Самопідготовка – телепередача
« Я люблю Україну»
Мета: закріпити знання, вміння і навички набуті на уроках.
Розвивати вміння самостійно виконувати домашнє завдання, навики самоперевірки та взаємоперевірки.
Корегувати зорову і слухову увагу, мову, пам’ять.
Виховувати стійке бажання працювати самостійно, контролювати свої дії, активність і інтерес до виконання завдань.
Обладнання: ТЗН, мікрофон, сигнальні картки ( червоні, зелені), роботи на самопідготовці, гілочка росту, ребус, портрет Б. Олійника.
Нервово – психічна підготовка
В ефірі телепередача « Я люблю Україну». З вами її постійна ведуча Зоя Володимирівна. Я рада вітати всіх присутніх у студії
Доброго ранку ! Доброго дня!
Доброго – вечора, сьогодні, щодня…
Хай не псується годинник на вежі.
Хай буде все на землі, як належить.
Сонце – як сонце, осінь – як осінь,
Дощик – як дощик, діти – як діти.
Кожному дому щастя бажаю.
Маку – цвітіння, житу – врожаю,
Небові – миру, голубу – неба,
Кожній дитині – всього, що треба.
Хай усміхаються діти щодня.
Доброго ранку! Доброго дня!
Сьогодні на самопідготовці ми будемо працювати над нашим журналом « Я люблю Україну». Ми українці , а тому повинні бути розумними, працьовитими, діяти – активно, думати – оперативно!
І так перша наша сторінка журналу має назву « Математична». Перед вами ось ребус спробуйте його розгадати.
Якщо при діленні чисельника звичайного дробу на знаменник ділення закінчується, то дістанемо скінченний десятковий дріб.
Вона підготувала завдання. На сторінці 174 № 957
Але спочатку виконаємо вправу для очей: НЕ повертаючи голови подивіться верх, вниз, вправо, вліво і прямо.
Отже, відкриваємо зошити і приступаємо до виконання завдання.
А щоб гарно написати треба пальці розім’яти
Раз потерли, два потерли
на три зжали.
І до рук ручку взяли.
А я бажаю вам успіху у виконанні завдання.
Математика.
Тема: скінченні і нескінченні десяткові дроби.
Мета: закріпити знання про десяткові дроби, які вони є. Розвивати зв’язне мовлення. Коригувати мислення , пам’ять. Виховувати старанність, дисциплінованість.
Завдання: стор. 174 № 957
Отже із завданням справилися я можу зробити перші висновки: кожна робота заслуговує на увагу, старанність і самостійність. Відзначились такі учні…. Працювали з допомогою……
І наступна сторінка має назву « Музична». Відпочинь.
У моєї мами очі, наче зорі,
У моєї мами руки золоті.
Ніжно поцілую, квіти подарую,
Бо вона – найкраща у житті!
Приспів:
Мамо, мамочко моя, |
Не сумуй і не журись, |
Обертається земля, |
Я з тобою – посміхнись! | (2)
А наступна наша сторінка Літературна і має назву « Б. І. Олійник». Він народився 22 жовтня 1935 року в селі Зачепилівка на Полтавщині. Б. Олійник написав багато віршів про красу і велич рідного краю про любов до Батьківщини. Тема любові до рідного краю тісно пов’язана з темою матері. Поет боготворить матір. Він їй присвятив збірку поезій « Сива Ластівка». Вірші поета гарні й щирі. Його твори про матір варто читати вдумливо, заглиблюючись в кожну фразу. Один із таких віршів – це « Пісня про матір».
Тема: Б. І. Олійник.
Мета: навчитись виразно читати вірш дотримуючись усіх розділових знаків.
Розвивати зв’язне мовлення . Коригувати пам’ять, мову. Виховувати любов до мами, до Батьківщини.
Завдання: с. 124
Молодці діти ви гарно Сьогодні попрацювали на самопідготовці. Виконали завдання з математики. Навчилися виразно читати вірш Б. Олійника « Пісня про матір»
Хто любить нашу Батьківщину встаньте?
Хто любить і поважає наших батьків підніміть праву руку .
Хто береже і любить природу підніміть ліву руку.
Ми діти 10 класу сьогодні були просто молодці – плесніт у долоні.
І завершується наша остання сторінка усного журналу « Я люблю Україну».
Перегляд відео про Україну.