Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.
5 клас тема 1 с.р. №1
1 варіант |
2 варіант |
1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 1; 3; 7; 8. 2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 3 і менші від 8. 3. Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(6) на: 1) два одиничних відрізка; 2) чотири одиничних відрізки. 4.Накресліть відрізок завдовжки 10 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 10. Поділіть відрізок на 10 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 3; 5; 7; 11.
5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М N Р К Е 0 40 80 120 |
1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 2; 4; 6; 9.. 2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 2 і менші від 7. 3. Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(5) на: 1) три одиничних відрізка; 2) два одиничних відрізка. 4.Накресліть відрізок завдовжки 8 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 8. Поділіть відрізок на 8 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 4; 6; 8; 10.
5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М N Р К Е 0 20 40 60 |
5 клас тема 1 с.р. №1
1 варіант |
2 варіант |
1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 1; 3; 7; 8. 2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 3 і менші від 8. 3. Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(6) на: 1) два одиничних відрізка; 2) чотири одиничних відрізки. 4.Накресліть відрізок завдовжки 10 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 10. Поділіть відрізок на 10 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 3; 5; 7; 11.
5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М N Р К Е 0 40 80 120 |
1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 2; 4; 6; 9.. 2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 2 і менші від 7. 3. Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(5) на: 1) три одиничних відрізка; 2) два одиничних відрізка. 4.Накресліть відрізок завдовжки 8 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 8. Поділіть відрізок на 8 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 4; 6; 8; 10.
5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М N Р К Е 0 20 40 60 |
5 клас тема 1 с.р. №1
1 варіант |
2 варіант |
1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 1; 3; 7; 8. 2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 3 і менші від 8. 3. Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(6) на: 1) два одиничних відрізка; 2) чотири одиничних відрізки. 4.Накресліть відрізок завдовжки 10 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 10. Поділіть відрізок на 10 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 3; 5; 7; 11.
5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М N Р К Е 0 40 80 120 |
1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 2; 4; 6; 9.. 2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 2 і менші від 7. 3. Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(5) на: 1) три одиничних відрізка; 2) два одиничних відрізка. 4.Накресліть відрізок завдовжки 8 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 8. Поділіть відрізок на 8 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 4; 6; 8; 10.
5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М N Р К Е 0 20 40 60 |
5 клас тема 1 с.р. № 2
1 варіант 1. Порівняйте числа: а) 174 і 147; б) 12369 і 12371.
2. Розташуйте в порядку спадання числа: 948; 749; 834; 543; 927.
3. Накресліть кут: а) 54 º; б) 90 º.
4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=47 º; Е=90 º; F=137 º; Q=92 º; T=180 º; K=90 º; O=84 º?
5. На рисунку АВС = 54 º. Обчисліть величину DBC.
|
2 варіант 1. Порівняйте числа: а) 245 і 254; б) 14159 і 14161.
2. Розташуйте в порядку зростання числа: 243; 356; 281; 506; 421.
3. Накресліть кут: а) 47 º; б) 180 º.
4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=53 º; Е=98 º; F=90 º; Q=180 º; T=32 º; K=180 º; O=147 º?
5. На рисунку АОВ= 117 º. Обчисліть величину AOD.
|
5 клас тема 1 с.р. № 2
1 варіант 1. Порівняйте числа: а) 174 і 147; б) 12369 і 12371.
2. Розташуйте в порядку спадання числа: 948; 749; 834; 543; 927.
3. Накресліть кут: а) 54 º; б) 90 º.
4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=47 º; Е=90 º; F=137 º; Q=92 º; T=180 º; K=90 º; O=84 º?
5. На рисунку АВС = 54 º. Обчисліть величину DBC.
|
2 варіант 1. Порівняйте числа: а) 245 і 254; б) 14159 і 14161.
2. Розташуйте в порядку зростання числа: 243; 356; 281; 506; 421.
3. Накресліть кут: а) 47 º; б) 180 º.
4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=53 º; Е=98 º; F=90 º; Q=180 º; T=32 º; K=180 º; O=147 º?
5. На рисунку АОВ= 117 º. Обчисліть величину AOD.
|
5 клас тема 1 с.р. № 2
1 варіант 1. Порівняйте числа: а) 174 і 147; б) 12369 і 12371.
2. Розташуйте в порядку спадання числа: 948; 749; 834; 543; 927.
3. Накресліть кут: а) 54 º; б) 90 º.
4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=47 º; Е=90 º; F=137 º; Q=92 º; T=180 º; K=90 º; O=84 º?
5. На рисунку АВС = 54 º. Обчисліть величину DBC.
|
2 варіант 1. Порівняйте числа: а) 245 і 254; б) 14159 і 14161.
2. Розташуйте в порядку зростання числа: 243; 356; 281; 506; 421.
3. Накресліть кут: а) 47 º; б) 180 º.
4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=53 º; Е=98 º; F=90 º; Q=180 º; T=32 º; K=180 º; O=147 º?
5. На рисунку АОВ= 117 º. Обчисліть величину AOD.
|
Варіант І |
Варіант ІІ |
|
|
|
|
|
|
83+127+273+417 |
158+388+1012+1242 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Варіант І |
Варіант ІІ |
|
|
|
|
|
|
83+127+273+417 |
158+388+1012+1242 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Варіант І |
Варіант ІІ |
|||
|
||||
|
|
|||
|
||||
83+127+273+417 |
158+388+1012+1242 |
|||
|
||||
|
|
|||
|
||||
|
|
|||
І варіант
|
2 варіант
|
|||
І варіант
|
2 варіант
|
І варіант
|
2 варіант
|
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 1
1. Обчисліть: 28 2346
2. Обчисліть зручним способом:
а) 5 97 20; б) 125 783 8; в) 25 64 4.
3. Спростіть вираз:
а) 47а 3; б) 24а 5b;. 4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 1
1. Обчисліть: 28 2346
2. Обчисліть зручним способом:
а) 5 97 20; б) 125 783 8; в) 25 64 4.
3. Спростіть вираз:
а) 47а 3; б) 24а 5b; 4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 1
1. Обчисліть: 28 2346
2. Обчисліть зручним способом:
а) 5 97 20; б) 125 783 8; в) 25 64 4.
3. Спростіть вираз:
а) 47а 3; б) 24а 5b; 4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 1
1. Обчисліть: 28 2346
2. Обчисліть зручним способом:
а) 5 97 20; б) 125 783 8; в) 25 64 4.
3. Спростіть вираз:
а) 47а 3; б) 24а 5b; 4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 2
1. Обчисліть: 32 1368
2. Обчисліть зручним способом:
а) 25 79 4; б) 8 319 125; в) 20 68 5.
3. Спростіть вираз:
а) 49а 3; б) 48а 5b.
4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 2
1. Обчисліть: 32 1368
2. Обчисліть зручним способом:
а) 25 79 4; б) 8 319 125; в) 20 68 5.
3. Спростіть вираз:
а) 49а 3; б) 48а 5b.
4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 2
1. Обчисліть: 32 1368
2. Обчисліть зручним способом:
а) 25 79 4; б) 8 319 125; в) 20 68 5.
3. Спростіть вираз:
а) 49а 3; б) 48а 5b.
4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?
Сам. Роб. № 1 тема 3
Варіант – 2
1. Обчисліть: 32 1368
2. Обчисліть зручним способом:
а) 25 79 4; б) 8 319 125; в) 20 68 5.
3. Спростіть вираз:
а) 49а 3; б) 48а 5b.
4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 1
1) 13х + 2х; 2) 15у + 24у – 9у;
3) 72b – 8b – b ; 4) 218х – 198х.
1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 1
1. Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 ·36.
2.Спростіть вираз:
1) 13х + 2х; 2) 15у + 24у – 9у;
3) 72b – 8b – b ; 4) 218х – 198х.
3.Розв’яжіть рівняння:
1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 1
1.Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 ·36.
2.Спростіть вираз:
1) 13х + 2х; 2) 15у + 24у – 9у;
3) 72b – 8b – b ; 4) 218х – 198х.
3.Розв’яжіть рівняння:
1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 1
1.Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 ·36.
2.Спростіть вираз:
1) 13х + 2х; 2) 15у + 24у – 9у;
3) 72b – 8b – b ; 4) 218х – 198х.
3.Розв’яжіть рівняння:
1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 2
1. Знайдіть значення виразу 23 · 19 – 4690 :70.
2. Спростіть вираз:
1) 19p + 21p; 2) 41k + 23k + k;
3) 29x + 14x – 10x; 4) 89х-49х.
3. Розв’яжіть рівняння :
1) 28х + 5х = 99; 2) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 2
1. Знайдіть значення виразу 23 · 19 – 4690 :70.
2. Спростіть вираз:
1) 19p + 21p; 2) 41k + 23k + k;
3) 29x + 14x – 10x; 4) 89х-49х.
3. Розв’яжіть рівняння :
1) 28х + 5х = 99; 2) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 2
1. Знайдіть значення виразу 23 · 19 – 4690 :70.
2. Спростіть вираз:
1) 19p + 21p; 2) 41k + 23k + k;
3) 29x + 14x – 10x; 4) 89х-49х.
3. Розв’яжіть рівняння :
1) 28х + 5х = 99; 2) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Роб. № 2 тема 3
Варіант – 2
1. Знайдіть значення виразу 23 · 19 – 4690 :70.
2. Спростіть вираз:
1) 19p + 21p; 2) 41k + 23k + k;
3) 29x + 14x – 10x; 4) 89х-49х.
3. Розв’яжіть рівняння :
1) 28х + 5х = 99; 2) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 346 = 621; 2) x – 826 = 634;
3) ; 4) 15х + 10х = 75;
5) (х - 56) · 9 = 909; 6) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 346 = 621; 2) x – 826 = 634;
3) ; 4) 15х + 10х = 75;
5) (х - 56) · 9 = 909; 6) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 346 = 621; 2) x – 826 = 634;
3) ; 4) 15х + 10х = 75;
5) (х - 56) · 9 = 909; 6) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 1
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 346 = 621; 2) x – 826 = 634;
3) ; 4) 15х + 10х = 75;
5) (х - 56) · 9 = 909; 6) 5z + z – 42 = 18.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 452 = 783; 2) x – 625 = 251;
3) ; 4) 28х + 5х = 99;
5) (х + 7) : 8 = 29; 6) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 452 = 783; 2) x – 625 = 251;
3) ; 4) 28х + 5х = 99;
5) (х + 7) : 8 = 29; 6) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 452 = 783; 2) x – 625 = 251;
3) ; 4) 28х + 5х = 99;
5) (х + 7) : 8 = 29; 6) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Раб. № 1 тема 4
Варіант 2
Розв’яжіть рівняння:
1) x + 452 = 783; 2) x – 625 = 251;
3) ; 4) 28х + 5х = 99;
5) (х + 7) : 8 = 29; 6) 7m + m – 42 = 38.
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 1
1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?
2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 1
1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?
2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 1
1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?
2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 1
1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?
2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 2
1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.
2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 2
1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.
2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 2
1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.
2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?
Сам. Раб. № 2 тема 4
Варіант 2
1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.
2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?
Сам. Роб. № 1 тема 5
варіант 1
1. Обчислити:
1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121
2. Знайдіть значення виразу:
1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
варіант 1
1. Обчислити:
1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121
2. Знайдіть значення виразу:
1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
варіант 1
1. Обчислити:
1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121
2. Знайдіть значення виразу:
1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
варіант 1
1. Обчислити:
1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121
2. Знайдіть значення виразу:
1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
Сам. Роб. № 1 тема 5
варіант 2
1. Обчислити:
1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021
2. Знайдіть значення виразу:
1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
варіант 2
1. Обчислити:
1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021
2. Знайдіть значення виразу:
1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
варіант 2
1. Обчислити:
1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021
2. Знайдіть значення виразу:
1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
варіант 2
1. Обчислити:
1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021
2. Знайдіть значення виразу:
1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2
3. Розв’язати рівняння:
Сам. Роб. № 2 тема 5
Варіант 1
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 5 м, 4 м і 6 м.
2. Знайти об'єм куба з ребром 4 см.
3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Знайти суму довжин усіх ребер куба.
4. Ширина прямокутного паралелепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а висота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда .
Варіант 1
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 5 м, 4 м і 6 м.
2. Знайти об'єм куба з ребром 4 см.
3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Знайти суму довжин усіх ребер куба.
4. Ширина прямокутного паралелепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а висота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда і площу його поверхні.
Варіант 1
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 5 м, 4 м і 6 м.
2. Знайти об'єм куба з ребром 4 см.
3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Знайти суму довжин усіх ребер куба.
4. Ширина прямокутного паралелепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а висота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда і площу його поверхні.
Варіант 1
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 5 м, 4 м і 6 м.
2. Знайти об'єм куба з ребром 4 см.
3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Знайти суму довжин усіх ребер куба.
4. Ширина прямокутного паралелепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а висота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда і площу його поверхні.
Сам. Роб. № 2 тема 5
Варіант 2
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 м, 6 м і 5 м.
2. Знайти об'єм куба, з ребром 5 см.
3. Ребро куба дорівнює 14 см. Знайти суму довжин ребер куба.
4. Висота прямокутного паралелепіпеда — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази більша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .
Варіант 2
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 м, 6 м і 5 м.
2. Знайти об'єм куба, з ребром 5 см.
3. Ребро куба дорівнює 14 см. Знайти суму довжин ребер куба.
4. Висота прямокутного паралелепіпеда — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази більша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .
Варіант 2
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 м, 6 м і 5 м.
2. Знайти об'єм куба, з ребром 5 см.
3. Ребро куба дорівнює 14 см. Знайти суму довжин ребер куба.
4. Висота прямокутного паралелепіпеда — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази більша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .
Варіант 2
1. Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 м, 6 м і 5 м.
2. Знайти об'єм куба, з ребром 5 см.
3. Ребро куба дорівнює 14 см. Знайти суму довжин ребер куба.
4. Висота прямокутного паралелепіпеда — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази більша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .
Сам. Роб. № 1 тема 6 Варіант 1
1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.
3. Порівняйте числа:
а) ; б) і 1; в) ; г)
4. Накресліть координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює 7 см і побудувати на ньому точки , що відповідають дробам:
Сам. Роб. № 1 тема 6 Варіант 1
1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.
3. Порівняйте числа:
а) ; б) і 1; в) ; г)
4. Накресліть координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює 7см і побудувати на ньому точки , що відповідають дробам:
Сам. Роб. № 1 тема 6 Варіант 1
1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.
3. Порівняйте числа:
а) ; б) і 1; в) ; г)
4. Накресліть координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює 7см і побудувати на ньому точки , що відповідають дробам:
Сам. Роб. № 1 тема 6 Варіант 2
1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.
3. Порівняйте числа:
а) ; б) і 1; в) ; г)
4. Накресліть координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює 6 см і побудувати на ньому точки , що відповідають дробам:
Сам. Роб. № 1 тема 6 Варіант 2
1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.
3. Порівняйте числа:
а) ; б) і 1; в) ; г)
4. Накресліть координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює 6 см і побудувати на ньому точки , що відповідають дробам:
Сам. Роб. № 1 тема 6 Варіант 2
1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.
3. Порівняйте числа:
а) ; б) і 1; в) ; г)
4. Накресліть координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює 6 см і побудувати на ньому точки , що відповідають дробам:
Сам. Роб. № 2 тема 6 Варіант 1
1. Виділіть цілу частину чисел .
2. Запишіть у вигляді неправильного дробу: 1; 2; 3; 21.
3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: ; ; ; .
Сам. Роб. № 2 тема 6 Варіант 1
1. Виділіть цілу частину чисел .
2. Запишіть у вигляді неправильного дробу: 1; 2; 3; 21.
3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: ; ; ; .
Сам. Роб. № 2 тема 6 Варіант 1
1. Виділіть цілу частину чисел .
2. Запишіть у вигляді неправильного дробу: 1; 2; 3; 21.
3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: ; ; ; .
Сам. Роб. № 2 тема 6 Варіант 2
1. Виділіть цілу частину чисел
2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:
1; 2; 3; 17.
3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:
; ; ; .
Сам. Роб. № 2 тема 6 Варіант 2
1. Виділіть цілу частину чисел
2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:
1; 2; 3; 17.
3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:
; ; ; .
Сам. Роб. № 2 тема 6 Варіант 2
1. Виділіть цілу частину чисел
2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:
1; 2; 3; 17.
3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:
; ; ; .
Самостійна робота №1 Варіант 1
1.Виконайте дії:
1) ; 2) ;
3) ; 4)
2. Розв'яжіть рівняння: а) ;
б) .
3. У магазин привезли яблука та груші, причому яблук було т, а груш — на т менше, ніж яблук. Скільки яблук і груш привезли до магазину?
Самостійна робота №1 Варіант 1
1.Виконайте дії:
1) ; 2) ;
3) ; 4)
2. Розв'яжіть рівняння: а) ;
б) .
3. У магазин привезли яблука та груші, причому яблук було т, а груш — на т менше, ніж яблук. Скільки яблук і груш привезли до магазину?
Самостійна робота №1 Варіант 1
1.Виконайте дії:
1) ; 2) ;
3) ; 4)
2. Розв'яжіть рівняння: а) ;
б) .
3. У магазин привезли яблука та груші, причому яблук було т, а груш — на т менше, ніж яблук. Скільки яблук і груш привезли до магазину?
Самостійна робота №1 Варіант 2
1.Виконайте дії:
1) ; 2) ;
3) ; 4)
2. Розв'яжіть рівняння: а) ;
б) .
3. Першого дня було використано т палива, а другого дня — на т менше, ніж першого. Скільки палива було використано за два дні?
Самостійна робота №1 Варіант 2
1.Виконайте дії:
1) ; 2) ;
3) ; 4)
2. Розв'яжіть рівняння: а) ;
б) .
3. Першого дня було використано т палива, а другого дня — на т менше, ніж першого. Скільки палива було використано за два дні?
Самостійна робота №1 Варіант 2
1.Виконайте дії:
1) ; 2) ;
3) ; 4)
2. Розв'яжіть рівняння: а) ;
б) .
3. Першого дня було використано т палива, а другого дня — на т менше, ніж першого. Скільки палива було використано за два дні?
Самостійна робота №2 Варіант 1
1. Виконайте дії: 1) ; 2) ;
3) ; 4) ; 5) 1 - .
2. Розв'яжіть рівняння: .
3. Знайдіть значення виразу .
4. На фарбування дверей витратили кг фарби, а на фарбування вікон на кг менше. Скільки всього фарби витратили на фарбування?
Самостійна робота №2 Варіант 1
1. Виконайте дії: 1) ; 2) ;
3) ; 4) ; 5) 1 - .
2. Розв'яжіть рівняння: .
3. Знайдіть значення виразу .
4. На фарбування дверей витратили кг фарби, а на фарбування вікон на кг менше. Скільки всього фарби витратили на фарбування?
Самостійна робота №2 Варіант 1
1. Виконайте дії: 1) ; 2) ;
3) ; 4) ; 5) 1 - .
2. Розв'яжіть рівняння: .
3. Знайдіть значення виразу .
4. На фарбування дверей витратили кг фарби, а на фарбування вікон на кг менше. Скільки всього фарби витратили на фарбування?
Самостійна робота №2 Варіант 2
1. Виконайте дії: 1) ; 2) ;
3) ; 4) ; 5) 1 - .
2. Розв'яжіть рівняння: .
3. Знайдіть значення виразу . 4. Ательє закупило два сувої тканини. Довжина одного з них дорівнює м, а довжина другого на м менша, ніж довжина першого. Скільки всього метрів тканини закупило ательє?
Самостійна робота №2 Варіант 2
1. Виконайте дії: 1) ; 2) ;
3) ; 4) ; 5) 1 - .
2. Розв'яжіть рівняння: .
3. Знайдіть значення виразу . 4. Ательє закупило два сувої тканини. Довжина одного з них дорівнює м, а довжина другого на м менша, ніж довжина першого. Скільки всього метрів тканини закупило ательє?
Самостійна робота №2 Варіант 2
1. Виконайте дії: 1) ; 2) ;
3) ; 4) ; 5) 1 - .
2. Розв'яжіть рівняння: .
3. Знайдіть значення виразу . 4. Ательє закупило два сувої тканини. Довжина одного з них дорівнює м, а довжина другого на м менша, ніж довжина першого. Скільки всього метрів тканини закупило ательє?
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Порівняйте числа: 1) 0,36 і 0,37; 2) 1,6 і 1,61; 3) 3,1 і 2,85; 4) 9,2 і 7,973; 5) 7,5 і 7,493; 6) 0,2398 і 0,24.
2. Виконайте дії: 1) 12,3 + 5,26; 2) 5-1,63; 3) 0,48 + 0,057; 4) 5,7 + 0,332; 5) 79,1-6,08; 6) 8,3-5,4.
3. Розв'яжіть рівняння: а) 5,7- х = 2,9; б) у+ 4,8 = 6,3.
4. Розташуйте числа в порядку спадання: 8,3; 9,25; 4,121; 9,39; 8,301; 4,122.
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Порівняйте числа: 1) 0,36 і 0,37; 2) 1,6 і 1,61; 3) 3,1 і 2,85; 4) 9,2 і 7,973; 5) 7,5 і 7,493; 6) 0,2398 і 0,24.
2. Виконайте дії: 1) 12,3 + 5,26; 2) 5-1,63; 3) 0,48 + 0,057; 4) 5,7 + 0,332; 5) 79,1-6,08; 6) 8,3-5,4.
3. Розв'яжіть рівняння: а) 5,7- х = 2,9; б) у+ 4,8 = 6,3.
4. Розташуйте числа в порядку спадання: 8,3; 9,25; 4,121; 9,39; 8,301; 4,122.
Сам. Роб. № 1 Варіант 1
1. Порівняйте числа: 1) 0,36 і 0,37; 2) 1,6 і 1,61; 3) 3,1 і 2,85; 4) 9,2 і 7,973; 5) 7,5 і 7,493; 6) 0,2398 і 0,24.
2. Виконайте дії: 1) 12,3 + 5,26; 2) 5-1,63; 3) 0,48 + 0,057; 4) 5,7 + 0,332; 5) 79,1-6,08; 6) 8,3-5,4.
3. Розв'яжіть рівняння: а) 5,7- х = 2,9; б) у+ 4,8 = 6,3.
4. Розташуйте числа в порядку спадання: 8,3; 9,25; 4,121; 9,39; 8,301; 4,122.
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Порівняйте числа: 1) 0,53 і 0,54; 2) 2,3 і 2,31; 3) 3,2 і 2,75; 4) 8,2 і 6,984; 5) 7,6 і 7,596; 6) 0,6387 і 0,64.
2. Виконайте дії: 1) 1,6 + 3,3; 2) 7 - 2,493; 3) 6,4 + 0,795; 4) 0,068 + 0,39; 5) 9,5-6,8; 6) 86,3-5,07.
3. Розв'яжіть рівняння:
а) 8,6-х = 3,8; б) у + 5,4 = 7,1.
4. Розташуйте числа в порядку зростання: 7,4; 3,15; 3,6; 5,06; 5,2; 7,28.
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Порівняйте числа: 1) 0,53 і 0,54; 2) 2,3 і 2,31; 3) 3,2 і 2,75; 4) 8,2 і 6,984; 5) 7,6 і 7,596; 6) 0,6387 і 0,64.
2. Виконайте дії: 1) 1,6 + 3,3; 2) 7 - 2,493; 3) 6,4 + 0,795; 4) 0,068 + 0,39; 5) 9,5-6,8; 6) 86,3-5,07.
3. Розв'яжіть рівняння:
а) 8,6-х = 3,8; б) у + 5,4 = 7,1.
4. Розташуйте числа в порядку зростання: 7,4; 3,15; 3,6; 5,06; 5,2; 7,28.
Сам. Роб. № 1 Варіант 2
1. Порівняйте числа: 1) 0,53 і 0,54; 2) 2,3 і 2,31; 3) 3,2 і 2,75; 4) 8,2 і 6,984; 5) 7,6 і 7,596; 6) 0,6387 і 0,64.
2. Виконайте дії: 1) 1,6 + 3,3; 2) 7 - 2,493; 3) 6,4 + 0,795; 4) 0,068 + 0,39; 5) 9,5-6,8; 6) 86,3-5,07.
3. Розв'яжіть рівняння:
а) 8,6-х = 3,8; б) у + 5,4 = 7,1.
4. Розташуйте числа в порядку зростання: 7,4; 3,15; 3,6; 5,06; 5,2; 7,28.
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1. Обчисліть: 1) 4,35 18; 2) 126,385 10; 3) 1,4 2,13; 4) 0,026 : 0,01; 5) 9,2 : 0,4; 6) 3,84 : 2,4.
2. Розв'яжіть рівняння: 1) 37,48 : х = 6; 2) 4,53 : х = 1,5; 3) х : 3,4 = 2,5.
3. Обчисліть зручним способом: 1) (0,05 21) 200; 2) 5,61 3,17 + 5,61 6,83.
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1. Обчисліть: 1) 4,35 18; 2) 126,385 10; 3) 1,4 2,13; 4) 0,026 : 0,01; 5) 9,2 : 0,4; 6) 3,84 : 2,4.
2. Розв'яжіть рівняння: 1) 37,48 : х = 6; 2) 4,53 : х = 1,5; 3) х : 3,4 = 2,5.
3. Обчисліть зручним способом: 1) (0,05 21) 200; 2) 5,61 3,17 + 5,61 6,83.
Сам. Роб. № 2 Варіант 1
1. Обчисліть: 1) 4,35 18; 2) 126,385 10; 3) 1,4 2,13; 4) 0,026 : 0,01; 5) 9,2 : 0,4; 6) 3,84 : 2,4.
2. Розв'яжіть рівняння: 1) 37,48 : х = 6; 2) 4,53 : х = 1,5; 3) х : 3,4 = 2,5.
3. Обчисліть зручним способом: 1) (0,05 21) 200; 2) 5,61 3,17 + 5,61 6,83.
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1. Обчисліть: 1) 2,17 31; 2) 131,43 10; 3) 7,85 2,6; 4) 0,39: 0,1; 5) 69,3 : 0,3; 6) 7,38: 1,8.
2. Розв'яжіть рівняння: 1) 8,73 : х = 45; 2) х 1,8 = 10,89; 3) х : 1,6 = 4,5.
3. Обчисліть зручним способом: а) (0,04 1,7) 2,5; в) 64,31 3,2 + 64,31 6,8.
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1. Обчисліть: 1) 2,17 31; 2) 131,43 10; 3) 7,85 2,6; 4) 0,39: 0,1; 5) 69,3 : 0,3; 6) 7,38: 1,8.
2. Розв'яжіть рівняння: 1) 8,73 : х = 45; 2) х 1,8 = 10,89; 3) х : 1,6 = 4,5.
3. Обчисліть зручним способом: а) (0,04 1,7) 2,5; в) 64,31 3,2 + 64,31 6,8.
Сам. Роб. № 2 Варіант 2
1. Обчисліть: 1) 2,17 31; 2) 131,43 10; 3) 7,85 2,6; 4) 0,39: 0,1; 5) 69,3 : 0,3; 6) 7,38: 1,8.
2. Розв'яжіть рівняння: 1) 8,73 : х = 45; 2) х 1,8 = 10,89; 3) х : 1,6 = 4,5.
3. Обчисліть зручним способом: а) (0,04 1,7) 2,5; в) 64,31 3,2 + 64,31 6,8.
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 4 %; б) 41 %; в) 170 %; г) 8,4 %.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,48; б) 0,07; в) 0,024; г) 4,7.
3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га; б) 24% від 310 л.
4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 4 %; б) 41 %; в) 170 %; г) 8,4 %.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,48; б) 0,07; в) 0,024; г) 4,7.
3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га; б) 24% від 310 л.
4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 4 %; б) 41 %; в) 170 %; г) 8,4 %.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,48; б) 0,07; в) 0,024; г) 4,7.
3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га; б) 24% від 310 л.
4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?
Сам. Роб. № 1 варіант 1
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 4 %; б) 41 %; в) 170 %; г) 8,4 %.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,48; б) 0,07; в) 0,024; г) 4,7.
3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га; б) 24% від 310 л.
4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 2 %; б) 88 %; в) 135 %; г) 7,85.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,57; б) 0,03; в) 0,016; г)6,8.
3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг; б) 36 % від 50 га.
4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 2 %; б) 88 %; в) 135 %; г) 7,85.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,57; б) 0,03; в) 0,016; г)6,8.
3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг; б) 36 % від 50 га.
4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 2 %; б) 88 %; в) 135 %; г) 7,85.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,57; б) 0,03; в) 0,016; г)6,8.
3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг; б) 36 % від 50 га.
4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?
Сам. Роб. № 1 варіант 2
1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу: а) 2 %; б) 88 %; в) 135 %; г) 7,85.
2. Подайте у відсотках десятковий дріб: а) 0,57; б) 0,03; в) 0,016; г)6,8.
3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг; б) 36 % від 50 га.
4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.
2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.
3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.
4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.
2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.
3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.
4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.
2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.
3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.
4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 1
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.
2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.
3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.
4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.
2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.
3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.
4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.
2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.
3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.
4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.
2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.
3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.
4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?
Сам. Роб. № 2 варіант 2
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.
2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.
3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.
4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?