Самостійна робота у виді тестів

Про матеріал
Самостійна робота у виді тестів ,для опрацювання на дистанційному навчанні
Перегляд файлу

1. Фізична культура – це:

а) явище загальної культури, включає фізичне виховання, спорт, туризм, мистецтво і лікувальну фізичну культуру;

б) регулярні заняття по зміцненню здоров'я, розвитку фізичних якостей і освоєнню рухових дій з різних видів спорту;

в) частина загальної культури, пов'язана з фізичним і духовним розвитком людини, має власні культурні цінності у вигляді знань, рухових дій і фізичних вправ;

г) педагогічний процес, направлений на досягнення всесторонньо фізичної підготовки, необхідної для трудової або змагання діяльності.

2. Заняття фізичною культурою орієнтовані на вдосконалення:

а) фізичних і психічних якостей людини;

б) техніка рухових дій;

в) працездатності людини;

г) природних психофізичних властивостей і особливостей людини.

3. Позитивний вплив фізичних вправ на розвиток функціональних можливостей організму залежатиме:

а) від технічної і фізичної підготовленості займаються;

б) від особливостей реакцій систем організму у відповідь на виконувані вправи;

в) від стану здоров'я і самопочуття фізичних вправ, що займаються під час виконання;

г) від величини фізичного навантаження і ступеня напруги в роботі певних м'язових груп.

4. Величина фізичного навантаження дозується:

а) регулюванням об'єму і інтенсивності виконання фізичних вправ;

б) регулюванням ступеня стомлення, що виникає в результаті виконання фізичних вправ;

в) регулюванням стану самопочуття при виконанні фізичних вправ;

г) регулюванням інтервалів відпочинку при виконанні фізичних вправ.

5. Регулярні заняття фізичними вправами сприяють підвищенню працездатності, тому що:

а) забезпечують посилену роботу м'язів;

б) забезпечують виконання великого об'єму м'язової роботи з різною інтенсивністю;

в) забезпечують посилену роботу систем дихання і кровообігу;

г) забезпечують посилену роботу системи енергозабезпечення.

6. Чому на уроках фізичної культури виділяють підготовчу (ввідну), основну і завершальну частини:

а) тому, що так зручно планувати величину фізичного навантаження і контролювати особливості розвитку стомлення;

б) тому, що це пов'язано з динамікою працездатності людини при виконанні фізичного навантаження;

в) тому, що на початку заняття легше виконувати прості вправи, а потім – складні;

г) тому, що перед виконанням фізичних навантажень треба розігріти організм.

7. Які вправи не ефективні при формуванні статури:

а) вправи, сприяючі збільшенню сили;

б) вправи, сприяючі підвищенню витривалості;

в) вправи, сприяючі формуванню правильної постави;

г) вправи, сприяючі підвищенню швидкості рухів.

8. При складанні комплексів вправ для збільшення м'язової маси рекомендується:

а) повністю пропрацювати одну групу м'язів і тільки тоді переходити  до вправ, що навантажують іншу групу м'язів;

б) послідовно включати в роботу різні м'язові групи;

в) чергувати включення в роботу малих і крупних м'язових груп;

г) чергувати включення в роботу м'язів-антагоністів і синергистов.

9. Які показники найчастіше використовуються для оцінки індивідуального фізичного розвитку людини:

а) індивідуальні показники рівня розвитку фізичних якостей (сили, швидкості, витривалості);

б) індивідуальні показники техніки володіння життєво важливими руховими уміннями і навиками (ходьба, біг, стрибки і т.д.);

в) індивідуальні показники життєвої місткості легенів, форми постави і статури, довжини і маси тіла;

г) індивідуальні показники частоти серцевих скорочень  і артеріального тиску при виконанні фізичного навантаження, а також час роботи до повного стомлення.

10. За допомогою яких процедур вимірювання здійснюється контроль за ефективністю процесу загальнофізичної підготовки:

а) регулярні процедури вимірювання рівня фізичної працездатності на початку і по закінченню занять фізичними вправами;

б) процедури вимірювання частоти серцевих скорочень під час занять після виконання фізичних вправ;

в) процедури вимірювання функціонального стану м'язового апарату і дихальної системи організму, з певною регулярністю протягом року;

г) процедури вимірювання приростів в показниках розвитку фізичних якостей


 

ТВОРЧІ ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

1. Складіть комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики відповідно до свого стану здоров’я:

Зміст вправи

Дозу-вання

Методичні вказівки

               наприклад

В.п. —основна стійка;

1—руки в сторони;

2—руки вгору;

3—руки в сторони;

4—В.п.

4-6 р.

Спину тримати рівно, голова піднята.

Темп середній.

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 


 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку