Самоаналіз уроку англійської мови, проведеного у 8 класі за темою " Музика у нашому житті "

Про матеріал
Самоаналіз передбачає складання загальної оцінки науково - теоритичного та методичного рівнів уроку
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку англійської мови

 

Тема:              Музика

Підтема:        Музика у нашому житті

М е т а:

Навчальна: активізувати та повторити  вивчений лексичний матеріал в усному мовленні; тренувати вміння учнів складати власні діалоги за запропонованим зразком; повторити вивчений граматичний матеріал – умовні речення; тренувати вміння учнів ставити запитання та відповідати на них.

Розвивальна: розвивати вміння учнів працювати в групах та парах; розвивати навички аудіювання, читання, усного мовлення та письма; розвивати в учнів увагу, пам'ять та творчу уяву.

Виховна: виховувати позитивне ставлення до музики та до вивчення предмету.

Внутрішньопредметні зв’язки: тема уроку пов’язана з попередніми, 3й урок за темою.

Тип уроку: комбінований урок

Наочність: підручник, аудіододатки

На мій погляд,зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.                                                                     

При проведенні уроку я дотримувалася загальнодидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.

На уроці були застосовані такі методи, форми і прийоми навчання: розповідь – пояснення, складання діалогів, бесіда, активізація уваги та мислення, прийоми запам’ятовування, робота в парах та групах.

       Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.

         Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.

      Структура уроку відповідала його типу.

         На уроці домінували групові і масові форми навчання.  Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів. Школярі оволоділи такими способами особистісного розвитку: умінням спілкування, співпраці і взаємодопомоги.

Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула.  Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху.  На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну роботу учнів.

            Відхилень від плану не було.  Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю,  що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.

          У повній мірі реалізовані цілі. Раціонально використано час на уроці. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.

          Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички при вивченні теми « Музика ».

       Вважаю, що урок проведено методично правильно.

       Урок сприяв здійсненню в процесі оволодіння знаннями саморозвитку, самоосвіти, самовираженню кожного учня, розвиткові його мислення, емоційної сфери,збагаченню особистого досвіду.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 березня 2020
Переглядів
4021
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку