Самопрезентація Шуби Людмили Миколаївни – вчителя біології , хімії , інформатики

Про матеріал
МІСІЯ Навчити дітей бути гнучкими у змінах. Також — легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Щоб це вдалося, самому треба бути зразком. Вчитель має або навчатися, або піти із цієї професії на відпочинок. Третього не дано. ВІЗІЯ Формувати гармонійну та успішну , високоосвічену, національно-свідому особистість шляхом розкриття її природних здібностей, розвитку потенціалу та життєвих компетенцій.Створювати умови для творчої самореалізації, наукового пошуку і мобільності. Візія досягається шляхом реалізації проєктів і програм розвитку відповідно до цінностей Формувати гармонійну та успішну , високоосвічену, національно-свідому особистість шляхом розкриття її природних здібностей, розвитку потенціалу та життєвих компетенцій.Створювати умови для творчої самореалізації, наукового пошуку і мобільності. Візія досягається шляхом реалізації проєктів і програм розвитку відповідно до цінностей
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Самопрезентація. Шуби Людмили Миколаївни – вчителя біології , хімії , інформатики2023 Покровська гімназія Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області

Номер слайду 2

Шуба Людмила Миколаївна , вчитель біології , хімії та інформатики. Покровської гімназії Педагогічний стаж – 35 років,Спеціаліст вищої категрії

Номер слайду 3

Мої основні педагогічні правила: Вимагати від дітей тільки те, що вмієш і робиш сама. Пам’ятати, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Не забувати, що дитина має право на власну думку, тому завжди вислуховую та обговорюємо всі думки. Розвиваючи при цьому уміння формувати власну думку та приймати рішення , а також уміння вести переговори. Бути об’єктивною завжди!Постійно вдосконалюватись.

Номер слайду 4

МІСІЯНавчити дітей бути гнучкими у змінах. Також — легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Щоб це вдалося, самому треба бути зразком. Вчитель має або навчатися, або піти із цієї професії на відпочинок. Третього не дано. ВІЗІЯФормувати гармонійну та успішну , високоосвічену, національно-свідому особистість шляхом розкриття її природних здібностей, розвитку потенціалу та життєвих компетенцій. Створювати умови для творчої самореалізації, наукового пошуку і мобільності. Візія досягається шляхом реалізації проєктів і програм розвитку відповідно до цінностей. Цінності -людина; - довіра; - прозорість та відкритість; - спільна відповідальність; - свобода вибору; - духовність; - усвідомлений патріотизм; - відповідальність, повага, творче мислення, прагнення до постійного розвитку, висока моральність.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Хто Я для учнів, колег, родини

Номер слайду 7

Проблема, над якою працюю:«Принципи впровадження STEM-освіти на уроках природничих дисциплін».

Номер слайду 8

Картка обліку передового педагогічного досвіду1. Область, район, школа. Миколаївська область Первомайський район Врадіївської селищної ради Покровська гімназія2. Прізвище, ім’я, по-батькові, вік. Шуба Людмила Миколаївна , 12 липня 1970 р.3. Освіта Вища, закінчила у 1994 р. Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н. К. Крупської , природничий факультет4. Посада Вчитель біології,хімії,інформатики, вища кваліфікаційна категорія5. Спеціальність за дипломом Вчитель біології 6. Педстаж 35 років7. Нагороди, звання Грамота відділу освіти Врадіївської районної державної адміністрації 2011 р, 2012 р., свідоцтва, дипломи, подяки про підготовку учнів до Всеукраїнських інтернет-олімпіад «На Урок», "ОЛІМПУС" , «Геліантус»8. 3 якого питання вивчено досвід «Принципи впровадження STEM-освіти на уроках природничих дисциплін». 9. Зміст досвіду Основні проблеми використання сучасних дидактичних матеріалів (гаджетів та додатків до мобільних пристроїв);описані основні параметри та можливості їх застосування в навчальному процесі; проаналізовано переваги та недоліки їх використання на уроках . «Мистецтво – не «вежа зі слонової кістки», а потужний освітній інструмент. Схоже, педагогічна громадськість знову відкрила на початку XXI століття цю забуту істину». У виборі способів, прийомів і засобів навчання слід звернути увагу на сучасні гаджети та STEM технології. Важко уявити собі сучасну людину без планшетного комп'ютера чи телефона, використання можливостей якого на уроках учителем і учнями складно переоцінити. STEM-освіта визначає стратегічний розвиток. STEM-навчання дозволить зміцнити та вирішити найбільш актуальні проблеми майбутнього. STEM навчальний план заснований на ідеї навчання учнів із застосуванням міждисциплінарного та прикладного підходу. Замість того щоб вивчати окремо кожну дисципліну, STEM інтегрує їх в єдину схему навчання .

Номер слайду 9

10. Хто і коли вивчав досвід Адміністрація школи протягом 2018-2023 н. р.11. В якій формі узагальнено досвід Досвід узагальнено у вигляді методичних розробок, планів-конспектів уроків, проєктів, презентацій, навчально-методичних посібників.12. Де зберігаються матеріали Матеріали зберігаються у шкільному методичному кабінеті ,сайт школи https://gulyanihckaya-school.klasna.com/, сайт гімназії http://pokrovska-zosh.mk.sch.in.ua/, освітній проект «На Урок».13. Заходи щодо впровадження досвіду Відкриті уроки, позакласно-виховні заходи, виступи на методичних об'єднаннях вчителів школи, педрадах.

Номер слайду 10

Педагогічний портрет учителя. Шуби Людмили Миколаївни Рік народження – 12 липня 1970 року. Фах – викладач біології. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Педагогічний стаж роботи – 35 років. Свою трудову діяльність розпочала у 1987 . Після закінчення школи працювала в Гуляницькій середній школі вихователем групи продовженого дня , а потім вчителем. У грудні 1988 року вступила до Херсонського державного педагогічного інституту ім. Н. К. Крупської природничого факультету за спеціальністю «Біологія та основи сільського господарства» . У 1991 році перевелась на заочне відділення природничого факультету при ХДПІ ім. Н. К. Крупської за спеціальністю «Біологія», у 1994 отримала диплом вчителя біології. З серпня 1991 року і по сьогоднішній час, працюю в Покровській гімназії (Гуляницькій ЗОШ І-ІІІ ст. ) Нагороди: Грамота відділу освіти Врадіївської районної державної адміністрації 2011 р, 2012 р., свідоцтва, дипломи, подяки про підготовку учнів до Всеукраїнських інтернет-олімпіад «На Урок», "ОЛІМПУС" , «Геліантус». Сертифікати: Про підвищення кваліфікації за категорією «Природничі науки» , «Вчителі біології та хімії», «Вчителі інформатики» (Сертифікат про проходження навчання 2018-2023 р.), МОІППО, ТОВ «Едюкейшнал Ера», ІМЗО НППУ, Рrometheus, Видавництво Генеза, Видавництво Ранок, Центр Трансперсональної психології, Unicef ГО «Ла Страда-України», ХНУ ім. В. Н. Каразіна ЦПО. Всього 779,5 годин +кр. ЕСТS. Участь у конкурсах, виставках-ярмарках: Учасник Конкурсу «Вчитель року – 2017» у номінації «Інформатика » (ІІІ місце). Учасник конкурсу «Вчитель року – 2015» у номінації «Біологія» (ІІ місце.)Учасник районного конкурсу «Класний керівник – 2012». Учасник районного конкурсу «Керівник гуртка– 2017». «Пішохідний туризм»Обласна акція «Птах року -2022» «ЛАСТІВКА МІСЬКА (ВОРОНОК)»-Миколаївський ОЕНЦУМ( еколого-натуралістичний центр) Науковий керівник учнівських робіт: МАН Єпур Ання(2017-2018 н.р.), Шуба Ігор (2018-2019 н.р.)Участь у всеукраїнському проекті Flowers4school 2022-висадка тюльпанів та інших лілійних на клумбах біля гімназії.«ІІ конкурс читців поезії Лесі Українки та Івана Франка» - 2022» Інсценізація казки «ТРИ МЕТЕЛИКИ»(учні 1 та 5 кл.). Міжнародна природознавча гра"Геліантус" 2018. Природничий заочний конкурс «Колосок» 2019. Всеукраїнській предметній олімпіаді "ОЛІМПУС"з біології .(2019) Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» біологія,хімія,інформатика (2018-2023) Всеукраїнський інтернет-конкурс«На Урок» -«Подорож на Південний полюс»(2023) Всеукраїнський інтернет-конкурс«На Урок» -«Жінки в науці» (2023)

Номер слайду 11

Участь у конференціях, семінарах, громадська робота: Координатор заочних конкурсів «Колосок», «Геліантус», "ОЛІМПУС«, «На урок».2009- 2012 -Голова профсоюзного комітету Гуляницької ЗОШ І-ІІІ ст. На громадських засадах створила та сприяла його наповнюванню сайт школи https://gulyanihckaya-school.klasna.com/,Створила новий сайт гімназії http://pokrovska-zosh.mk.sch.in.ua/. Успіхи учнів:2018-2019 н.р. -тестування до територіального відділення МАН з біології ,Шуба Ігор .2018-2019 н.р. -ІІІ ,ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології : Шуба Ігор (ІІ місце), Оврахов. Павло (ІІІмісце). 2018-2019 н.р. -Міжнародна природознавча гра"Геліантус" 2018(осіння сесія) : учні 6-11 кл.(6 грамот;6 дипломів ІІ ступеня;1 диплом ІІІ ступеня;3 сертифікати учасника)2018-2019 н.р. -Всеукраїнській предметній олімпіаді "ОЛІМПУС-хімія, біологія , 2019» (весняна сесія) :учні 6-11 кл.(11 грамот і дипломів) 2021-2023 н.р.-Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з біології ,хімії ,інформатики :учні 6-9 кл. ( грамоти , сертифікати, дипломи) 2 022-2023 н.р.-Всеукраїнський інтернет-конкурс«На Урок» -«Подорож на Південний полюс»(2023) : учні 6-9 кл. (грамоти , сертифікати, дипломи) 2022-2023 н.р.-Всеукраїнський інтернет-конкурс«На Урок» -«Жінки в науці» (2023) : учні 6-9 кл. (грамоти , сертифікати, дипломи)

Номер слайду 12

Публікації, статті{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Н.рік. Найменування роботи. Де публікувалась2022/2023 РОЗРОБКА STEM-УРОКУ. Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат № ДБ-23013249742022/2023«Птах року -2022» «ЛАСТІВКА МІСЬКА (ВОРОНОК)»На сайті Миколаївський ОЕНЦУМ( еколого-натуралістичний центр) ,на You. Tube каналі, на сайті Покровської гімназії: http://pokrovska-zosh.mk.sch.in.ua2021/2022 Сценарій свята 5 класу «Посвята в п’ятикласники»Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат № ДБ-23023283862022/2023 Флешмоб до «День Збройних сил України»- «Дякую ЗСУ» (Сценарій )Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат № ДБ-23023283822022/2023 Свято «День зустрічі птахів»Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат № ДБ-23023285242022/2023 Обряд сватання Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат № ДБ-23023352722022/2023 Технологічна карта навчального проєкту на тему: « Ми за життя без сміття»Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат №ДБ-23023352762022/2023«Використання методу проєктів на уроках інформатики»Сайт https://naurok.com.ua. Сертифікат № ДБ-2302335885

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Я звичайна сільська вчителька. Працюю в гімназії села Покровське. А викладаю я такі предмети: біологія 6-9 кл.,хімія -8 кл., інформатика 5-9кл. Щоб бути справжнім вчителем, який має, що донести дітям крім тексту підручника і шкільних правил, я постійно сама навчаюся. І поповнюю свою скарбницю педагогічної мудрості досвідом великих педагогів минулого і цінними напрацюваннями педагогів сучасності. Постійно дізнаватися і творчо впроваджувати – ось за таким правилом я вибудовую свою вчительську діяльність. А ще, у постійних спостереженнях і роздумах, у мене викристалізувалися принципи, за якими я навчаю і виховую своїх учнів. Ось деякі з них: За дитину! А не проти неї. Ніколи не воювати з дітьми!Успіх! Успіх! Усіма силами добиватися хоча б маленького успіху кожної дитини!Щоб захопити учнів, потрібно надати їм майстерність…Кожний урок – відкриття!Те, що під силу мені, по силам і учневі, коли він працює разом зі мною. Кожна дитина має право на свій темп, свій шлях і свій потенціал можливостей. Діти не повинні обговорювати інших дітей – взагалі ніколи, ні при яких обставинах. Свій вплив на дитину здійснювати через надію, що вона добра, і навіть, якщо впала, то підніметься. Дитина повинна бачити, що в неї вірять. Приймати і любити дитину такою якою вона є. Я можу бути м’якою і суворою, дуже серйозною або кумедною, я стою саме такою, якою потрібно у певних обставинах, якого відношення вимагає конкретна ситуація. Але я завжди дію за покликом серця, за покликом любові до дітей. Я не знаю для себе іншого мистецтва виховання, яке б не було наслідком глибокої любові до дітей. Таким чином, я і навчання дітей підпорядковую найвищій меті, а саме пробудженню у них найкращих почуттів. Зі свого боку найвищою цінністю я вважаю – здібність людини до співчуття, намагання допомогти тим, хто опинився у скрутній ситуації, не залишатися у стороні, коли комусь погано. Так я прагну розпалити вогники дитячих сердець, які покрило попелом людської жорстокості і несправедливості, щоб їхні душі заяскріли світом любові до людей, своєї землі. Любляча людина – вона завжди прекрасна. Завжди! Навіть якщо вона потворна. Вона гарна!Мої учні – вони усі гарні! Я їх такими бачу.

Номер слайду 20

Людина повинна мати сміливість замахуватися на неможливе, думати про немислиме. Отже настала у моєму житті така мить, коли я зрозуміла, що якщо щось і варто робити, так тільки те, що прийнято вважати неможливим. Сьогодні, як ніколи, педагогіка потребує нових ідей, нових відкриттів…Я обрала для себе тему самоосвіти: «Принципи впровадження STEM-освіти на уроках природничих дисциплін».

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Майбутнє — це STEAMScience (наука), Technology (технології), Engineering (інженерія), Art (мистецтво) та Mathematics (математика) — так розшифровується знайома багатьом абревіатура. Існують також варіанти STEM (без літери А — «арт») та STREAM (з літерою R — «читання та писання»). Прогресивні освітні держави вважають, що за цими кількома літерами ховається майбутнє освіти людства. STEM-STEAM-STREAM Ще донедавна було популярним говорити про STEM-освіту, що мусила охоплювати науку, технології, інженерію та математику. Проте насправді нагальним є розуміння, що освіта — це не тільки робота, а й частина життя. У цьому полягає STEAM-освіта — до сукупності науково-технічних знань має додаватися також і творчість. Вчителі мусять заохочувати креативність у дітей, говорити з ними про глобальне громадянство.

Номер слайду 23

Очікувані результати: Працюючи за основними напрямками STEM-освіти це дозволить сформувати в учнів найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця:- уміння побачити проблему;- уміння побачити в проблемі якомога більше можливих сторін і зв'язків;- уміння сформулювати дослідницьке запитання і шляхи його вирішення;- гнучкість як уміння зрозуміти нову точку зору і стійкість у відстоюванні своєї позиції;- оригінальність, відхід від шаблону;- здатність до перегруповування ідей та зв'язків;- здатність до абстрагування або аналізу;- здатність до конкретизації або синтезу;- відчуття гармонії в організації ідеї. Це дозволить наблизити зміст різноманітних сфер науково-технічної діяльності людського суспільства до навчального процесу та стати нашим учнів кваліфікованими працівника в різних галузях.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Цифрові навички (Digital-навички)- застосовування онлайн-інструментів, щоб навчання стало більш захопливим і ефективним. Використання та створення якісного продукту за допомогою технологій: від тексту до публікації в соціальних мережах і розробки програмного забезпечення до кібербезпеки. Застосування онлайн-інструментів та сучасні гаджети й технології: відеоконференцзв’язок, інтерактивні панелі та сучасне програмне забезпечення. Людські навички- творчість, критичне мислення, інтерпретація інформації, прийняття рішень, лідерство та спілкування,адаптивність, швидкість навчання, емпатія, креативність. Професійні інтереси та навички

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу -

Номер слайду 41

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу

Номер слайду 42

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу

Номер слайду 43

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Давайте, як радив Ернесте Чегеваре, «будемо реалістами – і здійснимо неможливе».

Номер слайду 48

Плани на майбутнє

Номер слайду 49

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Презентації
Додано
26 березня 2023
Переглядів
973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку