18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Самостійна робота 11 клас Юрій Яновський "Вершники"("Шаланда в морі","Подвійне коло", "Дитинство")

Про матеріал

Самостійна робота за змістом новел Ю.Яновського "Шаланда в морі", "Дитинство", "Подвійне коло" в 11 класі

Блок Б «Дитинство»

1. Твір починається…

А. пейзажем

Б. діалогом

В. монологом

Г. історичною хронікою

2. Яких пісень співали Данилко з прадідом, йдучи у степ по трави і зілля?

А. кріпацьких

Б. бурлацьких

В. гайдамацьких

Г. стрілецьких

3. Кого зустріли прадід з онуком, йдучи панською землею?

А. козаків

Б. махновців

В. запорожців

Г. рибалок

4. Пояснення значення фразеологізму «топтати ряст»-

А. ходити босоніж

Б. жити

В. заготовляти сіно

Г. їсти щось смачне

Перегляд файлу

11 клас

Самостійна робота

Ю.Яновський «Вершники»

Блок А «Подвійне коло»

1. Роман «Вершники» вперше виданий у…

А. 1933

Б. 1932

В. 1935

Г. 1936

2. Події у новелі «Подвійне коло» відбуваються у…

А. вересень 1917

Б. жовтень 1918

В. липень 1919

Г. серпень 1919

3. «Тому роді не буде переводу, в котрому браття милують згоду» - ці слова належать:

А. Мусію Половцю

Б. Андрію Половцю

В. Оверкові Половцю

Г. Василю Половцю

4. Правильним є значення фрази: «намірився віяти майстро…»

А. збирався віяти зерно

Б. збирався вітер з південного заходу

В. збирався віяти майстерно

Г. збирався вбивати ворогів

5. Встановіть відповідність. «Хто в якій армії воював?»


1.Іван Половець

2.Андрій Половець

3. Оверко Половець

4. Панас Половець

5. Сашко Половець

 

А. Армія Н.Махна

Б. Червона Армія

В. Добровольча армія Денікіна

Г. Кіннота С.Петлюри

 

 

6. Встановіть відповідність. Цитата=герой твору.

1. «Рід – це основа, а найперше держава, а коли ти на брата важиш, тоді рід хай плаче, тоді брат брата зарубає».

2. «Нащо нам рід, коли не треба держави, не треба родини, а вічне співжиття?»

3. «От і бачиш, що рід розпадається, а клас стоїть, і весь світ за нас, і Карл Маркс».

4. «Одного роду, та не одного з тобою класу».

А. Оверко

 

Б. Іван

 

В. Панас

 

Г. Герт

7. Зобрази у вигляді опорно-сигнальної схеми (ОСС) долю братів Половців.

8. Визначте головну ідею новели «Подвійне коло».

9. Встановіть відповідність художні засоби-приклад з тексту.

Художній засіб

Приклад із тексту

А-епітет

Б-метафора

 В-порівняння

 Г-звертання

 Д-гіпербола

1.усі кулі поминули Панаса;

2.небо здіймалося вгору;

3.кілька кулеметів погано стріляли;

4.бавився шликом, мов дівчина чорною косою;

5.хмарка над Одесою ворушила крайками крил;

6.стріляй в мене, стріляй, байстрюче;

7. майстро рівно односив пил;

8.долею нашою щербатою;

9.грего посівав море дощем;

 

 

10. Поясніть значення назви новели «Подвійне коло».

Блок Б «Дитинство»

1. Твір починається…

А. пейзажем

Б. діалогом

В. монологом

Г. історичною хронікою

2. Яких пісень співали Данилко з прадідом, йдучи у степ по трави і зілля?

А. кріпацьких

Б. бурлацьких

В. гайдамацьких

Г. стрілецьких

3. Кого зустріли прадід з онуком, йдучи панською землею?

А. козаків

Б. махновців

В. запорожців

Г. рибалок

4. Пояснення значення фразеологізму «топтати ряст»-

А. ходити босоніж

Б. жити

В. заготовляти сіно

Г. їсти щось смачне

5. Склади інформаційне гроно до характеристики прадіда Данила.

6. Встанови відповідність.

1. «батько не вилазить з чужих хат і випиває з усіма, хто його частує…»

2. «прадід Данило читає з книги – Псалтиря, вогник над свічкою ворушиться, як бджола коло квітки…»

3. «коли білять хату і очепурять подвір’я… »

4. «отак ходить по морю з кропилом та й бризкає, а кому лучиться  втопитися на той час, то зараз витягне, обсушить і в шинок заведе..»

 

А. Білий тиждень

 

 

 

Б. Великдень

 

 

В. Похорон

 

 

 

Г. Микола Весняний

 

7. «Данилко поклав його поряд себе на парті, і, пишучи у зошит, одно милувався із свого укоханця…»Ким милувався Данилко? Дайте відповідь, продемонструвавши знання тексту.

8. Запишіть народні прикмети, які згадуються у новелі.

9. Встановіть відповідність художні засоби-приклад з тексту.

 

Художній засіб

Приклад із тексту

А-епітет

Б-метафора

 В-порівняння

 Г-звертання

 Д-гіпербола

1.усі кулі поминули Панаса;

2.небо здіймалося вгору;

3.кілька кулеметів погано стріляли;

4.бавився шликом, мов дівчина чорною косою;

5.хмарка над Одесою ворушила крайками крил;

6.стріляй в мене, стріляй, байстрюче;

7. майстро рівно односив пил;

8.долею нашою щербатою;

9.грего посівав море дощем;

 

 

10. Хто такий Грицько Нечоса? Перекажи коротко  легенду.

Блок В «Шаланда в морі»

1. Події в новелі відбуваються..

А. навесні

Б. влітку

В. взимку

Г. восени

2. Кого за словами Половчихи ховали на рибальському цвинтарі?

А. славних рибалок

Б. жінок

В. жінок і дітей

Г. людей, що гинули від морської стихії

3.  Який вітер згадується у новелі?

А. майстро

Б. трамонтан

В. грего

Г. бриз

4. Ким був Мусій Половець за професією?

А. голова рибацької артілі

Б. рибалка

В. тесля

Г. плавець

5.Встанови відповідність за характеристикою Половчихи своїх синів.

1.Іван

2.Андрій

3.Панас

4. Оверко

А. Ледащо

Б. Контрабандист

В. Артист, студент

Г.Працює на заводі, робить революцію

6. Запишіть риси до характеристики образів Мусія і Половчихи, демонструючи знання тексту і сюжет твору.

7. Якби вам випала нагода зобразити ілюстрації до новели, що б ви зобразили? Опишіть.

8. В чому відмінність у образах Чубенка і Мусія Половця? Навіщо на вашу думку, автор зобразив таких персонажів?

9. Встановіть відповідність художні засоби-приклад з тексту.

9. Встановіть відповідність художні засоби-приклад з тексту.

Художній засіб

Приклад з тексту

А-епітет

Б-метафора

 В-порівняння

 Г-звертання

 Д-гіпербола

1. одежа віялась, мов на кам’яній;

2.мов кістяк старої шхуни;

3. тумани з моря заходили часом;

4. широкою, рівною зливою;

5. серце обдував трамонтан;

6. напнулася до берега, як жила;

7. стояла, мов скеля в штормі;

8. голос стриманий і рідний;

 

10. Визначте ідею твору. Аргументуйте, посилаючись на текст.

docx
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
1003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку