Клас: 3
Предмет: фізична культура
Вчитель класу: Уніят Марія Михайлівна
Тема. Стрибки по розмітках у присяді. Одночасне відведення рук і ніг назад у положенні лежачи на спині.
Завдання уроку:
1. Повторити ходьбу з високим підніманням колін
2. Вивчити виконувати стрибки по розмітках у присяді; одночасне відведення рук і ніг у положенні лежачи на спині.
3. Сформувати в учнів вміння виконувати ЗРВ.
4. Вивчити рухливі ігри.
5. Сприяти розвитку спритності під час виконання вправ, швидкості та витривалості під час проведення рухливих ігор.
6. Виховувати в учнів інтерес до самостійних занять фізичними вправами.
Інвентар та обладнання: фішки – 10 шт., м’яч – 4 шт., свисток – 1 шт.
Тип уроку: комбінований
Місце проведення: спортивна зала.
План(зміст) уроку (40хв)
Підготовча частина уроку (10хв)
Основна частина уроку (25 хв)
Заключна частина уроку (5 хв)
№ з/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
|
Підготовча частина уроку |
10 хв |
|
||
1 |
Організація учнів до уроку, шикування класу в одну шеренгу. Привітання з учнями, оголошення завдань уроку. |
|
Шикую клас в шеренгу. О О О О О О О О О О
В |
||
2 |
Ходьба з високим підніманням колін |
2-3хв |
Слідкую за рівною спиною у дітей. Пальці на руках рівні, тягнуться догори |
||
3 |
Біг у повільному рівномірному темпі
|
1 хв
|
Слідкую за темпом виконання. Тримати в полі зору всіх дітей. |
||
4 |
Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці |
4 хв |
Виконую всі вправи в повільному темпі
|
||
4.1 |
В.П. – с. н. н., руки на пояс 1-4 колові рухи головою вправо 1-4 колові рухи головою вліво |
4 рази
|
Слідкую за виконанням. Темп виконання повільний. |
||
4.2 |
В.П. – с. н. н., руки до плечей 1-4 –колові рухи в плечових суглобах назад |
4 рази |
Слідкую за розмиканням дітей один між одним |
||
4.3 |
В.П. – с. н. н., руки в сторони |
4 рази |
Слідкую за розмиканням дітей один між одним, за рівними спина дітей та амплітудою рухів. |
||
4.4 |
В.П. – с. н. н., руки на пояс 2 – в. п. 3 – нахили в праву сторону 4 – в. п. |
6 разів |
Слідкую за розмиканням дітей один між одним. |
||
4.5 |
В.П. – с. н. н., руки на пояс 1 – нахил вперед 2 – в. п. 3 – нахил назад 4 – в. п. |
6 разів |
Спостерігаю , щоб діти не втратили рівновагу, нахиляючись назад. |
||
4.6 |
В.П. – стійка ноги разом 1 – випад вперед лівою ногою 2 – в. п. 3 – випад вперед правою ногою 4 – в. п. |
6 разів |
Слідкую , щоб діти тримали спину рівно та не втрачали рівноваги. |
||
4.7 |
В.П. – стійка ноги разом 1 – присідаємо, руки вперед 2 – в. п. 3 – присідаємо, руки вперед 4 – в. п.
|
6 разів |
Спостерігаю, щоб діти не відривали п’яти від підлоги, тримали спину рівно |
||
|
Основна частина |
25 хв |
|
||
1 |
Виконання стрибків по розмітках у присяді |
5 хв |
|
||
1.1 |
Виконання стрибків по розмітках у присяді: - по-одному - по-двоє |
6 разів |
Слідкую за правильністю виконання вправи |
||
2 |
Рухлива гра «Біг пінгвінів» МПЗ. ЯДС. 3 клас. Тварини. |
5 хв |
|
||
2.1 |
Підготовка і пояснення рухливої гри. Команди вишиковуються перед стартовою лінією. Гравці, які стоять першими, затискають між ногами м'яч, оббігають стійку і повертаються назад, передавши м'яч другому номеру команди. Виграє команда, яка швидше закінчить гру. Під час гри, якщо у того, хто біжить, м'яч впаде на землю, потрібно знову затиснути його ногами і продовжувати гру. Учасники, що закінчили пробіжку, стають у кінець колони.
|
1 хв |
Бесіда про тварин. Вчитель реалізує МПЗ.
|
||
2.2 |
Проведення і підведення підсумків рухливої гри |
4 хв |
|
||
3 |
Виконання одночасного відведення рук і ніг назад |
9 хв |
|
||
3.1 |
Відведення рук і ніг у положенні лежачи на спині |
2 хв |
Слідкую за правильністю виконання вправи
|
||
3.2 |
Відведення рук і ніг у положенні лежачи на животі |
3 хв |
Наголошую на правильне положення рук та ніг |
||
4 |
Рухлива гра «Горидуб» |
6 хв |
|
||
4.1 |
Підготовка і пояснення рухливої гри. Гравці шикуються парами і стають один за одним. Вибирають «горидуба». Він стає попереду пар і промовляє такі слова: «Гори, гори ясно, щоб не погасло. Раз, два, три, остання пара, біжи!» Гравці останньої пари розбігаються на два боки і намагаються з'єднатись попереду всіх пар, доторкнувшись один до одного руками. «Горидуб» намагається когось із них упіймати. Спійманий стає на його місце, а «горидуб» - у пару попереду колони. Гра триває. Остання пара розбігається в обидва боки колони тільки після слова «Біжи!».
|
1 хв |
|
||
4.2 |
Проведення та підведення підсумків гри. |
5 хв |
|
||
3 |
Заключна частина |
5 хв |
|
||
3.1 |
Шикування класу |
1 хв |
|
||
3.2 |
Підсумок уроку |
2 хв |
Узагальнюю уявлення учнів про необхідність виконання фізичних вправ |
||
3.3 |
Повідомлення домашнього руханкового завдання |
2 хв |
Зіграти з друзями на свіжому повітрі рухливі ігри, з якими ознайомились на уроці |
||