Самопідготовка у спеціальній школі.

Про матеріал
Прививати навички самостійної роботи, розвивати пам’ять, увагу, мову; слідкувати: за вірною вимовою, поставою під час виконання завдань; виховувати уважне ставлення до навчання, акуратність під час письма; корегувати вимову звуків, слів, фраз, зв’язне мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу, розуміння зверненої мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Самопідготовка. Мета: організувати дітей на самостійне виконання домашнього завдання; прививати навички самостійної роботи, розвивати пам’ять, увагу, мову; слідкувати: за вірною вимовою, поставою під час виконання завдань; виховувати уважне ставлення до навчання, акуратність під час письма; корегувати вимову звуків, слів, фраз, зв’язне мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу, розуміння зверненої мови. Словник: увага, сядьте рівно,розмовляти, читати, вивчати, старанно писати , думати, розв’язувати, виконувати уважно домашнє завдання. Обладнання: підручники, роздатковий матеріал, ноутбук, презентація.

Номер слайду 2

ХІД САМОПІДГОТОВКИІ. Організаційний момент. Запис на дошці домашніх завдань. Підготовка необхідних зошитів та підручників для виконання домашнього завдання.

Номер слайду 3

ІІ. Перевірка готовності класу до самопідготовки (1- хв.) Психологічний етап настрою дітей до самопідготовки (1 хв.)Ви мене чуєте?Ми чуємо добре. Діти, заспокоїлись , сіли рівненько, уважно слухайте і дивіться на мене. Зараз у нас самопідготовка, отже, скажіть мені ,що ми будемо робити?Ми зараз будемо : розмовляти, читати, вивчати, старанно писати , думати, розв’язувати, виконувати уважно домашнє завдання. (Організація роботи чергового)\Черговий,перевірте чи всі підготувалися до самопідготовки. Книжки, зошити, ручки є?Так.

Номер слайду 4

ІІІ. Фонетична зарядка (5 хв.) Читаємо вправи на черговий звук,або який є у всіх дітей. В ході читання роз’яснювати значення слів. Потім учні ці ж самі слова зчитують з губ вихователя вголос, вихователь корегує вимову учнів виправляє помилки. — Назвіть разом склади. (ТА, ТО, ТУ.)— Прочитайте слова . Чи всі вони вам зрозумілі? — Де знаходиться склад ТА у прочитаних словах?—Який звуки ми сьогодні опрацьовували?

Номер слайду 5

ЧЕРГОВИЙ ЗВУК “ Т “

Номер слайду 6

ПРОЧИТАЙТЕ БУКВОСПОЛУЧЕННЯ ТА – ТО – ТУ – ТИ – ТЕ – ТІТА – ТА ТО – ТОТУ – ТУ ТИ – ТИ ТЕ – ТЕ ТІ – ТІ

Номер слайду 7

ПРОЧИТАЙТЕ СЛОВАТАТО ТЕЛЕФОН ТИХО ТУМАНТІЛО ТОВАРИШ ТАБІР ТЕЛЕВІЗОР ТАЛАНТ

Номер слайду 8

ВИРАЗНО ПРОЧИТАЙТЕТАТО – ТИГР, ТИГРИЦЯ – МАМАТИХО ХОДИТЬ ПОЛЯМИ. ТИГРЕНЯ РИЧАТИ ВЧИТЬСЯ –ТИГРА ВСЯКИЙ ЗВІР БОЇТЬСЯ.

Номер слайду 9

ПРОЧИТАЙТЕ ЧИСТОМОВКИТИ – ТИ – ТИ – ВИСОКА РОСТИ. ТІ – ТІ – ТІ – ВОГОНЬ У ПЛИТІ.

Номер слайду 10

ПОДУМАЙЯКЕ СЛОВО«ЗАЙВЕ» ?ТАНОК, ТАБУРЕТКА, ТАРІЛКА, ТУМАН, ТРАВА, ТЕЛЕВІЗОР.

Номер слайду 11

УТВОРІТЬ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯТАНЯ МОБІЛЬНИЙТУМАН… ДІВЧИНКАТЕЛЕВІЗОР… КЕРАМІЧНАТЕЛЕФОН… КОЛЬОРОВИЙТАРІЛКА… МОЛОДИЙТЕРИТОРІЯ… ГУСТИЙТОКАР… ВЕЛИКА

Номер слайду 12

ЗАВДАННЯ самостійно придумати слова з черговим звуком;з одним словом скласти речення;

Номер слайду 13

ПОДУМАЙУ НАЗВАХ ЯКОГО ВЗУТТЯ Є ЗВУК «Т»?У НАЗВАХ ЯКИХ ОВОЧІВ Є ЗВУК «Т»?У НАЗВАХ ЯКОГО ПОСУДУ Є ЗВУК«Т»?

Номер слайду 14

Зчитування з губ слів з черговим звуком;

Номер слайду 15

ІV. Розмовна мова (2-3 хв.) «Збережемо чистим довкілля»Що таке довкілля?Чи потрібно берегти природу?Чи може все живе у природі обійтися без води?Як потрібно поводити себе на відпочинку у лісі?Як можна зберегти красу природи?Чи можна викидати сміття у недозволених місцях?Який документ прийнято щодо охорони рідкісних і зникаючих рослин і тварин?

Номер слайду 16

Пам’ятай!Не можна спалювати опале листя, бо воно забруднює повітря, що ним ми дихаємо. Не можна мити транспортні засоби біля водоймищ, криниць, колонок, бо це забруднює воду, що її ми п’ємо. Не можна кидати будь-де папірці, пластикові пакети, пляшки, бляшанки, баночки та інші відходи, бо це засмічує землю, на якій ми живемо. Ти це можеш!Посади деревце, щоб очищало повітря. Посій квіточки, щоб милували твій зір. Розчисти джерельце, воно чекає твоєї допомоги. Змайструй годівничку для птахів на зиму. Люби цей світ, він просить захисту і любові!

Номер слайду 17

V. Масаж (4 хв.) Мета: - покращення самопочуття , - зняття головної болі, - покращення кровообігу, - живлення нерва чутливості ,- приведення організм у робочий стан.

Номер слайду 18

VІ. Підсумок першої половини дня. (2-3 хв.)Вихователь задає запитання, а діти відповідають: А тепер я хочу дізнатись як минув ваш день?Скільки сьогодні було уроків?Який урок був першим?Який урок був останній?Хто сьогодні отримав оцінки?Які? З яких предметів?Який урок вам сподобався?З яких предметів ми будемо робити домашні завдання?

Номер слайду 19

VІІ. Виконання домашнього завдання ( 65-68 хв.)Скільки задано домашніх завдань?Яке завдання будемо виконувати першим? ( вихователь перевіряє домашні завдання використовуючи такі види перевірки: фронтальна, вибіркова, відповіді на запитання, взаємоперевірка.)

Номер слайду 20

Виконання домашнього завдання з предметів: Алгебра Географія Українська література УЖМ Іноземна мова Фізика

Номер слайду 21

Алгебра. (15 хв.)- Що задано додому з алгебри? Д/З. Діти читають завдання. - Але давайте пригадаємо те ,що ви вчили на уроці? усний рахунок; вправи на логічне мислення; виконання домашнього завдання самостійно.

Номер слайду 22

Фізкультхвилинка. (3 хв.)

Номер слайду 23

Географія Що задано додому з географії? Д/З. Діти читають завдання. Але давайте пригадаємо те ,що ви вчили на уроці?

Номер слайду 24

«Народна мудрість про рибу»Якщо людині дати одну рибу – вона буде сита один день. Якщо людині дати дві рибини – вона буде сита два дні. Якщо людину навчити ловити рибу – вона буде сита все життя. Тож давайте будемо вчитися, пізнавати багато нового, щоб вам потім було легко у житті.

Номер слайду 25

Українська література. Що задано додому з української літератури? Д/З. Діти читають завдання. Але давайте пригадаємо те ,що ви вчили на уроці?

Номер слайду 26

УРОК ЖЕСТОВОЇ МОВИЩо задано додому з УЖМ? Д/З. Діти читають завдання. Але давайте пригадаємо те ,що ви вчили на уроці?

Номер слайду 27

Іноземна мова. Що задано додому з іноземної мови? Д/З. Діти читають завдання. Але давайте пригадаємо те ,що ви вчили на уроці?

Номер слайду 28

Фізика. Що задано додому з фізики? Д/З. Діти читають завдання. Але давайте пригадаємо те ,що ви вчили на уроці?

Номер слайду 29

VІІІ. Підсумок самопідготовки. (2 хв.) - що ви сьогодні робили?Ми робили масаж, розмовляли, читали, вивчали, старанно писали, думали, розв’язували, виконували старанно домашнє завдання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 січня
Переглядів
319
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку