ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ. МЕШКАНЦІ ҐРУНТОВОГО СЕРЕДОВИЩА.

Про матеріал
ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ. МЕШКАНЦІ ҐРУНТОВОГО СЕРЕДОВИЩА. У цьому уроці ви навчитеся визначати представників ґрунтового середовища, як вони пристосувалися до життя у ньому. Яку особливість має дощовий черв'як, сліпак і кріт.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОЛУНАВ УЖЕ ДЗВІНОК,Нас покликав на

Номер слайду 2

Програма «Як почуває себе ненька Україна?» в прямому ефірі

Номер слайду 3

Які водні середовища життя ви знаєте? За допомогою чого дихають риби і раки?Чому риби невеликих розмірів часто плавають косяками?

Номер слайду 4

Про яке середовище життя йдеться?Середовище щільніше за воду, кисню майже не має, світло не проникає. Великий вміст неорганічних і органічних речовин. Живі організми розщеплюються бактеріями.

Номер слайду 5

еґрунотв

Номер слайду 6

ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ. МЕШКАНЦІ ҐРУНТОВОГО СЕРЕДОВИЩА.

Номер слайду 7

Яке середовище називають ґрунтовим?Хто є мешканцями ґрунтового середовища?Які пристосування до життя у ґрунтовому середовищі мають кроти, дощові черв'яки і сліпаки?На уроці ви дізнаєтеся12.03

Номер слайду 8

Ґрунт - це верхній пухкий та родючий шар літосфери утворений внаслідок життєдіяльності різних організмів.

Номер слайду 9

Із чого складається ґрунт?

Номер слайду 10

Верхні шари ґрунту більше пронизані живими організмами, аніж нижні. Поміркуйте чому?

Номер слайду 11

Особливості:велика щільністьнаявність киснюне пропускає світлостабільна температурадобре зберігається температура

Номер слайду 12

Розглянь мешканців ґрунтового середовища

Номер слайду 13

Прочитайте в підручнику про те, як рухається дощовий черв’як в ґрунті. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

РОБОТА У РОБОЧОМУ ЗОШИТІСторінка 90 Завдання № 2,3,4

Номер слайду 18

Турбота людини про ґрунтове середовище. Шар ґрунту руйнується швидко, а от росте дуже повільно. Уявіть, що за 100 років може утворитися ґрунт товщиною 0,5-2 см. Людина вносить у ґрунт різні добрива, щоб підвищити його родючість. Людина може позитивно вплинути на ґрунтове середовище, якщо буде зрошувати посіви чи насадження. Знищуватиме бур'яни і шкідників.

Номер слайду 19

У жодному разі не знищуй цих тварин. Якщо після дощу побачиш їх на проїжджій частині дороги чи пішохідній доріжці, перенеси в безпечне місце. Вони самі повернуться в ґрунт.

Номер слайду 20

Кожній людині потрібно турбуватися про ґрунти. В. В. Докучаєв. Грунт - це дзеркало природи. Гіпократ. Підтримка родючості ґрунту - запорука гармонійного розвитку людства Т. Г. Шевченко вірш «Встала весна»Встала весна, чорну землю. Сонну розбудила,Уквітчала її рястом,Барвінком укрила. Земле, моя всеплодющая мати...Іван Франко. Земле, моя всеплодющая мати,Сили, що в твоїй живе глибині,Краплю, щоб в бою сильніше стояти,Дай і мені!

Номер слайду 21

Рефлексія. Вправа «Рюкзачок»

Номер слайду 22

Підготуватися до діагностувальної роботи на тему “Вивчаємо живу природу Землі”Повторити параграфи 22-29. Домашнє завдання

pptx
Додано
14 березня
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку