Самопідготовка в 2 класі
Провела вихователька ГПД Черняхівського ліцею №1
Конончук Тетяна Анатоліївна
Мета. Закріплення знань та навичок, одержаних дітьми на уроці.; вироблення раціональних прийомів, методів організації праці; розвивати мову, мислення, пам'ять, увагу; виховувати повагу до старших.
Обладнання. Індивідуальні карточки, сигнальні карточки, макети ракет з прикладами.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
Перш ніж ми почнемо наше заняття, давайте разом налаштуємося на роботу. Подивіться мені в очі. Подивіться один на одного. Налаштовуємося всі на роботу. Бачу, що всі готові.
- Давайте згадаємо, які уроки ми повинні виконати на сьогоднішній самопідготовці. (Читання, математику, рідну мову)
- Отже, починаємо. Я пропоную вам вправу, яка розбудить ваш язичок.
Де ж наш пустун – язичок?
Заховався за біленький тиночок.
Ліг на бочок і мовчок.
А ми зараз його розбудимо.
- Поплямкали губами
- Поклацали зубами
- Посичали гускою
- Подзижчали комариками
- Подирчали трактором
- Пошуміли вітерцем
А вітерець прислав нам чистомовки. Язичок ми розбудили, а тепер повправляємось в правильній вимові.
Ли – ли – ли – гратись в жмурки почали.
Ло – ло – ло – діло в нас на лад пішло.
Ти – ти – ти – буду всіх я шукати.
Ду – ду – ду – швидко я дітей знайду.
Ла – ла – ла – радість гра нам принесла.
Ем – ем – ем – відпочили й знов почнем.
Слова послухали чистомовку, їм сподобалась гра піжмурки і вони теж сховалися від вас у слові «Сторінка». Спробуйте їх знайти. А допоможуть вам ці числа.
С Т О Р І Н К А
1 2 3 4 5 6 7 8
123 1563452
457 6348 48637
432 7563 125678
ІІ. Виконання домашнього завдання.
А зараз приступаємо безпосередньо до виконання домашнього завдання з читання.
Завдання. Прочитати оповідання В. Сухомлинського «Сьома дочка», навчитися читати текст в особах.
- Хочу звернути вашу увагу, щоб читали уважно, тому що в кінці буде гра на уважність.
- Починаємо ланцюжком, продовжуємо читати мовчки.
Діти читають біля 15 хвилин. Хто прочитав раніше, тренується читати в особах в парах.
- А тепер почитаємо в особах. Які особи виділено в казці?
Гра «Закінчіть речення». Починаю читати речення, а діти відшукують його в тексті і читають повністю.
- Було у матері…
- Повернулась додому…
- А сьома дочка…
- Пішли вони…
Підсумок. Сподобалась вам казка? Може, хтось хоче скласти маленьку розповідь про те, як він допомагає мамі?
Фізвилинка Пальчикова гімнастика
-Відпочили, переходимо до математики. Хвилинка – цікавинка.
1. Скільки ніг у двох зайців?
2. Скільки вух у двох зайців?
3. Скільки ріг у чотирьох кіз?
4. У зайчика 7 морквин. Він з’їв усі, крім п’ятої. Скільки морквин залишилося?
5. Уяви собі, що ти капітан корабля. На борту корабля три пасажири, чотири мішки борошна. Скільки років капітану?
6. На груші виросло 5 яблук, а на ялинці лише 2. Скільки всього яблук виросло?
7. На ганку гралося 5 мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скільки звірів стало на ганку?
Для того, щоб успішно почати виконувати домашнє завдання з математики, ми повинні гарно підготуватися до старту. Ділимося на три команди. Кожна команда отримує макет космічної ракети. Яка команда першою заповнить пусті сидіння, та найкраще підготувалася до роботи.
Починаємо виконувати домашнє завдання з математики. Хто швидко, правильно, акуратно виконає всю роботу, той одержить цікаві завдання.
На дошці відповіді до прикладів. Вони переплутані. Серед учнів обираю двох помічників – консультантів. Вони допомагають дітям, у яких виникли певні труднощі. Вихователь працює з найбільш слабими дітьми.
Підсумок. Хто виконав завдання правильно, чисто, каліграфічно?
- А зараз переходимо до виконання домашнього завдання з рідної мови. Зараз ми проведемо фізхвилинку і зразу повторимо, з якої букви пишуться імена, прізвища, по батькові. Пограємо в гру «Встань, велику букву дістань». Я називаю слова. Якщо ви почуєте слово, що означає ім’я, прізвище чи по – батькові, ви повинні встати.
Діти, автобус, Тетяна, ручка, Романчук, чобіток, Дружок, Оленка, тато, річка, Іванівна.
-Отже, починаємо виконувати домашнє завдання. По завершенні роботи діти обмінюються зошитами , ставлять рівні за охайність.
ІІІ. Підсумок.
- Чи задоволені ви працею? Що б ви запропонували змінити в роботі?