В1 муз |
Фанфари Увага! Увага! Розпочинаємо Свято останнього дзвоника! |
В2 |
Любі друзі! Радісно й привітно Зустрічає нас цей день крилатий Чаром дивовижним сонце квітне Бо у школі нині – світле свято! |
В1 |
В ласкавому червневому повітрі Дитячий сміх ллється і бринить. І на шкільному нашому подвір'ї Останній дзвоник скоро продзвенить |
В2 |
На урочисті лінійці вже вишикувались школярі 5-7 класів, які натхненно та цікаво працювали весь навчальний рік. |
В1 |
Школа — велика дитяча країна, В ній відкривається білий наш світ. Тут пізнає себе кожна дитина, І відправляється звідси в політ. |
В2 муз |
Свято останнього дзвоника оголошується відкритим! (звучить Гімн України) |
В1 |
Слово для привітання має директор Опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ (першого, третього) ступенів №1» Зіньківської міської ради Полтавської області Ниценко Любов Миколаївна |
В2 |
Вас привітали! Хтось отримав грамоти, і думає про наступний навчальний рік, а хтось вже думає про відпочинок. І на цьому наше свято і чудові плани тільки починаються. |
В1 |
Для того, щоб свято останнього дзвоника зарахувалося, вам потрібно виконати ряд завдань. Тобто ви маєте пройти КВЕСТ |
В2 |
Для тих, хто не знає, квест — це спортивно-інтелектуальне змагання. Основою цієї гри є послідовне виконання підготовлених завдань командами. |
В1 |
Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного |
В2 |
У ході нашого квесту класи будуть переходити від однієї зупинки до іншої. На кожній зупинці вам потрібно буде виконати певне завдання. Тільки після виконання цього завдання ви зможете переходити до наступної зупинки |
В1 |
Просимо зараз підійти до нас представників від кожного класу. Вам буде дана чарівна карта з маршрутом квесту. |
В2 |
На кожній зупинці ви маєте бути 5 хвилин. І ще маєте 2 хвилини, щоб дібратись до наступної локації на мапі. |
В1 |
Після того як ви пройдете всі зупинки, вам потрібно підійти до ведучих, та обміняти файні стікери, на дещо цінне! |
В2 |
Не забувайте поводитись чемно! |
В1 |
Ну що, готові? |
В2 |
Щось не чуємо! Готові? |
В1 муз |
Тоді починаємо! |
|
КВЕСТ |
В1 |
Ви пройшли на відмінно всі зупинки нашого квесту. Ви показали, що ви є дружніми, веселими, розумними. |
В2 муз |
Кожен клас обміняв стікери-смайлики на одну букву, тож представників класів запрошуємо до нас з вашими літерами. |
В1 |
Тепер капітани команд мають скласти з отриманих літер ключове слово сьогоднішнього свята. |
В2 |
Дивіться, яке чудове слово ми з вами склали! |
В1 |
К-А-Н-І-К-У-Л-И! |
В2 |
Ми з вами гарно повеселилися та провели навчальний рік. |
В1 |
І вже настав час відпочити від книг, зошитів, ручок і лінійок. |
В2 |
Вітаємо з канікулами! |
В1 |
ПРАВО ДАТИ ОСТАННІЙ ДЗВІНОК НАДАЄТЬСЯ капітанам команд від всіх присутніх класів |
В2 |
Бажаємо гарно провести цей час, зануритися в світ розваг і веселощів з головою, освіжити свої думки і вдосконалити свої ідеї, зустрітися з друзями і встигнути зробити те, що важливо для тебе |
В1 муз |
УВАГА! Свято останнього дзвоника оголошується закритим! (Звучить Гімн) |
В2 муз |
А зараз запрошуємо всіх на останні шкільні уроки. |
В1 муз |
Фанфари Увага! Увага! Розпочинаємо Свято останнього дзвоника! |
В2 |
Любі друзі! Радісно й привітно Зустрічає нас цей день крилатий Чаром дивовижним сонце квітне Бо у школі нині – світле свято! |
В1 |
В ласкавому червневому повітрі Дитячий сміх ллється і бринить. І на шкільному нашому подвір'ї Останній дзвоник скоро продзвенить |
В2 |
На урочисті лінійці вже вишикувались школярі 2-4 класів, які натхненно та цікаво працювали весь навчальний рік. |
В1 |
Школа — велика дитяча країна, В ній відкривається білий наш світ. Тут пізнає себе кожна дитина, І відправляється звідси в політ. |
В2 муз |
Свято останнього дзвоника оголошується відкритим! (звучить Гімн України) |
В1 |
Слово для привітання має директор Опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ (першого, третього) ступенів №1» Зіньківської міської ради Полтавської області Ниценко Любов Миколаївна |
В2 |
Вас привітали! Хтось отримав грамоти, і думає про наступний навчальний рік, а хтось вже думає про відпочинок. І на цьому наше свято і чудові плани тільки починаються. |
В1 |
Для того, щоб свято останнього дзвоника зарахувалося, вам потрібно виконати ряд завдань. Тобто ви маєте пройти КВЕСТ |
В2 |
Для тих, хто не знає, квест — це спортивно-інтелектуальне змагання. Основою цієї гри є послідовне виконання підготовлених завдань командами. |
В1 |
Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного |
В2 |
У ході нашого квесту класи будуть переходити від однієї зупинки до іншої. На кожній зупинці вам потрібно буде виконати певне завдання. Тільки після виконання цього завдання ви зможете переходити до наступної зупинки |
В1 |
Просимо зараз підійти до нас представників від кожного класу. Вам буде дана чарівна карта з маршрутом квесту. |
В2 |
На кожній зупинці ви маєте бути 5 хвилин. І ще маєте 2 хвилини, щоб дібратись до наступної локації на мапі. |
В1 |
Після того як ви пройдете всі зупинки, на останній, 6 зупинці, кожен клас має обміняти всі зібрані стікери, на літеру. З усіх зібраних літер ми з вами складемо чудове слово, яке розповість вам якими ж будуть наші з вами канікули! |
В2 |
Не забувайте поводитись чемно! |
В1 |
Ну що, готові? |
В2 |
Щось не чуємо! Готові? |
В1 муз |
Тоді починаємо! |
|
КВЕСТ |
В1 |
Ви пройшли на відмінно всі зупинки нашого квесту. Ви показали, що ви є дружніми, веселими, розумними. |
В2 муз |
Кожен клас обміняв стікери-смайлики на одну букву, тож представників класів запрошуємо до нас з вашими літерами. |
В1 |
Тепер капітани команд мають скласти з отриманих літер цікаве слово. Яке доповнить, раніше, зібране учнями 5-7 класів, слово, КАНІКУЛИ |
В2 |
Дивіться, яке чудове гасло літа ми з вами склали! |
В1 МУЗ |
В-е-с-е-л-і К-А-Н-І-К-У-Л-И! |
В2 |
Ми з вами гарно повеселилися та провели навчальний рік. |
В1 |
І вже настав час відпочити від книг, зошитів, ручок і лінійок. |
В2 |
Вітаємо з канікулами! |
В1 |
ПРАВО ДАТИ ОСТАННІЙ ДЗВІНОК НАДАЄТЬСЯ капітанам команд від всіх присутніх класів |
В2 |
Бажаємо гарно провести цей час, зануритися в світ розваг і веселощів з головою, освіжити свої думки і вдосконалити свої ідеї, зустрітися з друзями і встигнути зробити те, що важливо для тебе |
В1 муз |
УВАГА! Свято останнього дзвоника оголошується закритим! (Звучить Гімн) |
В2 |
А зараз запрошуємо всіх на останні шкільні уроки. |
1 |
Ваше завдання називається «Знай своїх». Без знаття своїх людей важко підти на відпочинок. Адже ж всі повинні не тільки знати, що в нього є 20 чи 30 товаришів, але хоча б щось ще знати про кожного. Отже, цей конкурс – для того, щоб ми всі краще пізнали один одного. |
|
1. Стати у коло. Кожен називає своє ім’я. Кожен наступний повинен почергово повторити імена всіх попередніх учнів в швидкому темпі без роздумовувань. 2. Розставити всіх учнів у порядку зростання: зріст, довжина волосся |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
2 |
Раніше, щоб гарно розумітись з різними представниками країн потрібно було знати не одну іноземну мову. Хоч зараз часи змінились, але знання іноземних мов ніхто не відміняв, і всі знають, що воно полегшує життя. Особливо, якщо відпочивати плануєте не лише в Україні. Отже, наступний конкурс «Іноземні мови». |
|
Всі ви знаєте дитячу пісеньку «Жили у бабусі». Жили у бабусі Два веселих гуся. Один сірий, другий білий. Два веселих гуся. Так от! Якщо змінити всі голосні букви на букву «а», і промовити все це – ми почуємо як звучить англійська мова. (всі швидко співають всю пісеньку з голосною буквою) Англійська «А», Польська - «Е»; Іспанська - «І»; Французька - «Ю»; Японська - «Я». |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
3
А зараз ми перевіримо, які знання ви маєте під кінець навчального року. Отже цей конкурс - для того, щоб перевірити ваші знання! Вікторина «Я люблю Україну» Для 5-7 класів
|
Назвіть найвищу гору України |
Говерла |
|
Що символізувала в Україні булава? |
владу |
|
500 млн. літрів якої страви з'їдається щороку в Україні? |
Червоний борщ |
|
Всесвітньо відома українська різдвяна пісня |
Carol of the Bells |
|
Автором першої в світі Конституції був український політичний і громадський діяч … |
Пилип Орлик |
|
Пам’ятники якому відомому українському поетові встановлені в 1200 місцях по всьому світові? |
Тарасу Шевченку |
|
Найдовший український духовий музичний інструмент у світі? |
Трембіта |
|
Зі скількох рядків складається Міжнародний український гімн (чотири у віршах і дві в приспіві)? |
з шести рядків |
|
Головна вулиця столиці називається.. |
Хрещатик |
|
Найбільшим морем, що омиває Україну, є |
Чорне море |
|
Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? |
Запорізька січ |
|
Автор слів гімну України? |
П. Чубинський |
|
Як звали сестру засновників Києва? |
Либідь |
|
Як звали князя, що охрестив Київську Русь? |
Володимир Великий |
|
Портрет якого діяча зображений на українських 2-х гривнях? |
Ярослав Мудрий |
|
Перша столиця України? |
Харків |
|
Перелічіть національні символи України? (Це рослини) |
Калина, верба, дуб, соняшник, пшениця |
|
Яке слово зашифроване в гербі України? |
ВОЛЯ |
|
Скільки областей в Україні? |
24 області та Автономна Республіка Крим |
|
Коли в Україні День Коснституції? |
28 червня |
Для 2-4 класів
|
Назвіть найвищу гору України |
Говерла |
|
500 млн. літрів якої страви з'їдається щороку в Україні? |
Червоний борщ |
|
Всесвітньо відома українська різдвяна пісня |
Carol of the Bells |
|
Пам’ятники якому відомому українському поетові встановлені в 1200 місцях по всьому світові? |
Тарасу Шевченку |
|
Найдовший український духовий музичний інструмент у світі? |
Трембіта |
|
Головна вулиця столиці називається.. |
Хрещатик |
|
Найбільшим морем, що омиває Україну, є |
Чорне море |
|
Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? |
Запорізька січ |
|
Як звали сестру засновників Києва? |
Либідь |
|
Як звали князя, що охрестив Київську Русь? |
Володимир Великий |
|
Портрет якого діяча зображений на українських 2-х гривнях? |
Ярослав Мудрий |
|
Яке правильне розташування кольорів на прапорі України? |
Блакитний, жовтий |
|
З якої крупи складається козацька страва куліш? |
Пшоно |
|
Столиця України? |
Київ |
|
Найбільша річка України це |
Дніпро |
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки!
4 |
Жоден козак не ходив у похід з людиною, якій би не довіряв дуже добре. Отож в цьому конкурі ми перевіримо як ви вмієте працювати разом і довіряти одне одному. Гра називається «Гусеничка». Зараз ми з вами будемо однією великою гусеницею і будемо всі разом пересуватися. Станьте ланцюжком, руки покладіть на плечі того, хто стоїть попереду. Команда - це гусінь, і тепер не може розриватися. Всі повинні робити синхронні рухи!!! |
|
1. гусениця повинна, показати як вона їсть 2. гусеничка повинна, показати як вона спить 3. гусениця повинна, показати як вона присідає 4. гусениця повинна, показати як вона танцює 5. гусениця повинна, показати як вона чешеться 6. гусеничка показує, як вона робить зарядку |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
5 |
В кінці навчального року, ми вже маємо різний цікавий шкільний досвід перевтілень. То ми були поетами, які читають вірші, то ми були спортсменами, коли граємося на фізкультурі. Були і художниками, і співаками. |
|
Щоб подивитись на ваш талант перевтілення – граєм у всім знайому гру «Крокодил». Пропоновані слова: Дзвінок, пожежник, ялинка, Перерва (10-класниця загадує слово на вушко, комусь одному) |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
6 |
Тепер давайте перевіримо, як ви орієнтуєтесь у світі музики! Адже який відпочинок без чудових пісень? |
|
Щоб перевірити ваші знання, спробуйте вгадати пісню за мелодією. |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
7 |
Всім привіт! Ми вам пропонуємо погратися і про рівень знань і кмітливості вашої дізнатися! |
|
|
Тож будемо грати в загадки! |
|
|
Яке колесо не крутиться під час правого розвороту? |
Запасне |
|
Це нежива істота, але в неї є 5 пальців. |
Рукавичка |
|
Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село? |
Одна |
|
Якою рукою краще розмішувати чай? |
Найкраще ложечкою |
|
Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я? |
Вогонь |
|
Хто ходить сидячи? |
Шахіст |
|
Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають. |
Сніжинки |
|
Що більше з неї береш, то більше стає … Що це? |
Яма |
|
Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися. |
Горизонт |
|
Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю. |
Тінь |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
8 |
Давайте перевіримо, наскільки ви маєте багатий словниковий запас! |
|
Вам потрібно з одного слова скласти якомога більшу кількість нових слів. Букви не мають повторюватися. Тобто використовувати треба тільки ті букви, які є в слові. |
|
2-4 кл: Україна 5-7 кл: Багатонаціональний |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
ЗУПИНКА «ЗНАЙ СВОЇХ»
1 |
Ваше завдання називається «Знай своїх». Без знаття своїх людей важко підти на відпочинок. Адже всі повинні не тільки знати, що в нього є 20 чи 30 товаришів, але хоча б щось ще знати про кожного. Отже, цей конкурс – для того, щоб ми всі краще пізнали один одного. |
|
1. Стати у коло. Кожен називає своє ім’я. Кожен наступний повинен почергово повторити імена всіх попередніх учнів в швидкому темпі без роздумовувань. 2. Розставити всіх учнів у порядку зростання: зріст, довжина волосся |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
2-А |
2-Б |
3-А |
3-Б |
4-А |
4-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «ІНОЗЕМНІ МОВИ»
2 |
Раніше, щоб гарно розумітись з різними представниками країн потрібно було знати не одну іноземну мову. Хоч зараз часи змінились, але знання іноземних мов ніхто не відміняв, і всі знають, що воно полегшує життя. Особливо, якщо відпочивати плануєте не лише в Україні. Отже, наступний конкурс «Іноземні мови». |
|
Всі ви знаєте дитячу пісеньку «Жили у бабусі». Жили у бабусі Два веселих гуся. Один сірий, другий білий. Два веселих гуся. Так от! Якщо змінити всі голосні букви на букву «а», і промовити все це – ми почуємо як звучить англійська мова. (всі швидко співають всю пісеньку з голосною буквою) Англійська «А», Польська - «Е»; Іспанська - «І»; Французька - «Ю»; Японська - «Я». |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
2-А |
2-Б |
3-А |
3-Б |
4-А |
4-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ»
А зараз ми перевіримо, які знання ви маєте під кінець навчального року. Отже цей конкурс - для того, щоб перевірити ваші знання! Вікторина «Я люблю Україну» Для 5-7 класів
|
Назвіть найвищу гору України |
Говерла |
|
Що символізувала в Україні булава? |
владу |
|
500 млн. літрів якої страви з'їдається щороку в Україні? |
Червоний борщ |
|
Всесвітньо відома українська різдвяна пісня |
Carol of the Bells |
|
Автором першої в світі Конституції був український політичний і громадський діяч … |
Пилип Орлик |
|
Пам’ятники якому відомому українському поетові встановлені в 1200 місцях по всьому світові? |
Тарасу Шевченку |
|
Найдовший український духовий музичний інструмент у світі? |
Трембіта |
|
Зі скількох рядків складається Міжнародний український гімн (чотири у віршах і дві в приспіві)? |
з шести рядків |
|
Головна вулиця столиці називається.. |
Хрещатик |
|
Найбільшим морем, що омиває Україну, є |
Чорне море |
|
Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? |
Запорізька січ |
|
Автор слів гімну України? |
П. Чубинський |
|
Як звали сестру засновників Києва? |
Либідь |
|
Як звали князя, що охрестив Київську Русь? |
Володимир Великий |
|
Портрет якого діяча зображений на українських 2-х гривнях? |
Ярослав Мудрий |
|
Перша столиця України? |
Харків |
|
Перелічіть національні символи України? (Це рослини) |
Калина, верба, дуб, соняшник, пшениця |
|
Яке слово зашифроване в гербі України? |
ВОЛЯ |
|
Скільки областей в Україні? |
24 області та Автономна Республіка Крим |
|
Коли в Україні День Коснституції? |
28 червня |
Для 2-4 класів
|
Назвіть найвищу гору України |
Говерла |
|
500 млн. літрів якої страви з'їдається щороку в Україні? |
Червоний борщ |
|
Всесвітньо відома українська різдвяна пісня |
Carol of the Bells |
|
Пам’ятники якому відомому українському поетові встановлені в 1200 місцях по всьому світові? |
Тарасу Шевченку |
|
Найдовший український духовий музичний інструмент у світі? |
Трембіта |
|
Головна вулиця столиці називається.. |
Хрещатик |
|
Найбільшим морем, що омиває Україну, є |
Чорне море |
|
Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? |
Запорізька січ |
|
Як звали сестру засновників Києва? |
Либідь |
|
Як звали князя, що охрестив Київську Русь? |
Володимир Великий |
|
Портрет якого діяча зображений на українських 2-х гривнях? |
Ярослав Мудрий |
|
Яке правильне розташування кольорів на прапорі України? |
Блакитний, жовтий |
|
З якої крупи складається козацька страва куліш? |
Пшоно |
|
Столиця України? |
Київ |
|
Найбільша річка України це |
Дніпро |
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки!
НАЗВА конкурсу |
2-А |
2-Б |
3-А |
3-Б |
4-А |
4-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «ГУСЕНИЧКА»
4 |
Жоден козак не ходив у похід з людиною, якій би не довіряв дуже добре. Отож в цьому конкурі ми перевіримо як ви вмієте працювати разом і довіряти одне одному. Гра називається «Гусеничка». Зараз ми з вами будемо однією великою гусеницею і будемо всі разом пересуватися. Станьте ланцюжком, руки покладіть на плечі того, хто стоїть попереду. Команда - це гусінь, і тепер не може розриватися. Всі повинні робити синхронні рухи!!! |
|
1. гусениця повинна, показати як вона їсть 2. гусеничка повинна, показати як вона спить 3. гусениця повинна, показати як вона присідає 4. гусениця повинна, показати як вона танцює 5. гусениця повинна, показати як вона чешеться 6. гусеничка показує, як вона робить зарядку |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
2-А |
2-Б |
3-А |
3-Б |
4-А |
4-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «КРОКОДИЛ»
5 |
В кінці навчального року, ми вже маємо різний цікавий шкільний досвід перевтілень. То ми були поетами, які читають вірші, то ми були спортсменами, коли граємося на фізкультурі. Були і художниками, і співаками. |
|
Щоб подивитись на ваш талант перевтілення – граєм у всім знайому гру «Крокодил». Пропоновані слова: Дзвінок, пожежник, ялинка, Перерва (10-класниця загадує слово на вушко, комусь одному) |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «МУЗИЧНА»
6 |
Тепер давайте перевіримо, як ви орієнтуєтесь у світі музики! Адже який відпочинок без чудових пісень? |
|
Щоб перевірити ваші знання, спробуйте вгадати пісню за мелодією. |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
2-А |
2-Б |
3-А |
3-Б |
4-А |
4-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «ЗАГАДКИ»
7 |
Всім привіт! Ми вам пропонуємо погратися і про рівень знань і кмітливості вашої дізнатися! |
|
|
Тож будемо грати в загадки! |
|
|
Яке колесо не крутиться під час правого розвороту? |
Запасне |
|
Це нежива істота, але в неї є 5 пальців. |
Рукавичка |
|
Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село? |
Одна |
|
Якою рукою краще розмішувати чай? |
Найкраще ложечкою |
|
Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я? |
Вогонь |
|
Хто ходить сидячи? |
Шахіст |
|
Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають. |
Сніжинки |
|
Що більше з неї береш, то більше стає … Що це? |
Яма |
|
Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися. |
Горизонт |
|
Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю. |
Тінь |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗУПИНКА «СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС»
8 |
Давайте перевіримо, наскільки ви маєте багатий словниковий запас! |
|
Вам потрібно з одного слова скласти якомога більшу кількість нових слів. Букви не мають повторюватися. Тобто використовувати треба тільки ті букви, які є в слові. |
|
2-4 кл: Україна 5-7 кл: Багатонаціональний |
|
Молодці! Ви впорались! Тепер ви отримуєте стікер-смайлик! І можете переходити до наступної зупинки! |
НАЗВА конкурсу |
2-А |
2-Б |
3-А |
3-Б |
4-А |
4-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
НАЗВА конкурсу |
5-А |
5-Б |
5-В |
6-А |
6-Б |
6-В |
7-А |
7-Б |
Знай своїх |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я люблю Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гусеничка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крокодил |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загадки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Словниковий запас |
|
|
|
|
|
|
|
|