Самопідготовка. Мета: організувати дітей на самостійне виконання домашнього завдання; прививати навички самостійної роботи, розвивати пам’ять, увагу, мову; слідкувати: за вірною вимовою, поставою під час виконання завдань; виховувати уважне ставлення до навчання, акуратність під час письма; корегувати вимову звуків, слів, фраз, зв’язне мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу, розуміння зверненої мови. Словник: увага, сядьте рівно,розмовляти, читати, вивчати, старанно писати , думати, розв’язувати, виконувати уважно домашнє завдання. Обладнання: підручники, роздатковий матеріал, ноутбук, презентація.
ІІ. Перевірка готовності класу до самопідготовки (1- хв.) Психологічний етап настрою дітей до самопідготовки (1 хв.)Ви мене чуєте?Ми чуємо добре. Діти, заспокоїлись , сіли рівненько, уважно слухайте і дивіться на мене. Зараз у нас самопідготовка, отже, скажіть мені ,що ми будемо робити?Ми зараз будемо : розмовляти, читати, вивчати, старанно писати , думати, розв’язувати, виконувати уважно домашнє завдання. (Організація роботи чергового)\Черговий,перевірте чи всі підготувалися до самопідготовки. Книжки, зошити, ручки є?Так.
ІІІ. Фонетична зарядка (5 хв.) Читаємо вправи на черговий звук,або який є у всіх дітей. В ході читання роз’яснювати значення слів. Потім учні ці ж самі слова зчитують з губ вихователя вголос, вихователь корегує вимову учнів виправляє помилки. — Назвіть разом склади. (ТА, ТО, ТУ.)— Прочитайте слова . Чи всі вони вам зрозумілі? — Де знаходиться склад ТА у прочитаних словах?—Який звуки ми сьогодні опрацьовували?
ІV. Розмовна мова (2-3 хв.) «Збережемо чистим довкілля»Що таке довкілля?Чи потрібно берегти природу?Чи може все живе у природі обійтися без води?Як потрібно поводити себе на відпочинку у лісі?Як можна зберегти красу природи?Чи можна викидати сміття у недозволених місцях?Який документ прийнято щодо охорони рідкісних і зникаючих рослин і тварин?
Пам’ятай!Не можна спалювати опале листя, бо воно забруднює повітря, що ним ми дихаємо. Не можна мити транспортні засоби біля водоймищ, криниць, колонок, бо це забруднює воду, що її ми п’ємо. Не можна кидати будь-де папірці, пластикові пакети, пляшки, бляшанки, баночки та інші відходи, бо це засмічує землю, на якій ми живемо. Ти це можеш!Посади деревце, щоб очищало повітря. Посій квіточки, щоб милували твій зір. Розчисти джерельце, воно чекає твоєї допомоги. Змайструй годівничку для птахів на зиму. Люби цей світ, він просить захисту і любові!
VІ. Підсумок першої половини дня. (2-3 хв.)Вихователь задає запитання, а діти відповідають: А тепер я хочу дізнатись як минув ваш день?Скільки сьогодні було уроків?Який урок був першим?Який урок був останній?Хто сьогодні отримав оцінки?Які? З яких предметів?Який урок вам сподобався?З яких предметів ми будемо робити домашні завдання?