5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

САМОАНАЛІЗ уроку природознавства в 4 класі. Тема "РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ"

Про матеріал
САМОАНАЛІЗ уроку природознавства у 4-А класі Учитель: Мокра Т.А. Тема. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ
Перегляд файлу

САМОАНАЛІЗ

уроку природознавства

в 4-А класі

 

Вчитель: Мокра Т.А.

 

Тема. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ

Мета:

  • ознайомити учнів з рослинним і тваринним світом Північної Америки, природними зонами материка, розкрити пристосування рослин і тварин до природних зон;
  • розвивати мовлення, мислення, пізнавальну активність;
  • виховувати спостережливість, любов до флори і фауни материка та бережливе ставлення до них.

Обладнання: картки круглої форми зеленого, жовтого, червоного кольору (22 комплекти), презентація ppt, відеоролик, ноутбук, колонки, картки для гри «Вилучи зайве».

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку:

  • Організаційний момент. Підсумок фенологічних спостережень
  • Перевірка домашнього завдання.
  • Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми уроку
  • Вивчення нового матеріалу
  • Розповідь учителя з демонстрацією слайдів
  • Робота за підручником з елементами бесіди
  • Переглядвідеоролику про тварин Північної Америки
  • Узагальнення й систематизація знань
  • Робота в зошиті
  • Робота в парах
  • Підсумок уроку. Рефлексія
  • Домашнє завдання

 

Початок уроку був організованим. Учні впевнилися, що їхні робочі місця готові до уроку, налаштувалися на продуктивну роботу. Черговий учень розповів про погоду сьогодні.

Перевірку домашнього завдання було проведено у формі гри. Залучені були всі учні класу, що дало можливість побачити рівень засвоєння попередньої теми кожного учня.

Підведення до повідомлення теми уроку та актуалізація опорних знань учнів було проведено у формі уявної подорожі, що налаштувало дітей на позитив та гарний настрій.

При вивченні нового матеріалу мною було обрано метод бесіди з наочною демонстрацією через презентацію PowerPoint. Діти із задоволенням розглядали фотографії тварин та рослин Північної Америки, тим паче, що в нашому краї їх зустріти не можна.

Продовження вивчення нового матеріалу відбувалося за допомогою колективної роботи з підручником. Після читання частин параграфу ми переривалися на бесіди за змістом прочитаного, звертали увагу на незрозумілі відомості, розбиралися у причинах зміни флори і фауни материка зі зміною його природних зон.

Після цього було проведено фізкультхвилинку, яка додала дітям активності та підвищила їх працездатність.

Для закріплення набутих знань діти передивилися відеоролик про тварин Північної Америки.

На етапі Узагальнення і систематизації знань я використала 2 форми роботи: роботу в зошиті та гру «Вилучи зайве» (робота в парах), де учні змогли застосувати набуті на уроці знання.

На етапі підсумку уроку дітям було запропоновано закінчити речення. Це завдання дало мені змогу визначити, що було найцікавішим для дітей, про що вони мріють, щоб застосовувати це при плануванні наступних уроків.

З учнями було проведено інструктаж щодо виконання домашнього завдання, яке було різнорівневим. За бажанням, окрім тексту підручника, діти могли підготувати повідомлення про тварину, яка живе тільки в Північній Америці.

 

Тема «Природа материків та океанів» розрахована на 21 годину. Це дванадцятий урок з теми.

 Згідно програмі учень повинен розуміти причини різноманітності природи материка унаслідок нерівномірного нагрівання кулястої поверхні Землі сонячними променями, встановлювати взаємозв’язки між географічним розташуванням материка та їх природними умовами, характеризувати основні шляхи збереження й охорони природи на планеті, показувати материк на фізичній карті. Вважаю, що всі види роботи на уроці сприяли досягненню цієї мети.

Відхилень від плану уроку не було. Поставлені завдання вдалося реалізувати. Думаю, що мета уроку була досягнута.

Раціонально використано час на уроці. Урок розпочався та закінчився своєчасно. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків між учителем і учнями.

Використовувалися парні та фронтальні форми роботи. Застосовувалися такі засоби навчання: підручники, зошити з друкованою основою, картки для роботи в парах, презентація ppt, відеоматеріал. Реалізовано такі методи навчання: розповідь, демонстрація, пояснення, бесіда, робота з підручником, метод виконання вправ, робота на картках, ігри. Вважаю, що методи, принципи та засоби навчання використано раціонально.

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку