Сценарій агітбригади - 2018 "Лінія життя"

Про матеріал

Для веселих, неординарних командних агітбригад з 7 - 10 осіб. З почуттям гумору та креативних ідей. Учасниками були учні початкових класів та з 7-9 клас.

(вчитель біології, хімії, природознавста +п/о - Початківець!)

Перегляд файлу

 

___________Голос за сценою із музичним супроводом : XXI століття! Світ охоплений мороками : алкоголю, тютюнопаління, наркозалежністю, боулінгом, насиллям, компютерна залежність!   Світ  - хаосу та безладдя ! Світ , що тримає людство мертвою хваткою! 

ВИХІД КОМАНДИ ПІД МЗИЧНИЙ СУПРОВІД:    Sofi TukkerBatshit      танець   Fallout Boy – My Songs Know What You Did In The Dark

 

____________Ми агітбригада  Загальноосвітньої школи III ступенів села Кукули ,

«Лінія  життя» , бажаємо Доброго здоровя!  - всі  Разом

Танець під музику «Хорошая песня - ай нена най»

_____________Наш девіз :

_Всі разом ___ «Хто  здоровий  той  сміється, все йому в житті  вдається!»  або «Здоров’я найцінніший скарб людини, то бережи його завжди,то бережи його щоднини!»

 

_____Ми — молоді!

_____Ми — активні!

_____Ми пропагуємо і закликаємо до здорового способу життя!

_____Бо здоровя  -  це  неоціненний скарб!

 _____ Недарма в народі кажуть : Без здоровя  нема – Щастя!

_____Ми — майбутнє України!

Номер під пісню «Коли душа одна.. – ми за Україну»

Трюк «колесо фортуни» під музичний супровід

 

(атрибути : роздруківки: знак питання , СНІД, )

 _______1.учень  Ми часто чуємо про те, якої шкоди завдають  організму шкідливі звички

_________2. учень  Не завжди знаємо, що треба робити, щоб не захворіти на СНіД чи гепатит .

_________3. учень  Є  багато речей, які  мають важливе значення для нашого здоров’я!

_________4. учень  Це гігієна та спорт,

_________5. Це правильне і здорове харчування!

_________6. учень  Мужність, відвага, здоровий глузд –запорука гарного самопочуття!

_________7. Здоровя  - це  твій :

_____ВСІ   разом :  «Бренд»!

СЦЕНКА №1  «Танька і Володька»: «ЙОГА»…

_______Здоровий спосіб життя – це  дотримання розпорядку дня!

_______Правильне харчування!

_______Заняття спортом і фізкультурою!

_______Особиста гігієна!

_______Прогулянки на свіжому повітрі!

_______Відсутність шкідливих звичок!

_______Гармонія з собою та навколишнім світом!

_______Цікаве спілкування з друзями, реальне , а не віртуальне!

 

СЦЕНКА №2 (хлопець на середині сцени у конвульсіях прикутий до червоної довгоъ лєнти) під музичний супровід Jamala (Джамала) – 1944 – Jamal

_____________Багатьох  дітей  все життя прислідують призвіська, які даються їм у школі!

У 7 років, однокласники прозвали його «ВИРОДОК» та почали жорстоко знущатися! Він  же , з посмішкою, вдавав, що все нормально! Адже, коли втручалися дорослі, то ставало, ще ГІРШЕ!

_____________Він ставав відлюдником! А коли намагався давати відсіч, називали «НЕНОРМАЛЬНИЙ» і били ще сильніше!  А ГОВОРЯТЬ, що ДІТИ не БУВАЮТЬ  ЖОРСТОКИМИ!?!

____________Життям серед  Булігну,  діти виростають у ненависті та самотності! Роблячи перші кроки до суїциду!

_______________Та я б хотіла сказати:  що ця проблема розлетиться вщент, якщо скинути ярмо – навіяний кимось образ!  Знайди  дзеркало своєї душі, а не дивись у спотворені загублені душі! Поглянь, яким прекрасним може бути світ – твоєї   історії.

_______________Ти – особистість! Ти – особливий! Ти – індивідуальний та неповторний!  Ти – пазл Нового Світу!

І , якщо будуть відмовляти, переконувати, що ти «НІХТО»! – памятай : «ВОНИ НЕПРАВІ!»  . Ти маєш право жити! Тому: 

ВСІ РАЗОМ :  ЖИВИ!

Пісня з віялами «ЖИВИ» - Дубцова Ирина (атрибути: великі   кольорові віяла)

Живи, живи! Ти для Всесвіту - піщинка, а для Землі -
Частина,  і байдужих не може бути серед нас.
Живи, живи! Чисті вени річок і зазвичай люби, -
Ми з тобою, щоб ти не погас! Ти - один з нас!

 

СЦЕНКА з павутиною№3 (атрибути для сценки:  павутина із паперу  та 6  учнів)

____Іноді, життя складається так, що людина потрапляє у міцні тенета зла.   (проходить повз чорну павутину із кольорового паперу.)

-я вмію казати «Ні» (розриває першу павутину)

-я можу протистояти насиллю (розриває  другу  павутину)

-я можу протистояти маніпуляції  (розриває  третю павутину)

-я проти дискримінації  (розриває  четверту  павутину)

- я вмію поводитися із незнайомцями  (розриває пяту павутину)

-я не маю шкідливих звичок!  (розриває   останню  павутину)

Оцінюй  кожен свій  крок. Осмислюй  вчинки свої.  Невдачу  сприймай , як урок!   Навчися  казати – «Ні!». 

Всі   виходять   на  сцену : пісня «Антитіла – шаленими вогнями»  і танок . (атрибути : із  целофанових пакетів бом-бони в руках)

Знайте, ми палені вогнями,
Шаленими вітрами, нас воля несе.
Дайте дорогу, не питайте для чого,
І любіть нас такими, як є.

 

Допобачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку