Самостійна робота з математики 5 клас на тему " Порівняння , округлення, додавання та віднімання десяткових дробів"

Про матеріал
Дана розробка буде корисною для вчителів математики які викладають у 5 класі Щоб перевірити рівень знань учнів по даній темі досить роздати учням дані завдання За результатом можна заповнити пргалини у знаннях
Перегляд файлу

 

Самостійна робота з математики 5 клас « Десяткові дроби»

 

 

Варіант 1

. Порівняйте: 1) 18, 3 і 18,287;       2) 0,548 і 0,544.

. Округліть 1) до десятих: 3,87; 0,431; 2) до сотих: 11,232; 0,4759.

. Виконайте дії: 1) 7,76 + 43,63;      2) 77,6 – 7,243;       3) 11 – 5,65;    4) 10,5 – (0,8 + 3,286).

. Швидкість пароплава проти течії річки дорівнює 24,8 км/год, а швидкість течії 2,7 км/год. Знайдіть швидкість пароплава за течією.

5 Запишіть у метрах і обчисліть:    1)32,5м-92см     2) 4, 3 км + 740 м.

6 Напишіть чотири числа, кожне з яких більше за 7,33 і менше від 7,36.

7 Які цифри можна поставити замість зірочок, щоб утворилася пра­вильна нерівність (у правій і лівій частинах нерівності зірочкою по­значено одну й ту саму цифру): 1) 0,*4 > 0,6 *; 2) 0,*5 < 0,5 *?

 

 

 

Варіант 2

. Порівняйте: 1) 21,39 і 21,4;       2) 0,825 і 0,828.

2°. Округліть:1) до десятих8,34;   0,86945 2) до сотих: 13,9261; 0,4677.

. Виконайте дії: 1) 5,98 + 42,67;   2) 46,45 – 6,15;  3) 39 – 5,73;  4) 43,7 – (7,64 + 0,983).

. Швидкість катера за течією річки дорівнює 28,2 км/год, а власна швидкість катера 25,5 км/год. Знайдіть швидкість катера проти течії.

5. Запишіть у метрах і обчисліть: 1) 19, 3 м - 58 см; 2) 3,6 км + 450 м.

6. Напишіть чотири числа, кожне з яких менше від 3,72 і більше за 3,75.

7 Які цифри можна поставити замість зірочок, щоб утворилася правильна нерівність (у правій і лівій частинах нерівності зірочкою позначено одну й ту саму цифру): 1) 0,*3 > 0,6 *; 2) 0,*4 < 0,4*?

 

 

docx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
6821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку