Самопідготовка у 9класі

Про матеріал
Формувати в учнів навички та вміння самостійно опрацьовувати навчальний матеріал, раціонально використовувати час, відведений на виконання домашніх завдань, уміння переказувати, виховувати любов до своєї країни та мови, бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

 Мета. Формувати в учнів навички та вміння самостійно опрацьовувати навчальний матеріал, раціонально використовувати час, відведений на виконання домашніх завдань, уміння переказувати, виховувати любов до своєї країни та мови, бережливе ставлення до природи.

                                             Хід самопідготовки.

I.Організаційний момент.

                                  Всі    сідайте тихо, діти,

                                  Домовляймось: не шуміти.

                                  Тож гаразд, часу не гаєм,

                                  Самопідготовку розпочинаєм!

II. Нервово-психологічна підготовка.

Сядьте, зручно, правильно і повторюйте тихо за мною.

- Я готовий (а) до уроку.

- Я зібраний (а).

- Я все зумію

- Наші голови мислять ясно.

- Я все запам’ятаю надовго і назавжди.

- Я хочу вчитись.

- Посміхніться.

А зараз проведемо експрес-опитування «Моя держава –Україна». Правила опитування вам відомі.

  • Як називається наша держава?  (Україна.)
  • Столиця нашої країни? (Київ).
  • Яка державна мова України? (Українська)
  • Назвіть основний закон нашої держави. (Конституція)
  • Які ви знаєте національні символи України? (Верба та калина)
  • Відгадайте наступні символи України : «Матері дарують його своїм дітям, виряджаючи у далеку дорогу» (Рушник)
  • Назвіть державні символи  (Герб, Прапор, Гімн).
  • Як потрібно стояти, коли звучить Гімн?
  • Хто написав «Гімн»? (Слова – Павло Чубинський, а музику – Михайло Вербицький)
  •  Хто керує нашою державою? (Президент)
  • Як називається наша область і назвіть обласний (Волинська, м. Луцьк)

Молодці! Справились із завданням, а зараз проведемо наступний конкурс знавців геометрії.

Геометричний бліц.

      - Найменша геометрична фігура. (Точка)

      - Безкінечна геометрична фігура. (Пряма)

     - Яка геометрична фігура нагадує блискавку? (Ламана)

      Чотири сторони я маю,

      Не всі однакові вони,

      Кутів чотири маю.

      Як мене звати не згадаю.    

                                  (Прямокутник)

   Ось вам загадка не проста:

   Не маю жодного кута!

   Фігура я геометрична

   Така кругленька, симпатична.

                                                               (Коло)

Чотири в мене сторони,

Усі однакові вони.

Всі четверо кутів прямі,

Ім’я моє назвіть самі.

                                                            (Квадрат)

Три у мене сторони,

Міцно з’єднані вони.

А між ними три кути.

Хто я? Чи вгадаєш ти?

                                                            (Трикутник)

Порахуйте трикутники.

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторимо таблицю множення, розв’язавши наступні задачі:

Дятел 6 годин літав

Короїдів поїдав.

8 щогодини їв,

Скільки знищив шкідників?

                                                    (48)

На дереві 7 гнізд було

По 8 пташок у них жило:

Не полохайте ви їх —

Полічіть, скільки всіх?

                                                  (56)

Білка моркву посадила,

Штук 16 там вродило:

5 зайців по 3 зірвали,

Скільки білочці зосталось?

                                                       (1)

Повторення таблиці множення.

 

III. Виконання домашнього завдання з математики.

Виконання завдання аналогічного домашньому на дошці.

Відкрийте зошити, запишіть сьогоднішню дату і виконуємо домашнє завдання.

Звернути увагу на осанку дітей.

Індивідуальна робота. Самоперевірка. Взаємоперевірка.

Фізкультхвилинка

Тест-гра. Діти стають в коло.

  • Якщо ви не смітите на природі—плесніть у долоні.
  • Якщо ви не спалюєте листя у дворі, дим якого забруднює повітря шкідливими речовинами,- пострибайте.
  • Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки, не кидаєте їх на землю, в травичку, в річку –присядьте.
  • Якщо болить душа, коли бачите понівечене дерево – покладіть руку на серце.
  • Якщо хочете дружити з природою, жити з нею в злагоді, красі, мирі – візьміть один одного за руки і підніміть їх угору!

IV. А зараз пропоную розгадати кросворд.

  1. Житло козаків. (Курінь)
  2. Ватажок козаків. (Отаман).
  3. Український народний інструмент. (Кобза)
  4. Символ влади. (Булава).
  5. Місце розташування і табір. (Кіш).
  6. Козацькі човни. (Чайка).

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  Виконання домашнього завдання з історії.

-- Ось тут прислів’я. Ідучи за цифровими підказками, складіть прислів’я.

 

1                    4                 6              3              7                9                2                5                     8

Смі             мо               по           му           ко        на     ло              ре                  лі

(Смілому море по коліна).

VI. Виконання домашнього завдання з української літератури.

  • У якій державі ми живемо?
  • У якій природній зоні розташована наша місцевість?
  • Які ще є зони?

 

VII. Виконання домашнього завдання з географії.

Індивідуальна робота .

Розв’язати приклади.

37028 + 8672 =                                              383 x 607 =

65006 – 20379 =                                            3003 : 39 =

2.Розв’язати рівняння.

 2х = 7 = 131                                                             3х – 17 = 100

VIII. Підсумок.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку