Виховна година на тему: "Здоров'я - це сила!"

Про матеріал
Виховна година на тему: "Здоров'я - це сила!", до тижня БЖ для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

                          «Здоров’я – це сила!»

 

                                                   Виховна година

 

Мета:  формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя; допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я; вчити учнів самостійно здобувати знання, розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.

 

                                                                Хід заходу

 

І. Вступна частина

1. Організаційний момент

 

- У давнину казали: «Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я – ніщо.

- Вітаючись, ми , зазвичай, кажемо: «Здраствуйте!», «Доброго здоров’я!».

Таким чином ми бажаємо одне одному здоров’я.

 

                 Доброго здоров’я діти, доброго вам дня

                 Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня

                 Хай сміється мирне небо і дивує світ

                 А земля нехай дарує вам барвистий цвіт

                 Бо здоров’я ,любі діти, в світі головне

                 А здоровий і веселий – щастя не мине.

                                         Запам’ятайте, любі діти!

                                         Здоров’я бережіть доки малі.

                                         І мудрими ідіть по цій землі.

                                         Хай кожен з вас запам’ятає:

                                         Без здоров’я – щастя не буває!

 

Тож тема нашої бесіди: « Здоров’я – це сила !»

 

ІІ. Основна частина

 

  1. «Мозковий штурм».

 

    - Діти, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги, кожна може вивести з лісу за певних умов.

      Першою дорогою підеш — багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.

      Другою дорогою підеш — половину багатства знайдеш, а половину здоров’я в   втратиш.

       Третьою дорогою підеш — багатства не знайдеш, проте здоров’я збережеш.

   - Зробіть свій вибір? Обґрунтуйте свою думку.

 

 

Висновок.

Найкраще піти третьою дорогою, оскільки здоров’я — головне багатство людини.

 

 

2.  Асоціативний кущ

- Діти, а що означає бути здоровим? Яку людину можна назвати здоровою?

(Бути здоровим - значить бути веселим, життєрадісним, з надією зустрічати новий день, відчувати себе по-справжньому щасливим…)

                Запам’ятайте, діти – здоров’я у наших руках !

                  ( На дошці написано « Здоров’я – це …).

 

3. Проблемне запитання

 Що на вашу думку означає слово ,,поведінка’’?

 (Гарно поводитися, завжди виконувати правила, що існують у школі, громадських місцях, транспорті, не ображати нікого).

- Поведінка – це правила поводження людини в певних ситуаціях. Здоров’я – це стан фізичної та духовної рівноваги, відсутність хвороб.

- Чи можна пов’язати між собою ці два поняття: ,,поведінка’’ і ,,здоров’я’’?

 (Так. Від того, як людина виконує правила культури поведінки, залежить її здоров’я).

 

      Висновок.

 Здоров’я буде добре й збережене тоді, коли людина гарно поводиться. Їй приємно, що до неї ставляться добре товариші, рідні й у неї є багато друзів.

 

4. Слово вчителя

Раціональне харчування також є важливим чинником збереження здоров’я. Важливо їсти не тільки вдосталь, а й правильно. Наш організм повинен отримувати різноманітну їжу, насичену білками , жирами, вуглеводами, а також вітамінами і мінеральними речовинами.

         Осінь , літо і весна багаті на фрукти та овочі, які потрібно споживати. У них є багато корисних для організму речовин, особливо вітамінів.

Так як під час гарячої обробки вітаміни розкладаються фрукти і овочі краще їсти сирими. Але їх треба добре мити, щоб запобігти кишковим захворюванням.

Вітаміни потрібні для росту і розвитку організму, а якщо їх не вистачає, людина тяжко хворіє.

 

5. Гра «Корисно - шкідливо»

   Якщо це корисно кажемо- «Тік так, це так», а якщо ні - «Тік так, це не так»

1. Можна переїдати. –

2. Їсти треба 1 раз на день. -

3. Під час вживання їжі можна відволікатися . –

4. Їжа повинна бути різноманітною .+

5. Їсти треба швидко, не пережовуючи їжу . –

6. Сіль потрібна людині у великій кількості. –

 

6. Колективне обговорення

- Однією з найгостріших проблем сьогодення є боротьба та попередження шкідливих звичок серед дітей та молоді. Найпоширенішими шкідливими звичками є алкоголь, тютюн та наркотичні речовини. Виникнення шкідливих звичок є результатом допитливості, експериментування. Шкідливі звички впливають на мозок , втрачається самоконтроль, а з часом виникає залежність, різноманітні захворювання печінки, мозку, шлунку та серця.

- Є ще інші шкідливі звички. Назвіть їх (дивитися довго телевізор, грати в комп’ютерні ігри, на мобільних телефонах, гризти нігті, читати лежачи та інші).

          

ІІІ. Заключна частина

 

1. Вправа "Коло ідей"

Кожна група обговорює питання вибору здорового способу життя і зображує на папері свої кроки  й по колу висловлюють думки, ідеї щодо здорового способу життя.

 

  1. Підсумок бесіди

 

Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров’я. Іграшку, книжку,

одяг можна купити за гроші, але здоров’я не купиш. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.

 

                    Пам’ятайте :

Здоров’я – це багатство,

яке Господь нам дав

І треба,щоб з дитинства

Його ти цінував.

Здоров'я не придбаєш,

За гроші пам’ятай

Його від Бога маєш

Про це не забувай.

                Разом.

Здоров’я – це сила,

Здоров’я – це клас

Хай буде здоров’я у вас і у нас.