Самоаналіз уроку
літературного читання від 30.09.2019 р.
проведеного вчителем початкових класів Фадєєвою О.Ю. у 4-Б класі.
Тема уроку: Вільні люди козаки. Запорозька Січ.
В класі 11 учнів
Дівчат - 4. Хлопців -7
Присутні -11, відсутніх - 0
Пізнавальні можливості:
Задачі уроку:
Мета уроку:
Навчальна мета.
Вчити учнів знаходити у тексті описи і роздуми, формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного й побаченого; характеризувати головну героїню з опорою на текст і малюнок, збагачувати словниковий запас учнів.
Розвиваюча мета.
Розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси учнів, об’єктивну самооцінку, спостережливість, увагу, фантазію, уміння працювати з підручником, виділяти головне; порівнювати, узагальнювати, робити висновки; розвивати загально навчальні та творчі компетентності учнів, уміння долати перешкоди; формувати зацікавленість уроками читання
Виховна мета.
Виховувати в учнів любов і дбайливе ставлення до Батьківщини
Тип уроку:
Формування і закріплення знань, умінь, навичок.
Обладнання: ілюстрації, таблиці, картки, ручки, підручники, іграшки, природній матеріал.
Урок не вирвано з програми. Урок займає 3 місце у темі « Наша Батьківщина-мила серцю Україна».
Згідно з типологією уроків – це урок формування і закріплення знань, умінь, навичок. Урок передбачає не тільки закріплення матеріалу, а й завдання для розвитку творчих здібностей школярів.
Для проведення уроку були створені необхідні умови: морально–психологічні , матеріальні, гігієнічні та естетичні.
На початку уроку створено емоційний настрій до роботи. Повідомлено тему і задачі уроку. Здійснено організацію навчальної діяльності учнів в залежності від етапів уроку, виконання завдань.
Виклад нового матеріалу був варіативним за своєю структурою: давалась готова інформація і матеріал вивчався шляхом постановки проблемного завдання та розкриття шляхів пошуку розв’язання проблеми.
На уроці читання здійснювала розвиток загальнокультурних, навчально-пізнавальних, інформаційних, комунікативних, читацької компетентностей.
Інформаційно – ілюстративні, проблемно- пошукові методи роботи, принципи свідомості, зв’язку з життям, доступності та фронтальні, індивідуальні та групові форми роботи дали змогу розвивати в школярів ці компетентності.
Саме завдання для розвитку творчих здібностей дали мені можливість організувати пошукову, самостійну, групову роботу учнів.
Хочу звернути вашу увагу, що я намагалася різноманітними видами завдань вчити дітей працювати над змістом тексту та зацікавити дітей історією нашої країни. Образність рідної мови.
На уроці передбачений такий вид роботи, як самооцінка. Використовую такий вид роботи і рекомендую всім вам, оскільки вже з 6-річного віку дитина повинна вміти оцінювати результат своєї праці
Структура уроку дотримана. Всі етапи уроку пов’язані між собою і відповідають темі і задачам уроку.
Використання різноманітного наочного матеріалу, ноутбуку зробили урок цікавим. Протягом уроку здійснювалась єдність засвоєння та застосування знань. Використовувалися міжпредметні зв’язки, досвід учнів. Отриманий на попередніх уроках.
Зміст уроку відповідає програмі та основним принципам навчання, наочність, систематичність, послідовність зв’язку теорії з практикою.
Дотримано охоронний режим: розподіл навантаження, фізкультхвилинка.
Матеріал уроку дібрано з урахуванням вікових особливостей та розумових здібностей дітей, змісту навчання, рівню освітньої підготовки, ліміту учбового часу.
Задачі, які поставлено на початку уроку - досягнені.
Поставлена мета виконана.
________________________