під час ігор,ніж учні середньої ланки. Крім того спостереження показали, що специфіка симптомів діагнозів захворювань дітей відіграє значну роль на їх вподобання що до ігор,було замічено під час проведення ігор та з’ясовано шляхом опитування учнів,що діти з захворюванням центрально-нервової системи більше віддають перевагу рольовим іграм,дітям з захворюваннями внутрішніх органів та органами опорно-рухового апарату більше подобаються естафетні ігри змагального характеру, на жаль найгірше на будь які ігри реагують діти з психічними розладами.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Фізична культура, Інші матеріали
Інкл
Додано
19 квітня 2022
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку