Сценарій: "Cвято здоров'я"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі сценарій: "Cвято здоров'я" для учнів 2 - 4 класів. Мета даного заходу - розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб, розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил, виховувати життєву потребу бути завжди здоровим і гарним.
Перегляд файлу

                            Свято  здоров’я

Мета: Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил. Виховувати життєву потребу бути завжди здоровим і гарним.

 

  1. Вчитель:

Добридень вам, дорослі і малята,               

     Запрошуємо всіх на наше свято!

Ми свято здоров’я проводимо нині

      Дуже потрібне кожній дитині.

 

1 . Привіт, шановні гості!

      Здоров’я, щастя, сміху!

Веселе свято на порозі

І нам і вам на втіху.

 

2. Ми, школярики маленькі

Проводимо  свято: «Будьмо здоровенькі»

Бо здоров’я – основа всього у світі,

     Знають в школі і найменші діти.

 Пісня: Вчать у школі

Учні виконують пісню «Гімн здоров’я»

Як здоровими нам буть

І пройти щасливу путь –

Вчать у школі ( 3 рази).

Не хворіти і рости,

І здоров’я зберегти –

Вчать у школі (3 рази).

Як здоров’я зберегти,

По життю як пронести –

Вчать у школі (3 рази).

Буть щасливими завжди,

І творити, і рости –

Вчать у школі ( 3 рази).

 

3. У кожній родині, у кожній сім’ї

Зростають веселі й спритні школярі.

А щоб шкільні науки добре вивчати

     Про своє здоров’я треба подбати.

 Вчитель:

У народі кажуть: «Немає щастя без здоров’я».

Зрозуміло, всім відомо, що добре бути здоровим.

Тільки треба знати, як здоровим стати.

 

         

         4.Здоров'я людини - найбільше багатство.

            Його неможливо ніколи купити.

           Його не буває в житті забагато.

           Без нього не можна у щасті прожити.

5. Щоб здоровим бути, треба навички здобути.

Про здоровя піклуватись: перш за все – не лінуватись.

 

6. І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом.

Воду крижану не пити і ніколи не палити.

 

7. Щоб знешкодити мікроби, руки мий  щоразу чисто.

Не забудь щоденно їсти овочі та фрукти різні –

Всі вони тобі корисні.

Бруднуля.

8. Не вмивайтеся ніколи і не мийте навіть рук,

Не потрібне це заняття,  не вартує стільки мук.

Знов замурзуються руки, шия, вуха, все у вас,

Та навіщо сили тратить і даремно гаять час?

Стригтися також не варто, та й резону в тім нема,

Бо однаково на старість облисіє голова.

 Вбігає муха…

 -Ой, а це що за невідомий літаючий об’єкт?

 Муха.

Я -  нахабна чорна Муха.

Скажеш «Киш!», та я не слуха.

Я куштую пиріжки, цукор, каву та вершки,

Повзаю у мисці з сиром,

Вправно плаваю в кефірі,

Над тарілками кружляю,

В сміттєпроводі гуляю,

В бруді добре розбираюсь,

Знайти друзів намагаюсь.

(Оглядає Бруднулю з обох боків)

 

Муха.

Довгі нігті маєш?

Мити руки забуваєш?

В тебе брудні вушка!

Ти ж моя подружка!

(Цілує)

 

Танок Мухи і Бруднулі.

 Муха.

Ну що дорогенька, подружко, сьогодні день нашої зустрічі. Я пригощаю.

(Дає Бруднулі немите яблуко)       

Пригощайся. Брудненьке, немите, недоспіле, смачненьке.

        

(Бруднуля бере яблуко, надкушує і хапається за живіт.)  

  Бруднуля.

Ой, ой, напевно там багато мікробів?

З’являються мікроби.

 З’являються  мікроби.

Мікроби.  Так! Ми вже прийшли!

Танок  мікробів

1-й уч.        А давайте познайомимося!

2-й уч.        Правильно!  Ворога треба знати в  обличчя!

1-й мікроб.                      Любі   діти, милі діти,

(улесливо)                      Хочем з вами подружитись,

                                        Щоб і в школі, і удома

                                        Поряд з вами завжди жити.

- Ой, так  це  ж  мікроби –

Ледацюги  і  нероби.

Ці бруднулі  й  замазури

Скрізь розносять лиш хвороби.

( Мікроби наступають, а діти злякано відходять.)

2-й мікроб.     Пам’ятатимуть нас всі,

І дорослі, і малі

Де ми побуваємо,

Слід скрізь залишаємо.

 3-й мікроб. Непомітні   ми й маленькі,

                      Але дуже шкідливенькі!

                     Любимо брудні  ми руки

                     Житимемо ми без скуки!

                     Розболяться шлунки  в вас –

                     Починається наш час!

 

 

(приходить лікар Айболить)

Лікар.          Я знаю, чим їх можна подолати!

Водою! Милом! Чистотою!

Водою! Милом! Чистотою!

( Мікроби тікають.)

Лікар Айболить.

Буде все у вас боліти, як нічого не лічити

Буде світ тоді не милий, і не буде в діток сили.

Коли рук своїх не мити і брудну водичку пити,

Їсти овочі не миті, ось таким брудним ходити.

Буде все у вас боліти, як зарядку не робити,

Будете тоді маленькі, безсилі і слабенькі,

А коли не має сили, світ тоді стає не милим,

А таким ходить не стид? Ви погляньте на цей вид.

 Пісня …..

 Лікар Айболить.

Ой мені прийшло СМС від мого друга Мийдодіра. Він каже, що не любить таких неохайних малят, як Бруднуля і може їй допомогти, якщо ви відгадаєте такі загадки:

 1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу і здоров’я, й силу,

Чистоту у дім несу, звуть мене всі …    ( мило )

 

2. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,

Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.

Буде часто усміхатись білими зубами,

Мене знає вся малеча і бабусі, й мами.

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,

Вам ім’я моє знайоме, бо зубна я …    ( щітка )

 

 3. Я маленька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я дощичок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вбиру усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, лежати я не звик,

Вам ім’я моє відомо, пригадайте, я …       ( рушник )

 

4. Білих тридцять зубчиків для кучерів і чубчиків

По голівці ходять, волосся в порядок приводять.   ( гребінець )

 ---Ось ви і відгадали загадки. Тепер Мийдодір допоможе  Бруднулі виправитися.

(На сцені з'являються Артемон і Мальвіна).

Мальвіна (співає пісню на мотив «Пісні Наталки»).
А, я – дівчина красива
З щирим серцем, неплаксива.
На 12 добре вчуся
І бруднуль я не боюся.
Всі науки я вивчаю
Та освіту здобуваю.
І отримую щодня (показує 12)
В рідній школі я знання.

Мальвіна: Бідний хлопчисько. Необхідно допомогти йому. Давай віднесемо його до нашого будинку. (уводять Буратіно)

Буратіно: Ти хто? Де я є?

Мальвіна: Я- Мальвіна. Треба звертатись  не ти а Ви. Хто Вас виховував?

Буратіно: Деколи тато Карло, а деколи ніхто.

Мальвіна: А зараз, Буратіно, я почну вас виховувати. Зранку завжди необхідно робити зарядку. Почнемо! Станьте струнко. Виконуємо вправу: роби раз, роби два… (Буратіно робить все невірно, без бажання)

Мальвіна: Наступна вправа… (показує) Раз, два, три, чотири. Буратіно! Будьте більш уважні!

Буратіно: Та я так не вмію. Не забувай, я ж дерев'яний. І взагалі, не розумію, нащо мені оці вправи потрібні?

Артемон: Ранкова гімнастика – це бадьорість, радість життя, хороший настрій на весь день.
Вранці прокинься вчасно, вікна відчини,
Досить лежати в ліжку – зарядку розпочни!
Вправи виконуй чітко, лінощі відгонь – 
Зміцниться твоє тіло, приємно буде душі!

Мальвіна: Досить на сьогодні. Сподіваюсь Буратіно, ти зрозумів для чого необхідна ранкова гімнастика.

Буратіно: (бурчить собі під ніс) Як би не так, краще я поспав би ще пів годинки (позіхає).

Мальвіна: Хлопчики! Хлопчики! Вже готовий сніданок.

(Буратіно сідає за стіл і хватає пиріжок брудними руками…)

Мальвіна: (робиться зле) АААх! Хто займався вашим вихованням? Не можу на це дивитись. Ви ж не помили руки. Подивіться, які вони брудні.

Буратіно: Навіщо їх мити? Я їх вже мив…. Кажись на тому тижні. (дивиться на руки, вони дуже брудні).

Артемон: Негайно встаньте! Я відведу вас до умивальника.
Кожний ранок добрий буде,
Якщо лінощів не буде.
Почисти зуби, посміхнись,
Вимий руки, шию, ніс.

Необхідно завжди пам'ятати, якщо ви забуваєте про правила гігієни, на вашому тілі накопичуються мікроорганізми, які можуть стати причиною багатьох хвороб. Тому, неслухняний хлопчисько, ніколи не забувай мити руки, якщо не хочеш захворіти.

Буратіно: Домовились… (миє руки й говорить) Ніколи не мив руки і нічого зі мною не траплялося, а тут такі справи…

Мальвіна: А зараз, шановний Буратіно, почнемо вчити уроки…(садить хлопчика за парту) Я буду диктувати речення, а ви записуйте його! (диктує)

Я хочу бути здоровим і ввічливим .

(Буратіно дивиться на ручку, не знає що з нею робити, бере у рот і гризе)

Мальвіна: Що ви робите! Цього не можна ні в якому разі робити! Ручка брудна, і на ній завжди багато мікробів. Я не можу більше витримувати цього! Артемон, заберіть цього хлопчиська до прикомірки – це буде йому покарання.

Артемон: (веде Буратіно й повчає)
Є в чоловіка приховані вороги,
Шкідливі звички звуться вони –
Нігті кусати, гризти олівці –
Зовсім не потрібно тобі  у житті!

Вважаю, що Мальвіна права у тому, що покарала вас. Посидьте тут, та поміркуйте про свою поведінку. Але ж зверніть увагу, що ми все робимо лише для того, щоб вам було добре!

Мальвіна: Маємо надію, що Буратіно зрозумів, що ми йому хотіли допомогти набути корисних звичок.

Виходить Грип.

Грип.           Я – Грип!  Знайте, дітлахи –

Небезпечний   я! Апчхи!

Пісня …. Апчхи!

Епідемії в ладу,

325 ускладнень,

З високою температурою,

Не подолати мікстурою!

Лікар.          А чи не бажаєте відвідати цибулечки,  часничку та лимончика, сеньйоре?

( Показує .  Грип відступає до виходу. )

Лікар.          Тут найголовніше – профілактика. Пити чай з лимоном, їсти цибулю й часник,

загартовуватись і регулярно бувати на свіжому повітрі. Тоді ніякі хвороби вас не                                             подолають.

Отже, усі за вітамінами, мої хороші!

( Виходять вітаміни і овочі.)(Вставка: сценка овочів)

Вітамін А.  На розвиток і ріст, і зір

Впливають вітаміни,

Що виростають в гарбузах,

Морквині, горобині.

У яйцях, маслі, молоці,

Вони ще проживають.

Це вітаміни групи А –

Їх так ще називають.

Ти ці продукти споживай,

Здоров’я добре й гарне май.

Вітамін С.  Щоб зміцнилися кістки

У дитинстві ранньому,

Більше кладіть у салати

Зелені звичайної.

Їжте часто ви лимони,

Пийте чай з шипшини.

Не забувайте ніколи

Про С- вітаміни.

 

Вітамін В.  Щоб здоровим було серце,

Нерви у порядку,

Надворі  ти погуляй

І зроби зарядку.

Їж печінку і сирок,

Масло, хліб, свинину,

Рибу, гречку і жовток,

Навіть картоплину.

Пам’ятай, школярику:

Знає  хай дитина:

Що в продуктах цих живуть

В

вітаміни.
Вітамін Д.   У риб’ячому жирі,

Яйцях, молоці

Д- вітаміни містяться оці.

Їх дорослим й дітям треба     споживати,

Вони зубки і кістки будуть доглядати.

Разом:    Всі ці продукти споживайте,

Здоров’я добре й гарне майте.

Лікар.               Кожній дитині потрібні вітаміни, щоб добре рости, гарно  бачити, мати  здорові  зуби,  рідше застуджуватися, бути бадьорим, витривалим і веселим.

   Фізхвилинка (Джайв)

І.  Ми щодня для розрядки – раз, два, три !

 Всі виконуєм зарядку – раз, два, три !

 Щоб здорові були діти,

І ніколи не хворіли.

 Раз – два, раз – два, раз, два, три!

ІІ. Кличе сонце на подвір'я – раз, два, три!

Можна дітям там побігать – раз, два, три !

 Руки вгору та донизу,

Вліво, вправо подивися

раз – два, раз – два, раз, два, три!

ІІІ.  Ми крокуємо по колу – раз, два, три!

 І ніхто не буде хворим – раз, два, три!

 Зупинились, повернулись,

 А тепер всі розімкнулись.

 Раз – два, раз – два, раз, два, три!

ІV.  Нахиляйтесь, присідайте – раз, два, три!

 І сусіда не штовхайте – раз, два, три!

 Біг на місці починайте,

 Потім трохи пострибайте.

 Раз – два, раз – два, раз, два, три!

 

 V.   І дорослим, і малятам – раз, два, три!

 Спорт подвоює завзяття – раз, два, три!

 Підростаєм ми у спорті,

 Подолаєм всі рекорди.

 Раз – два, раз – два, раз, два, три!

 

 

Веселка заграла кольорами, у неї чарівні кольори і перший - червоний - ми бачим із вами. З червоним кольором оцим - прийшов до нас режим.

1. Виходить дівчинка з червоною стрічкою.

Гарний помічник здоров'я - розпорядок дня.

Тільки ті діти встигають

 І уроки повчити,

І в спортивних секціях займатись,

 І з друзями пограти,

 І книжечку почитати,

 Які живуть за розпорядком дня.

Важливим дуже кажуть люди,

Є режим дня,

Встигнете ви з ним усюди.

2. Оранжевий колір - це харчування

Вітаміни для дітей

Дуже необхідні.

Щоб були рум'яні щоки

Пийте всі моркв'яні соки.

Більше їсти вітамінів:

Овочів і фруктів.

Та не треба відмовлятись

І від молочних продуктів

Без винятку, друзі , овочі всі

Дуже корисні і дуже смачні

Ягоди і фрукти теж,

Бо вітамінів у них - без меж.

3.Дівчинка з жовтою стрічкою

Ми молодь - нації надія.

Одна на всіх у нас є мрія.

Щоб результату досягти

Шкідливим звичкам скажим – Ні!

Жовтий колір веселки горить,

Тож від шкідливого відмовимося вмить.

4. Дівчинка із зеленою стрічкою.

Для здоров'я корисні відпочинок на природі.

Зелений колір - відпочинок на природі.

Ура екскурсіям , туризму і походам!

Здоров'я - це ранок

Зі свіжим повітрям.

Це сонце, що гріє

Ласкаво й привітно.

Це хвилі Дніпра,

Що нам сили дають.

Бери це сміливо,

Мій друже і в путь.

5. Дівчина із синьою стрічкою.

Треба чистим буть і гарним.

Синій колір - це вода.

Мийтеся, вмивайтесь і обливайтесь.

Веселка всміхнеться вам молода.

6. Дівчина з голубою стрічкою.

Для здоров'я дуже корисні позитивні емоції.

Весело у світ дивіться

Сум від себе проженіть!

Встали рано - усміхніться.

З радістю весь день живіть.

7. Дівчина із фіолетовою стрічкою.

Зарядка й фізична культура - здоров'я,

Про це знає кожен і всі.

Кличе до спорту веселка,

Дає фіолетові промінці.

Кожен день по розпорядку

Маємо робить зарядку.

Для здоров'я вона плюс

Намотай собі на вус!

Танець «Фа-ха-на-на»

 

 

Виходять учні. У кожного в руках по букві із слова  ЗДОРОВ’Я.

1учень.       Що треба для повного щастя людині?

  Свобода,  мир і ранкова роса.

  А ще небеса мирні, райдужні, сині

  І неповторна безмежна краса.

2 учень.       А ще треба радість і сонце в зеніті,

  Здоров’я і сила, багато тепла.

  Ще тато і мама, найкращі у світі,

  І пісня чарівна щоб завжди була.

3 учень.       Хочемо усім сказати,

  Що здоров’я краще мати,

  Аніж хворому ходити

  Й світ чарівний не любити!

4 учень.       Бо любов, здоров’я, сила

Нам дають чарівні крила.

Ще дають саме життя

І несуть у майбуття.

5 учень.       Бережіть здоров’я власне,

Поки є на це ще час.

Бо життя таке прекрасне

І воно одне у нас.

6 учень.       Будьте здоровими,

Будьте щасливими,

Будьте розумними,

Будьте красивими.

7 учень.       Здоров’я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

Вчитель. Здорові сім’ї – це чудово!

  Здорові сім’ї – просто клас!

  До всіх учасників це слово:

  Прийміть низький уклін від нас.

             Живіть щасливо і багато,

  Любов до спорту бережіть,

  Хай кожен день ваш буде святом,

  Життям упевнено ідіть.

 

Пісня «І в нас і у вас…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток:

2. Азбуку здоров'я я вивчаю.

    І тому я скрізь встигаю -

    І навчатись і співати,

    І трудитись й малювати.

3. Я про себе так скажу:

   З фізкультурою дружу.

   Такі заняття до снаги.

    Не маю зайвої ваги!

4. Овочі і фрукти -

    Мої улюблені продукти.

    Я здоров'я не гублю

    І "мівіну" не люблю.

5.Спорт, краса, здоров'я - сила

    Фізкультура теж нам мила.

     Геть від нас "хвороби віку" -

     Жити хочемо без ліку!

6. Кожен день по розпорядку

    Маємо робить зарядку.

    Для здоров'я вона плюс

    Намотай собі на вус.

7. Шкідливих звичок я не маю

    І вас до цього закликаю!

    Бути здоровим це наука.

    Гарний настрій-запорука.

8. Хто здоровий, той сміється,

    Все йому в житті вдається,

    Він долає всі вершини,

    Це ж чудово для людини!

9. Хто здоровий, той не плаче,

    Жде його в житті удача,

    Він уміє працювати,

    Вчитись і відпочивати.

10. Хто здоровий - не сумує,

    Над загадками мудрує,

    Він сміливо в світ іде.

    Й за собою всіх веде.

.11. Лиш один рецепт на світі

      Всім-усім підходить дітям:

Коли спорт полюбиш –

Сильним, спритним будеш.

12. Здоров'я - це смак свіжих ягід дозрілих

      Це спорт, що дає нам наснагу і силу.

      Це сон, що на крилах нам зорі несуть

      Усе це з собою узять не забудь

 

 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку