Вчителька математики РОМАНЧУК А.А.
Самостійна робота
Тема: “Кут, його властивості. Вимірювання кутів”
Завдання:
1. Знайти та виміряти величини усіх кутів за допомогою транспортира.
2. Записати, які види трикутників зображені на малюнку та вказати кількість кожного виду.
3. Побудувати за даними величинами кути, використовуючи відповідне приладдя.
4. Позначити кути великими літерами латинського алфавіту та підписати їхні величини.
Вчителька математики РОМАНЧУК А.А.
ВАРІАНТ №__ __________________________
Прізвище, ім'я
Записати, які види трикутників зображені на малюнку та вказати кількість кожного виду |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Побудувати за даними величинами кути, використовуючи відповідне приладдя. 4. Позначити кути великими літерами латинського алфавіту та підписати їхні величини. |
||||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
Піраміда Хеопса, Сфінкс
Вчителька математики РОМАНЧУК А.А.
Храм Артеміди в Ефесі
Вчителька математики РОМАНЧУК А.А.
Мавзолей в Галікарнасі
Вчителька математики РОМАНЧУК А.А.
ВАРІАНТ №4 Висячі сади Семіраміди
ВАРІАНТ №5 Статуя Зевса в Олімпії
ВАРІАНТ №6 Колос Родоський
ВАРІАНТ №7 Александрійський маяк