Сценарій "День народження 5 класу"

Про матеріал
Мета: - формувати почуття гордості за свою належність до шкільної родини; - створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей; - виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.
Перегляд файлу

 

Сценарій виховного заходу «День народження 5-В класу»

 

Мета:  -  формувати почуття гордості за свою належність до шкільної  родини;

  • створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей;
  • виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх

  силах.

 

Обладання: мультимедійна презентація;паперові квіти;  «дерево мрій»; посвідчення п’ятикласників; кульки; плакат «З днем народження»; аудіозаписи пісень.

 

Хід свята

(слайд 1)

Класний керівник:  Добрий вечір, шановні учні, батьки, вчителі, гості свята! Сьогодні ми зібралися для того, щоб відзначити урочисту подію — день народження 5-В класу, який народився в чудову осінню пору і навіть уже трішечки підріс. У нашому класі діти дружні, завзяті та працьовиті. Сьогодні вони продемонструють нам усі свої таланти. Отож, Вам слово, дорогі п’ятикласники!

 (слайд 2)

 

                   Ведуча:    Таке похмуре сіре небо,

                 Нависло низько над землею.

                 Дерева одяг поскидали з себе,

                 І вбогістю хизуються своєю.

 

 Ведучий:   Трава пожовкла мокра від дощу,

                    Поникли ягоди шипшини,

                    Не чути журавлиного плачу,

                    Кричать ворони без причини.

 

                   Ведуча:     І в душу вже крадеться сум

                  І думаєш про марноту усього,

                  А за вікном - для міста звичний шум,

                  Немов не трапилось нічого ...

 

               Ведучий:  А в нас трапилось!!!Адже саме в ці передостанні осінні дні  в нашій

       школі відбувається  «Посвята в п'ятикласники». Тому, дозвольте урочисто розпочати

       наше свято  вашими оплесками! Слайд 3

 

Учень :  Слухайте! Слухайте всі!

                Наша промова готова.

                Сьогодні в школі свято.

                Про нас, п’ятикласників, слово!

 

Учень:   Всі гарненькі, чепурненькі!

                Всюди радість, щастя, сміх!

                Ми старанно готувались,

                Щоб представить вам усіх!

 

Учень:   Наша вчителька найперша

                Не впізнає тепер нас!

                Ми тепер не просто діти!

                Ми тепер аж п’ятий клас!

 

Учень:   Любим школу ми рідненьку

                 і вчимося залюбки!

                Станем класом найдружнішим –

                 хай нам заздрять малюки!

 

              Учень:      Все, що вмієм, вам покажем!

                   Краще взнаєте ви нас!

                   Тож запрошуєм на свято –

                   свято кожного із нас!

 

Ведучий:  Пісня «День народження».(слайд 4)

 

Класний керівник: Та для того, щоб стати справжніми 5-класниками, вам 

необхідно успішно здолати декілька перепон.

 

      Учень:    Ще зовсім недавно малих нас

             Вели мами в перший клас.

             Радісно всі посміхались.

             Тоді першачками ми називались.

 

     Учень:    Вчительку першу свою ми тільки знали

        Всіх інших вчителів для нас не існувало

        Та стали ми дорослими – роки то минають,

        А за наші парти інші малюки сідають.

 

    Учень:     Місця старшокласників тепер ми займаємо,

        Нового класного керівника радо зустрічаємо.

        Так, час прийшов, повинно було це статись –

        П'ятикласниками стали тепер ми називатись.

 

Учень:     У нас багато мрій, надій і сподівань.

                  Чудово, що живем ми у країні Знань.

                  Ми сильні та завзяті і всім вам обіцяємо –

                  Усі перепони обов'язково ми здолаємо!

 

Класний керівник:Перша перепона – «Знайомство». Кожен із вас розповість усім

присутнім про себе та свої захоплення і прикріпить фото  на ватман.

 

Класний керівник: Ось ми і утворили колаж 5- В класу. І першу перепону ви

успішно здолали.

 

Ведуча:    Пісня «Пісня про дружбу».

 

Класний керівник:    Людина – найдосконаліше творіння на землі. Недаремно кажуть, що кожна людина подібна діаманту. Як коштовному камінню    потрібна обробка, щоб світити яскравим променем, так і людині необхідно  вчитися, пізнавати, розвиватися.

Ось і наші п’ятикласники світяться, як коштовне каміння, адже в них тих талантів незліченна кількість.

Ви маєте змогу в цьому переконатися, оглянувши нашу виставку робіт.

Наші діти прекрасно малюють, вишивають, вяжуть, створюють вироби своїми    руками. Є в нашому класі й багато спортсменів. Наші діти також  займаються в різноманітних гуртках та секціях.

Слайди 5-7

 

Ведуча:  Миколо, а пам'ятаєш наш перший клас! Ми - першокласники!!!

 

Ведучий:  Так, таке не забувається ... Ми маленькими були ... Часом вчились завзято,

 а іноді - ­ні ... Де ми знали, що оте чудове свято - на 11 чи 12 довгих років,  сотні,

тисячі уроків?

 

Учень:        Була абетка, і табличка ...

                              Сумували наші личка.

                              Тільки техніка читання,

                              Спонукала до навчання!!!

 

Учень:         Так, маленькими були,

                               А тепер у п'ятий перейшли.

                               І вже знають дорослі і малі,

                               Що навчати нас будуть усі учителі.

 

Учень:         Та провчившись, - зрозуміли,

                               Вчитись треба, ми - схотіли!!!

                               Бо навчання - шлях у майбуття

                               І кожен із предметів,

                               Удосконалює життя.

 

         Ведучий: Юлю, а ти знаєш, що наша перша вчителька, Оксана Миколаївна, тепер

         вчить інших діток. Цікаво, які вони? Чи сумує вона за нами?

 

         Ведуча:   Миколо, думаю, що так. Шкода, що її немає сьогодні на святі!!!!Але ми їй

         дуже вдячні за все.

 

          Ведуча: Пісня «Вчителька».

 

Ведучий:  Зазвичай на свято приходять телеграми з вітаннями. І наше свято не

виняток.

Телеграма №1 Учні! Наполегливо гризіть граніт науки. Ми завжди з вами! 

Стоматологічний кабінет

Ведуча:

 Телеграма №2 Шановні вчителі та учні! Навчання – світло, але не забувайте

вимикати його коли йдете додому! 

РЕС

Ведучий:  Телеграма №3 Учні,закривайте крани не капайте на мізки вчителям.

Водоканал

Ведуча: Телеграма №4 Шановні учні не псуйте кров учителям

Союз донорів

Ведучий:   Телеграма №5  Діти. Бережіть хлібні вироби! Не вішайте лапшу на вуха

вчителям! 

 Хлібокомбінат

Ведуча: Телеграма №6 Батьки! Винагороджуйте своїх дітей за успіхи!

Комітет з призначення  Нобелівських премій

Учень:        Нас 28 в класi,

                     Ми всi одна сiм’я,

                     Стараємось все вчити

                     Вiд А до Я, вiд А до Я.

 

Учень:       Усi ми в класi рiзнi,

                    І хоч не порiвну всiх нас

                    9 дiвчаток та 19 хлоп’ят.

 

Учень:       Ми сильні, спритні і швидкі

                    І живемо – не тужимо!

                    В серцях у нас здоров'я дух,

                    Бо ми із спортом дружимо!

 

Учень :    І всi талановитi:

                  На кого ти не глянь.

                  Нема у нас не здiбних,

                  У кожного - талант.

 

Ведуча:      Можна музику послухать,

                    Можна й наспiвати,

                    А завзяті Артем, Ілля та  Саша,

                    можугь нам зiграти.

 

Ведучий:  Музична композиція «Олов'яний солданик». Виконує Коротаєв Ілля.

 

Ведуча:   Ми веселі, кмітливі, допитливі і щирі. Коли ми разом, наша добра, позитивна енергія може замінити своєю потужністю декілька атомних електростанцій.

 

Класний керівник:  Так, навчають вас різні вчителі, і вивчаєте ви багато нових предметів. І зараз перевіримо, наскільки швидко зможете їх пригадати.

 

                       1.Цей педагог у школі - фігура центральна,

                       Як кажуть в народі – всьому голова!

                       Коли він із нами – то й школа у шані

                       І як він скерує – так підуть діла!   

 

2. А хто всі дати добре знає?

    І нас учити заставляє?

    Хто і коли, кого завоював,

    Права й свободи мужньо захищав?   

 

3. Із ким вчимося клімат знати?

    Стежки, аби не заблукати.

    Із ким усі моря проплили

    Найвищі гори підкорили?    

 

4. Ці вчителі навчали,

    Щоб ми усе прорахували.

    Любов нам множити потрібно

    Ділити радість принагідно,

    От щирість й щедрість – додавати,

    А зло від серця віднімати. (Математика)

 

5. Людина й праця, як сіамські діти,

    Нізащо їх не можна розділити,

    Труд без людини просто не існує,

    Людина без труда  - життя марнує  (Трудове навчання)

 

6.  Нас вчать читати «мейд» чи «маде»

    На етикетках шоколаду.

    «Хелоу», «бон жур» ми раді чути,

   Хоч трішки іноземцями побути. (іноземна мова)

7. Як вживати кличну форму,

    Щоб були ми завжди в нормі,

    Відміняти дієслово,

    Скільки значень має слово? (Рідна мова) 

8. Цей предмет, ну просто диво!

    Друкувати научились.

    Ще й складать нові програми

    Досконало вчимося самі. (Інформатика)     

 

9. Бігай швидко, м’яч лови,

    Стрибай вправо догори.

    Вчать нас тут марширувати,

    У веселі ігри грати. (Фізична культура) 

 

10. А на цей предмет нам, друзі,

    Треба слух і голос дужий.

    Тренувати тенори і альти,

    Щоб до Баскова – рости…(музика) 

 

11.На уроці – руки в фарбі,

    Пензлі скрізь та олівці.

    Намалюєм, може, Барбі,

    Квіти, гарні кораблі.  (Малювання)

 

Класний керівник: Молодці! Справились із завданням.

 

Ведуча: Пісня «Щастя і добра».

Перепона № 3

Класний керівник:      Відгадайте ще таку загадку:

Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься … (Україна)

Класний керівник: Любі учні! Ви народилися в незалежній Україні. Саме від вас залежить її подальша доля. Якщо ми будемо любити свою Батьківщину, наполегливо працювати, вірити у краще майбутнє, то обов'язково здолаємо усі негаразди.

              Діти, а що Вам відомо про нашу країну?

 

Учень: Україна знаходиться у  південно-східній частині Європи.

Учень: Україна межує з Росією, Білоруссю, Польщею, Словаччиною та Угорщиною, Румунією та Молдовою)

Учень:  Наша  країна омивається Чорним й Азовським морями)

Учень: Найбільшою річкою є  Дніпро.

Учень: На території України є Карпатські та Кримські гори

Учень: Національними символами держави є  Герб, гімн, прапор.

Учень: Україна стала незалежною  24 серпня 1991 року.

Учень: Головним документом нашої держави є Конституція, прийнята 28 червняя 1996 року.

Учень: Президентом нашої держави  є Порошенко Петро Олексійович.

 

Класний керівник: Молодці! Я дуже рада, що у 5-В класі такі хороші, завзяті, розумні учні, справжні громадяни України. Кожному новонародженому громадянину видається свідоцтво про народження, так і 5-В клас у свій день народження отримає свідоцтво про народження.

 

         Ведучий:  Для вручення свідоцтва про народження 5-В класу та посвідчень п’ятикласника запрошуємо директора школи Мартинюка Віктора Семеновича.

( Вручення посвідчень п’ятикласників )(слайд 8,9)

                Ведучий:   Пісня «Україна – матуся моя».

 

      Ведуча:  Миколо, я вважаю,що  ми, п’ятикласники,  в надійних руках. А особливо

     за підтримки і опори наших тата і мами. Як же  ми без них?

 

Ведучий:   Я погоджуюсь з тобою , адже, чого у світі варті ми без маминої ласки і тепла, без батьківської строгості і жарту, і  без родинного гнізда.

 

Ведуча:  Послухай, Миколо, а колись дуже давно, наші тато і мама також були п'ятикласниками ... Думаєш, вони вже забули, що таке п'ятий клас?

 

Ведучий :  Я? Ні? Та де ми дозволимо їм забути про такі чудові, щогодинні миті! Ми щодня нагадуємо їм про 5 клас, особливо при виконанні домашніх завдань. Знаєш, яке задоволення вони отримують!!!! Угууууу!!! Ми ж так стараємось!!! Та вони ж двічі в житті крокують в світ Знань п'ятикласника.

 

Ведуча: А-аа, справді! Яка ж я наївна!!! То може ми не будемо відбирати в них крапельки втіхи і задоволення і розкажемо ще їм трішечки про життя сучасних учнів ­п’ятикласників?

 

Ведучий: - Ну, що ж, спробуймо!

 

  (Інсценізція: учень з подушкою в руках сидить на стільці і розказує вірш. Розкидані книжки, одяг. Дівчинка в ролі матері допомагає йому)

 

Життя сучасного учня

Чомусь мені зранку так тяжко вставати,

І руки - не руки, і ноги, як з вати,

А сон такий милий і ще мені сниться,

Хіба доведеться у школу спізниться?

І тут мене бідного жаль розбирає,

Який я нещасний, чи хтось про це знає?

Щоденно я мушу до школи ходити,

Сидіти, читати, писати, лічити,

По 8 книжок за плечима носити,

За крейдою мушу очима слідити.

«Зубрити» англійську,

Читать українську,

 

Із «німця» писати,

Із «матми» все знати.

З історії дати напам'ять вивчати,

Пейзажі на пластиці знов малювати,

Молиться, співати і з карти читати,

В пробірки дивиться,

Ще й м'яч підкидати.

Ну, як же я можу усе це встигати?

Якби це прокинувсь я зранку чи вдень

І сталося б чудо для всіх нас дітей:

За школою став би великий басейн,

Де можна купатись хоча б цілий день.

На даху росли б виноград і грушки,

Цукерок  висіли б великі мішки,

Комп'ютер у кожному класі стояв,

Кожний, хто хоче стрибав і співав!!!!!

«Танцювальне містечко» тоді б в нас було

І всім роздавали б квитки у кіно! ! !

М' ячі до вибору  лежали б у залі,

А замість піци  - чіпси продавали.

Оце так життя ....

Оце справжній рай! ! ! !

Аж чую:

 

Мама: “Вже пізно! До школи вставай!
Ні з ким не сварися, не крутись, не бийся!
Порядок в поличці своїй наведи,
Свій одяг на місце бери поклади,
Купи молоко, помідори, газети
Уроки дивись, не забудь доробити...

Учень: І далі ще пунктів усього зі сто….

             Як шкода, що це вже напевно - не сон!
                                                      І тут мене знову той жаль розбирає
                                                      Який я нещасний, чи хтось про це знає?

 

          Ведуча: Ось таке нелегке життя у п’ятикласників.

          Ведучий:Але ми обов’язково справимось!

          Ведуча: Музична композиція «Навипередки». Виконує Суслик Олександра.

 

Класний керівник: Шановні учні, на нашому святі присутні Ваші рідні – батьки,

бабусі та дідусі. Дякуємо Вам!

Ви – найважливіша частина великої шкільної родини. Ваша підтримка, лагідне слово,

добра порада завжди будуть допомагати дітям.

Учень:

Усе, що є найкраще у дитини.

Її талант, культура, доброта –

Від тата й мами йде, і від родини –

Незаперечна істина свята.

Сімя, родина -  це велике диво,

Там є любов і ласка, і тепло.

Там дітям затишно і радісно, й щасливо,

Так завжди буде і завжди  було.

 

Ведучий: Кожна сімя – це маленький світ, маленька країна. В цій країні свої закони,

звичаї, традиції. Дуже хочеться, щоб у кожну сімю ввійшов мир і спокій, злагода і

любов.

 

Ведуча: Саме зі своєї сім’ї, з родини іде у світ людина і несе в нього своє серце,

наповнене добротою і любов’ю, відчуттям краси і справедливості. Саме з сімї несе

вона у світ правду, чесність, віру, традиції і звички.

 

Учень:

Хай вам сонце дарує, рідненькі, ясне проміння,

Земля – стиглий колос і щедрі плоди.

Воду – криниця, небо – зірниці,

А діти – усмішку завжди.

Спасибі за все, що даєте в житті,

Від кроків в майбутнє тримаю ключі,

Вперед лише з вами я хочу іти,

Вклонюся у ноги, цілую сліди!

 

Класний керівник: Від імені батьків зі  словами привітань до вас, дорогі п’ятикласники, звертається мама Ярошук ОксанаПетрівна.

 

Ведуча:         Пісня «Щасливе дитинство». Виконують Дубинюк Валерія та Суслик Олександра.

 

Класний керівник: Наступна перепона № 4, яка має назву «Весела перерва». Вам, дорогі п’ятикласники, необхідно розвеселити гостей на нашому святі.

 

Ведуча:      Оголошуємо веселу перерву. (слайд 10)

Сценка

- Привіт!

- Здоров!

- Ти чув новину?

- Яку?

- Нас переводять до п’ятого класу.

- Нічого собі новина! Я думав щось серйозне. От якби зразу в 11…

- Відразу в 11? Е ні, так це неможливо.

- Ото ж бо й воно, неможливо. А уяви, що стало б можливо. Мить і ти вже дорослий. Випускник. Стрічку одягнув, останній дзвінок продзвенів і ти вільний.

- Ні, так не піде. Ми ж все пропустимо.

- Що ти там пропустиш? Уроки, домашні завдання, футбол.

- Дитинство.

- Яке ще дитинство?

- Наше. Хтось колись сказав: «Шкільні роки-найкращі роки»

- Це певно вчителі придумали, щоб роботу завжди мали.

- Ні, це мені старший брат говорив.

- Твій брат певно те й робив, що вчився, вчився…

- Зовсім ні. Шкільну науку він зовсім не любив. А от перерви, уроки фізики, фізкультури.

А ще знаєш такий предмет є, хімія називається!

- Ну і що з тією хімією?

- Так от. На уроці досліди можна проводити.

- Досліди. О, це вже цікаво.

- А ще він мені розказував, що в старших класах можна в кабінет директора на чай заходити.

- Ого, а це як?

- Не знаю, подробиць не розповідав. Казав: «Підростеш-поймеш»

- А що ще розповідав брат?

- Ну, казав, що вчителі на кожен предмет різні, можна на шахмати, шашки, теніс записуватися, ще футбол, баскетбол…

- Так-так, стає цікаво…

- А я тобі що кажу. Не треба одразу 11 клас. Давай все по порядку

- Ну, добре, п’ятий так п’ятий.

Футболісти

Грали на подвір’ї хлопчаки в футбол.

 Петрик як ударив

 І відразу - “гол”!

 М’яч в чужу квартиру

 Тільки зашумів:

 Пауза у хлопців,

 Петрик занімів.

 Йде дідусь Кирило

 І несе м’яча:

 - Чий це, признавайтесь!.., -

 Та гравці - мовчать.

 - А вікно розбилось?

 Зважився Андрій.

 Дід мугикнув: - Ціле.

 - Ціле? Значить, мій!

 

Дивний школяр

Двох онуків дід старий

Посадив на руки

Та й розказує казки,

Слухають онуки.

Раптом менший запитав:

— А скажіть, дідусю,

Ви ходили в перший клас?

— Та ходив, Павлусю.

— От був номер! — малюки

Сміхом залилися,

— Як до школи ви прийшли

З бородою й лисі.

   Засвоєний урок

За якусь провину батько

Ставить Петю у куток .

Той насупився і каже:

– Добрий матиму урок!

Ось як виросту,то стану

Архітектором домів,

Щоби зводити будинки

Тільки круглі,без кутків!

 

Природознавець

Вчителька на осінь учням

Стала натякати:

– А коли в садку найкраще

Яблука зривати?

І хлопчисько, що все знає,

Відповів з-за парти:

– Як прив'язана собака

І немає варти!

 

ОГОЛОШЕННЯ

На зупинці біля школи купа оголошень,

Та одне цікаве дуже розглядав найдовше.

«Загубив наш учень вчора сумку із книжками ,

Просьба , люди , хто щось знає , зв’язуйтесь з батьками.

Сумка має чорну ручку , синя, однотонна ”,

Нижче почерком дрібним був номер телефона .

А ще нижче хтось надряпав дуже неуміло

Ще й доповнення маленьке , чесне й дуже сміле:

«Люди добрі , не нервуйте моїх маму й тата ,

Тож щоденника не треба зовсім повертати”.

 

Виправлена оцінка

Мама дивиться в щоденник п’ятикласника. А там двійка закреслена, і поруч стоїть

четвірка. Мама, з жахом:

- Іванко! Що це таке ?!

Іванко, спокійно дивлячись на маму:

- Нам вчителька сказала, що якщо ми захочемо, то можемо виправити погану оцінку

 

    Ведучий: Хореографічна композиція «Маленькі зірочки». Виконують Віннічук

Юлія   та Баранчук Діана.

 

Класний керівник: А зараз я пропоную переглянути сторінки із життя 5-В класу.

 

Слайди 10-41 під музику

Учень: Ми – фантазери!

Це – казка! Це – мрія!

Ніколи не згасне

У серці надія.

Все буде на краще

І зможем ми з вами

Все збудувати своїми руками.

 

               Учень: Річка, ліс,місто квітуче,

Як вас не любити!

Примножуєм, охороняєм

І вміємо відпочити!

 

               Учень: І риболовля, і футбол,

          Вишивка і квіти…

                Світ захоплень в нас – ого!

                 Ніде правду діти!

 

              Учень: Йти до школи не боюсь!

         Що не вмію, то навчусь!

         Вчитель в школі допоможе,

         Він усе на світі може!

 

Учень: Вірте нам! Ми не зламаєм

Ваших сподівань.

Гідно труднощі здолаєм

На шляху до знань!

 

Учень: Калинова, солов’їна

В серцях навік єдина.

Ми будемо гідними тебе,

Рідна Україно!

Слайд 42

Ведучий :  Музична композиція. Виконує Сушицький Артем.

 

     Ведуча: Разом з тим, ми не залишилися поза увагою й серед старшокласників

наших наставників.

 

     Ведучий: Любі друзі, ми готові прийняти ваші повчання й критику, ми раді  

прислухатися до ваших порад. До слова зарошуємо голову Шкільного учнівського

самоврядування  та його заступника.

(На сцену виходять голова учнівського парламенту і його заступник)

Голова:    Послухай, а бойова у нас малеча –

                 так упевнено щебече.

                           Не стрічала ще таких!

                           Мабуть, буде діло з них.

Заступник:  Я цілком з тобою згідна.

                    Гарне, цікаве свято дітки підготували,

                    а як вже  проявили себе! ! ! !

 

Голова:  Думаю, що такий день обов'язково настає в житті кожної людини, але буває

один-єдиний раз. Можливо, тому він такий хвилюючий?

Заступник: Можливо. Але, впевнена, що він запам'ятається нашим п'ятикласникам

надовго.

Голова: Дорогі учні 5-В класу. Сьогодні ми приймаємо Вас до  великої шкільної

родини. Нехай ваше шкільне життя буде щасливим,  хай стеляться  вам сонячні дороги

в широкий світ знань і несіть гордо звання «П' ятикласника».

Заступник:  Але ви повинні знати такі правила:

 

     Класний керівник: Отож, ще раз вітаю, дорогі п’ятикласники! Прийміть у подарунок

          музичну композицію від Вашого однокласника Третяка Мирослава.

Відео

 

Класний керівник: Ми дійшли до  останньої перепони. Нам залишилося виконати останній ритуал.

Кожен із вас пов'язує навчання в школі з певними сподіваннями та мріями.

Ви зараз напишете  листи, але листи не прості … Це листи у майбутнє… Напишіть  мрії та побажання своєму класу та однокласникам…Ці листи я буду зберігати у капсулі часу і відкрию її у 9 класі на святі Останнього дзвоника.

 

 Ведучий: Пісня «Музика рідного дому»

Слайд 43

 

Класний керівник:Ви довели, що гідні носити звання п'ятикласника і зараз наступає урочистий момент -  прийняття клятви учнями, батьками та класним керівником.

Клятва дітей

    Ми, учні 5 класу, обіцяємо:

-    не запізнюватися на уроки та виховні заходи;

-    не бешкетувати, якщо це вдасться;

-    ніколи не ходити в школу з невивченими уроками;

-    не закінчувати семестр з поганими оцінками;

-    не носити кеди та бутерброди в одному пакеті з підручниками;

-    не підкладати кнопки на стілець учителя;

-    ніколи не запрошувати батьків на збори за п’ять хвилин до їх початку;

-    не показувати щоденник батькам у свята і дні народження!  Обіцяємо!!!

Клятва класного керівника

Я, Приймачук Тетяна Віталіївна, класний керівник 5-В класу  Луцької загальноосвітньої школи № 23, обіцяю:

-    своїх учнів щодня радо зустрічати, а після уроків проводжати;

-    на перервах до цікавих справ залучати ;

-    дітей всьому навчати;

-    прикладом у всьому бути;

-    батьків до шкільних справ залучати;

-    двійками не зловживати;

-    скарги рідко в щоденники писати;

-    від усіх нещасть рятувати і оберігати;

-    до одинадцятого класу довести;

-    солодощами п’ятикласників інколи частувати! Обіцяю!

                                             Клятва батьків     Чайка Оксана Степанівна

  Ми, батьки учнів 5-В класу,урочисто обіцяємо:

-    дітям у навчанні допомагати;

-    задачі та приклади  розв’язувати наполегливо та без помилок;

-    твори писати змістовно та розбірливо;

-    щоденники щодня перевіряти;

-    портфелі до школи збирати та їх вміст контролювати;

-    заходи щодо поведінки терміново приймати;

-    на збори ходити регулярно та  виступати активно;

-    всі проблеми вирішувати оперативно.   Обіцяємо!!!

                                                      Слайд 44

 

Ведучий :   Пісня «Школа – весела сім’я».

 

              Ведуча:   А наше свято добігло до кінця!

 

Ведучий:  До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

Клятва батьків

 

  Ми, батьки учнів 5-В класу,урочисто обіцяємо:

-    дітям у навчанні допомагати;

-    задачі та приклади  розв’язувати наполегливо та без помилок;

-    твори писати змістовно та розбірливо;

-    щоденники щодня перевіряти;

-    портфелі до школи збирати та їх вміст контролювати;

-    заходи щодо поведінки терміново приймати;

-    на збори ходити регулярно та  виступати активно;

-    всі проблеми вирішувати оперативно.   

                                                                     Обіцяємо!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: 15_000

 

 

 

 

 

 


Пам’ятка п’ятикласнику


 

Правило перше запам’ятай!

Входячи в школу, усіх вітай:

Однолітка, вчителя, товаришів.

Доброго дня побажай усім.

 

 

Увага, друже, правило два !

Поруч з тобою протягом дня

Супутники будуть – праця, знання,

їх шанувати не забувай.

Сусіду по парті не заважай.

 

 

Правило три виконуй завжди !

Місце робоче до дзвінка оформляй,

Стоячи, вчителя в класі вітай.

За думкою вчителя уважно слідкуй.

Щоденник свій вчасно упорядкуй.

 

 

Правило четверте – просте і відверте.

Виконуй строго розпорядок дня,

Уважно слухай голос дзвінка.

В їдальні поводься чемно і тихо,

товаришам побажай: ”Приємного апетиту”.

 

 

Правило п’яте слід пам’ятати:

Потрібно майно шкільне шанувати.

Підручник і зошит в порядку тримай,

Про акуратність не забувай.

 

Правило шосте дуже просте.

Перерва для тебе діло таке:

Старайся голосно не розмовляти,

Не бігати і не стрибати.

Порушника вчасно зупини,

Конфлікти тактовно з ним розбери.

 

Правило сьоме стосується дому.

Вранці у кишеню носовик вклади,

Почисть своє взуття і форму одягни.

Зачіску слід у порядку тримати.

Прикраси дівчатам не одягати!

 

Правило восьме іде по порядку.

І каже, що вранці ти зробиш зарядку,

встанеш і ляжеш в однакову пору,

Вчасно щоденно прийдеш ти у школу.

 

Кожен учень мусить знати правило дев’яте:

старших слухай і бабусю, і маму, і тата.

І у домі все, що просять не лінись зроби.

Шануй старість і, звичайно, малечу люби,

а як трапиться нещастя, то допоможи.

 

Правило десяте просить розказати –

правила дорожні мусиш добре знати,

бути завжди в дружбі з другом

світлофором.

Доглядай, мій друже, ліс і гай, і поле,

ріднії простори всім серцем люби,

Будь старанним учнем всюди і завжди!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ляшко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
3587
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку