Самопідготовка – телепередача «Я люблю Україну»

Про матеріал
Самопідготовка на тему «Я люблю Україну» для учнів спецшколи-інтернату, метою якої є: закріпити знання, вміння і навички набуті на уроках. Розвивати вміння самостійно виконувати домашнє завдання, навички самоперевірки та взаємоперевірки. Коригувати зорову і слухову увагу, мову, пам’ять. Виховувати стійке бажання працювати самостійно, контролювати свої дії, активність і інтерес до виконання завдань.
Перегляд файлу

Самопідготовка – телепередача

« Я люблю  Україну»

 

Мета:  закріпити  знання,  вміння  і  навички  набуті  на  уроках.

             Розвивати  вміння  самостійно  виконувати  домашнє  завдання,  навики  самоперевірки  та  взаємоперевірки.

             Корегувати  зорову  і  слухову  увагу,  мову,  пам’ять.

             Виховувати  стійке  бажання  працювати  самостійно,  контролювати  свої  дії,  активність  і  інтерес  до  виконання  завдань.

Обладнання:  ТЗН,    мікрофон,  сигнальні  картки ( червоні, зелені),   роботи  на самопідготовці,  гілочка  росту,  ребус, портрет  Б. Олійника.

 

Нервово – психічна  підготовка

          В  ефірі  телепередача  « Я  люблю  Україну».  З  вами  її  постійна  ведуча   Зоя  Володимирівна.  Я  рада  вітати  всіх  присутніх  у  студії

 

Доброго  ранку !  Доброго  дня!

Доброго – вечора,  сьогодні,  щодня…

Хай  не  псується  годинник  на  вежі.

Хай  буде  все  на  землі,  як  належить.

 

Сонце – як  сонце,  осінь – як  осінь,

Дощик – як  дощик,  діти – як  діти.

Кожному  дому  щастя  бажаю.

 

Маку – цвітіння,  житу – врожаю, 

Небові – миру, голубу – неба,

 

Кожній  дитині – всього,  що  треба.

Хай  усміхаються  діти  щодня.

Доброго  ранку!  Доброго  дня!

 

Сьогодні  на  самопідготовці  ми будемо  працювати  над  нашим  журналом  « Я  люблю  Україну».  Ми  українці , а  тому  повинні  бути  розумними,   працьовитими,  діяти – активно,  думати – оперативно! 

І  так  перша  наша  сторінка  журналу має  назву  « Математична».  Перед  вами  ось  ребус  спробуйте  його  розгадати.

Картинки по запросу ребуси про дроби

 

 

  • Молодці! Розгадали , адже  ви  вивчаєте  тему  дроби.  З  чим  асоціюється  у  вас  слово  дріб. ( звичайний  дріб,  десятковий  дріб,  чисельник,  знаменник,  скінченний  десятковий  дріб,  нескінченний  десятковий  дріб).
  • Який  десятковий  дріб  називають  скінченним?

Якщо  при  діленні  чисельника  звичайного  дробу  на  знаменник  ділення  закінчується,  то  дістанемо  скінченний  десятковий  дріб.

  • Який  десятковий  дріб  називають  нескінченним?
  • Якщо  при  діленні  чисельника  звичайного  дробу  на  знаменник  ділення  не  закінчується,  а  в  частці  при  дальшому  діленні  повторюються  одна  або  кілька  цифр,  то  такий  дріб  називається  нескінченним  дробом.
  • До  нашого  журналу  звернувся  наш  постійний  читач  Сологуб  Н.М. 

Вона  підготувала  завдання.  На  сторінці  174  № 957

Але  спочатку  виконаємо  вправу  для  очей:  НЕ  повертаючи  голови  подивіться  верх,  вниз,  вправо,  вліво  і  прямо.

Отже,  відкриваємо  зошити  і  приступаємо  до  виконання  завдання.

А  щоб  гарно  написати  треба  пальці  розім’яти

Раз  потерли,  два  потерли

 на  три  зжали.

І  до  рук  ручку  взяли.

А  я  бажаю  вам  успіху  у  виконанні завдання.

Математика.

Тема:  скінченні  і  нескінченні  десяткові  дроби.

Мета:  закріпити  знання  про  десяткові дроби,  які  вони  є.  Розвивати  зв’язне  мовлення.  Коригувати  мислення ,  пам’ять.  Виховувати  старанність,  дисциплінованість.

Завдання:  стор.  174    957

  1.   Самостійне  виконання  домашнього  завдання.
  2. Індивідуальна  робота  з  Тхорівським  І.
  3. Фронтальна  перевірка.
  4. Самоперевірка.  Взаємоперевірка.
  5. Підсумок.

Отже  із  завданням  справилися  я  можу  зробити  перші  висновки:  кожна  робота  заслуговує  на  увагу,  старанність  і  самостійність.  Відзначились  такі  учні….  Працювали  з  допомогою……

І  наступна  сторінка  має  назву « Музична».  Відпочинь.


У моєї мами очі, наче зорі,

У моєї мами руки золоті.

Ніжно поцілую, квіти подарую,

Бо вона – найкраща у житті!

 

Приспів:

Мамо, мамочко моя,       |

Не сумуй і не журись,    |

Обертається земля,       |

Я з тобою – посміхнись!  | (2)

А наступна  наша  сторінка  Літературна  і  має  назву « Б. І. Олійник».  Він  народився  22  жовтня  1935  року  в  селі  Зачепилівка  на  Полтавщині.  Б. Олійник   написав  багато  віршів про  красу  і  велич  рідного  краю  про  любов  до  Батьківщини. Тема  любові  до  рідного  краю  тісно  пов’язана  з  темою  матері.  Поет  боготворить  матір.  Він їй  присвятив  збірку  поезій  « Сива  Ластівка».  Вірші  поета  гарні  й  щирі.  Його  твори  про  матір   варто  читати  вдумливо,  заглиблюючись  в  кожну  фразу.  Один  із  таких  віршів – це « Пісня  про  матір».

  • А  зараз  очима  намалюйте  цифру 1 2 4.  Яке  число  ми  написали.? ( 124 ) А  що  у  нас  пов’язане  з  цим  числом? Домашнє  завдання  з  літератури.

Тема:  Б. І. Олійник.

Мета: навчитись  виразно  читати  вірш  дотримуючись  усіх  розділових  знаків.

           Розвивати  зв’язне  мовлення .  Коригувати  пам’ять,  мову.  Виховувати              любов  до  мами,  до  Батьківщини. 

Завдання:  с. 124

 

  1. Самостійне  читання  вірша.
  2. Індивідуальна  робота  з  Куштою  В.
  3. Перевірка  фронтальна.
  4. Читання  вибіркове. Знайти  у  вірші  рядки  і  прочитати ,  як  поет  описує  життя  матері. 
  5. Прочитати  слова  матері,  слова  дітей,  слова  онуків. 
  6. Знайти  у  вірші  питальні  речення  і  як правильно  їх  прочитати.
  7. Відповідь  на  запитання. Як  ти  розумієш  відповідь  матері  дітям:  А  я  вам  лишаю  всі  райдуги  із  журавлями,  і  срібло  на  травах,  і  золото  на  колосках.
  8. А  зараз  ще  одна  вправа.  « Швидка  зміна  запитань».  За  допомогою  сигнальних  карточок  дайте  відповідь  на  запитання.  Зелений  клір  правильна  відповідь,  а  червоний -  неправильна  відповідь.
  1. Дроби – це  числа? ( так)
  2. При  десяткових  дробах  не  пишеться  кома? (Ні)
  3. Вірш  « Пісня  про  матір» написав  Карпенко – Карий ( Ні)
  4. Б. Олійник  написав  Збірку « Сива ластівка» ( Так )
  5. « Пісня  про  матір» покладена  на  музику ( Так )
  6. « Лишайтесь  щасливі!»  сказала  мати  своїм  дітям  і  онукам ( Так ).
  1. Підсумок.

Молодці  діти  ви   гарно  Сьогодні  попрацювали  на  самопідготовці.   Виконали  завдання  з  математики.  Навчилися  виразно  читати  вірш Б. Олійника  « Пісня  про  матір»

Хто  любить  нашу  Батьківщину  встаньте?

Хто  любить  і  поважає  наших  батьків  підніміть  праву  руку .

Хто  береже  і  любить  природу  підніміть  ліву  руку.

Ми  діти  10  класу  сьогодні  були  просто     молодці – плесніт  у  долоні.

І  завершується  наша  остання  сторінка  усного  журналу  « Я  люблю  Україну».

Перегляд  відео  про  Україну.

 

 

docx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку