Самостійні роботи з математики 5 клас

Про матеріал

Архів містить самостійні роботи з математики у 2 варіантах по дві самостійні роботи з кожної теми. Роздруковуються на обох сторонах аркуша, розрізаються та роздаються по одному на парту.

Перегляд файлу

5 клас тема 1 с.р. №1

1 варіант

2 варіант

1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 1; 3; 7; 8.

2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 3 і менші від 8.

3.  Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(6) на:

1) два одиничних відрізка;

2) чотири одиничних відрізки.

4.Накресліть відрізок завдовжки 10 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 10. Поділіть відрізок на 10 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 3; 5; 7; 11.

5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М     N              Р     К     Е
   І—І —І—І—І—І —І—І—І—І—І—І—|—І—І—І—І—

                 0           40      80        120       

1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 2; 4; 6; 9..

2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 2 і менші від 7.

3.  Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(5) на:

1) три одиничних відрізка;

2) два одиничних відрізка.

4.Накресліть відрізок завдовжки 8 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 8. Поділіть відрізок на 8 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 4; 6; 8; 10.

5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М     N              Р     К     Е
   І—І —І—І—І—І —І—І—І—І—І—І—|—І—І—І—І—

                 0           20      40         60      

 

5 клас тема 1 с.р. №1

1 варіант

2 варіант

1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 1; 3; 7; 8.

2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 3 і менші від 8.

3.  Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(6) на:

1) два одиничних відрізка;

2) чотири одиничних відрізки.

4.Накресліть відрізок завдовжки 10 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 10. Поділіть відрізок на 10 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 3; 5; 7; 11.

5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М     N              Р     К     Е
   І—І —І—І—І—І —І—І—І—І—І—І—|—І—І—І—І—

                 0           40      80        120       

1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 2; 4; 6; 9..

2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 2 і менші від 7.

3.  Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(5) на:

1) три одиничних відрізка;

2) два одиничних відрізка.

4.Накресліть відрізок завдовжки 8 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 8. Поділіть відрізок на 8 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 4; 6; 8; 10.

5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М     N              Р     К     Е
   І—І —І—І—І—І —І—І—І—І—І—І—|—І—І—І—І—

                 0           20      40         60      

 

5 клас тема 1 с.р. №1

1 варіант

2 варіант

1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 1; 3; 7; 8.

2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 3 і менші від 8.

3.  Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(6) на:

1) два одиничних відрізка;

2) чотири одиничних відрізки.

4.Накресліть відрізок завдовжки 10 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 10. Поділіть відрізок на 10 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 3; 5; 7; 11.

5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М     N              Р     К     Е
   І—І —І—І—І—І —І—І—І—І—І—І—|—І—І—І—І—

                 0           40      80        120       

1.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 0; 2; 4; 6; 9..

2.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому всі натуральні числа, які більші за 2 і менші від 7.

3.  Накресли координатний промінь і познач на ньому точку, віддалену від точки М(5) на:

1) три одиничних відрізка;

2) два одиничних відрізка.

4.Накресліть відрізок завдовжки 8 см. Над одним кінцем відрізка напишіть число 0, а над другим — 8. Поділіть відрізок на 8 рівних частин. Назвіть числа, які відповідають кожній поділці. Позначте на отриманій шкалі числа 2; 4; 6; 8; 10.

5. Яким числам відповідають точки М,N, Р, К, Е на рисунку? М     N              Р     К     Е
   І—І —І—І—І—І —І—І—І—І—І—І—|—І—І—І—І—

                 0           20      40         60      

5 клас тема 1 с.р. № 2

1 варіант

1. Порівняйте числа: а) 174 і 147; б) 12369 і 12371.

 

2. Розташуйте в порядку спадання числа:

    948;   749;   834;   543;   927.

 

3. Накресліть кут: а)  54 º;  б)  90 º.

 

4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=47 º; Е=90 º; F=137 º; Q=92 º; T=180 º; K=90 º;  O=84 º?

 

5. На рисунку АВС = 54 º. Обчисліть величину DBC.

 

 

 

 

 

 

2 варіант

1. Порівняйте числа: а) 245 і 254; б) 14159 і 14161.

 

2. Розташуйте в порядку зростання числа:

    243;   356;   281;   506;   421.

 

3. Накресліть кут: а)  47 º;  б)  180 º.

 

4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=53 º; Е=98 º; F=90 º; Q=180 º; T=32 º; K=180 º;  O=147 º?

5. На рисунку АОВ= 117 º. Обчисліть величину AOD.

 

 

5 клас тема 1 с.р. № 2

1 варіант

1. Порівняйте числа: а) 174 і 147; б) 12369 і 12371.

 

2. Розташуйте в порядку спадання числа:

    948;   749;   834;   543;   927.

 

3. Накресліть кут: а)  54 º;  б)  90 º.

 

4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=47 º; Е=90 º; F=137 º; Q=92 º; T=180 º; K=90 º;  O=84 º?

 

5. На рисунку АВС = 54 º. Обчисліть величину DBC.

 

 

 

 

 

 

2 варіант

1. Порівняйте числа: а) 245 і 254; б) 14159 і 14161.

 

2. Розташуйте в порядку зростання числа:

    243;   356;   281;   506;   421.

 

3. Накресліть кут: а)  47 º;  б)  180 º.

 

4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=53 º; Е=98 º; F=90 º; Q=180 º; T=32 º; K=180 º;  O=147 º?

5. На рисунку АОВ= 117 º. Обчисліть величину AOD.

 

 

5 клас тема 1 с.р. № 2

1 варіант

1. Порівняйте числа: а) 174 і 147; б) 12369 і 12371.

 

2. Розташуйте в порядку спадання числа:

    948;   749;   834;   543;   927.

 

3. Накресліть кут: а)  54 º;  б)  90 º.

 

4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=47 º; Е=90 º; F=137 º; Q=92 º; T=180 º; K=90 º;  O=84 º?

 

5. На рисунку АВС = 54 º. Обчисліть величину DBC.

 

 

 

 

 

 

2 варіант

1. Порівняйте числа: а) 245 і 254; б) 14159 і 14161.

 

2. Розташуйте в порядку зростання числа:

    243;   356;   281;   506;   421.

 

3. Накресліть кут: а)  47 º;  б)  180 º.

 

4. Які з даних кутів прямі, гострі, тупі, розгорнуті: С=53 º; Е=98 º; F=90 º; Q=180 º; T=32 º; K=180 º;  O=147 º?

5. На рисунку АОВ= 117 º. Обчисліть величину AOD.

 

 

Перегляд файлу

Варіант І

Варіант ІІ

  1. Знайдіть суму:
  1. 23 209 + 1 309 496;
  2. 74 956 + 4 385.
  1. 19 304 + 3 407 294;
  2. 69 347 + 5 864.
  1. Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення:

83+127+273+417

158+388+1012+1242

  1. Знайдіть суму:
  1. 14 км 276 м + 3 км 641 м;
  1. 27 км 349 м + 14 км 741 м;
  1. Спростіть вирази:
  1. ;
  2. ;
  1. ;
  2. ;

 

Варіант І

Варіант ІІ

  1. Знайдіть суму:
  1. 23 209 + 1 309 496;
  2. 74 956 + 4 385.
  1. 19 304 + 3 407 294;
  2. 69 347 + 5 864.
  1. Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення:

83+127+273+417

158+388+1012+1242

  1. Знайдіть суму:
  1. 14 км 276 м + 3 км 641 м;
  1. 27 км 349 м + 14 км 741 м;
  1. Спростіть вирази:
  1. ;
  2. ;
  1. ;
  2. ;

 

 

Варіант І

Варіант ІІ

  1. Знайдіть суму:
  1. 23 209 + 1 309 496;
  2. 74 956 + 4 385.
  1. 19 304 + 3 407 294;
  2. 69 347 + 5 864.
  1. Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення:

83+127+273+417

158+388+1012+1242

  1. Знайдіть суму:
  1. 14 км 276 м + 3 км 641 м;
  1. 27 км 349 м + 14 км 741 м;
  1. Спростіть вирази:
  1. ;
  2. ;
  1. ;
  2. ;

І варіант
1. (4 б) Знайдіть периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 7 см , 6 см  і 4 см .


2. (4б) Знайдіть третій кут трикутника, якщо один з кутів трикутника дорівнює 69, другий кут на 15 більше.


3. (4 б) Бічна сторона рівнобедреного трикутника 13 см, а основа на 4 см більше. Знайдіть периметр трикутника.

2 варіант
1. (4б) Знайдіть периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 6 см , 9 см  і 7 см .


2. (4б) Знайдіть третій кут трикутника, якщо один з кутів трикутника дорівнює 48, другий кут на 57 більше.


3. (4 б) Бічна сторона рівнобедреного трикутника 21 см, а основа на 5см менше. Знайдіть периметр трикутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І варіант
1. (4 б) Знайдіть периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 7 см , 6 см  і 4 см .


2. (4б) Знайдіть третій кут трикутника, якщо один з кутів трикутника дорівнює 69, другий кут на 15 більше.


3. (4 б) Бічна сторона рівнобедреного трикутника 13 см, а основа на 4 см більше. Знайдіть периметр трикутника.

2 варіант
1. (4б) Знайдіть периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 6 см , 9 см  і 7 см .


2. (4б) Знайдіть третій кут трикутника, якщо один з кутів трикутника дорівнює 48, другий кут на 57 більше.


3. (4 б) Бічна сторона рівнобедреного трикутника 21 см, а основа на 5см менше. Знайдіть периметр трикутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І варіант
1. (4 б) Знайдіть периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 7 см , 6 см  і 4 см .


2. (4б) Знайдіть третій кут трикутника, якщо один з кутів трикутника дорівнює 69, другий кут на 15 більше.


3. (4 б) Бічна сторона рівнобедреного трикутника 13 см, а основа на 4 см більше. Знайдіть периметр трикутника.

2 варіант
1. (4б) Знайдіть периметр трикутника, сторони якого дорівнюють 6 см , 9 см  і 7 см .


2. (4б) Знайдіть третій кут трикутника, якщо один з кутів трикутника дорівнює 48, другий кут на 57 більше.


3. (4 б) Бічна сторона рівнобедреного трикутника 21 см, а основа на 5см менше. Знайдіть периметр трикутника.

 

 

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 1

1. Обчисліть:       28 2346   

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 5 97 20;    б) 125 783 8;     в) 25 64 4.

3. Спростіть вираз:

   а) 47а 3;         б) 24а 5b;.                                     4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?

 

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 1

1. Обчисліть:       28 2346   

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 5 97 20;    б) 125 783 8;     в) 25 64 4.

3. Спростіть вираз:

   а) 47а 3;         б) 24а 5b;                                      4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?

 

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 1

1. Обчисліть:       28 2346   

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 5 97 20;    б) 125 783 8;     в) 25 64 4.

3. Спростіть вираз:

   а) 47а 3;         б) 24а 5b;                                      4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?

 

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 1

1. Обчисліть:       28 2346   

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 5 97 20;    б) 125 783 8;     в) 25 64 4.

3. Спростіть вираз:

   а) 47а 3;         б) 24а 5b;                                      4. Першого дня виставку відвідало 36 учнів, що у 2 рази менше, ніж другого. Скільки учнів відвідало виставку за 2 дні?

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 2

1. Обчисліть:            32 1368    

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 25 79 4;    б) 8 319 125;    в) 20 68 5.

3. Спростіть вираз:

   а) 49а 3;    б) 48а 5b.

 

 4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?

 

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 2

1. Обчисліть:            32 1368    

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 25 79 4;    б) 8 319 125;    в) 20 68 5.

3. Спростіть вираз:

   а) 49а 3;    б) 48а 5b. 

 

 4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?

 

 

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 2

1. Обчисліть:            32 1368    

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 25 79 4;    б) 8 319 125;    в) 20 68 5.

3. Спростіть вираз:

   а) 49а 3;    б) 48а 5b.

 

 4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?

 

 

Сам. Роб. № 1  тема 3

Варіант – 2

1. Обчисліть:            32 1368    

2. Обчисліть зручним способом:

   а) 25 79 4;    б) 8 319 125;    в) 20 68 5.

3. Спростіть вираз:

   а) 49а 3;    б) 48а 5b. 

 4. Першого дня в магазині продали 30 кг борошна, що в 3 рази менше, ніж другого. Скільки борошна продали за 2 дні?

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 1

  1. Знайдіть значення виразу  4 256 : 76 + 48 ·36.
  1. Спростіть вираз:

1) 13х + 2х;             2) 15у + 24у – 9у;             

 3) 72b – 8bb ;     4) 218х – 198х.

  1. Розв’яжіть рівняння:

1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.

 

 

 

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 1

1. Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 ·36.

2.Спростіть вираз:

1) 13х + 2х;             2) 15у + 24у – 9у;              

 3) 72b – 8bb ;     4) 218х – 198х.

3.Розв’яжіть рівняння:

1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.

 

 

 

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 1

1.Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 ·36.

2.Спростіть вираз:

1) 13х + 2х;             2) 15у + 24у – 9у;              

 3) 72b – 8bb ;      4) 218х – 198х.

3.Розв’яжіть рівняння:

1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.

 

 

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 1

1.Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 ·36.

2.Спростіть вираз:

1) 13х + 2х;             2) 15у + 24у – 9у;              

 3) 72b – 8bb ;     4) 218х – 198х.

3.Розв’яжіть рівняння:

1) 15х + 10х = 75; 2) 5z + z – 42 = 18.

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 2

1. Знайдіть значення виразу  23 · 19 – 4690 :70.

2. Спростіть вираз:     

1) 19p + 21p;  2) 41k  + 23k + k;

  3) 29x + 14x – 10x;    4) 89х-49х.

3. Розв’яжіть рівняння :

1) 28х + 5х = 99;        2) 7m + m – 42 = 38.

 

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 2

1. Знайдіть значення виразу  23 · 19 – 4690 :70.

2. Спростіть вираз:     

1) 19p + 21p;  2) 41k  + 23k + k;

  3) 29x + 14x – 10x;    4) 89х-49х.

3. Розв’яжіть рівняння :

1) 28х + 5х = 99;        2) 7m + m – 42 = 38.

 

 

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 2

1. Знайдіть значення виразу  23 · 19 – 4690 :70.

2. Спростіть вираз:     

1) 19p + 21p;  2) 41k  + 23k + k;

  3) 29x + 14x – 10x;    4) 89х-49х.

3. Розв’яжіть рівняння :

1) 28х + 5х = 99;        2) 7m + m – 42 = 38.

 

Сам. Роб. № 2  тема 3

Варіант – 2

1. Знайдіть значення виразу  23 · 19 – 4690 :70.

2. Спростіть вираз:     

1) 19p + 21p;  2) 41k  + 23k + k;

  3) 29x + 14x – 10x;    4) 89х-49х.

3. Розв’яжіть рівняння :

1) 28х + 5х = 99;        2) 7m + m – 42 = 38.

Перегляд файлу

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 1

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 346 = 621;       2) x – 826 = 634;

 

3) ;           4) 15х + 10х = 75;

5) (х - 56) · 9 = 909;  6) 5z + z – 42 = 18.

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 1

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 346 = 621;       2) x – 826 = 634;

 

3) ;           4) 15х + 10х = 75;

5) (х - 56) · 9 = 909;  6) 5z + z – 42 = 18.

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 1

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 346 = 621;       2) x – 826 = 634;

 

3) ;           4) 15х + 10х = 75;

5) (х - 56) · 9 = 909;  6) 5z + z – 42 = 18.

 

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 1

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 346 = 621;       2) x – 826 = 634;

 

3) ;           4) 15х + 10х = 75;

5) (х - 56) · 9 = 909;  6) 5z + z – 42 = 18.

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 2

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 452 = 783;      2) x – 625 = 251;

 

3) ;           4) 28х + 5х = 99;

5) (х + 7) : 8 = 29;     6) 7m + m – 42 = 38.

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 2

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 452 = 783;      2) x – 625 = 251;

 

3) ;           4) 28х + 5х = 99;

5) (х + 7) : 8 = 29;     6) 7m + m – 42 = 38.

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 2

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 452 = 783;      2) x – 625 = 251;

 

3) ;           4) 28х + 5х = 99;

5) (х + 7) : 8 = 29;     6) 7m + m – 42 = 38.

 

 

Сам. Раб. № 1 тема 4

Варіант 2

Розв’яжіть рівняння:

1) x + 452 = 783;      2) x – 625 = 251;

 

3) ;           4) 28х + 5х = 99;

5) (х + 7) : 8 = 29;     6) 7m + m – 42 = 38.

 

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 1

1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?

2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 1

1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?

2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 1

1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?

2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 1

1. Бабуся спекла 54 пиріжки з вишнями і картоплею. Скільки пиріжків з картоплею спекла бабуся, якщо з вишнями було на 10 пиріжків більше?

2. Рибалки спіймали щук у 6 разів менше, ніж коропів. Скільки спіймали кг щук, якщо всього спіймали 42 кг риби?

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 2

1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.

2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?

 

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 2

1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.

2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?

 

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 2

1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.

2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?

 

Сам. Раб. № 2 тема 4

Варіант 2

1. Помідорів зібрали в 10 разів більше, ніж огірків. Скільки зібрали огірків, якщо всього зібрали 55 кг овочів.

2. Площа спальні на 6 менша, ніж площа вітальні. Яка площа кожної кімнати, якщо площа обох кімнат дорівнює 40 ?

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1 тема 5

варіант 1

1.  Обчислити:

 1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121

2. Знайдіть значення виразу:

1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:    

 

 

варіант 1

1.  Обчислити:

 1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121

2. Знайдіть значення виразу:

1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:    

 

 

варіант 1

1.  Обчислити:

 1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121

2. Знайдіть значення виразу:

1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:    

 

 

варіант 1

1.  Обчислити:

 1) 42; 2) 33; 3) 192; 4) 121

2. Знайдіть значення виразу:

1) 102 – 34; 2) 28:16 + 34; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:    

Сам. Роб. № 1 тема 5

варіант 2

1.  Обчислити:

1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021

2. Знайдіть значення виразу:

1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:  

 

 

варіант 2

1.  Обчислити:

1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021

2. Знайдіть значення виразу:

1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:  

 

 

варіант 2

1.  Обчислити:

1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021

2. Знайдіть значення виразу:

1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:  

 

 

варіант 2

1.  Обчислити:

1) 72; 2) 23; 3) 122; 4) 021

2. Знайдіть значення виразу:

1) 142 – 43; 2) 122:32 – 24 ; 3) 352 : (24 – 32)2

3. Розв’язати рівняння:  

Сам. Роб. № 2 тема 5

Варіант 1

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють   5 м,  4 м і  6 м.

2.  Знайти об'єм куба з ребром 4 см.

3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Зна­йти суму довжин усіх ребер куба.

4.  Ширина прямокутного парале­лепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а ви­сота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда .

Варіант 1

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють   5 м,  4 м і  6 м.

2.  Знайти об'єм куба з ребром 4 см.

3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Зна­йти суму довжин усіх ребер куба.

4.  Ширина прямокутного парале­лепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а ви­сота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда і пло­щу його поверхні.

Варіант 1

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють   5 м,  4 м і  6 м.

2.  Знайти об'єм куба з ребром 4 см.

3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Зна­йти суму довжин усіх ребер куба.

4.  Ширина прямокутного парале­лепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а ви­сота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда і пло­щу його поверхні.

 

Варіант 1

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють   5 м,  4 м і  6 м.

2.  Знайти об'єм куба з ребром 4 см.

3. Ребро куба дорівнює 12 дм. Зна­йти суму довжин усіх ребер куба.

4.  Ширина прямокутного парале­лепіпеда становить 8 дм, довжина на 4 дм більша, ніж ширина, а ви­сота у 2 рази менша, ніж довжина. Знайти об'єм паралелепіпеда і пло­щу його поверхні.

Сам. Роб. № 2 тема 5

Варіант 2

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють 3 м, 6 м і 5 м.

2.  Знайти об'єм куба, з ребром  5 см.

3. Ребро куба дорівнює 14 см. Зна­йти суму довжин ребер куба.

4. Висота прямокутного паралелепі­педа — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази біль­ша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .

Варіант 2

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють 3 м, 6 м і 5 м.

2.  Знайти об'єм куба, з ребром  5 см.

3. Ребро куба дорівнює 14 см. Зна­йти суму довжин ребер куба.

4. Висота прямокутного паралелепі­педа — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази біль­ша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .

Варіант 2

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють 3 м, 6 м і 5 м.

2.  Знайти об'єм куба, з ребром  5 см.

3. Ребро куба дорівнює 14 см. Зна­йти суму довжин ребер куба.

4. Висота прямокутного паралелепі­педа — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази біль­ша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .

 

Варіант 2

1.  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорів­нюють 3 м, 6 м і 5 м.

2.  Знайти об'єм куба, з ребром  5 см.

3. Ребро куба дорівнює 14 см. Зна­йти суму довжин ребер куба.

4. Висота прямокутного паралелепі­педа — 7 дм, ширина на 1 дм менша, ніж висота, а довжина в 3 рази біль­ша, ніж ширина. Знайти об'єм паралелепіпеда .

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1 тема 6            Варіант 1

1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

4. Накресліть  координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює  7 см  і  побудувати  на ньому точки , що відповідають дробам: 

 

Сам. Роб. № 1 тема 6                 Варіант 1

1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

4. Накресліть  координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює  7см  і  побудувати  на ньому точки , що відповідають дробам:

 

Сам. Роб. № 1 тема 6             Варіант 1

1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

4. Накресліть  координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює  7см  і  побудувати  на ньому точки , що відповідають дробам:                                                  

Сам. Роб. № 1 тема 6            Варіант 2

1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.

3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

4. Накресліть  координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює  6 см  і  побудувати  на ньому точки , що відповідають дробам: 

 

Сам. Роб. № 1 тема 6            Варіант 2

1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.

3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

4. Накресліть  координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює  6 см  і  побудувати  на ньому точки , що відповідають дробам: 

 

Сам. Роб. № 1 тема 6            Варіант 2

1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

2. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.

3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

4. Накресліть  координатний промінь , одиничний відрізок якого дорівнює  6 см  і  побудувати  на ньому точки , що відповідають дробам: 

 

Сам. Роб. № 2 тема 6             Варіант 1

1. Виділіть цілу частину чисел  .

2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:            1;  2;  3;  21.

3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: ;   ;   ;   .

 

 

 

Сам. Роб. № 2 тема 6             Варіант 1

1. Виділіть цілу частину чисел  .

2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:            1;  2;  3;  21.

3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: ;   ;   ;   .

 

 

 

Сам. Роб. № 2 тема 6             Варіант 1

1. Виділіть цілу частину чисел .

2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:            1;  2;  3;  21.

3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число: ;   ;   ;   .

 

 

 

Сам. Роб. № 2 тема 6             Варіант 2

1. Виділіть цілу частину чисел 

 

2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:            

1;  2;  3;  17.

3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

;   ;   ;   .

 

 

Сам. Роб. № 2 тема 6             Варіант 2

1. Виділіть цілу частину чисел 

 

2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:            

1;  2;  3;  17.

3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

;   ;   ;   .

 

 

Сам. Роб. № 2 тема 6             Варіант 2

1. Виділіть цілу частину чисел 

 

2. Запишіть у вигляді неправильного дробу:            

1;  2;  3;  17.

3. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:

;   ;   ;   .

 

Перегляд файлу

Самостійна робота №1         Варіант 1

 

1.Виконайте дії:

1) ;           2) ;

3)  ;         4)

2. Розв'яжіть рівняння: а) ;   

      б) .

3. У магазин привезли яблука та груші, причому яблук було т, а груш — на т менше, ніж яблук. Скільки яблук і груш привезли до магазину?

 

 

Самостійна робота №1      Варіант 1 

 

1.Виконайте дії:

1) ;           2) ;

3)  ;         4)

2. Розв'яжіть рівняння: а) ;   

      б) .

3. У магазин привезли яблука та груші, причому яблук було т, а груш — на т менше, ніж яблук. Скільки яблук і груш привезли до магазину?

 

 

Самостійна робота №1      Варіант 1  

 

1.Виконайте дії:

1) ;           2) ;

3)  ;         4)

2. Розв'яжіть рівняння: а) ;   

      б) .

3. У магазин привезли яблука та груші, причому яблук було т, а груш — на т менше, ніж яблук. Скільки яблук і груш привезли до магазину?

 

Самостійна робота №1        Варіант 2 

 

1.Виконайте дії:

1) ;           2) ;

3)  ;         4)

2. Розв'яжіть рівняння: а) ; 

      б) .

3. Першого дня було використано т палива, а другого дня — на  т менше, ніж першого. Скільки палива було використано за два дні?

 

 

Самостійна робота №1    Варіант 2  

 

1.Виконайте дії:

1) ;           2) ;

3)  ;         4)

2. Розв'яжіть рівняння: а) ; 

      б) .

3. Першого дня було використано т палива, а другого дня — на  т менше, ніж першого. Скільки палива було використано за два дні?

 

Самостійна робота №1       Варіант 2      

 

1.Виконайте дії:

1) ;           2) ;

3)  ;         4)

2. Розв'яжіть рівняння: а) ; 

      б) .

3. Першого дня було використано т палива, а другого дня — на  т менше, ніж першого. Скільки палива було використано за два дні?

 

 

Самостійна робота №2      Варіант 1  

 

1. Виконайте дії: 1) ;   2) ;  

 3) ;   4) ;   5) 1 - .

2. Розв'яжіть рівняння: .

3. Знайдіть значення виразу .

4. На фарбування дверей витратили кг фарби, а на фарбування вікон на кг менше. Скільки всього фарби витратили на фарбування?

 

 

Самостійна робота №2      Варіант 1  

 

1. Виконайте дії: 1) ;   2) ;  

 3) ;   4) ;   5) 1 - .

2. Розв'яжіть рівняння: .

3. Знайдіть значення виразу .

4. На фарбування дверей витратили кг фарби, а на фарбування вікон на кг менше. Скільки всього фарби витратили на фарбування?

 

 

 

 

Самостійна робота №2      Варіант 1  

 

1. Виконайте дії: 1) ;   2) ;  

 3) ;   4) ;   5) 1 - .

2. Розв'яжіть рівняння: .

3. Знайдіть значення виразу .

4. На фарбування дверей витратили кг фарби, а на фарбування вікон на кг менше. Скільки всього фарби витратили на фарбування?

 

Самостійна робота №2      Варіант 2  

 

1. Виконайте дії: 1) ;   2) ;

   3) ;   4) ;   5) 1 - .

2. Розв'яжіть рівняння:  .

3.    Знайдіть значення виразу . 4. Ательє закупило два сувої тканини. Довжина одного з них дорівнює м, а довжина другого на м менша, ніж довжина першого. Скільки всього метрів тканини закупило ательє?

 

 

Самостійна робота №2      Варіант 2  

1. Виконайте дії: 1) ;   2) ;

   3) ;   4) ;   5) 1 - .

2. Розв'яжіть рівняння:  .

3.    Знайдіть значення виразу . 4. Ательє закупило два сувої тканини. Довжина одного з них дорівнює м, а довжина другого на м менша, ніж довжина першого. Скільки всього метрів тканини закупило ательє?

 

 

 

 

Самостійна робота №2      Варіант 2  

1. Виконайте дії: 1) ;   2) ;

   3) ;   4) ;   5) 1 - .

2. Розв'яжіть рівняння:  .

3.    Знайдіть значення виразу . 4. Ательє закупило два сувої тканини. Довжина одного з них дорівнює м, а довжина другого на м менша, ніж довжина першого. Скільки всього метрів тканини закупило ательє?

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1              Варіант 1

1.  Порівняйте числа:                                                 1) 0,36 і 0,37;      2) 1,6 і 1,61;    3) 3,1 і 2,85;               4) 9,2 і 7,973;     5) 7,5 і 7,493;   6) 0,2398 і 0,24.

2. Виконайте дії:                                                         1) 12,3 + 5,26;        2) 5-1,63;       3) 0,48 + 0,057;    4) 5,7 + 0,332;        5) 79,1-6,08;  6) 8,3-5,4.

3. Розв'яжіть рівняння:                                               а) 5,7- х = 2,9;     б) у+ 4,8 = 6,3.

4. Розташуйте числа в порядку спадання:               8,3; 9,25; 4,121; 9,39; 8,301; 4,122. 

 

Сам. Роб. № 1              Варіант 1

1.  Порівняйте числа:                                                 1) 0,36 і 0,37;      2) 1,6 і 1,61;    3) 3,1 і 2,85;               4) 9,2 і 7,973;     5) 7,5 і 7,493;   6) 0,2398 і 0,24.

2. Виконайте дії:                                                         1) 12,3 + 5,26;        2) 5-1,63;       3) 0,48 + 0,057;    4) 5,7 + 0,332;        5) 79,1-6,08;  6) 8,3-5,4.

3. Розв'яжіть рівняння:                                               а) 5,7- х = 2,9;     б) у+ 4,8 = 6,3.

4. Розташуйте числа в порядку спадання:               8,3; 9,25; 4,121; 9,39; 8,301; 4,122.

 

Сам. Роб. № 1              Варіант 1

1.  Порівняйте числа:                                                 1) 0,36 і 0,37;      2) 1,6 і 1,61;    3) 3,1 і 2,85;               4) 9,2 і 7,973;     5) 7,5 і 7,493;   6) 0,2398 і 0,24.

2. Виконайте дії:                                                         1) 12,3 + 5,26;        2) 5-1,63;       3) 0,48 + 0,057;    4) 5,7 + 0,332;        5) 79,1-6,08;  6) 8,3-5,4.

3. Розв'яжіть рівняння:                                               а) 5,7- х = 2,9;     б) у+ 4,8 = 6,3.

4. Розташуйте числа в порядку спадання:               8,3; 9,25; 4,121; 9,39; 8,301; 4,122.

 

Сам. Роб. № 1              Варіант 2

1. Порівняйте числа:                                                           1) 0,53 і 0,54;       2) 2,3 і 2,31;          3) 3,2 і 2,75;   4) 8,2 і 6,984;       5) 7,6 і 7,596;      6) 0,6387 і 0,64.

2. Виконайте дії:                                                         1) 1,6 + 3,3;     2) 7 - 2,493;    3) 6,4 + 0,795;            4) 0,068 + 0,39;  5) 9,5-6,8;                 6) 86,3-5,07.

3. Розв'яжіть рівняння:
а) 8,6-х = 3,8;  б) у + 5,4 = 7,1.

4. Розташуйте числа в порядку зростання:          7,4; 3,15; 3,6; 5,06; 5,2; 7,28.

 

Сам. Роб. № 1              Варіант 2

1. Порівняйте числа:                                                           1) 0,53 і 0,54;       2) 2,3 і 2,31;          3) 3,2 і 2,75;   4) 8,2 і 6,984;       5) 7,6 і 7,596;      6) 0,6387 і 0,64.

2. Виконайте дії:                                                         1) 1,6 + 3,3;     2) 7 - 2,493;    3) 6,4 + 0,795;            4) 0,068 + 0,39;  5) 9,5-6,8;                 6) 86,3-5,07.

3. Розв'яжіть рівняння:
а) 8,6-х = 3,8;  б) у + 5,4 = 7,1.

4. Розташуйте числа в порядку зростання:          7,4; 3,15; 3,6; 5,06; 5,2; 7,28.

 

Сам. Роб. № 1              Варіант 2

1. Порівняйте числа:                                                           1) 0,53 і 0,54;       2) 2,3 і 2,31;          3) 3,2 і 2,75;   4) 8,2 і 6,984;       5) 7,6 і 7,596;      6) 0,6387 і 0,64.

2. Виконайте дії:                                                         1) 1,6 + 3,3;     2) 7 - 2,493;    3) 6,4 + 0,795;            4) 0,068 + 0,39;  5) 9,5-6,8;                 6) 86,3-5,07.

3. Розв'яжіть рівняння:
а) 8,6-х = 3,8;  б) у + 5,4 = 7,1.

4. Розташуйте числа в порядку зростання:          7,4; 3,15; 3,6; 5,06; 5,2; 7,28.

 

 

Сам. Роб. № 2              Варіант 1

1. Обчисліть:                                                                1) 4,35 18;      2) 126,385 10;       3) 1,4 2,13;     4) 0,026 : 0,01;    5) 9,2 : 0,4;               6) 3,84 : 2,4.

2. Розв'яжіть рівняння:                                              1) 37,48 : х = 6;     2) 4,53 : х = 1,5;   3) х : 3,4 = 2,5.

3. Обчисліть зручним способом:                                 1) (0,05    21)   200;   2) 5,61    3,17 + 5,61    6,83.

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2              Варіант 1

1. Обчисліть:                                                                1) 4,35 18;      2) 126,385 10;       3) 1,4 2,13;     4) 0,026 : 0,01;    5) 9,2 : 0,4;               6) 3,84 : 2,4.

2. Розв'яжіть рівняння:                                              1) 37,48 : х = 6;     2) 4,53 : х = 1,5;   3) х : 3,4 = 2,5.

3. Обчисліть зручним способом:                                 1) (0,05    21)   200;   2) 5,61    3,17 + 5,61    6,83.

 

 

 

Сам. Роб. № 2              Варіант 1

1. Обчисліть:                                                                1) 4,35 18;      2) 126,385 10;       3) 1,4 2,13;     4) 0,026 : 0,01;    5) 9,2 : 0,4;               6) 3,84 : 2,4.

2. Розв'яжіть рівняння:                                              1) 37,48 : х = 6;     2) 4,53 : х = 1,5;   3) х : 3,4 = 2,5.

3. Обчисліть зручним способом:                                 1) (0,05    21)   200;   2) 5,61    3,17 + 5,61    6,83.

 

 

 

Сам. Роб. № 2              Варіант 2

1. Обчисліть:                                                                 1) 2,17    31;       2) 131,43    10;         3) 7,85    2,6; 4) 0,39: 0,1;         5) 69,3 : 0,3;               6) 7,38: 1,8. 

2. Розв'яжіть рівняння:                                              1) 8,73 : х = 45;   2)  х  1,8 = 10,89;  3) х : 1,6 = 4,5.

3. Обчисліть зручним способом:                                 а) (0,04    1,7)   2,5; в) 64,31    3,2 + 64,31    6,8.

 

 

 

 

  Сам. Роб. № 2              Варіант 2

1. Обчисліть:                                                                 1) 2,17    31;       2) 131,43    10;         3) 7,85    2,6; 4) 0,39: 0,1;         5) 69,3 : 0,3;               6) 7,38: 1,8. 

2. Розв'яжіть рівняння:                                              1) 8,73 : х = 45;   2)  х  1,8 = 10,89;  3) х : 1,6 = 4,5.

3. Обчисліть зручним способом:                                 а) (0,04    1,7)   2,5; в) 64,31    3,2 + 64,31    6,8.

 

 

 

Сам. Роб. № 2              Варіант 2

1. Обчисліть:                                                                 1) 2,17    31;       2) 131,43    10;         3) 7,85    2,6; 4) 0,39: 0,1;         5) 69,3 : 0,3;               6) 7,38: 1,8. 

2. Розв'яжіть рівняння:                                              1) 8,73 : х = 45;   2)  х  1,8 = 10,89;  3) х : 1,6 = 4,5.

3. Обчисліть зручним способом:                                 а) (0,04    1,7)   2,5; в) 64,31    3,2 + 64,31    6,8.

 

Перегляд файлу

Сам. Роб. № 1   варіант 1

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:   а) 4 %;   б) 41 %;   в) 170 %;   г) 8,4 %.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                     а) 0,48;      б) 0,07;  в) 0,024;   г) 4,7.

3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га;    б) 24% від 310 л.

4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?

 

 

 

 Сам. Роб. № 1   варіант 1

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:   а) 4 %;   б) 41 %;   в) 170 %;   г) 8,4 %.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                     а) 0,48;      б) 0,07;  в) 0,024;   г) 4,7.

3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га;    б) 24% від 310 л.

4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?

 

 

 

Сам. Роб. № 1   варіант 1

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:   а) 4 %;   б) 41 %;   в) 170 %;   г) 8,4 %.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                     а) 0,48;      б) 0,07;  в) 0,024;   г) 4,7.

3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га;    б) 24% від 310 л.

4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?

 

 

 

Сам. Роб. № 1   варіант 1

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:   а) 4 %;   б) 41 %;   в) 170 %;   г) 8,4 %.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                     а) 0,48;      б) 0,07;  в) 0,024;   г) 4,7.

3. Знайдіть: а) 116 % від 540 га;    б) 24% від 310 л.

4. У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з варенням. Скільки пиріжків з варенням?

 

 

Сам. Роб. № 1   варіант 2

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:  а) 2 %;    б) 88 %;   в) 135 %;  г) 7,85.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                    а) 0,57;    б) 0,03;    в) 0,016;    г)6,8.

3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг;   б) 36 % від 50 га.

4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?

 

 

Сам. Роб. № 1   варіант 2

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:  а) 2 %;    б) 88 %;   в) 135 %;  г) 7,85.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                    а) 0,57;    б) 0,03;    в) 0,016;    г)6,8.

3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг;   б) 36 % від 50 га.

4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?

 

 

Сам. Роб. № 1   варіант 2

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:  а) 2 %;    б) 88 %;   в) 135 %;  г) 7,85.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                    а) 0,57;    б) 0,03;    в) 0,016;    г)6,8.

3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг;   б) 36 % від 50 га.

4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?

 

 

 

Сам. Роб. № 1   варіант 2

1. Подайте відсотки у вигляді десяткового дробу:  а) 2 %;    б) 88 %;   в) 135 %;  г) 7,85.

2. Подайте у відсотках десятковий дріб:                    а) 0,57;    б) 0,03;    в) 0,016;    г)6,8.

3. Знайдіть: а) 210 % від 40 кг;   б) 36 % від 50 га.

4. На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% - це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?

 

Сам. Роб. № 2   варіант 1

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.

2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.

3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.

4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 1

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.

2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.

3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.

4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 1

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.

2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.

3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.

4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 1

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 32,7; 14,8; 15,3 і 21,6.

2. Знайдіть число, 25 % якого становлять 48.

3. Середнє арифметичне чисел 6,9 і х дорівнює 71,1. Знайдіть число х.

4. Для виконання 16 % роботи потрібно 48 хвилин. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 2

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.

2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.

3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.

4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 2

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.

2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.

3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.

4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 2

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.

2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.

3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.

4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

 

 

 

Сам. Роб. № 2   варіант 2

1. Знайдіть середнє арифметичне чисел: 22,8; 15,9; 25,5 і 31,4.

2. Знайдіть число, 12 % якого становлять 60.

3. Середнє арифметичне чисел 8,3 і х дорівнює 72,5. Знайдіть число х.

4. Для виконання 24 % роботи потрібно 72 хвилини. Скільки часу необхідно для виконання всієї роботи?

 

zip
Додано
2 липня 2018
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку