Самоаналіз уроку здорового харчування у 2 класі
Тема. Корисна та шкідлива їжа.
Мета: поглибити та розширити уявлення учнів про корисну та шкідливу їжу; формувати уявлення про вітаміни, викликати інтерес до продуктів, що містять вітаміни та прагнення до збереження власного здоров'я;
- розвивати вміння вибирати корисні для здоров’я продукти, аналізувати, робити висновки;
- виховувати навички здорового харчування, повагу один до одного, уміння робити власний вибір.
Тип уроку: урок формування вмінь і навичок
Освітні галузі: здоров’язбережувальна
При плануванні даного уроку було враховано психолого-педагогічні характеристики учнів класу, а саме: тип мислення, переважання мимовільної уваги тощо. У зв’язку з цим було підібрано відповідні завдання, методи та прийоми роботи. Були враховані навчальні можливості учнів саме даного класу, темп їх роботи на уроці. Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:
Діти протягом всього уроку показували гарну працездатність. Специфіка уроку полягала в тому, що потрібно було вивчити нову тему, я думаю, ми впорались. Мета уроку була триєдина, вона розкривала тему уроку. Відповідно до мети були виділені відповідні завдання, які впродовж усього уроку були реалізовані. Застосовувалось формувальне оцінювання. Етапи уроку були логічно пов’язані, плавно переходили один в інший. На кожному з етапів підбивалися підсумки.
Виклад нового матеріалу був логічним, грамотним, на високому теоретичному та одночасно доступному для дітей рівні.
Я вважаю, що мені вдалося досягти запланованих цілей, адже вони були взаємопов’язані між собою. Мета чітко простежується протягом навчального заняття. Робота на уроці концентрувалася у зміні видів діяльності, використанні різних методів, таких як бесіда, пояснення, розповідь, практична діяльність, різноманітні завдання, а також рівномірному навантаженні всіх учнів класу. На уроці була атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння. Учні на уроці були активними. Вони показали вміння продуктивно працювати, робити висновки з побаченого, вміння аналізувати й узагальнювати свої знання. Також діти показали наявність навичок самоконтролю.
В цілому від уроку отримала задоволення, поставлені цілі були досягнені.