Для веселих, неординарних командних агітбригад з 7 - 10 осіб. З почуттям гумору та креативних ідей. Учасниками були учні початкових класів та з 7-9 клас.
(вчитель біології, хімії, природознавста +п/о - Початківець!)
___________Голос за сценою із музичним супроводом : XXI століття! Світ охоплений мороками : алкоголю, тютюнопаління, наркозалежністю, боулінгом, насиллям, комп’ютерна залежність! Світ - хаосу та безладдя ! Світ , що тримає людство мертвою хваткою!
ВИХІД КОМАНДИ ПІД МЗИЧНИЙ СУПРОВІД: Sofi Tukker – Batshit танець Fallout Boy – My Songs Know What You Did In The Dark
____________Ми агітбригада Загальноосвітньої школи I – II ступенів села Кукули ,
«Лінія життя» , бажаємо Доброго здоров’я! - всі Разом
Танець під музику «Хорошая песня - ай нена най»
_____________Наш девіз :
_Всі разом ___ «Хто здоровий той сміється, все йому в житті вдається!» або «Здоров’я найцінніший скарб людини, то бережи його завжди,то бережи його щоднини!»
_____Ми — молоді!
_____Ми — активні!
_____Ми пропагуємо і закликаємо до здорового способу життя!
_____Бо здоров’я - це неоціненний скарб!
_____ Недарма в народі кажуть : “Без здоров’я нема – Щастя!”
_____Ми — майбутнє України!
Номер під пісню «Коли душа одна.. – ми за Україну»
Трюк «колесо фортуни» під музичний супровід
(атрибути : роздруківки: знак питання , СНІД, )
_______1.учень Ми часто чуємо про те, якої шкоди завдають організму шкідливі звички
_________2. учень Не завжди знаємо, що треба робити, щоб не захворіти на СНіД чи гепатит .
_________3. учень Є багато речей, які мають важливе значення для нашого здоров’я!
_________4. учень Це гігієна та спорт,
_________5. Це правильне і здорове харчування!
_________6. учень Мужність, відвага, здоровий глузд –запорука гарного самопочуття!
_________7. Здоров’я - це твій :
_____ВСІ разом : «Бренд»!
СЦЕНКА №1 «Танька і Володька»: «ЙОГА»…
_______Здоровий спосіб життя – це дотримання розпорядку дня!
_______Правильне харчування!
_______Заняття спортом і фізкультурою!
_______Особиста гігієна!
_______Прогулянки на свіжому повітрі!
_______Відсутність шкідливих звичок!
_______Гармонія з собою та навколишнім світом!
_______Цікаве спілкування з друзями, реальне , а не віртуальне!
СЦЕНКА №2 (хлопець на середині сцени у конвульсіях прикутий до червоної довгоъ лєнти) під музичний супровід Jamala (Джамала) – 1944 – Jamal
_____________Багатьох дітей все життя прислідують призвіська, які даються їм у школі!
У 7 років, однокласники прозвали його «ВИРОДОК» та почали жорстоко знущатися! Він же , з посмішкою, вдавав, що все нормально! Адже, коли втручалися дорослі, то ставало, ще ГІРШЕ!
_____________Він ставав відлюдником! А коли намагався давати відсіч, називали «НЕНОРМАЛЬНИЙ» і били ще сильніше! А ГОВОРЯТЬ, що ДІТИ не БУВАЮТЬ ЖОРСТОКИМИ!?!
____________Життям серед Булігну, діти виростають у ненависті та самотності! Роблячи перші кроки до суїциду!
_______________Та я б хотіла сказати: що ця проблема розлетиться вщент, якщо скинути ярмо – навіяний кимось образ! Знайди дзеркало своєї душі, а не дивись у спотворені загублені душі! Поглянь, яким прекрасним може бути світ – твоєї історії.
_______________Ти – особистість! Ти – особливий! Ти – індивідуальний та неповторний! Ти – пазл Нового Світу!
І , якщо будуть відмовляти, переконувати, що ти «НІХТО»! – пам’ятай : «ВОНИ НЕПРАВІ!» . Ти маєш право жити! Тому:
ВСІ РАЗОМ : ЖИВИ!
Пісня з віялами «ЖИВИ» - Дубцова Ирина (атрибути: великі кольорові віяла)
Живи, живи! Ти для Всесвіту - піщинка, а для Землі -
Частина, і байдужих не може бути серед нас.
Живи, живи! Чисті вени річок і зазвичай люби, -
Ми з тобою, щоб ти не погас! Ти - один з нас!
СЦЕНКА з павутиною№3 (атрибути для сценки: павутина із паперу та 6 учнів)
____Іноді, життя складається так, що людина потрапляє у міцні тенета зла. (проходить повз чорну павутину із кольорового паперу.)
-я вмію казати «Ні» (розриває першу павутину)
-я можу протистояти насиллю (розриває другу павутину)
-я можу протистояти маніпуляції (розриває третю павутину)
-я проти дискримінації (розриває четверту павутину)
- я вмію поводитися із незнайомцями (розриває п’яту павутину)
-я не маю шкідливих звичок! (розриває останню павутину)
Оцінюй кожен свій крок. Осмислюй вчинки свої. Невдачу сприймай , як урок! Навчися казати – «Ні!».
Всі виходять на сцену : пісня «Антитіла – шаленими вогнями» і танок . (атрибути : із целофанових пакетів бом-бони в руках)
Знайте, ми палені вогнями,
Шаленими вітрами, нас воля несе.
Дайте дорогу, не питайте для чого,
І любіть нас такими, як є.
Допобачення!