Збірник самостійних робіт з математики для учнів 5-го класу (II семестр) покликаний провести діагностику якості знань учнів з математики шляхом написання тематичних самостійних робіт. Раціональним є використання даних завдань під час уроків перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
Самостійна робота № 7 |
|
Тема: Кути. Плоскі фігури |
|
I варіант |
II варіант |
12. Накресліть |
12. Накресліть |
23. Які з даних кутів гострі, тупі, прямі, розгорнуті: |
23. Які з даних кутів гострі, тупі, прямі, розгорнуті: |
33. Накресліть прямокутник зі сторонами |
33. Накресліть прямокутник зі сторонами |
44. Одна сторона трикутника дорівнює |
44. Одна сторона трикутника дорівнює |
Самостійна робота № 8 |
|
Тема: Об’ємні фігури |
|
I варіант |
II варіант |
12. Виразіть у гектарах: |
12. Виразіть у гектарах: |
23. Виразіть у кубічних дециметрах: |
23. Виразіть у кубічних сантиметрах: |
33. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює |
33. Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює |
|
|
Самостійна робота № 9 |
|
Тема: Звичайні дроби |
|
I варіант |
II варіант |
12. Виразіть у метрах: |
12. Виразіть у метрах: |
23. Розташуйте дані дроби в порядку спадання: |
23. Розташуйте дані дроби в порядку зростання: |
33. При яких значеннях |
33. При яких значеннях |
44. Оленка, Олеся і Катруся зібрали |
44. Андрійко, Петрик і Сашко зібрали |
Самостійна робота № 10 |
|
Тема: Додаванні і віднімання мішаних чисел |
|
I варіант |
II варіант |
12. Перетворіть неправильний дріб у мішане число |
12. Перетворіть неправильний дріб у мішане число |
23. Якому найбільшому натуральному числу може дорівнювати |
23. Якому найменшому натуральному числу може дорівнювати |
33. Розв’яжіть рівняння:
|
33. Розв’яжіть рівняння:
|
44. За перший день турист пройшов |
44. За перший день робітник виконав |
Самостійна робота № 11 |
|
Тема: Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
I варіант |
II варіант |
12. Виділіть цілу і дробову частини числа і запишіть дане число у вигляді десяткового дробу: |
12. Виділіть цілу і дробову частини числа і запишіть дане число у вигляді десяткового дробу: |
23. Округліть:
а) до десятих:
б) до сотих:
в) до одиниць: |
23. Округліть:
а) до десятих:
б) до сотих:
в) до одиниць: |
33. Розташуйте числа в порядку зростання: |
33. Розташуйте числа в порядку зростання: |
44. Між трьома сховищами розподілили |
44. За три дні на завод привезли |
Самостійна робота № 12 |
|
Тема: Множенні і ділення десяткових дробів |
|
I варіант |
II варіант |
12. Чому дорівнює добуток:
а) |
12. Чому дорівнює добуток:
а) |
23. Виконайте ділення:
а) |
23. Виконайте ділення:
а) |
33. Виконайте множення:
а) |
33. Виконайте множення:
а) |
44. Площа прямокутника дорівнює |
44. Площа прямокутника дорівнює |
Самостійна робота № 13 |
|
Тема: Відсотки |
|
I варіант |
II варіант |
12. Знайдіть |
12. Знайдіть |
23. Знайдіть середнє арифметичне чисел |
23. Знайдіть середнє арифметичне чисел |
33. Руда містить |
33. Морська вода містить |
44. У шкільній бібліотеці |
44. У магазин завезли |