Збірник самостійних робіт з математики для учнів 5-го класу (II семестр) покликаний провести діагностику якості знань учнів з математики шляхом написання тематичних самостійних робіт. Раціональним є використання даних завдань під час уроків перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
Самостійна робота № 7 |
|
Тема: Кути. Плоскі фігури |
|
I варіант |
II варіант |
12. Накресліть і проведіть промені і між його сторонами. Запишіть усі кути, що утворилися. |
12. Накресліть і проведіть промені і між його сторонами. Запишіть усі кути, що утворилися. |
23. Які з даних кутів гострі, тупі, прямі, розгорнуті: , , , , , , ? |
23. Які з даних кутів гострі, тупі, прямі, розгорнуті: , , , , , , ? |
33. Накресліть прямокутник зі сторонами см і см та поділіть його на три рівні прямокутники. Знайдіть периметр одного з прямокутників. |
33. Накресліть прямокутник зі сторонами см і см та поділіть його на три рівні прямокутники. Знайдіть периметр одного з прямокутників. |
44. Одна сторона трикутника дорівнює см, друга сторона – на см менша від першої, а третя – в рази більша за другу. Обчисліть периметр трикутника. |
44. Одна сторона трикутника дорівнює см, друга сторона – в рази менша від першої, а третя – на см рази більша за другу. Обчисліть периметр трикутника. |
Самостійна робота № 8 |
|
Тема: Об’ємні фігури |
|
I варіант |
II варіант |
12. Виразіть у гектарах: м2; км2. |
12. Виразіть у гектарах: м2; км2. |
23. Виразіть у кубічних дециметрах: м3; см3. |
23. Виразіть у кубічних сантиметрах: дм3; мм3. |
33. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює дм, довжина – на дм більша, ніж ширина, а висота – у рази менша, ніж довжина. Знайдіть об’єм даного паралелепіпеда. |
33. Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює см, ширина – на см менша, ніж висота, а довжина – в рази більша, ніж ширина. Знайдіть об’єм даного паралелепіпеда. |
44. Обчисліть периметр та площу фігури, зображеної на рисунку (розміри дано в сантиметрах). |
44. Обчисліть периметр та площу фігури, зображеної на рисунку (розміри дано в сантиметрах). |
Самостійна робота № 9 |
|
Тема: Звичайні дроби |
|
I варіант |
II варіант |
12. Виразіть у метрах: см; дм. |
12. Виразіть у метрах: см; дм. |
23. Розташуйте дані дроби в порядку спадання: ; ; ; ; . |
23. Розташуйте дані дроби в порядку зростання: ; ; ; ; . |
33. При яких значеннях дріб неправильний? |
33. При яких значеннях дріб неправильний? |
44. Оленка, Олеся і Катруся зібрали грибів. Оленка зібрала всіх грибів, Олеся – решти. Скільки грибів зібрала Катруся? |
44. Андрійко, Петрик і Сашко зібрали кг макулатури. Андрійко зібрав усієї макулатури, а Петрик – решти. Скільки кілограмів макулатури зібрав Сашко? |
Самостійна робота № 10 |
|
Тема: Додаванні і віднімання мішаних чисел |
|
I варіант |
II варіант |
12. Перетворіть неправильний дріб у мішане число . |
12. Перетворіть неправильний дріб у мішане число . |
23. Якому найбільшому натуральному числу може дорівнювати , щоб була правильною нерівність ? |
23. Якому найменшому натуральному числу може дорівнювати , щоб була правильною нерівність ? |
33. Розв’яжіть рівняння: . |
33. Розв’яжіть рівняння: . |
44. За перший день турист пройшов маршруту, а за другий – решту км. Знайдіть довжину всього маршруту. |
44. За перший день робітник виконав завдання, а за другий – решту деталей. Скільки всього деталей виготовив робітник? |
Самостійна робота № 11 |
|
Тема: Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
I варіант |
II варіант |
12. Виділіть цілу і дробову частини числа і запишіть дане число у вигляді десяткового дробу: ; ; ; ; ; . |
12. Виділіть цілу і дробову частини числа і запишіть дане число у вигляді десяткового дробу: ; ; ; ; ; . |
23. Округліть: а) до десятих: ; б) до сотих: ; в) до одиниць: . |
23. Округліть: а) до десятих: ; б) до сотих: ; в) до одиниць: . |
33. Розташуйте числа в порядку зростання: ; ; ; ; ; . |
33. Розташуйте числа в порядку зростання: ; ; ; ; ; . |
44. Між трьома сховищами розподілили ц картоплі. У перше сховище помістили ц, у друге – на ц більше, ніж у перше. Скільки центнерів картоплі завезли у третє сховище? |
44. За три дні на завод привезли кг металобрухту. Першого дня привезли кг металобрухту, а третього – на кг менше, ніж першого. Скільки кілограмів металобрухту привезли на завод другого дня? |
Самостійна робота № 12 |
|
Тема: Множенні і ділення десяткових дробів |
|
I варіант |
II варіант |
12. Чому дорівнює добуток: а) ; б) ? |
12. Чому дорівнює добуток: а) ; б) ? |
23. Виконайте ділення: а) ; б) . |
23. Виконайте ділення: а) ; б) . |
33. Виконайте множення: а) ; б) . |
33. Виконайте множення: а) ; б) . |
44. Площа прямокутника дорівнює м2, одна з його сторін – м. Знайдіть периметр прямокутника. |
44. Площа прямокутника дорівнює см2, одна з його сторін – см. Знайдіть периметр прямокутника. |
Самостійна робота № 13 |
|
Тема: Відсотки |
|
I варіант |
II варіант |
12. Знайдіть від числа . |
12. Знайдіть від числа . |
23. Знайдіть середнє арифметичне чисел ; ; і . |
23. Знайдіть середнє арифметичне чисел ; ; і . |
33. Руда містить заліза. Скільки треба взяти руди, щоб отримати т заліза? |
33. Морська вода містить солі. Скільки води треба взяти, щоб отримати кг солі? |
44. У шкільній бібліотеці книжок. З них становлять книжки науково-популярної тематики, – книжки зарубіжних письменників, а решта – українських. Скільки книжок українських письменників? |
44. У магазин завезли кг овочів, з них складають огірки, – картопля, а решта – капуста. Скільки кілограмів капусти завезли в магазин? |