2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Самостійна робота за темою:"Квадратна нерівність"

Про матеріал
Самостійна робота наведена у двох рівноцінних варіантах і призначена для перевірки рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
Перегляд файлу

Варіант 1

  1. Розв’яжіть нерівність х2 – 64 > 0.

А (− 8; 8)      Б (8; +∞)       В (−∞; −8)(8; +∞)      Г (−∞; −8)

  1. Розв’яжіть нерівність х2 + х – 2 .

А (−∞; −2[1; +∞)      Б [−2; 1]       В (−∞; −2)(1; +∞)      Г (−2; 1)

  1. Розв’яжіть нерівність

А [−3; 2)    Б (−∞; −3](2; +∞)    В (−∞; −3][2; +∞)    Г (−3; 2)

  1. Розв’яжіть нерівність (х – 4)(х + 3) < 0.
  2. Знайдіть область визначення функції у = .

 

 

Варіант 2

  1. Розв’яжіть нерівність х2 – 81 < 0.

А (−∞; −9)       Б (9; +∞)       В (−∞; −9)(9; +∞)      Г (− 9; 9)     

  1. Розв’яжіть нерівність х2 − х – 2 .

А (−∞; −1[2; +∞)      Б [−1; 2]       В (−∞; −2]; +∞)      Г (−1; 2)

  1. Розв’яжіть нерівність

А (−∞; −1)[4; +∞)     Б (−∞; −1](4; +∞)    В (−1; 4]    Г (−1; 4)

  1. Розв’яжіть нерівність (х – 3)(х + 5) > 0.
  2. Знайдіть область визначення функції у = .

 

 

docx
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку