Самостійна робота на тему "Вступ. Біологія як наука" 9 клас

Про матеріал
Самостійна робота на тему "Вступ. Біологія як наука" 9 клас. Містить завдання з теми а також по рівнях організації життя. (По підручнику)
Перегляд файлу

САМОСТІЙНА  РОБОТА.  УЧНЯ(УЧЕНИЦІ)  9  класу  ________________________________________

  1. Назвіть прізвища вчених, які запропонували термін «біологія»:

а) К.Лінней і Ж.-Б. Ламарк; б) Т. Шванн і М. Шлейден; в) Ж.-Б. Ламарк і Г.Р. Тревіранус; г) Ч. Дарвін і К. Бер.

  1. Комплекс наук, які досліджують різні прояви життя – це ________________
  2. Визначте найвищий рівень організації живої матерії:

а) популяційно-видовий;  б) біосферний;   в) організмовий;  г) екосистемний.

  1. На малюнку зображений наступний рівень організації життя:

а) клітинний;  б) популяційно-видовий;  в) організмовий;  г) молекулярний;

  1. Про який метод дослідження в біології йдеться у тексті:

«…… метод полягає в тому, що дослідники активно втручаються в будову об’єктів досліджень, перебіг різних процесів, явищ і спостерігають наслідки такого втручання. ……. бувають польові та лабораторні.»

а) моніторинг;   б) моделювання;  в) експеримент;  г) спостереження;

  1. _______________ - це наука про будову та функції тканин;
  2. Назвіть біологічні системи, які належать до надорганізмових біологічних систем:

а) вольвокс;  б) віруси;  в) популяції;  г) форамініфери.

  1. ______________  - це якісні зміни, пов’язані з набуттям нових рис будови та особливостей функціонування.
  2. Установіть відповідність між об’єктами, процесами та явищами й рівнями організації живої матерії, яким вони відповідають:

1 поділ клітини

2 глобальний колообіг речовин

3 жаба гостроморда

4 вірус імунодефіциту людини (ВІЛ)

 

А молекулярний

Б клітинний

В організмовий

Г екосистемний

Д біосферний


 

 

  1. Клітина  - це___________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2.   Яке  значення  біологія  має  у  житті  людини  ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

САМОСТІЙНА  РОБОТА.  УЧНЯ(УЧЕНИЦІ)  9  класу  ________________________________________

  1. Назвіть прізвища вчених, які запропонували термін «біологія»:

а) К.Лінней і Ж.-Б. Ламарк; б) Т. Шванн і М. Шлейден; в) Ж.-Б. Ламарк і Г.Р. Тревіранус; г) Ч. Дарвін і К. Бер.

  1. Комплекс наук, які досліджують різні прояви життя – це ________________
  2. Визначте найвищий рівень організації живої матерії:

а) популяційно-видовий;  б) біосферний;   в) організмовий;  г) екосистемний.

  1. На малюнку зображений наступний рівень організації життя:

а) клітинний;  б) популяційно-видовий;  в) організмовий;  г) молекулярний;

  1. Про який метод дослідження в біології йдеться у тексті:

«…… метод полягає в тому, що дослідники активно втручаються в будову об’єктів досліджень, перебіг різних процесів, явищ і спостерігають наслідки такого втручання. ……. бувають польові та лабораторні.»

а) моніторинг;   б) моделювання;  в) експеримент;  г) спостереження;

  1. _______________ - це наука про будову та функції тканин;
  2. Назвіть біологічні системи, які належать до надорганізмових біологічних систем:

а) вольвокс;  б) віруси;  в) популяції;  г) форамініфери.

  1. ______________  - це якісні зміни, пов’язані з набуттям нових рис будови та особливостей функціонування.
  2. Установіть відповідність між об’єктами, процесами та явищами й рівнями організації живої матерії, яким вони відповідають:

1 поділ клітини

2 глобальний колообіг речовин

3 жаба гостроморда

4 вірус імунодефіциту людини (ВІЛ)

 

А молекулярний

Б клітинний

В організмовий

Г екосистемний

Д біосферний


 

 

  1. Клітина  - це___________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2.   Яке  значення  біологія  має  у  житті  людини  ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Остапченко Л.І., Балан П.Г., Поліщук В.П.)
Додано
21 вересня 2020
Переглядів
3487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку