Урок-тренінг з основ здоров'я на тему "Краса і здоров'я"
Мета : формування цілісного уявлення про красу, як гармонію фізичного,психологічного та соціального благополуччя людини,уміння відстоювати свою позицію,виховувати любов до прекрасного.
ТЕМА. Краса і здоров’я
Мета : формування цілісного уявлення про красу, як гармонію фізичного,психологічного та соціального благополуччя людини,уміння відстоювати свою позицію,виховувати любов до прекрасного.
Обладнання та матеріали : ілюстративний матеріал до теми уроку,прозора склянка з водою,аксесуари у вигляді карток,фломастери,ножиці,скотч,мультимедійні засоби.
ХІД РОБОТИ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання,створення позитивного настрою(музичний супровід).
Здоров’я – це класно!
Здоров’я – це модно!
Здоров’я – це круто!
Тож ,будьмо здорові!
ІІ. ПЕРЕВІРКА РАНІШЕ ЗАСВОЄНИХ ЗНАНЬ
Тест «Оптиміст чи песиміст?»
Учитель демонструє прозору склянку з водою,до половини наповнену водою.
Так і в житті: ми дуже часто говоримо про недоліки і менше про успіхи й досягнення.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ І ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ,МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ
Краса – це те,що приємно і подобається всім людям без винятку,що викликає радість.
Імідж – це образ людини,те як вона виглядає в очах інших,її зовнішній і внутрішній вигляд.
Шарм – це сукупність певних якостей людини,що складаються з особливостей зовнішності,стилю і душевної організації.
Стиль – певна акцентованість ансамблю.
Не зовнішність тільки велика окраса,
Краса – більше те, що залежить від нас:
В думках, поведінці, у погляді яснім,
В алмазах душі – не володар їм час.
Давайте лиш це берегти і леліять:
Плекати свій Розум, творити Добро,
І бути здоровим душею і тілом –
В цім наша краса всім напастям на зло!
Один із хроністів XVІ сторіччя приводить свою, досить оригінальну й зовсім нестандартну, формулу жіночої краси, кратну числу три.
На його думку, у гарної жінки повинні бути:
Три білі - шкіра, зуби, руки.
Три чорні - очі, брови, вії.
Три червоні - губи, щоки, нігті.
Три довгі - тіло, волосся й руки.
Три широкі - грудна клітина, чоло, відстань між бровами.
Три вузькі - рот, плече, ступня.
Три тонкі - пальці, волосся, губи.
Три округлі - руки, торс, стегна.
Три маленькі - груди, ніс і ноги.
Ідеали краси змінювалися в історичному процесі. Венера з Віллендорфа --
найдавніша скульптура, яка втілює доісторичний ідеал жіночої краси: великі груди, стегна, округлий живіт. В епоху класичної Греції (V--IV ст. до н. е.) краса була
предметом культу.
Статуї бога Аполлона встановлювали в багатьох оселях, бо господарі вірили, що це допоможе їхнім нащадкам перейняти його божественну вроду. Філософ Платон вважав, що кожна людина повинна мати три бажання: бути здоровою, красивою і розбагатіти чесним шляхом. Еталонами жіночої краси у різні часи були: Афродіта Праксителя (330 р. до н. е.), Венера Мілоська (1485 р.), Венера Сандро Боттічеллі (бл. 1483-1484 рр.), образи жінок з полотен Ель Греко, Мікеланджело, Рубенса. Ідеали краси залежали від історичних умов і допомагали людям пристосовуватися до них. Наприклад, у так звані голодні віки цінувалася повнота. Вона свідчила про здатність людини здобувати їжу й забезпечувати себе і своїх нащадків усім необхідним для виживання. У наш час, коли проблеми голоду в більшості країн не існує, струнка, підтягнута статура свідчить про наявність можливостей для підтримання доброї фізичної форми. Адже відомо, що надмірна вага пов'язана з ризиком багатьох захворювань, від яких люди хотіли б уберегтися самі й захистити своїх дітей.
IV.МОЗКОВИЙ ШТУРМ
Вчитель задає питання учням
V.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Якщо ти щасливий»
VI. БЕСІДА «ВРОДА І МОДА»
1. ВПРАВА «МІКРОФОН»
-У чому відмінність між вродою і модою?
- Чи варто сліпо гнатися за модою?
- До яких наслідків це може призвести?
- Які фахівці працюють над іміджем зірок шоу- бізнесу?
- Які пластичні операції люди роблять заради краси?
2. ВІДЕОРЕПОРТАЖ ТА ФОТО «НЕВДАЛІ ПЛАСТИЧНІ ОПЕРАЦІЇ»
3. ДЕБАТИ «ЗА» І «ПРОТИ» ПІРСИНГУ І ТАТУЮВАННЯ»
Учні об’єднуються у 3 групи(за,проти,судді).
Завдання групам:
Група «за»- підготувати аргументи на користь пірсингу і татуювання;
Група «проти»- підготувати аргументи проти пірсингу і татуювання;
Група «судді»- визначають,аргументи якої групи були переконливіші.
4. ВІДЕОРЕПОРТАЖ «ЧОМУ ЛЮДИ РОБЛЯТЬ ПІРСИНГ ЧИ ТАТУЮВАННЯ?»
5. ОБГОВОРИТИ,ЯК ІНАКШЕ МОЖНА ДОСЯГТИ ТИХ САМИХ ЦІЛЕЙ.
VI. ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ,ЗАВЕРШЕННЯ ЗАНЯТТЯ
-Якщо ваше уявлення про ідеал красоти підтвердилося,то можете рухатися до фінішу.
-Деякі люди,незалежно від віку.не втрачають краси-краса обличчя перетворюється на красу серця». Це слова письменника і філософа Мартіна Баксбаума. Бажаю,вам,щоб ви зберегли свою красу на все життя.
VII.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Написати невеличке есе про особисті якості,риси характеру і вчинки,які роблять людей привабливими.
Опрацювати завдання в підручнику на ст..73-79.
БУДЬМО ЗДОРОВІ