Самопідготовка в 2 класі

Про матеріал
Самопідготовка в 2 класі з математики, читання (оповідання В. Сухомликського "Сьома дочка") , української мови (правила написання імен, прізвищ, по батькові).
Перегляд файлу

                                      Самопідготовка в 2 класі

Провела вихователька ГПД Черняхівського ліцею №1

Конончук Тетяна Анатоліївна

 

C:\Documents and Settings\олег\Рабочий стол\МАМИНЕ\самопідготовка\Изображение 012.jpgМета. Закріплення знань та навичок, одержаних дітьми на уроці.; вироблення раціональних прийомів, методів організації праці; розвивати мову, мислення, пам'ять, увагу; виховувати повагу до старших.

Обладнання. Індивідуальні карточки, сигнальні карточки, макети ракет з прикладами. 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Перш ніж ми почнемо наше заняття, давайте разом налаштуємося на роботу. Подивіться мені в очі. Подивіться один на одного. Налаштовуємося всі на роботу. Бачу, що всі готові.

- Давайте згадаємо, які уроки ми повинні виконати на сьогоднішній самопідготовці. (Читання, математику, рідну мову)

- Отже, починаємо. Я пропоную вам вправу, яка розбудить ваш язичок.

Де ж наш пустун – язичок?

Заховався за біленький тиночок.

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо.

- Поплямкали губами

- Поклацали зубами

- Посичали гускою

- Подзижчали комариками

- Подирчали трактором

- Пошуміли вітерцем

А вітерець прислав нам чистомовки. Язичок ми розбудили, а тепер повправляємось в правильній вимові.

Ли – ли – ли – гратись в жмурки почали.

Ло – ло – ло – діло в нас на лад пішло.

Ти – ти – ти – буду всіх я шукати.

Ду – ду – ду – швидко я дітей знайду.

Ла – ла – ла – радість гра нам принесла.

Ем – ем – ем – відпочили й знов почнем.

C:\Documents and Settings\олег\Рабочий стол\МАМИНЕ\самопідготовка\Изображение 015.jpgСлова послухали чистомовку, їм сподобалась гра піжмурки і вони теж сховалися від вас у слові «Сторінка». Спробуйте їх знайти. А допоможуть вам ці числа.

С  Т  О  Р  І  Н  К  А

1  2   3  4  5  6  7  8

    123 1563452

 457 6348 48637

    432 7563 125678

ІІ. Виконання домашнього завдання.

А зараз приступаємо безпосередньо до виконання домашнього завдання з читання.

Завдання. Прочитати оповідання В. Сухомлинського «Сьома дочка», навчитися читати текст в особах.

- Хочу звернути вашу увагу, щоб читали уважно, тому що в кінці буде гра на уважність.

-  Починаємо ланцюжком, продовжуємо читати мовчки.

Діти читають біля 15 хвилин. Хто прочитав раніше, тренується читати в особах в парах.

- А тепер почитаємо в особах. Які особи виділено в казці?

C:\Documents and Settings\олег\Рабочий стол\МАМИНЕ\самопідготовка\Изображение 027.jpgГра «Закінчіть речення».  Починаю читати речення, а діти відшукують його в тексті і читають повністю.

- Було у матері…

- Повернулась додому…

- А сьома дочка…

- Пішли вони…

Підсумок. Сподобалась вам казка? Може, хтось хоче скласти маленьку розповідь про те, як він допомагає мамі?

                     Фізвилинка Пальчикова гімнастика

-Відпочили, переходимо до математики. Хвилинка – цікавинка.

1. Скільки ніг у двох зайців?

2. Скільки вух у двох зайців?

3. Скільки ріг у чотирьох кіз?

4. У зайчика 7 морквин. Він з’їв усі, крім п’ятої. Скільки морквин залишилося?

5. Уяви собі, що ти капітан корабля. На борту корабля три пасажири, чотири мішки борошна. Скільки років капітану?

6. На груші виросло 5 яблук, а на ялинці лише 2. Скільки всього яблук виросло?

7. На ганку гралося 5 мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скільки звірів стало на ганку?

Для того, щоб успішно почати виконувати домашнє завдання з математики, ми повинні гарно підготуватися до старту. Ділимося на три команди. Кожна команда отримує макет космічної ракети. Яка команда першою заповнить пусті сидіння, та найкраще підготувалася до роботи.

Починаємо виконувати домашнє завдання з математики. Хто швидко,  правильно, акуратно виконає всю роботу, той одержить цікаві завдання.

На дошці відповіді до прикладів. Вони переплутані. Серед учнів обираю двох помічників – консультантів. Вони допомагають дітям, у яких виникли певні  труднощі. Вихователь працює з найбільш слабими дітьми.

Підсумок. Хто виконав завдання правильно, чисто, каліграфічно?

 

- А зараз переходимо до виконання домашнього завдання з рідної мови. Зараз ми проведемо фізхвилинку і зразу повторимо, з якої букви пишуться імена, прізвища, по батькові. Пограємо в гру «Встань, велику букву дістань». Я називаю слова. Якщо ви почуєте слово, що означає ім’я,  прізвище чи по – батькові, ви повинні встати.

 Діти, автобус, Тетяна, ручка, Романчук, чобіток, Дружок, Оленка, тато, річка, Іванівна.

-Отже, починаємо виконувати домашнє завдання. По завершенні роботи діти обмінюються зошитами , ставлять рівні за охайність.

ІІІ. Підсумок.

- Чи задоволені ви працею? Що б ви запропонували змінити в роботі?

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку