Сценарій "1 квітня - День сміху"

Про матеріал

Сміх прикрашає всіх, малий ти або здоровий. Якої національності ти не був, яку посаду не обіймав, смійся завжди! Я розробила сценарій свята для учнів початкової школи на тему "1 квітня - День сміху". В розробці сценарію є веселі та прикольні конкурси, милі жарти та жартівливі пісні. Метою свята є створення в колективі святкової, радісної атмосфери, розширення кругозору учнів, налаштування їх на веселий настрій, позитивні взаємини, бажання розважатися, виховання почуття дружби, колективізму, власної значимості та отримування задоволення. Вчити радіти власним успіхам, інсценувати вірші , розповідати гуморески, формувати поняття "жарт", "гумор", виявляти бажання співати, брати участь у конкурсах, викликати у дітей позитивні емоції, радість, розвивати артистичність учнів, привчати виступати перед своїми однолітками та сприймати жарти емоційно, а також адекватно реагувати на них.

Людина сміється! Чудово! Це означає, що їй добре, спокійно, радісно. Нехай на кожному святі сміху, у будь-якому колективі завжди всім буде весело і затишно.

Перегляд файлу

Виховний захід «1 Квітня – День сміху»

 

 

До залу під веселу музику заходить Дід Мороз і промовляє такий вірш:

  • Перше квітня – день відомий,

Усі це добре знають.

Одесити і сміляни

День цей поважають.

Побрехеньки розказати

Може хто завгодно –

І не варто ображатись –

День такий сьогодні.

Ведучий.

Постривайте! Постривайте! Діти зібралися сьогодні відсвяткувати День гумору, а зовсім не Новий рік.

Дід Мороз.

Все вірно. Раніше Новий рік відзначали 1 квітня, а тоді російський цар видав указ про відсвяткування Нового року в січні, а 1 квітня стало днем гумору або Днем брехунця.

В Індії в цей день задобрюють Бога Радості, у Римі вважають, що в цей день народилася  богиня сміху. В Англії цей день вважається Днем дурня, а до нас він прийшов з Німеччини. Тож давайте сьогодні розважатися і веселитися.

Ведуча.

Я згодна з вами, а ви, діти, погоджуєтесь, щоб відпочити, пожартувати, і щиро посміятися зараз?

Ведучий.

Правильно, адже що може бути кращим за сміх? Давайте посміємося разом.

(фонограма сміху)

Ведуча.

Людина сміється! Чудово! Це означає, що їй добре, спокійно, радісно. Нехай і сьогодні на нашому святі сміху всім буде весело і затишно.

Ведучий.

Французький письменник Віктор Гюго якось сказав:» Сміх- це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя."

Ведуча.

До речі, саме так і було! Сонце прогнало зиму із землі, і Гюго побачивши усміхнене сонце, подумав: сміх і сонце – хіба не схожі вони своєю життєдайною силою?!

Ведучий.

Здається, люди зрозуміли це задовго до Гюго. Тисячоліттями людство зберігало й передавало наступним поколінням веселі казки, дотепні історії, жартівливі пісні, кумедні побрехеньки, безліч народних усмішок, смішних афоризмів, анекдотів, жартів. Та хібавсе перелічиш? Сміх, як сонце, має тисячі променів і промінчиків.

Ведуча.

На жаль, навіть на святі сміху можна побачити безліч людей, які не сміються.

Ведучий.

Щось подібне помітив колись Лев Толстой, зауваживши: «Сміху, як і закоханості, не навчиш. Сміх – натхнення».

Ведуча.

Сміятися!!! Адже саме сміх урятував людство від загибелі. Сміявся Езоп, сміявся Остап Вишня. А чи легке було їхнє життя?  А хіба не сміявся віками наш народ, не співав веселих пісень, не розповідав дотепних анекдотів, не нищив Шевченковою сатирою світове зло?

Ведучий.

Сміх допоміг здобути волю. Коли людина сміється. Вона стає вільною та незалежною. Коли людина сміється, вона незалежна.

Ведуча.

Тож давайте сміятися! Хай сміх освітлює обличчя!  Хай допомагає нам стати щасливими, досягти успіху, здобувати освіту, стати заможними, знайти  своє кохання, бути завжди вільним, жити з вірою в серці, що краще буде всім, а не лише комусь!

Ведучий.

То ж ми відкриваємо свято сміху.  І тисячу разів Віктор Гюго: дійсно, сміх – це сонце.

Ведуча.

І хай гаслом сьогоднішнього свята сміху буде такий вислів: «Веселим будь і не сумуй!». (хором промовляють).

Учень 1.

Перше квітня всі чекають,

Бо сміятись полюбляють.

Маєш добрі слух і зір,

Та нікому ти не вір.

Учень 2.

Зранку і до вечора

Вигадки лунають

І обличчя у дітей

Усмішками сяють.

Сценка «ЧИ БУВАЄ ТАК ЧИ НІ?»

Виходять діти, імітують рухи.

Учень 1.

Чапля ковзани взяла і на озеро пішла,

В ополонку ногу суне.

Може, рак чи риба клюне?

Ну, скажіть мені, чи буває так чи ні?

Учні: Ні!

Учень 2.

Сірий вовк голодний

З білками стрибає,

У дуплі до вечора

Сидить і співає.

Ну, мерщій скажіть мені,

Чи буває так чи ні?

 Учні: Ні!

Учень 3.

А лисичка вайлувато

Залягла в барліг свій спати,

Із ведмедем посварилась.

Ну, мерщій скажіть мені,

Чи буває так чи ні?

Учні: Ні!

Учень 4.

Зайчик дивний і веселий

В лісі десь узявся.

Довгохвостий, куцоногий

Цілий день сміявся.

Ну, мерщій скажіть мені,

Чи буває так чи ні?

Учні: Ні!

Учень 5.

Довгоносий їжачок

По травичці скок та скок

На голки збирає шишки,

Трусить з дерева горішки.

Ну, мерщій скажіть мені,

Чи буває так чи ні?

Учні: Ні!

Дівчатка виконують пісню веселу «Крокодильчики»

Ведучий.

Сьогодні з нами нехай буде щирий сміх, бо кожна щирість ріднить людей. Коли говорять про нас. Українців, то завжди підкреслюють, як одну з характерних наших рис почуття гумору.

Ведуча.

А зараз, шановні гості, поспілкуємося з вами. Дайте відповіді на такі запитання. Для цього мені потрібно 4 учні.

  1. Хто  найбільшу шапку носить?

(у кого голова найбільша)

  1. Що тій козі буде, якій мине 7-й рік?

(8-й піде)

  1. Що стоїть посеред Києва?

(буква є)

  1. Тіло жовте, серце чорне, тіло мовчить, а серце говорить?

(олівець)

Ведучий.

А зараз наступний конкурс, який називається «МАЛЮНКОВИЙ ЛИСТ».

 Колись люди не знали літер, але не дивлячись на це, вони листувались між собою. Замість літер були малюнки, тому лист так і називається – малюнковим. Спробуйте написати малюнками листа своєму другові.

(зателефонуй мені сьогодні о 18.00. ходімо грати у футбол.  Давай разом зробимо домашнє завдання. Подаруй мені на день народження цуценя.)

Під час конкурсу звучить пісня «Фуфти-фуфти).

Ведуча.

А зараз нас у гості запрошує «Золотий гусак».

1.

  Татку,   наш   учитель   сказав, щоб ти  не допомагав мені  більше робити уроки.

  Чому?

  Мені  досить  і  тих   помилок, котрі я роблю сам.

2.

Мати дочці:

— Чому ти так пізно повернулася додому?

  Я була в Марійки — допомагала їй робити уроки.

  Та вона ж відмінниця!

  Я допомагала Марійці робити мої  уроки.

3.

Учень запитує свого товариша:

  Як ти гадаєш, яку маску мені варто надіти на шкільний маскарад?

  Навіщо тобі маска? Вимий як слід своє обличчя — і тебе ніхто не впізнає!

4.

Двох школярів перехожий привів до школи.

  Вони вчинили бійку на вулиці.

  Неправда! — вигукнув один з учнів.— Коли ви підійшли до нас, ми вже збиралися помиритися!

5.

Першокласниця    приходить школи, а мама питає:

  Оленко, а хто за тобою сидить?

  Я не знаю, бо вчителька казала, що назад обертатися не можна.

6.

  Швидше збирайся, а то запізнишся в школу,- каже мама синові.

  Нічого, школа відчинена цілий день.

7.

  Я не хочу ходити до школи,— захникав Петрик.

  Чому? — спитав батько.

  Тому що мені скажуть: напиши «А».

— А чому ж ти не хочеш написати «А»?

  Бо тоді мені скажуть: напиши «Б».

8.

  Павлику, чому в тебе один черевик  чорний,   а  другий  коричневий? - запитав учитель у хлопчика, тільки-но той з'явився в класі.- Ану біжи додому й перевзуйся!

   Та  я  вже  повертався,   тільки вдома теж один черевик чорний, а другий коричневий...

9.

  Скільки уічнів у вашому класі?

  З учителькою — тридцять п'ять.

  Отже, без неї тридцять чотири!

   Е,   ні!  Без  учительки  в  класі  не залишиться жодної душі!

10.

Батько    купив    синові    портфеля    і наказав:

  Дивися ж, хлопче, щоб ти щодня приносив повний портфель п'ятірок.

  А куди ж я покладу підручники?

Ведучий.

Дякуємо «Золотому гусаку» за добрий настрій.

Ведуча.

А зараз знову послухаємо гостей.

Ведучий.

І так, наступний конкурс «Розумник» і «Розумниця». Зараз будуть звучати незвичайні, заплутані питання – смішинки:

  • Хто з головою пірнає в роботу? (водолаз)
  • Хто сидить спиною до царя? (кучер)
  • Що можна приготувати, але не можна з’їсти? (урок)
  • Що має голову, але не має мозку? (цибуля і часник)
  • Який пісок в річці? (мокрий).

Ведуча.

А зараз конкурс на кращого читача гуморески.

Ведучий.

А ви знаєте, що вдавнину, перш ніж найняти робітника, дивились, як він їсть. Якщо швидко і добре їсть, то і працівник з нього, що треба. А якщо їсть повільно, то і працівник з нього буде поганий. А от, які ви працівники зараз ми і перевіремо.

Конкурс «Хто швидше з’їсть банан»

Ведучий.

До вашої уваги твори ваших товаришів.

Чудеса в решеті (зі шкільних творів)

 

-  «Корова  тупнула  копитом і махнула хвостом з рогами».

 

- «Цілу ніч у наметі пищали комарі і комахи».

 

- «В руках Діда Мороза була велика   палиця,  якою  він охороняв торбу з подарунками».

 

- «В густій бороді Діда Мороза заплутався заєць».

 

- «Позадиравши голови, діти дивилися вниз».

 

- «Він мив шию до пояса».

 

- «У дідуся і бабусі була кішка Мурка. Якось вона впіймала одразу двох мишок. Одну вона з'їла, а другу поклала до холодильника».

 

-  «Годинники   бувають   висячі, стоячі, лежачі і ходячі».

 

-   «Коли в горах злива, то іде дощ.

 

-   «Я не люблю літати літаком, бо ніколи ще не літав».

 

-   «Він прибив до коня підкову».

Ведучий.

Наше свято добігає кінця.

Ведуча.

Ми бажаємо, щоб на ваших столах завжди був достаток.

Ведучий.

Щоб було що продати, за що купувати.

Ведуча.

Щоб родила щедро нива,

Щоб у хаті, все як слід.

Щоб довіку був щасливий

Український славний рід.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 листопада 2018
Переглядів
13802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку